Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitänee ottaa varmuuden vuoksi printscreenit Astridin kommenteista. On sitten jotain mitä lähetellä ählämeille, jos ne sittemmin syystä tai toisesta katoavat bittiavaruuteen. Tämä pelasti kyllä päivän. :hyvä:
Tarkotti varmaan sitä, että Sharia ei ole käytössä missään muslimimaassakaan alkuperäisessä muodossaan:
En usko, että juuri kenelläkään on sitä vastaan jos tulee hyvinkoulutettuja, ahkeria, kielitaitoisia maahanmuuttajia jotka ymmärtävät että maassa maan tavalla. Mutta minulla ainakin on sellainen kuva, että varsinkaan muslimaista ei ole tulossa noita ehtoja täyttäviä maahanmuuttajia pilvin pimein, oikaiskaa jos olen väärässä. Taitaa olla Maulan väitteestä huolimatta niin että noista ei taideta käydä niin hirveää kilpailua työmarkkinoilla ja epäilen, että vika ei ole työnantajissa.hs:n palautekeskustelusta
Hyva Astrid Thors
Johanna Maula | 7.2.2008 15:31
Suurin osa hyvin koulutetuista ja ylempaan keskiluokkaan kuuluvista suhtautuu myonteisesti maahanmuuttoon ja eri kulttuureihin. Ministeri Thors on lyhyessa ajassa ansiokkaasti ehdottanut paljon kaivattuja parannuksia ulkomaalaislakiin, mm ns. B-lupa kaytannon muuttamiseksi.
Kari Rajamaen, Tony Halmeen jne kannattajat loytyvat Suomessa (kuten samanlasiten poliitikkojen muuallakin) heikoimmin koulutetuista ja toimeentulevista, jotka pelkaavat oman heikon taloudellisen ja sosiaalisen asiamansa takia hyvinkoulutettujen, ahkerien ja kielitaitoisten, muualta tulevien tyontekijoiden tuomaa kilpailua tyomarkkinoilla (ja epailematta sosiaalisestikin). Kuvavaa tallaisille henkiloille on, etta edes omalla nimella ei uskalleta esiintya vaan uhoa kasvatetaan pelokkaasti nimimerkin suojissa.
En usko, että juuri kenelläkään on sitä vastaan jos tulee hyvinkoulutettuja, ahkeria, kielitaitoisia maahanmuuttajia jotka ymmärtävät että maassa maan tavalla. Mutta minulla ainakin on sellainen kuva, että varsinkaan muslimaista ei ole tulossa noita ehtoja täyttäviä maahanmuuttajia pilvin pimein, oikaiskaa jos olen väärässä. Taitaa olla Maulan väitteestä huolimatta niin että noista ei taideta käydä niin hirveää kilpailua työmarkkinoilla ja epäilen, että vika ei ole työnantajissa.
Meidän firmassa on useita länsimaista tulleita työntekijöitä joko komennuksella tai tänne muuttaneita, jotka täyttävät nuo ehdot. Maulan logiikan mukaan heidän pitäisi kokea hirvittävää syrjintää, koska vievät "meidän" työpaikat. En ole kyllä sellaista huomannut pikemminkin päinvastoin.
Stten tuo Rajamäen äänestäjien mollaaminen, epäilenpä hänen äänestäjiensä olevan tavallisia Suomalaisia laidasta laitaan. Onko tuolla Johannalla suhteellisuudentaju hiukan hämärtynyt vai mistä kiristää?
Johanna Maula;
![]()
Kyllä varmasti muslimimaista löytyy pitkälle koulutettuja ammattilaisia Suomeenkin asti.
Minusta ei ainakaan löydy moiseen miestä. Eiköhän me anneta suosiolla toisen joukkueen pitää tämä? :piis:
Kyllä minä laittaisin vaikka Halosta jos sillä saisi tämän kaistapäisyyden loppumaan.
Kyllä varmasti muslimimaista löytyy pitkälle koulutettuja ammattilaisia Suomeenkin asti.