Ymmärrän hyvin, että haluat verrata vaaliohjelmia kun persuilla ei mitään muuta kuvausta pidemmän tähtäimen poliittisista pyrkimyksistään webissä ole.
Eikö sinun mielestäsi sitten ole järkevää verrata toisiinsa käsillä olevaa materiaalia? Mitä sitten vertailisimme jos emme niitä? Toisaalta se, että webistä ei kaikkea löydy, ei välttämättä tarkoita sitä, että sitä ei olisi.
Esimerkiksi Timo Soini ja Raimo Vistbacka ovat olleet niin kauan mukana politiikassa, että olen 100 %:sen varma siitä, että heillä on talouspuolikin paremmin hallussa kuin esimerkiksi Vihreiden puheenjohtajaksi pyrkivällä Ultra Bra-solisti Anni Sinnemäellä.
Tämän kanssasi käydyn inttämisen seurauksena olen käynyt hyvin kattavasti läpi kaiken tuoreen materiaalin, mitä persut ovat poliittisista tavoitteistaan jaksaneet nettiin uppia. Urakka ei ole näiden talouskysymysten osalta kovin haastava, sillä lyhyesti sanottuna sitä materiaalia ei ole. Pidempi kuvaus on ehdottaa kaikkien verojen ja maksujen kevennyksiä mitä oletettu pienituloinen äänestäjäjoukko maksaa.Se, ettei puolue ehdota mitään rahoituslähdettä näillä kevennyksille sen enempää kuin ehdottamilleen palveluparannuksillekaan, ei selkeästi häiritse sinua niin kauan kunhan rajat laitetaan mutiaisilta kiinni.
Noh noh, eikös tuo ollut aika rasistisesti ilmaistu.
Kuten jo sanottu, itse äänestän ehdokkaita ja puolueita, joiden mielestä sähkö ei tule töpselistä ja valtion rahat setelipainosta.