Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Nyt menet perä edellä puuhun. Väität edelleen että tänne pitäis ottaa vaan lisää ja lisää koska entiselle rikollisuudelle ei voida mitään. Mikä järki siinä on? Hanat kiinni kunnes ongelma on ratkaistu (myös täällä olevien uusisuomalaisten vankien osalta) ja minä lopettaisin humanitäärisen maahanmuuton "voittokulun" vaikka he eivät rikoksia tekisikään enää.

Sanon vain, että minun mielestäni nykyinen rikollisuus on suurempi ongelma kuin tuleva rikollisuus ja siksi siihen pitäisi nyt panostaa enemmän. Kyse sitten vain priorisoimisen näkökulmasta ei muusta. Rajojen sulkeminen on vähän kuin yrittäisi haavilla tappaa hyttystä.

Mitä tarkoitat että ne raipaniskut toimii? Ei ne ainakaan rikollisuutta vähennä sen paremmin kuin vankilakaan. Mutta jos sulle tulee hyvä mieli kun katsot ihmisten kiduuttamista, (usein syyttömien tai sitten sellaisiin "rikoksiin" syyllisten, joita ei länsimaisen (eli järkevän) oikeustajun mukaan voi mitenkään pitää rikoksena) niin kyllähän ne ainakin sun viihdykkeenä sitten toimii.:thumbs:
En katso edes vapaaottelua.

Tässähän oltaisiin soveltamassa sitä meidän lainsäädäntöön. En ottanut mitään kantaa islamilaiseen lakiin eikä se kuulu tähän.

Rangaistus kuin rangaistus ja säästyisi ainakin rahaa vankeinhoidosta. Samat rahat voitaisiin laittaa vanhustenhoitoon.

Sanon vain, että minun mielestäni nykyinen rikollisuus on suurempi ongelma kuin tuleva rikollisuus ja siksi siihen pitäisi nyt panostaa enemmän. Kyse sitten vain priorisoimisen näkökulmasta ei muusta. Rajojen sulkeminen on vähän kuin yrittäisi haavilla tappaa hyttystä.

Enää en ihmettele miksi sinun viestejäsi tässä ketjussa on kritisoitu. Puhut mitä sattuu ja aiheen vierestä.

Vastaappa tähän kyllä tai ei:
Haluat lisää maahanmuuttoa, eikä heidän kova rikollisuusmäärä haittaa, koska nykyistä rikollisuutta ei voida poistaa?

Enää en ihmettele miksi sinun viestejäsi tässä ketjussa on kritisoitu. Puhut mitä sattuu ja aiheen vierestä.

Vastaappa tähän kyllä tai ei:
Haluat lisää maahanmuuttoa, eikä heidän kova rikollisuusmäärä haittaa, koska nykyistä rikollisuutta ei voida poistaa?

Minun mielestäni syytön kunnes toisin todistetaan. Siinä toinen syy miksi keskittyisin siihen rikolliseen ainekseen. Toki olisi syytä kiinnittää huomiota siihen millaista porukkaa tänne tulee. Toimisko nyt sekään jos tänne otettaisiin pelkästään naisia ja lapsia?

Minun mielestäni syytön kunnes toisin todistetaan. Siinä toinen syy miksi keskittyisin siihen rikolliseen ainekseen. Toki olisi syytä kiinnittää huomiota siihen millaista porukkaa tänne tulee. Toimisko nyt sekään jos tänne otettaisiin pelkästään naisia ja lapsia?

Ei, mutta se toimii, että Suomeen ei oteta lisää väestöä, joiden keskuudessa on enemmän rikollisuutta kuin kantaväestön keskuudessa.
Tuossa olet oikeassa, että tulisi kiinnittää enemmän huomiota millaista porukkaa tänne otetaan.
IMO tänne ei tarvitsisi ottaa enää lisää yhteiskunnan elättejä, niitä meillä on riittävästi jo omasta takaa.
Tervetuloa Suomeen kuitenkin ne maahan muuttajat, jotka tulevat tänne tekemään työtä ja elämään yhteiskunnan sääntöjen ja lakien mukaisesti.

Edit. Ymmärrän esim. demosin näkemyksen maahan muuttajista, ja sen, että asiaa voi ajatella myös maahanmuuttajan kannalta. Suomi ei kuitenkaan ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö.

Laitetaan nyt tänne myös:

JUKKA TURUSEN SENSUROITU KIRJOITUS
Jukka Turusen uusin kirjoitus oli Uuden Suomen blogissa muutaman tunnin, kunnes blogi suljettiin ja Turusen kirjoitus sensuroitiin.

http://turunen.blogit.uusisuomi.fi

Köysi kiristyy Astrid Thorsin kaulalla
28.1.2009 11.15 | Jukka Turunen | Yleinen

Suomessa yritettiin Ruotsista adoptoitua vanhanaikaista. Suomi yritettiin sysätä itseään ruokkivan monikulttuurisuuden pyörteeseen turvapaikkapolitiikan äkillisellä löysentämisellä, eli maahanmuuttoministeri Astrid Thorsin (rkp) muotoilemalla uudella ulkomaalaislailla.

Laki on yksiselitteisesti kelvoton. Se herättää epäilyksiä jo hallituksen sisälläkin. Keskustapuolueen eliitti empii yhä, mutta on väkisinkin heräämässä kentän paineeseen. Laiva on karilla ja Matti Vanhasen luotsintaidot on nyt nähty. Keskustan ovi käy Thorsin lain vuoksi kiihtyvään tahtiin, ja suunta on perussuomalaisiin.

Suomen johtavat monikultturistit, kuten vähemmistövaltuutettu Johanna Suurpää, valtakunnansyyttäjä Mika Illman, oikeusministeri Tuija Brax, presidentti Tarja Halonen ja tämän mahtikäskyllä sisäministeriön kansliapäälliköksi juntattu Ritva Viljanen yrittivät kyllä parhaansa, mutta epäonnistuivat. Ei auttanut, vaikka he lobbasivat jo menestyksekkäästi läpi julkisella sektorilla ja mediassa orwell-tyyppisen ”ilmianna toisinajattelija rasisti” – järjestelmän. Se toimi aikansa loistavasti.

Maalaisjärjellä varustettu enemmistö kokoomuslaisista ja keskustalaisista tyytyi nurisemaan kotisohvillaan, kun heidän korruptoituneet puoluejohdot vakuuttelivat, että Suomi tarvitsee monikulttuurisuutta kuin kala vettä, ja että tarvitaan myös vähintäänkin kymmeniätuhansia islamilaisia turvapaikanhakijoita maahanmuuttajia, jotta tulisimme aidosti kilpailukykyisiksi ja kansainvälisiksi. Perusteluksi pötypuheille saattoi riittää vaikkapa ex-meppi Pia-Noora Kaupin (kok) julkinen valittelu siitä, että Helsingissä saattaa yhä paikoitellen voida kulkea ihan korttelitolkulla näkemättä ainuttakaan tummaihoista ihmistä.

Mutta ne ajat ovat nyt menneet. Nyt Pihtiputaan mummokin tajuaa, ettei suurin osa turvapaikanhakijoista ole Suomessa sodan tai hädän takia, vaan onkimassa onnea suoraan suomalaisen veronmaksajan kukkarosta. Jos Irakissa, Somaliassa ja Afganistanissa olisi oikeasti niin vaikeaa kuin turvapaikanhakijat ja monikultturistit puheissaan runoilevat, ei Suomesta turvapaikan saanut ensimmäisenä tekonaan matkustaisi lomalle noihin ”vaarallisiin” maihin.

Oikean sodan ja hädän kokeneena Pihtiputaan mummo on nähnyt monikultturistien propagandan läpi koko ajan, mutta nyt hän uskaltaa sanoa sen myös ääneen - ja mikä parasta: nyt on vaihtoehto ketä äänestää. Kaikkialla Suomessa.

Helsingin valtuustoon 3000 äänen voimin valittu Jussi Halla-aho (sit./ps) on ollut avainasemassa keskustelun herättäjänä. Ilman häntä ja hänen Scripta-blogiaan Suomessa olisi herätty keskusteluun ehkä liian myöhään. Heräämisestä lankeaa suurkiitos myös Suomen Sisulle ja eduskuntapuolueista perussuomalaisille, jotka yksin ja yhdessä paljastivat verkkosivuillaan mistä monikultturismissa oikeasti on kyse. Kansa kiittää nyt näitä tahoja äänestämällä kiihtyvää tahtia perussuomalaisia - gallupeissa puolueen kannatus nousee vähintäänkin yhdellä prosenttiyksiköllä joka kuukausi. Perussuomalaisten menestyksen takana on pitkälle maahanmuuttokriittisyys, eikä siinä ole mitään häpeämistä. Päinvastoin.

Suomesta oltiin tekemässä sammutetuin lyhdyin Ruotsin kaltaista ”onnelaa”, jossa jo kuluvan vuosisadan puoliväliin mennessä maahanmuuttajataustaisia on enemmän kuin ruotsalaistaustaisia.

Jokainen Ruotsia tunteva tietää, ettei ruotsalainen monikulttuurisuus ole virallisesta liturgiasta huolimatta menestystarina kenellekään muille kuin onnenonkijoille. Jokainen ruotsalaisissa siirtolaisslummeissa vieraillut tietää mistä on kyse: Ruotsi on uppoava laiva ja hiipuva yhteiskunta. Ja Suomesta katsottuna valitettavan matalan rajan takana. Nyt Ruotsi haluaa kipata ei-toivotun siirtolaisaineksen Suomeen.

Kun Astrid Thors tuo näinä päivinä ehdotuksensa uudeksi ulkomaalaislaiksi käsittelyyn, kannattaa kaikkien Suomen etua ajavien puolueiden hylätä laki yksiselitteisesti. Kaikki hallituksessa tietävät Thorsin lain lukuisat porsaanreiät ankkurilapsineen ja perheenyhdistämisineen, joten kukaan ei voi vedota tiedon puutteeseen. Nyt on aika sanoa ei kiitos - nej tack.

Tulevat sukupolvet eivät tule antamaan anteeksi nyt tehtyjä virheitä. Tämä kannattaa muistaa, ja kertoa myös suoraan omalle kansanedustajalle. Nyt on aika toimia. Nyt on se yhdestoista hetki.

Se johtuu vaan siitä, kun muut on "15-vuotiaan tasolla" ja modified itse on niin kovin fiksu, ettei sen tarvitse vastata tai ylipäätään puhua aiheesta.

Ja tulee myös muistaa, että modifiedin mielestä "kaikki väkivalta on tuomittavaa". Kuulostaa erikoiselta lausunnolta, kun ottaa huomioon nuo rikoksen kitkemistavat joita kaveri on tässä esitellyt.

Mutta tää on nähty jo aikoja sitten. Kaveri jauhaa pelkkää paskaa, mutta ei sitä itse näe tai ei uskalla itselleen myöntää.

Itseäni taas ulkomaalaiset joka kiinnostavat aavistuksen enemmän. Monesti kaupungilla kun huomaan jonkun tutkivan karttaa ja tiekilpiä, menen kysymään voinko olla avuksi. Myös työpaikoilla olen huomannut usein menevän juttelemaan juuri ulkomaalaisille, koska heillä on monesti erinlaisia ajatuksia ja käsityksiä monista asioista; saa sitä toistakin kuvakulmaa.

Pakolaisista nyt ei - ikävä kyllä - ole oikeastaan mitään positiivista kokemusta. Tämä lähinnä siksi, että en ole heidän kanssaan ollut ikinä oikein missään tekemisissä, poislukien joskus teini-ikäisenä kun afrikan sankarit veivät rahat illalla kaupungilla.

Olen viettänyt itse 1.5v ulkomailla, ja koen edelleen kovasti vetoa työskennellä ja asua ainakin jonkin aikaa poissa Suomesta, ja minulla on myös runsaasti kavereita ulkomailta. Vaikutuksensa tälläkin varmasti ensimmäiseen kappaleeseen.

Niin, ei mullakaan oo mitään ulkomaalaisia vastaan. Ja mulla on kavereita ulkomailta.

Eikä täällä varmaankaan kukaan vastusta Saksalaisia, Kanadalaisia, Brittejä, Irkkuja, Itävaltalaisia tai Norjalaisia.

Tiettyjen kaukaisempien kulttuurien kanssa taas enemmistö suomalaisista ei tahdo elää. Kulttuureitakin kun on aika monenlaisia.. Sellainen maa millaiset asukkaat. Jos sudanilaiset olisivat jostain syystä sattuneet tulla suomen asukkaiksi ja suomen asukkaat sudanilaisiksi, voi silti olla varma että suomalaiset sudanissa menestyisivät ihan eri tavalla kuin sudanilaiset suomen oloissa.

Pari asiaa: Ensinnäkin, miksei suomeentulijoille tehdä HIV-testiä, ja karsita pois positiivisia? toiseksi, kaikille joiden mielestä ulkolaiset rikastavat suomen kulttuuria jollain mystisellä tavalla.. Jos näin on, niin eikö ole aika eriarvoistavaa sanoa että kulttuurit ovat eritasoisia, eriarvoisia? Ihan yhtälailla se on väärin pitää omaa kulttuuriaan matalampiarvoisena kuin kulttuuria afrikan maasta xxx.

Sitten mitä maahanmuuttoa puolustellaan ruokakysymyksillä, että tänne tulee etnisiä herkkuja.. Oletteko koskaan kuulleet sanaa keittokirja? vai pitääkö se tavata? Keit-to-kir-ja;) Ulkolaisia vaikutteita VOI tiettävästi ottaa ilman kymmeniätuhansia pakolaisia. Vaikka tekee löytöretken afrikkaan.. Ynnä muuta. Yleensäkin maahanmuuton (pakolaisuuden) puolustelijoilta aika harvoin on löytynyt yhtä ainoaa järkevää ajatusta siitä miksi asia on niinkuin ne sanoo.

e: toi nyt ei oo ees älyttömin maahanmuuttoa kolmannen maailman maista puolustavista "argumenteista", toinen on se maksamme velkaa, mistä on tehty biisikin.. Miksei mulle ja meille kukaan maksa velkaa, vaikka mekin ollaan oltu jopa kahden eri maan siirtomaana?

Onko afrikkalaisten maahanmuuttajien tuomasta eksoottisesta värinästä tehty tieteellisiä tutkimuksia?

Miten katukuvaa rikastava eksoottinen värinä mitataan? Hertseinä?

Jep, ja toinen genetiikasta: mua suorastaan raivostuttaa geneettisten populaatioiden sekoittamista puolustelijat kahdesta syystä: ensinnäkin sillä että väittää suomalaisen geeniperimän kaipaavan rikastusta ja samaanaikaan väittävän että roduilla ei ole geneettisiä eroja.. Loogista? Miten samoilla geeneillä voi minkäänlaista geneettistä rikastusta tapahtua? ja millä perusteella voidaan väittää suomalaisten olevan rodullisesti alempia? Miksi jos sanoo toisinpäin, joutuu vankilaan suunnilleen?

Kolmanneksi, meillä suomessa tavataan mennä naimisiin aika sattumanvaraisesti eripuolilta suomea periytyvät ihmiset keskenään, ja populaatiokoko ei ole niin valtavan pieni. Toisekseen afrikan maissa eletään edelleen kyläyhteisöissä, ja tiukasti heimorajojen mukaan, ja heimot ovat hyvin suureksi osaksi pienempiä kuin suomen kansa. Kolmanneksi aika harvalla abdullahilla somalian maaseudulla on auto, helpompi on se fatima käydä hakemassa naapurisavimajasta. Neljänneksi tietyissä kulttuureissa on hyvin yleistä naida sukulaisensa (esim pakistan)

Mikä tekee suomen populaation geneettisesti haavoittuvammaksi ja huonommaksi ainekseksi? Miten sitä edes tutkitaan? Mistä voidaan ikinä tietää etukäteen että suomalaisten ja joidenkin toisenmaalaisten jälkeläisille yleistyy joku haitallinen perinnöllinen sairaus? Kuitenkin mutaatiot tapahtuvat täysin sattumanvaraisesti, eikä koko ihmisen genomia ole selvitetty, saatikka että tunnettaisiin joka ikisen geenin tehtävä solutasolla.

e: suhteessa ihmisrotuihin, mua vituttaa vallalla olevat älyttömät kaksoisstandardit ja tabut.

Onks tää tutkittu hei?!?! Hei missä tutkimus?

Asiasta voi lukea vaikkapa tässä ketjussa. Täällä monet tuntuvat
pelkäävän ulkomaalaisia. Minun mielestäni tuntuvat. Ehkäpä Indicastakin vain tuntui siltä, että tiettyjen kaukaisempien kulttuurien kanssa taas enemmistö suomalaisista ei tahdo elää. Olisi vain kirjoittanut, että kyse on hänen omasta tunteestaan. Minä jo ehdin luulemaan, että asia on todella kuten hän kirjoitti.

Asiasta voi lukea vaikkapa tässä ketjussa. Täällä monet tuntuvat
pelkäävän ulkomaalaisia. Minun mielestäni tuntuvat. Ehkäpä Indicastakin vain tuntui siltä, että tiettyjen kaukaisempien kulttuurien kanssa taas enemmistö suomalaisista ei tahdo elää. Olisi vain kirjoittanut, että kyse on hänen omasta tunteestaan. Minä jo ehdin luulemaan, että asia on todella kuten hän kirjoitti.
Joo ja Somalit tuntuvat raiskaavan 5 naista vuodessa. Eiku eipäs tuntunutkaan.
pilkku.jpg

Back
Ylös Bottom