Ei sinun tarvitse minun logiikkaa keksiä.
Pakko sitä on yrittää keksiä, kun et itse sitä suostu kertomaan. Vai palstan täytteeksikö kirjoitat asiaan täysin liittymättömiä jorinoita? Mä oon kysyny tällä palstalla tuota samaa asiaa lukemattomia kertoja teiltä suvaitsevaisilta, mutta kukaan ei ole vielä onnistunut mulle vastaamaan, että millä tavalla suomalaisten muutto Ruotsiin tai minnekään muuallekaan kymmeniä vuosia sitten liittyy nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan.
Kerro mulle se logiikka, kun itse vedit tuon asian peliin niin ei tarvitse toisten arvuutella.
Kommenttini näihin maahanmuuttokeskusteluihin ovat edelleenkin:
1) Ihmisiä on turha luokitella ihonvärin mukaan.
2) Rajoja ei tulisi laittaa täysin kiinni.
Jos nämä ovat argumenttisi niin miksi ihmeessä vedät suomalaisten muuton ruotsiin mukaan. Eihän se liitty ylläoleviin mitenkään.
Molemmat argumentit ovat ainakin täällä rajanpinnassa aktiivisessa käytössä (kaikki neekerit ovat paskoja, rajat kiinni kaikilta). Kyseinen jengi on PS:n kannattajia ja näitä mielipiteitä varmasti halutaan myös edustajilta.
Mahtavaa porukkaa teillä siellä rajanpinnassa. Tällä palstalla nuo mielipiteet eivät liene yhtä yleisiä. Olisi kiva nähdä, ketkä PS:n edustajista ajaa noita yllä mainittuja asioita vaaliteemoissaan.
Pointtini oli, että toivottavasti ei näin mustavalkoisilla mielipiteillä mennä eteenpäin, vaan mietittäisiin fiksusti tuota maahanmuuttoa. Joku tuossa sanoikin, että pitäisi katsoa, millaista porukkaa tarvitaan (jos tarvitaan) ja sitten katsotaan ketä olisi tulossa. Se on täysin eri asia kuin yllämainitut idiotismit, jota ainakin täällä ruohonjuuritasolla ajetaan.