Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sittenkö kaikki on hyväksyttävää, jos se kuuluu niiden kulttuuriin? Se on aika usein aika paska kulttuuri, eikä sellaista pidä hyväksyä. Täällä on länsimainen sivistyskulttuuri ja täällä eletään sen sääntöjen mukaan. Muuten on mulkku. Aamen.
No näin alkuun vaikka sellainen, jossa ei arvosteta perusihmisoikeuksia kuten sukupuolten välistä tasa-arvoa, oikeutta reiluun oikeudenkäyntiin ennen tuomiota, mielipiteen- ja sananvapautta, tasapuolista oikeutta koulutukseen yms.Määrittele "paska kulttuuri" .
Islam.Määrittele "paska kulttuuri" .
Näköjään tosta keskusteleminen on kielletty hesarin palstalla.Malmön Rosengård on ultraradikalismin jalansija:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...aradikalismin+jalansija/1135243103370?ref=rss
Näköjään tosta keskusteleminen on kielletty hesarin palstalla.
http://www.stat.fi/til/vaerak/2007/vaerak_2007_2008-03-28_fi.pdf
9810 somalinkielistä ja 4852 kansalaista. Menee siis aika 50-50
No kappas! Arvioni noin kymmenestä vuosittaisesta raiskauksesta osuu aika kivasti tähän arvioon. Siis ihan kauheaa. Kaikki pois vain. ;)
20-kertainen riski tulla raiskatuksi ja 600-kertainen riski joutua ryöstetyksi suhteessa kantaväestöön. Lopeta nillittäminen.No kappas! Arvioni noin kymmenestä vuosittaisesta raiskauksesta osuu aika kivasti tähän arvioon. Siis ihan kauheaa. Kaikki pois vain. ;)
Lopeta nillittäminen.
No näin alkuun vaikka sellainen, jossa ei arvosteta perusihmisoikeuksia kuten sukupuolten välistä tasa-arvoa, oikeutta reiluun oikeudenkäyntiin ennen tuomiota, mielipiteen- ja sananvapautta, tasapuolista oikeutta koulutukseen yms.
Tämä nyt ei ihan määritelmäksi kelpaa, mutta kyllä tämä meidän kulttuuri on aivan selvästi parempi kuin edellä kuvatun kaltainen kulttuuri.
Onneksi täällä länsimaissa ollaan niin sivistyneitä, ettei esim. tuomita kokonaisia kansanryhmiä yksittäisten edustajiensa mukaan...
Ulkomailta tänne tulleet rikolliset tai muuten sopeutumattomat olisi palautettava, jos vain löytyy paikka minne palauttaa. Töitä tekevät ja muutenkin sopeutuvat tulijat mahtuvat tänne hyvin. Itse olen yliopistopiireissä tavannut Suomeen muuttaneita ympäri maailmaa, ja suurin osa on ihan tavallisen tuntuista ja reilua väkeä riippumatta uskonnosta tai ihonväristä. Muista kuvioista tunnen myös ihan hyvin porukkaan sopeutuneita kaukaakin tulleita, jopa työssä käyvän ja varusmiespalveluksensa kunnialla suorittaneen irakilaisen.
Kaikkein huonoimmin tuntemistani maahanmuuttajista on sopeutunut eräs ihan aito ruotsalainen, joka ei yli 15 vuoden Suomessa olon jälkeenkään puhu täkäläistä kieltä, vaan vaatii Turussakin palvelua äidinkielellään. Suomihan on kaksikielinen maa.
Sun postaukset on nillittämistä.Lukumäärien kertominen on nillittämistä? ;)
Sun postaukset on nillittämistä.
Mieti noita suhdelukuja, jotka heitin. Ne pitää paikkansa ja vähättele sitten ongelmia. Mä en ainakaan näe niissä mitään huvittavaa. Rosengård tai Rinkeby olis sulle hieno paikka asua.Mukava mielipide. ;) Itse pidän nillittämisenä sitä, että joku käyttää kymmentä raiskausta yhtenä argumenttina sille, että tietyn kansallisuuden edustajia ei pitäisi ottaa Suomeen. Pidän sitä myös hieman huvittavana. Mutta mielipiteitähän nämä vain. ;)
Mieti noita suhdelukuja, jotka heitin.
Ensinnäkin, miksei suomeentulijoille tehdä HIV-testiä, ja karsita pois positiivisia?
Raiskauksista 50 % Helsingissä maahanmuuttajien tekemiä, Espoossa 70%. Ihan sama mitä lukuja siellä on taustalla. Jos kerran 6-10 raiskausta ei tunnu missään niin lähetä vaikka siskos tai mutsis tännepäin niin saadaan tilastot kuntoon myös tälle vuodelle. Kun ei tunnu paljoa painavan.Mietinkin jo ja siksi päätinkin selvittää, montako niitä tekoja on suhdelukujen takana. Ja niitä oli tosiaankin somalian kansalaisilla peräti kuusi kappaletta vuonna 2007. Siihen kansallisuuden saaneet päälle niin luku kohoaa suunnilleen kymppiin. Ihan hirveetä... ;)
Mutta olen itsekin sitä mieltä, että rötöstelevät sukupuolinussijat vain pois täältä. Niin kotimaiset kuin ulkomaiset. Itse olen pohtinut, että heidät voisi laittaa styroksinpalasilla kellumaan Suomenlahdelle.Tulisi halvaksi.