Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tuo on muuten huvittavaa mitenkä aina noissa Hyysärin artikkeleissa otetaan vuosittain tulevasta maahanmuuttajapoppoosta se 1 ainut kunnollinen joka on opiskellut lääkäriks tai kirjottanut 9 ällää lukiossa ja annetaan sellainen kuva että maahanmuutto on tosi jees, ja että eiköhän pitäisi vielä vähän lisätä maahanmuuttoa. Kun todellisuudessa 99% porukasta mitä kamelinpaskamaista tänne lappaa on sopeutumattomia sivistyneeseen yhteiskuntaan ja niiden tulosta seuraa vaan väkivalta-, omaisuus- ja seksuaalirikoksia + veronmaksajien varoja käytetään noiden loisten elättämiseen.

Niin ja sitten täälä modified huutelee, että kattokaa nyt mikä maahanmuuttaja!!

Niin ja sitten täälä modified huutelee, että kattokaa nyt mikä maahanmuuttaja!!
Se on katsokaas se yksittäistapaus, jonka saa ja PITÄÄ yleistää.

Mutta ne kymmenet ja sadat väkivallanteot, joista ollaan luettu niin ne on vaan yksittäistapauksia, joita ei saa yleistää.

Monikulttuurisuus on rikkaus!

Jep, tuo on kyllä totta, sikäli kun asia aina näin kerrotaan. Mutta menivätkö KAIKKI tekemään töitä ja eikö KUKAAN meidän maahanmuuttajista edes halua tehdä töitä, toisin kuin KAIKKI ahkerat syntyperäiset suomalaiset? Kyllä ne Sergelin torin puliördääjät puhuvat usein Suomea. (Ja tosiaan mustat miehet tekevät "töitä" eli diilaavat kamaa :jahas: )

Sosiaalipummeja ei tosiaan tarvita enää yhtään lisää, ihonväriin katsomatta. Mutta ei kai niitä rajoja olla tosissaan täysin kiinni laittamasssa? Soinikin on muistaakseni on aina puhunut, että töihin saa tulla, mutta ei maleksimaan. Valitettavasti kaikkien asenne ei vain taida olla ihan näin hyvä, vaan monelle musta mies on huonompi ihminen jo lähtökohtaisesti. Se oikeastaan itseäni risoo näissä keskusteluissa, että usein taustalta paistaa tällainen ideologia aika rankasti läpi.

Veikkaisin että KAIKKI ruotsiin menneet suomalaiset menivät sinne töihin, pois lukien mukana muuttaneet perheenjäsenet. Se että muutamat ovat nykyisin puliördääliä johtunee työpaikan tai vaimon menetyksestä sai sitten vaan soppa on alkanut maistua.

Pitäisi kysyä tarvitaanko suomeen lisään porukkaa. Jos tarvetta huomataan olevan pitäisi kysyä minkälaisista henkilöistä on puutetta.

Mitenköhän tämä liittyy Suomen omaan maahanmuuttopolitiikkaan?

ELi kun suomalaiset on dokannu ruotsissa niin sen hyvittämiseks tänne on otettava sinisilmäisesti kaikki halukkaat tulijat? Veronmaksajien piikki on tästä rikoksesta johtuen ikuisesti auki?

Logiikkasi on mykistävää...

Ei sinun tarvitse minun logiikkaa keksiä.

Kommenttini näihin maahanmuuttokeskusteluihin ovat edelleenkin:

1) Ihmisiä on turha luokitella ihonvärin mukaan.

2) Rajoja ei tulisi laittaa täysin kiinni.

Molemmat argumentit ovat ainakin täällä rajanpinnassa aktiivisessa käytössä (kaikki neekerit ovat paskoja, rajat kiinni kaikilta). Kyseinen jengi on PS:n kannattajia ja näitä mielipiteitä varmasti halutaan myös edustajilta.

Pointtini oli, että toivottavasti ei näin mustavalkoisilla mielipiteillä mennä eteenpäin, vaan mietittäisiin fiksusti tuota maahanmuuttoa. Joku tuossa sanoikin, että pitäisi katsoa, millaista porukkaa tarvitaan (jos tarvitaan) ja sitten katsotaan ketä olisi tulossa. Se on täysin eri asia kuin yllämainitut idiotismit, joita ainakin täällä ruohonjuuritasolla ajetaan.

...maahanmuuttajapoppoosta se 1 ainut kunnollinen...

No kai tekin nyt edes jonkun kunnollisen ulkomailta saapuneen tiedätte? Ainakin täkäläiset nuoret venäläiset jannut ovat reipasotteisia työntekijöitä. Tähän tietysti täytyy sanoa, että tuskin ne kaikki sentään... Niin ja eipä tuo 9 ällän polakkikaan tänne enää jää veroahoja koulutuksen kautta kuluttamaan, vaan lähtee kotimaahansa opiskelemaan.

Ei sinun tarvitse minun logiikkaa keksiä.

Pakko sitä on yrittää keksiä, kun et itse sitä suostu kertomaan. Vai palstan täytteeksikö kirjoitat asiaan täysin liittymättömiä jorinoita? Mä oon kysyny tällä palstalla tuota samaa asiaa lukemattomia kertoja teiltä suvaitsevaisilta, mutta kukaan ei ole vielä onnistunut mulle vastaamaan, että millä tavalla suomalaisten muutto Ruotsiin tai minnekään muuallekaan kymmeniä vuosia sitten liittyy nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan.

Kerro mulle se logiikka, kun itse vedit tuon asian peliin niin ei tarvitse toisten arvuutella.

Kommenttini näihin maahanmuuttokeskusteluihin ovat edelleenkin:

1) Ihmisiä on turha luokitella ihonvärin mukaan.

2) Rajoja ei tulisi laittaa täysin kiinni.

Jos nämä ovat argumenttisi niin miksi ihmeessä vedät suomalaisten muuton ruotsiin mukaan. Eihän se liitty ylläoleviin mitenkään.

Molemmat argumentit ovat ainakin täällä rajanpinnassa aktiivisessa käytössä (kaikki neekerit ovat paskoja, rajat kiinni kaikilta). Kyseinen jengi on PS:n kannattajia ja näitä mielipiteitä varmasti halutaan myös edustajilta.

Mahtavaa porukkaa teillä siellä rajanpinnassa. Tällä palstalla nuo mielipiteet eivät liene yhtä yleisiä. Olisi kiva nähdä, ketkä PS:n edustajista ajaa noita yllä mainittuja asioita vaaliteemoissaan.

Pointtini oli, että toivottavasti ei näin mustavalkoisilla mielipiteillä mennä eteenpäin, vaan mietittäisiin fiksusti tuota maahanmuuttoa. Joku tuossa sanoikin, että pitäisi katsoa, millaista porukkaa tarvitaan (jos tarvitaan) ja sitten katsotaan ketä olisi tulossa. Se on täysin eri asia kuin yllämainitut idiotismit, jota ainakin täällä ruohonjuuritasolla ajetaan.
Mietittäisiin fiksusti maahanmuuttoa? Edistätkö sä mielestäsi fiksua keskustelua vetoamalla suomalaisten tekemiin rikoksiin tai suomalaisten muuttamisiin? Asioihin, jotka eivät vaikuta Suomen omaan maahanmuuttopolitiikkaan millään tavalla.

Yllämainitut idiotismit. Mitenkähän ne liittyvät pakkotoiston palstalle? Pitäiskö sun siirtyä vaikuttamaan sinne oman kunnan verkkosivuille?

...jutut...

Ruotsi kortti piti vetää mukaan, koska se on todiste siitä, että ei niitä rajoja tule täysin sulkea.

Ja näistä suomalaisten rikoksista piti huudella, koska alkoi kypsyttämään joka ikisen ulkomaalaisen tekemän rikoksen hehkutus.

Kyllä me täällä äijien kanssa haastellaan henkeviä näistäkin asioista. :hyvä:

Mietittäisiin fiksusti maahanmuuttoa? Edistätkö sä mielestäsi fiksua keskustelua vetoamalla suomalaisten tekemiin rikoksiin tai suomalaisten muuttamisiin?...

No onko tuo ulkomaalaisten tekemien rikosten hehkutus fiksua?

No onko tuo ulkomaalaisten tekemien rikosten hehkutus fiksua?
Jos noi suhdeluvut ei olis niin helvetin murskaavia niin silloin se olisi typerää. Nyt kun tilanne on se mikä se on niin mun mielestä on ihan aiheellista ja perusteltua puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Ruotsi kortti piti vetää mukaan, koska se on todiste siitä, että ei niitä rajoja tule täysin sulkea.

Ja näistä suomalaisten rikoksista piti huudella, koska alkoi kypsyttämään joka ikisen ulkomaalaisen tekemän rikoksen hehkutus.

Kyllä me täällä äijien kanssa haastellaan henkeviä näistäkin asioista. :hyvä:
Se vaan, että noi argumentit ei oo millään tasolla valideja, kun keskustellaan maahanmuuttajien tänne tuomisesta. Kun sunkin toive oli, että käsitellään asioita fiksusti niin tehdään sitten niin.

Se vaan, että noi argumentit ei oo millään tasolla valideja, kun keskustellaan maahanmuuttajien tänne tuomisesta. Kun sunkin toive oli, että käsitellään asioita fiksusti niin tehdään sitten niin.

No kieltämättä näin on. Harmittavan totta on juurikin se, että itsehän ovat rikolliset maahanmuuttajat hommansa kuseneet ja sitä kautta porukkaa leimanneet.

Itsehän olen täysin noviisi näissä asioissa, sillä eipä ole vielä maahanmuuttajat minua koskaan häirinneet, joten en ole juuri miettinyt valideja argumentteja suuntaan tai toiseen. Tuollaiset kaltaisesi kokeneet maahanmuuttokysymyksen äänitorvet tietenkin ovat nähneet nämä amatöörien perusjutut aikoja sitten ja kumoavat ne sekunnissa. Kuumotusta herättääkin juuri tämä amatöörikriitikkojen harrastama yksipuolinen tylytys poikkeavaa porukkaa kohtaan. Ehkäpä juuri Pakkiksella ei sellaista ole eikä tule?

Alentuva asenne ei myöskään ole mielestäni fiksua.

Alentuva asenne ei myöskään ole mielestäni fiksua.

Hehheh... :hyvä: Olet sinä kyllä hauska veijari.

Oikeasti, ei mulla ole suuria agendoja mihinkään suuntaan. Paitsi siihen, että yksipuolinen jonkun ihmisryhmän dissaaminen on melkoisen vammaista. Tällaisessa maahanmuuttohommassa luotan kyllä Kokoomuksen kavereiden aikanaan hoitavan homman järkevästi, enkä todellakaan valitse ehdokkaitani pelkästään tällaisen asian vuoksi.

Niin, onhan maahanmuutto ihan hyvä asia, jos

1) tänne saadaan porukkaa joka haluaa oikeasti kouluttautua
2) tänne saadaan porukkaa joka oikeasti haluaa tehdä töitä

Maahanmuutto periaatteena ei ole mörkö. Se miten sitä meinataan toteuttaa ja toteutetaan on mörkö.

Niin, onhan maahanmuutto ihan hyvä asia, jos

1) tänne saadaan porukkaa joka haluaa oikeasti kouluttautua
2) tänne saadaan porukkaa joka oikeasti haluaa tehdä töitä

Maahanmuutto periaatteena ei ole mörkö. Se miten sitä meinataan toteuttaa ja toteutetaan on mörkö.

Ottaisivat maahanmuuttajia vaan niistä maista mistä oikeesti tulee sellasta porukkaa ketä tekee töitä ja sopeutuu tänne.

Back
Ylös Bottom