Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kaveri on 12. äänimäärässä Helsingissä ja ensimmäistä kertaa ehdokkaana niin näkisin, että kaveri ehkä kuitenkin otetaan tosissaan. Jotkut tosiaan äänestää henkilön edustaman asian eikä henkilön habituksen perusteella.Halla-Aholta kyllä puuttuu karisma lähes täysin. Jos sillä olisi edes ripaus Soinin miehisyyttä, niin sitten ihmiset saattais ottaakin sen tosissaan.
Aika karua kusetusta...:down: Millonkohan toi haastattelu on tehty kun mohamedi puhuu markoista koko ajan?
Joo karua kusetusta. taikataggu tietää nää jutut mohammedia paremmin.
Eihän mikään viime vuosikymmenellä tapahtunut pidä muutenkaan paikkaansa.
(En allekirjota abdin lausuntoa, mutta vituttaa tollaset kommentit.)[/QUOTE
Siis tarkoitin että karua kusetusta noi somppujen touhut en tota haastattelua!
Jotkut tosiaan äänestää henkilön edustaman asian eikä henkilön habituksen perusteella.
Heikosti menee jos äänestää ulkonäön perusteella, koska Halla-ahon ulosannissa ei ole mun mielestä mitään vikaa. Vai onko?Niin, jotkut. Monet kuitenkin vaatii ehdokkaalta muutakin kuin nasevan mielipiteen. Varsinkaan mummojen sydämiä ei vallata ilman luottamusta herättävää karismaa.
Ihan hyvä, että hesari julkaisee tosta artikkelin. Näkevät muutkin mikä odottaa, jos ei lain mukaan eläminen kelpaa.

Heikosti menee jos äänestää ulkonäön perusteella, koska Halla-ahon ulosannissa ei ole mun mielestä mitään vikaa. Vai onko?
Ne, jotka eivät Halla-ahoa äänestä, eivät äänestäisi siinäkään tapauksessa, että kaveri näyttäis Brad Pittiltä ja puhuis kuin Auervaara.
Olen.En mä kyllä sitä meinannut, että Halla-Ahon pitäis olla joku super hot uros. Siitä vaan puuttuu "se jokin", sellainen poliitikon valovoimaisuus. Ja ulosannista sen verran, että siinäkin vois olla vähän parantamisen varaa. Ei oo kauheen miehekästä vetää sanojaan takaisin.
Miehekästähän on nimenomaan se, että voi myöntää olleensä väärässä ja vaihtaneensa mielipidettään parempien perusteluiden edessä. Tämänhän Halla-ahon on omin sanoin kertonutkin. Toisaalta jotkut lämpeää emomaisesta whinettämisestä säälittävistä pillunkerjäysreissuistaan ja pienistä otsahaavoistaan. Meitä on moneen lähtöön. Mun mielestä on kuitenkin suoraselkäistä ja miehekästä se, että voi rehellisesti myöntää olleensa joskus väärässä.
ootko ihan varma?
Toisaalta jotkut lämpeää emomaisesta whinettämisestä säälittävistä pillunkerjäysreissuistaan ja pienistä otsahaavoistaan
Näin olen käsittänyt ;):D:haart: Aitous lämmittää.
En mä kyllä sitä meinannut, että Halla-Ahon pitäis olla joku super hot uros. Siitä vaan puuttuu "se jokin", sellainen poliitikon valovoimaisuus. Ja ulosannista sen verran, että siinäkin vois olla vähän parantamisen varaa. Ei oo kauheen miehekästä vetää sanojaan takaisin.

no eikös se vetänyt jonkun homon ampumis-jutunkin?
Siis tarkoitin että karua kusetusta noi somppujen touhut en tota haastattelua!