Sniffari
Äitisi valinta
Paras sitten kieltää TV, radio ja internet.
Miten tämä liittyy siihen, että meillä on oikeus valita omat maahanmuuttajamme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras sitten kieltää TV, radio ja internet.
Miten tämä liittyy siihen, että meillä on oikeus valita omat maahanmuuttajamme?
Huvittavaa, miten joidenkin mielestä sotilaan tulisi automaattisesti edustaa tätä "olen valkoinen mies ja siksi parempi kuin muut" - ajatusmaailmaa. Jos ei tähän muottiin suostu, on välittömästi sivari, idiootti jne. Joku Henry Rollins on hyvä esimerkki katu-uskottavasta sällistä, joka uskaltaa kyseenalaistaa tämänkaltaisen täysin perusteettoman hegemonian. Itse pyrin samaan, ja sijoitan jatkossakin mieluummin sodan ajan yksikkööni pätevän maahanmuuttajataustaisen kaverin kuin jonkun vitun säälittävän rillipäisen 65 kiloisen kynäniskainsinöörin (anteeksi yleistys, toivottavasti en loukannut).
Kitrjotiuksistasi päätellen sinä olet ollut viimeiset kymmenen(kin) vuotta lähinnä idioottina.
Minä ainakin pukeudun miten huvittaa, syön mitä haluan, uskon miten haluan ja minulle on ihan sama sopiiko tämä valtaväestölle vai ei.
Niin, sinä teet sitä Suomessa. Kokeilepas vittuillessasi pukeutua jossain muslimimaassa bikineihin, syödä possua ja uskoa vaikka gorillaan. Onko sitten sama, sopiiko se muslimimaan valtaväestölle vai ei?
Väestö muuttuu, tavat muuttuu.
Sattumoisin mitä olen Turkkia koskevia uutisia lukenut, siellä huivipäiset naiset ovat itse nostaneet metakkkaa vähän väliä siitä, kun valtion instituutioissa huivin käyttö on kiellettyä (tai aina milloin mistäkin huivikieltoon liittyvistä laeista). Arabimaissa ja Iranissa poljetaan kieltämättä naisten oikeuksia, mutta asiat eivät ole tässäkään kyseisessä seikassa niin mustavalkoista, vaikka usein niin luulemme.Menepäs kadulle katsomaan ja laske montako naista näet huivissa, prosentuaalinen osuus on aika pieni. Kyse on siitä, että pakko pukeutua huiviin johdetaan uskonnosta, eikä siinä paljoa kysellä naisen itsensä mielipiteitä.
Mun mielestä Schillingerillä on ollut sentään edes jonkin asteen perusteluja, kun taas eräät tulevat tänne spämmäilemään ja haukkumaan muita paremman puutteessa. Sellaiset yhden lauseen mittaiset "vittu oot joku mamuintoilja"-tyyppiset lausahdukset ne vasta informatiivisia ovatkin.Tää kaveri on joku wannabe -tapaus. Elää haavemaailmassa, lainaileekin leffojen linereita kun parempaakaan ei ole tarjolla väitteidensä tueksi.
Niin, sinä teet sitä Suomessa. Kokeilepas vittuillessasi pukeutua jossain muslimimaassa bikineihin, syödä possua ja uskoa vaikka gorillaan. Onko sitten sama, sopiiko se muslimimaan valtaväestölle vai ei?
Väestö muuttuu, ikävä kyllä. Mutta tavat ei. Suomi Suomalaisena kiitos. Nyt ja ikuisesti. Jos se ei sovi ni tervemenoa. Kyllä täällä mielestäni saa hillua kunhan kunnioittaa maan tapoja ja unohtaa heti rajan yli astuttuaan kaikki kiihkouskovaiset ajatuksensa ja sopeutuu muiden joukkoon.
Mun mielestä Schillingerillä on ollut sentään edes jonkin asteen perusteluja, kun taas eräät tulevat tänne spämmäilemään ja haukkumaan muita paremman puutteessa. Sellaiset yhden lauseen mittaiset "vittu oot joku mamuintoilja"-tyyppiset lausahdukset ne vasta informatiivisia ovatkin.
Olisi myös tosi upeaa jos ihmiset käsittäisivät eron maltillisen ja radikaalin islamin välillä.
Nyt ollaan Suomessa (tai te olette Suomessa) eikä missään Saudi-Arabiassa. Jos meidän arvoihimme kuuluu uskonnonvapaus niin se on meidän arvomme myös silloin kun ei huvittaisi. Sitä paitsi kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseeni että mitä tehdään niille muslimeille jotka ovat Suomen kansalaisia? Islamin syrjintä on näiden kansalaisten syrjintää.
Mielestäni vaikuttaa melko selvältä että islam ei tule katoamaan, halusimmepa sitä tai emme. Tällöin fiksuinta olisi suvaita maltillista, fiksua islamia ja kannustaa maahanmuuttajia omaksumaan tällaisen tavan uskoa. Jos vastustamme islamia kokonaisuutena, käännämme myös maltilliset muslimit itseämme vastaan.
Olisi myös tosi upeaa jos ihmiset käsittäisivät eron maltillisen ja radikaalin islamin välillä. Islamiin mahtuu hyvin monta tapaa harjoittaa tätä uskontoa, eikä se kaikkein äänekkäin ryhmä välttämättä ole se suurin. On loukkaavaa muslimeja kohtaan niputtaa heidät kaikki yhteen. En minäkään uskonpuhdistuksen jälkeisenä kristittynä ymmärrä katolilaisia enkä halua että ulkopuoliset pitävät meitä saman uskonnon edustajina, etenkin kun pidän edesmennyttä paavia kondomi-propagandoineen vanhoillisena sekopäänä, joka välillisesti tappoi monta ihmistä aidsiin.
Mutuilua ja vittuilua on tullut puolin ja toisin, oikeastaan enemmän häntä vastaan olevilta. Ja mielestäni häneltä on tullut asiallistakin tekstiä koskien omia kokemuksiaan. Toki ne ovat subjektiivisia näkemyksiä, mutta aika harva täällä liikkuu harmaalla vyöhykkeellä.Haluatko ettiä mulle tästä ketjusta yhdenkin perustellun väitteen chillingeriltä, joka perustuu muuhun kuin mutuiluun ja vittuiluun?
Nyt ollaan Suomessa (tai te olette Suomessa) eikä missään Saudi-Arabiassa. Jos meidän arvoihimme kuuluu uskonnonvapaus niin se on meidän arvomme myös silloin kun ei huvittaisi. Sitä paitsi kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseeni että mitä tehdään niille muslimeille jotka ovat Suomen kansalaisia? Islamin syrjintä on näiden kansalaisten syrjintää.
Olisi myös tosi upeaa jos ihmiset käsittäisivät eron maltillisen ja radikaalin islamin välillä.
Mielestäni vaikuttaa melko selvältä että islam ei tule katoamaan, halusimmepa sitä tai emme. Tällöin fiksuinta olisi suvaita maltillista, fiksua islamia ja kannustaa maahanmuuttajia omaksumaan tällaisen tavan uskoa. Jos vastustamme islamia kokonaisuutena, käännämme myös maltilliset muslimit itseämme vastaan.
En halua ensimmäistäkään radikaali-muslimia maahani. Miten sellaset estetään?
Entä ne maltilliset muslimit, jotka muodostavat sen työttömän valtaosan muslimivähemmistöstä. Haluatko niitä?