Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Otetaan esimerkiksi MS-13 lattarijengi. 100 000 jengiläistä ympäri maailmaa, suurin osa USA:ssa.

Salvatruchan poikia ei tarvitse enää mennä Jenkkilään tai El Salvadoriin väijymään, niitä kun on eräiden lähteiden mukaan raportoitu jo Espanjastakin. :hyvä:

Ihan hyvä että nyt aletaan edes osaa netissä leijuvasta roskasta saada kuriin.
Oletko muuten itse lukenut sitä Ellilän tekstiä, josta syyte on nostettu?
http://mikkoellila.thinkertothinker.com/?p=141

Pistin ihan vaan tiedoksi niille, jotka eivät jaksa googlettaa. Tuosta voi itse kukin lukea, mitä Ellilä on sanonut ja miettiä, millaisia ajatuksia se omassa päässä herättää. Ellilän tyyli on kieltämättä v-tyylimäinen. Mutta kun hetken hengittelee syvään ja miettii, että mitkä ovat ne pointit, mitä tässä on yritetty tuoda esille ja pitävätkö ne paikkansa, niin siitä se lähtee...

Jos joku on oikeasti sitä mieltä, että noiden sanojen KIRJOITTAMISESTA (tai sanomisesta) pitää saada sakkoja tai linnaa (tai muuten maailma tuhoutuu), niin minä jaksan kyllä vääntää aiheesta loputtomiin. :) Parhaimmassa tapauksessa saadaan nostettua Wanha Kunnon Kekkuli AKV märästä suohaudastaaan. Vol. II Pojan koston paluu.

Olen lukenut tuon ko. Ellilän tekstin monta kertaa ja aina se tuntuu yhtä vastenmieliseltä. Minä en pidä hänen teksteistään siitä syystä, että ne mielestäni tekevät suurta hallaa monikulttuurisuuskriittiselle liikkeelle. Ihmisten mieliä ei muuteta sillä että aletaan julistaa että naapuri on tyhmä ja rikollinen. Ihmiset pitää saada ajattelemaan asioita itse, eikä julistaa heille päin naamaa jotain, minkä vastaista propagandaa heille on syötetty ties vaikka kuinka pitkään. Se vaan ei toimi niin.

Lisäksi tässä on mielestäni sellainenkin ongelma, että kun monikulttuurikriitikot puolustelee Ellilää niin he kaikki alkavat näyttää ellilöiltä. Tämä saa kaikki monikulttuurisuuskriitikot näyttämään ääliöiltä, joiden kanssa on turha keskustella mistään. Sama juttu on myös toisin päin; minä myönnän että usein tuntuu siltä, että kaikki monikultturistit ovat yhtä pihalla asioista kuin vaikka Rosa Meriläinen (en nyt pahempaa keksinyt). Näin ei kuitenkaan oikeasti ole, vaan heissäkin on fiksuja ja maltillisia tyyppejä kuten meissäkin. Mielestäni keskustelua tarvitaan nimenomaan näiden maltillisten ihmisten kesken, ja siinä tällaisilla ellilöillä ei ole mitään tekoa. Nämä 'naapuri on väärin' -kommentoijat ovat aivan yhtä turhia ja haitallisia kuin rajattoman maahanmuuton vaatijat. Sen takia monikulttuurisuuskriitikot tekisivät itselleen lähinnä palveluksen kun sanoutuisivat irti Ellilän ajatuksista. Emme tarvitse toista Seppo Lehtoa.

Lisäksi tässä on mielestäni sellainenkin ongelma, että kun monikulttuurikriitikot puolustelee Ellilää niin he kaikki alkavat näyttää ellilöiltä. Tämä saa kaikki monikulttuurisuuskriitikot näyttämään ääliöiltä, joiden kanssa on turha keskustella mistään. Sama juttu on myös toisin päin; minä myönnän että usein tuntuu siltä, että kaikki monikultturistit ovat yhtä pihalla asioista kuin vaikka Rosa Meriläinen (en nyt pahempaa keksinyt). Näin ei kuitenkaan oikeasti ole, vaan heissäkin on fiksuja ja maltillisia tyyppejä kuten meissäkin. Mielestäni keskustelua tarvitaan nimenomaan näiden maltillisten ihmisten kesken, ja siinä tällaisilla ellilöillä ei ole mitään tekoa. Nämä 'naapuri on väärin' -kommentoijat ovat aivan yhtä turhia ja haitallisia kuin rajattoman maahanmuuton vaatijat. Sen takia monikulttuurisuuskriitikot tekisivät itselleen lähinnä palveluksen kun sanoutuisivat irti Ellilän ajatuksista. Emme tarvitse toista Seppo Lehtoa.

Ellilähän on täysverinen anarkokapitalisti ja libertaari ja tämä mukutaistelu ja halla-aholaistuminen vain pikku harrastus.

1135231649071.gif

Hohoo...:D

Olen lukenut tuon ko. Ellilän tekstin monta kertaa ja aina se tuntuu yhtä vastenmieliseltä...

Periaatteessahan Ellilä on oikeassa mutta hän ilmaisee asiansa väärin. Hassu juttu sinänsä mutta olen tavannut Ellilän pari kertaa ja luonnossa hän on tuollainen hiljainen hyväkäytöksinen mies.

Hassu juttu sinänsä mutta olen tavannut Ellilän pari kertaa ja luonnossa hän on tuollainen hiljainen hyväkäytöksinen mies.

Kukapa ei olisi :)

Itse en usko tuohon, että Ellilän puolustaminen tahraisi ketään tai mitään. Tämä on kuitenkin ihan puhdas sananvapauskysymys. Eikä Ellilää sentään pahalla tahdollakaan voi Seppo Lehtoon ja kumppaneihin rinnastaa.

Periaatteessahan Ellilä on oikeassa mutta hän ilmaisee asiansa väärin. Hassu juttu sinänsä mutta olen tavannut Ellilän pari kertaa ja luonnossa hän on tuollainen hiljainen hyväkäytöksinen mies.

Kyllä. Tosin aina seurueen keskipiste ja vahvasti "minä tiedän kaiken ja myös ymmärrän"-henkinen. Mutta kukapa meistä ei olisi.

http://www.youtube.com/watch?v=YwV8vS23Csc&feature=related

Häiriköivä latinojengiläinen saa kurinpalutusta kahdelta espanjalaiselta herrasmieheltä.

Olet varmaan tietoinen että Mr Chavez on itse espanjalaista syntyperää ? Ja että latinoilla tarkoitetaan yleensä "Hispanics in the United States".

Eli enemmänkin tuossa 3 espanjalaisperäistä tulisielua kiistelee kuka on fiksuin, se joka asuu rikkaassa Euroopan maassa vai se jonka esi-isät ovat aikonaan lähtivät Latinalaisamerikkaa valoittamaan. Ja tämä jälkimmäinen kokee maansa olevan Espanjan (ja USA:n) sorrettu alamainen.

While Chávez's strategy of appealing to racial minorities is certainly bold, it is hardly surprising given the history. Chávez himself was born in the Venezuelan plain or llano, and has a provincial accent. A forbidding area with a harsh tropical climate, the area has had a long history of racial conflict going back centuries. During the Spanish colonial period, rebellious black slaves managed to escape from plantations and haciendas, fled to the llano and became a problem for the authorities. Slaves started to live in cumbes or escaped communities where collective forms of work were practiced. The blacks mixed with the Indian population and carried out daring raids on cattle ranches. The whites grew alarmed by inter-racial mixing: escaped slaves, they feared, might have a radicalizing effect on the Indian population. Accordingly, in 1785 the authorities drafted laws prohibiting blacks from living with Indians "because they only corrupt them with the bad customs which they generally acquire in their breedingand they sow discord among the same Indians."

Physically, Hugo Chávez is a pardo, a term used in the colonial period to denote someone of mixed racial roots. "Chávez's features," writes a magazine columnist, "are a dark-copper color and as thick as clay; he has protruding, sensuous lips and deep-set eyes under a heavy brow. His hair is black and kinky. He is a burly man of medium height, with a long, hatchet-shaped nose and a massive chin and jaw." In an interview, Chávez remarked that when he first applied to the military academy he had an Afro. From an ethno-racial standpoint, Chávez is similar to many of his fellow Venezuelans. Indeed, today 67 per cent of the population is mestizo, 10 per cent black and 23 per cent white. Chávez himself has not sought to distance himself from his ethnic heritage. "My Indian roots are from my father's side," he remarked. "He [my father] is mixed Indian and black, which makes me very proud." What is more, Chávez has boasted of his grandmother, who he says was a Pumé Indian. Like many other Venezuelans of mixed race, Chávez grew up in poverty.

Olet varmaan tietoinen että Mr Chavez on itse espanjalaista syntyperää ? Ja että latinoilla tarkoitetaan yleensä "Hispanics in the United States".

Eli enemmänkin tuossa 3 espanjalaisperäistä tulisielua kiistelee kuka on fiksuin, se joka asuu rikkaassa Euroopan maassa vai se jonka esi-isät ovat aikonaan lähtivät Latinalaisamerikkaa valoittamaan. Ja tämä jälkimmäinen kokee maansa olevan Espanjan (ja USA:n) sorrettu alamainen.

Vanhana rasistina huomauttaisin, että pohjoisessa Etelä-Amerikassa on kovassa nousussa sellainen La Raza - ajattelu, jossa he näkevät itsensä omana rotunaan ja johon sekoittuu sosialistisia ja zapatistisia aineksia. Hyvässä vai pahassa? En mene sanomaan, koska elän lumisessa maassa, mutta sellaista meininkiä siellä on. Ja Kalifornian ne ovat jo melkein vallanneetkin.

While Chávez's strategy of appealing to racial minorities is certainly bold, it is hardly surprising given the history. Chávez himself was born in the Venezuelan plain or llano, and has a provincial accent. A forbidding area with a harsh tropical climate, the area has had a long history of racial conflict going back centuries. During the Spanish colonial period, rebellious black slaves managed to escape from plantations and haciendas, fled to the llano and became a problem for the authorities. Slaves started to live in cumbes or escaped communities where collective forms of work were practiced. The blacks mixed with the Indian population and carried out daring raids on cattle ranches. The whites grew alarmed by inter-racial mixing: escaped slaves, they feared, might have a radicalizing effect on the Indian population. Accordingly, in 1785 the authorities drafted laws prohibiting blacks from living with Indians "because they only corrupt them with the bad customs which they generally acquire in their breedingand they sow discord among the same Indians."

Physically, Hugo Chávez is a pardo, a term used in the colonial period to denote someone of mixed racial roots. "Chávez's features," writes a magazine columnist, "are a dark-copper color and as thick as clay; he has protruding, sensuous lips and deep-set eyes under a heavy brow. His hair is black and kinky. He is a burly man of medium height, with a long, hatchet-shaped nose and a massive chin and jaw." In an interview, Chávez remarked that when he first applied to the military academy he had an Afro. From an ethno-racial standpoint, Chávez is similar to many of his fellow Venezuelans. Indeed, today 67 per cent of the population is mestizo, 10 per cent black and 23 per cent white. Chávez himself has not sought to distance himself from his ethnic heritage. "My Indian roots are from my father's side," he remarked. "He [my father] is mixed Indian and black, which makes me very proud." What is more, Chávez has boasted of his grandmother, who he says was a Pumé Indian. Like many other Venezuelans of mixed race, Chávez grew up in poverty.

Ja kuten aito rotuteoristi ja pseudo-tieteilijä niin muistit myös mainita lähteen tuolle. Hyvä niin. No enpä itsekään maininnut, mutta wikipediasta oli tuo espanjalaistausta poimittu. Ja ottaen huomioon että 1/5 tuossa maassa (y.o. mukaan) on eurooppalaissukuinen niin tod.näköisuus on aika suuri että Hugolla on eurooppalaiskansan verta suonissaan. Ääh miksiköhän vaivaudun...

http://www.venezuelanalysis.com/analysis/1414

http://www.countercurrents.org/ven-kozloff171005.htm

Molemmat vasurilinkkejä.

Suositeltuja linkkejä sivuilta :D
aporrea.org
ABN
VTV
Oil Wars
borev
ZNet
Green Left
RNV

Hugohan pääsi valtaan nimenomaan mestizojen tuella. Ei hän ainakaan itse valkoisia juuriaan halua korostaa, mikäli niitä on. Voisiko olla mahdollista, että mestizot rasistisesti karsastaisivat sukujuuriltaan eurooppalaisia :wtf: ja suosisivat "omiaan". Media on saanut minut uskomaan moista halpamaisuutta esiintyvän vain eurooppalaisilla.

Back
Ylös Bottom