Mikset itse pesiydy?Miksi nämä multikultturisti-ihmisoikeussekopäät pesiytyvät aina joko politiikan piiriin tai median palvelukseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset itse pesiydy?Miksi nämä multikultturisti-ihmisoikeussekopäät pesiytyvät aina joko politiikan piiriin tai median palvelukseen?
Nyt rip rap vasemmistovaltuutetut hihat heilumaan... Lähde: http://www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat/britannia-tiukentaa-kansalaisuuden-saamisen-ehtoja(77683).eceBritannian kansalaisuutta hakeneen on selvitettävä niin sanottu koevuosi, jolloin hakijan on osoitettava, että hän osaa englantia, maksaa veronsa, noudattaa lakeja ja on kotoutunut paikalliseen elämään.

:D Taitaa naisissa olla tämä aatteellinen puna-vihersokeus tiukemmassa kuin miehissä.:curs::evil:![]()
No ehkä! Mä en tiiä yhtä ainotta miestä, eikä sellasia koko suomentasollakaa montaa ole, jotka suostuisi mustan naisen ottamaan, on ne niin miten puutteessa mitä voi vaan olla,enkä kyllä ole yhtään tavannut, joka mustan naisen kanssa *sillai* ois ollu
Jos tämä on mielipide, niin se ei kerro muusta kuin onnistuneesta mediapimennosta rotusuhteissa.Hän: Miksi sitten monikulttuurisuus on onnistunut Amerikassa??
Tota noin, ei mitenkään hyökäten, mutta kiinnostais nää "tummaihoiset eurooppalaiset". Missä niitä on? Kun itse ainakaan en jotain perusibeerejä kauheen tummaihosiks näkis.Semmosesta ei oo kokemusta, vaan ihan tummaihoisesta eurooppalaisesta.
Hän: Miksi sitten monikulttuurisuus on onnistunut Amerikassa??