Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

liberal_idiot%5B1%5D.jpg

The Lesser Unpleasantries of the Twentieth Century:D

# Finnish Civil War (1918): 30 000

* Stanley G. Payne, A History of Spain and Portugal Vol. 2 ch.26, citing Paavolainen:
o Red victims of the White Terror: 8,400 k. outright + 11,800 d. in camps
o Total: 31,000 k, from all causes
* Library of Congress [http://lcweb2.loc.gov/frd/cs/fitoc.html]
o Red Terror: 1,649 k. (mostly middle class)
o White Terror: 8,380 Reds killed + 12,000 d. in camps.
o Total: 30,000, <¼ in battle

Ei näy vielä nettimedioissa mutta uutisista kuuluu kummia. Ruotsi tiukentaa ulkomaalaislakejaan ensi viikosta lähtien. Aloittavat mm. palautukset jopa vasten palautettavan tahtoa. Samoin perheenyhdistämiset ovat jatkossa mahdollisia vain, jos "ankkuri" on omaksunut ruotsalaisen elämäntavan (johon kuuluu mm. työskentely.)

Syynä lakien kiristämiseen oli kuulemma se, että pakolaiset ovat tulleet tuottamaan monikulttuuria vain lähinnä Ruotsiin. Muiden maiden vika siis.

edit. samaa kuuluu Britanniasta:
Britannian kansalaisuutta hakeneen on selvitettävä niin sanottu koevuosi, jolloin hakijan on osoitettava, että hän osaa englantia, maksaa veronsa, noudattaa lakeja ja on kotoutunut paikalliseen elämään.
Nyt rip rap vasemmistovaltuutetut hihat heilumaan... Lähde: http://www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat/britannia-tiukentaa-kansalaisuuden-saamisen-ehtoja(77683).ece

No niin, katsotaan josko Suomi ottaisi tuossakin mallia Ruotsista kun kerran kaikessa muussakin (vrt. pitää ottaa enemmän mamuja kun Ruotsikin ottaa) Yllättäen Ruotsin maahanmuuttoministeri on tutkimusten mukaan vihatuin ministeri, mutta propsit sinne että tehdään niinkuin viisainta on eikä mennä galluppien mukaan

Vähän keskustelun satoa minun ja entisen tyttöystäväni väliltä. Hän on nykyisin naimisissa liberialaisen miehen kanssa. Mies yrittää opiskella suomea, ammattia, olla hyvä perheenisä ja löytää töitä. Hän inhoaa alkoholia ja somaleita, koska molemmat aiheuttavat vain ongelmia itselle ja ulkopuolisille. Hänen miehensä on hyvä esimerkki siitä millä asenteella ja millä tavoilla tänne Suomeen on tultava.

Minä: minua on vain alkanut vähän arveluttamaan nämä puheet monikulttuurisuudesta ja kulttuurin rikastuttamisesta. komeita puheita mutta vähän konkreettista
Hän: Monikulttuurisuus on värikäs palapeli, jossa sopeudutaan ja samalla pidetään kiinni omasta.

Hän: Meillä ainakin mies sanoo, että Suomessa eletään Suomen tavoilla (eli naista ei alisteta ja naisella on oma elämänsä). Lisäksi tuo tekee jo paremmat lihapullatkin kuin konsanaan äitini. :hyvä:

Minä: Monikulttuurisuus epäonnistuu/onnistui sen vuoksi että sitä yritetään tehdä väkisin ja sitä tehdään valtaväestön tahdosta ja mielipiteistä piittaamatta
Hän: Jos valtaväestö pitää itseään automaattisesti parempana kuin tulijoita, niin jo toki kaikki epäonnistuu. Mutta kuka sitten huolehtii meidän vanhuksista, kun oma väki ei riitä?
Minä: Minä vaan väitän että tämä työvoimapula on keksitty juttu ja sen varjolla ihmisten tuominen maahan sekä valtaväestön pakkototuttaminen siihen on kyseenalaista toimintaa
Hän: Ja miksi tulisi? Eivät ne ulkomaalaiset vie kenenkään paikkaa alkon nurkilla. Ei se ole keksitty se työvoimapula.

Hän: Eivätköhän tulijatkin sopeudu suomalaiseen yhteiskuntaan, ainakin seuraava sukupolvi, jos ei vielä ensimmäinen.
Minä: Onko seuraavan sukupolven sopeutumisen merkki jengit ja ryöstelyt ja mellakointi? jos on niin Ranskassa ja Tanskassa on sitten vissiin onnistuttu
Hän: Ranskassa se johtuu siitä, että tämä toinen sukupolvi on huomannut, että mahdollisuudet eivät ole samat heillä ja maan omilla kansalaisilla. Maan oma vika.

Hän: Mutta minun mielestäni maahantulijoilla on moraalinen oikeus tulla. Vaikka se tietäisi ongelmia isäntämaalle.
Minä: Heillä on myös moraalinen velvollisuus sopeutua ja elää maassa maan tavalla
Hän: Miksi sitten monikulttuurisuus on onnistunut Amerikassa?? Siksikö, että siellä tärkein arvo on raha?
Minä: Siksi että siellä ei näitä Green Cardeja jaeta miten sattuu
Hän: Ennen vanhaan oli oikeutettua mennä Amerikkaan Suomestakin etsimään parempaa elämään. Miksi sitten nyt ei olisi oikeutettua tulla Afrikasta etsimään parempaa elämää Eurooppaan??
Minä: Suomalaiset opettelivat kielen ja menivät töihin, monet maahanmuuttajat, erityisesti islamilaisista maista tulevat, taas ovat omissa porukoissaan eivätkä aina edes yritä sopeutua.
Hän: Älä yleistä. Eivät kaikki ole stereotypioiden mukaista.

:D Taitaa naisissa olla tämä aatteellinen puna-vihersokeus tiukemmassa kuin miehissä.:curs::evil::david:

Miten liberalismi ja kommunismi liittyvät toisiinsa?

On se muuten hauska, että Karalahden huumesekoilut ovat ihan ok, mutta jos joku musta mies käy Amsterdamissa vetämässä pössyt (laillistahan se siellä on) niin se on sitten ihan kamala asia.

En ole koskaan ollut pilvessä, mutta käsittääkseni viinalla saa pöntön paljon enemmän sekaisin kuin kannabistuotteilla. Naurettavaa pelleilyä erottaminen tuollaisesta syystä, sanon minä.

OT avautumista: Kannabis testataan koska se on helppo testata. Dopingainelistalta sitä ei poisteta, ettei "anneta väärää kuvaa nuorille". Dopingkäytön kanssa hampulla ei ole mitään tekemistä. Puhtaasti poliittiset syyt takana. Sakot saisivat antaa käyttörikoksesta jos pystytään todistamaan että pilveä on poltettu Suomessa, mutta lajiliitot saisivat pysyä erossa rangaistuksista. Seurat saisivat sitten päättää jäsenistään ja liitto edustuspaikoistaan rikosten perusteella, eikä "dopingkäryn" perusteella.

mielenosoitus2.JPG

:D Taitaa naisissa olla tämä aatteellinen puna-vihersokeus tiukemmassa kuin miehissä.:curs::evil::david:

No ehkä! Mä en tiiä yhtä ainotta miestä, eikä sellasia koko suomentasollakaa montaa ole, jotka suostuisi mustan naisen ottamaan, on ne niin miten puutteessa mitä voi vaan olla,enkä kyllä ole yhtään tavannut, joka mustan naisen kanssa *sillai* ois ollu

No ehkä! Mä en tiiä yhtä ainotta miestä, eikä sellasia koko suomentasollakaa montaa ole, jotka suostuisi mustan naisen ottamaan, on ne niin miten puutteessa mitä voi vaan olla,enkä kyllä ole yhtään tavannut, joka mustan naisen kanssa *sillai* ois ollu

No tässä yks suomalainen mies, joka ollu mustan naisen kanssa "sillai". Ja ihan normaali nainen sattu olemaan. Ei se väri tee ihmistä, vaan kasvatus ja kulttuuritausta. Vai siis tarkotitko mustalla ihan täys-afrikkalaista ihmistä? Semmosesta ei oo kokemusta, vaan ihan tummaihoisesta eurooppalaisesta.

Semmosesta ei oo kokemusta, vaan ihan tummaihoisesta eurooppalaisesta.
Tota noin, ei mitenkään hyökäten, mutta kiinnostais nää "tummaihoiset eurooppalaiset". Missä niitä on? Kun itse ainakaan en jotain perusibeerejä kauheen tummaihosiks näkis.

Noin käsitteen tasolla vähän samalla tavalla hassu juttu kuin korealaiset neekerit.

Back
Ylös Bottom