Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Minun mielestäni asian voisi vetää vielä simppelimmäksi. Ulkomaalainen joka kuluttaa enemmän kuin tuottaa -->kenkää. En keksi oikein yhtään syytä, että miksi Suomen valtion pitäisi elättää muiden maiden kansalaisia.

Poikkeuksina opiskelijat ja muuta vastaavat ryhmät, jotka ovat Suomessa jonkin sopimuksen/sovitun syyn takia. Pakolaisuus ei sitten kuulu joukkoon.

Ja jälleen tullaan siihen että kun suomalaiset tekee suomessa, niin se on voi voi. Mutta ulkomaalaisten rikoksiin pitäisi reagoida vahvemmin(lue:potkia ne helvettiin suomesta). Jos halutaan vielä vähän laajemmin tarkastella, niin kummassahan tehdään enemmän väkivalta ym. rikoksia, pohjois-suomessa vai pohjois-somaliassa? Ja mistäköhän se kertoo?

Mutta mehän emme ole Somaliassa, Yhdysvalloissa taikka edes Sipeariassa, vaan Suomessa. En ymmärrä miksi näiden kaukaisten maiden asioiden tulisi meitä liikuttaa.
Ja kyllä rikos on aina rikos ja yhtä vakava sellainen riippumatta siitä mistä tekijä on peräisin: pohjanmaalta tai ambomaalta. Ei rikoksen vakavuusastetta tekijän ihonväri tai etnisyys korota. Mutta tottakai rikoksiin syyllistyviä ulkomaiden kansalaisia tulee karkoittaa ja näin pääsääntöisesti toimitaankin sen ollessa mahdollista.

Vaan onhan se selvää ettei tässä keskustelussa ole mistään oikeuden toteutumisesta ollut kyse, vaan rotuvihasta.
Kun kaivamalla kaivetaan materiaalia jotain tiettyä ihmisryhmää (tai tarkemmin sanottuna ihonväriä) vastaan, vaikka asian ei meitä pitäisi koskettaa millään tavalla. Tyyliin tilastoja jostain Detroitista tai Venezuelan presidentin isovanhempien ihonväristä.
Siinä haetaan jo jotain vähän muuta kuin esimerkiksi ratkaisua järjestäytyneeseen rikollisuuteen Suomessa.

Mutta mehän emme ole Somaliassa, Yhdysvalloissa taikka edes Sipeariassa, vaan Suomessa. En ymmärrä miksi näiden kaukaisten maiden asioiden tulisi meitä liikuttaa.

Niin...me emme ole somaliassa, mutta somalitpa tuntuu olevan täällä. Ja totta helvetissä niiden maiden asiat ainakin minua liikuttaa kún näiden maiden kansailaiset rikkoo lakia suomessa jatkuvasti. Ja elävät suomen valtion rahoilla. Miks ei ne voisi sitten elää somalian valtion rahoilla?

Ps. Lepää rauhassa Juke.

Niin...me emme ole somaliassa, mutta somalitpa tuntuu olevan täällä. Ja totta helvetissä niiden maiden asiat ainakin minua liikuttaa kún näiden maiden kansailaiset rikkoo lakia suomessa jatkuvasti. Ja elävät suomen valtion rahoilla. Miks ei ne voisi sitten elää somalian valtion rahoilla?

Suurimmassa osassa Somaliaa ei ole järjestäytynyttä valtiovaltaa.
Mutta jälleen kerran kaikki ulkomaalaiskeskustelu tuntuu pyörivän tämän somalivähemmistön ympärillä, jotka eivät ole lähellekään suurin ryhmä mitä tulee vähemmistörikollisuuteen tässä maassa.
Eli kyse ei ole niinkään rikollisuudesta kuin se on ihonväristä.

Epäilen, koska täällä ei ole pahemmin haukuttu intialaisia vaikka osa heistä on ihan pikimustia.

Juu, eikä aboriginaaleja.
Mutta aivanko vakavissasi väität ettei tässä keskustelussa kyykytetä ihmisiä ihonvärin perusteella?

Ihan yhtä paljon venäläisiä ja virolaisiakin kyykytetään täällä. Minulle ainakin on ihan sama, vaikka somalit olisivatkin violetteja, heidän olisi parempi pysyä poissa Suomesta. Syitäkin voisin kertoa, mutta kerro yksi syy, miksi heidän pitäisi jäädä tänne? Äläkä vedä sitä "Somaliassa on paha olla" -korttia.

Ja kyllähän sitä vitsiä väännetään ihan valkoihoisistakin samalla tavalla.

An old Indian chief sat in his hut on the reservation, smoking a ceremonial pipe and eyeing two US government officials sent to interview him.

"Chief Two Eagles, maybe you can help us in answering this question, 'Where did the white man go wrong?'" asked one official. "You have observed the white man for over 90 years. You've seen his wars and his technological advances. You've seen his progress, and the damage he's done."

The chief nodded in agreement.

The official continued, "Considering all these events, in your opinion, 'Where did the white man go wrong?'"

The chief stared at the government officials for over a minute and then, calmly replied, "When white man found the land, Indians were running it. No taxes, no debt, plenty buffalo, plenty beaver, women did all the work, medicine man free, Indian man spent all day hunting and fishing, all night h! aving sex."

Then the chief leaned back and smiled,

"Only white man dumb enough to think he could improve system like that."

What is the worst 3 years of a niggers life?
First grade.

Suurimmassa osassa Somaliaa ei ole järjestäytynyttä valtiovaltaa.
Mutta jälleen kerran kaikki ulkomaalaiskeskustelu tuntuu pyörivän tämän somalivähemmistön ympärillä, jotka eivät ole lähellekään suurin ryhmä mitä tulee vähemmistörikollisuuteen tässä maassa.

Herra ottaa silmän käteen ja lukee vaikkapa meikäläisen aiempia postauksia. Kyse ei todellakaan(ainakaan minun kohdalla) ole ihon väristä. Sama läjää on mm. nämä irakilaiset, itä-eurooppalaiset ym. Ihan sama mistä tänne tulee, niin jos ei osata elää ihmisiksi, niin eipä tarvi tulla. Opiskelijat tms. on ihan ok, (tosin ei heitäkään pitäis ilmaiseksi kouluttaa) mutta tyhjäntoimittajat/rikolliset ei. Somalit nousee varmasti niin usein esiin, koska ne nyt vaan yksinkertaisesti ei osaa toimia niin kuin suomessa toimitaan.
Edit; tosin pakko myöntää että mun päässä rahakuljetusryöstäjä ja raiskari ei ole samalla viivalla. Sekin voi vaikuttaa noihin näkemyksiin.

Mutta aivanko vakavissasi väität ettei tässä keskustelussa kyykytetä ihmisiä ihonvärin perusteella?

Juu, koska en ainakaan minulla ole mitään väliä sillä, että onko somalien iho musta vai sininen. Suhtautuisin ihan yhtä kielteisesti somaleihin vaikka he olisivat ruudullisia.
Tämä johtuu siitä, että somaleissa näyttäisi olevan hyvin paljon ns. paskasakkia ja ikävä kyllä sama taitaa päteä koko siihen geneettiseen klusteriin, jota punaniskanatsit kutsuvat neekereiksi.
En kuitenkaan usko, että tuolla on mitään tekemistä pigmentin kanssa. Joku natsitiedemies voi tietää asian paremmin mutta pigmenttiä enemmän taitaa vaikuttaa alhainen älykkyysosamäärä ja korkea testosteroidipitoisuus.

Ihan yhtä paljon venäläisiä ja virolaisiakin kyykytetään täällä.

Ei muuten pidä paikkaansa.
Ja tätä olen peräänkuuluttanut jo useasti. Kun luet vaikka viimeistä kymmentä sivua ja laskeskelet huviksesi ketä siellä dissataan, niin eiköhän se ole "neekerit 10 - itänaapurit 1".
Taitaa jopa aivan muiden maiden tummaihoiset ajaa paikallisten idän osaajien edelle.

Kyse onkin edelleen ainakin mun kohdalla myöskin rikosten laadusta ja siitä minkä verran näistä rikoksista kärsii ns. tavallinen pulliainen. Toisekseen venäläiset on mun kirjoissa aika paljon sivistyneempää sakkia kuin nämä esim. afrikan ihmeet.

Samat sanat kuin nuo pari edellistä postia. Eli kyllä kaikki rikolliset vituttaa, mutta HUOMATTAVASTI vähemmän mua haittaa esim joku virolainen raksamies joka huijaa verottajaa kuin raiskaustilastoja dominoivat somalit. Ja se ei nyt vaan ole munkaan päätettävissä että niille annettiin vähän enemmän tota tummempaa pigmenttiä pintaan. Ihan turhaan sä yrität tota väitettä ajaa läpi, en millään usko että sellaisia ihmisiä on paljoakaan jotka PELKÄSTÄÄN ihonvärin perusteella "kyykyttävät ihmisiä".. Sillä, että meidän maaperällä olevista tummista kavereista 95% pilaa loppujen maineen, voi olla tietysti olla jotain tekemistä sen kanssa, että tummapintaisiin kohdistuu tiettyjä "ennakkovarauksia"..

edit. Ja tarkennuksena vielä ennen kuin Kaapeli alkaa kaivaa tilastoja, että tiedän kyllä virolaisten ja venäläistenkin tekevän seksuaalirikoksia, mutta et voi millään verrata niitten hengailua täällä ja näitten mamujen ehdoin tahdoin haalimista tänne. Ja mutuna sanoisin että vähemmän vaikkapa somaleita "tarvitaan" yhtä raiskaustapausta kohden kuin vaikkapa itänaapuria..

Samat sanat kuin nuo pari edellistä postia. Eli kyllä kaikki rikolliset vituttaa, mutta HUOMATTAVASTI vähemmän mua haittaa esim joku virolainen raksamies joka huijaa verottajaa kuin raiskaustilastoja dominoivat somalit.

Tutustuitko edes niihin tilastoihin?
Venäläiset ja virolaiset raiskaavat tässä maassa lukumääräisesti enemmän kuin somalit.
Jokaista kolmea virolaista raiskaajaa kohden on neljä somalialaista samanlaista. Ja koska tässä maassa on yli tuplasti enemmän virolaisia kuin somaleita, niin se tarkoittaa, että virolaiset raiskaavat aikalailla enemmän.
Mutta kas kummaa se ei näy sinua huolestuttavan juurikaan?

edit. Ja tarkennuksena vielä ennen kuin Kaapeli alkaa kaivaa tilastoja, että tiedän kyllä virolaisten ja venäläistenkin tekevän seksuaalirikoksia, mutta et voi millään verrata niitten hengailua täällä ja näitten mamujen ehdoin tahdoin haalimista tänne. Ja mutuna sanoisin että vähemmän vaikkapa somaleita "tarvitaan" yhtä raiskaustapausta kohden kuin vaikkapa itänaapuria..

Tänne ei tietääkseni juurikaan haalita ketään viidensadan vuotuisen kiintiöpakolaiset lisäksi. Ja nämä ovat tosiaan pelkkä pisara meressä mitä tulee maahan- ja maastamuuttoon.

Minun mielestäni asian voisi vetää vielä simppelimmäksi. Ulkomaalainen joka kuluttaa enemmän kuin tuottaa -->kenkää. En keksi oikein yhtään syytä, että miksi Suomen valtion pitäisi elättää muiden maiden kansalaisia.

Joopa joo...oisko mun pitäny vuosien ja taas vuosien avioliiton jälkeen jättää siippa Suomen rajojen ulkopuolelle kun sain unelma duunin Suomesta??? No toin sen mukanani TIETENKIN, niin nyt on ongelmana työ!!! Ihmisellä on 16 vuoden kokemus ja osaaminen alalta jolla on Suomessa työpulaa, on hetut ja työluvat ni ei vaan saa duunia, vaikka ihmisen äidinkieli on englanti jota osaa about 95% suomalaisista. Ja työ on sen luontoistaettei siinä tarvii kieltä - pikemminkin kaikissa alan ilmotuksissa vaaditaan juuri englannin osaamista! Hullua!

Mut silti on sen verran selkärankaa miehellä et ei oo ottanu vastaan ees korvauksia. Työkkäri sit otti yhteyttä et lain mukaan niiden pitää maksaa ni mies sano et ei oo tullu tänne suomalaisten elätettäväksi eikä ainakaan halua päästää ketään niin sanomaan.

Nyt sitte eletään mun palkalla ja mies käyttää päivänsä kuntoiluun! No kasvaapa haba ja mun silmänruoka! :dance:

Et neuvokaa sit mitä pitäs tehdä? Ei kaikki ulkomaalaiset oo täällä minkään elätyksen toivossa! Tiedän yhden kirurgin joka on työttömänä, koska on ulkomaalainen (ja opit ei oo mistään vinkuintiasta) ja tiedän yhden IT alan inssi naisen joka on firman komennuksella Suomessa (saa TODELLA hyvää liksaa) ja sai turpaansa syyttä juna-asemalla! Onhan suomalaisetkin aina maailmalle lähteny - minäkin! Ei mulle oo siitä tullu kukaan päätään aukomaan. Ja jos elötystä hakee ni Euroopassakin on maita jossa saa enemmän, helpommin ja ei sada jalkarättejä taivaalta.

Joopa joo...oisko mun pitäny vuosien ja taas vuosien avioliiton jälkeen jättää siippa Suomen rajojen ulkopuolelle kun sain unelma duunin Suomesta??? No toin sen mukanani TIETENKIN, niin nyt on ongelmana työ!!! Ihmisellä on 16 vuoden kokemus ja osaaminen alalta jolla on Suomessa työpulaa, on hetut ja työluvat ni ei vaan saa duunia, vaikka ihmisen äidinkieli on englanti jota osaa about 95% suomalaisista. Ja työ on sen luontoistaettei siinä tarvii kieltä - pikemminkin kaikissa alan ilmotuksissa vaaditaan juuri englannin osaamista! Hullua!

Mut silti on sen verran selkärankaa miehellä et ei oo ottanu vastaan ees korvauksia. Työkkäri sit otti yhteyttä et lain mukaan niiden pitää maksaa ni mies sano et ei oo tullu tänne suomalaisten elätettäväksi eikä ainakaan halua päästää ketään niin sanomaan.

Nyt sitte eletään mun palkalla ja mies käyttää päivänsä kuntoiluun! No kasvaapa haba ja mun silmänruoka! :dance:

Et neuvokaa sit mitä pitäs tehdä? Ei kaikki ulkomaalaiset oo täällä minkään elätyksen toivossa! Tiedän yhden kirurgin joka on työttömänä, koska on ulkomaalainen (ja opit ei oo mistään vinkuintiasta) ja tiedän yhden IT alan inssi naisen joka on firman komennuksella Suomessa (saa TODELLA hyvää liksaa) ja sai turpaansa syyttä juna-asemalla! Onhan suomalaisetkin aina maailmalle lähteny - minäkin! Ei mulle oo siitä tullu kukaan päätään aukomaan. Ja jos elötystä hakee ni Euroopassakin on maita jossa saa enemmän, helpommin ja ei sada jalkarättejä taivaalta.

Ikävä juttu. Toisaalta, jos täällä on niin vitun vaikeata, niin ettekös voisi muuttaa ko. herran kotimaahan asumaan? Se on toki ikävää että ns. kunnialliset ulkomaalaiset kärsivät muitten toilailuista, mutta mun mielestä suomalaiset on vaan ajettu siihen pisteeseen ettei muu auta kuin ottaa ohjat omiin käsiin. Se 1% noista oikeasti kunnollisista ulkomaalaisista joutuukin nyt kärsimään muiden takia. Sille ei mitään voi. Töihin voi mun puolesta Suomeen tulla. Mitä tulee suomalaisten ulkomaille muuttamiseen, kyllä heillekin päätään auotaan, mutta useasti he kykenevät elämään maassa maan tavalla. Tämä helpottaa paljon asiaa.

Sanoppa mitä kyykyttämistä se on jos samassa postissa keskustellaan sitten maahanmuuttajavahvistuksen akateemisista suorituksista ja suitsutetaan ammattitaitoisen työtätekevän puolesta ja toisaalta sitten taas kirotaan raiskaajamamut ja tarjotaan karkotusta ulkomaalaisrikollisille.

Vittu sä jätkä olet pihalla.

Ei muuten pidä paikkaansa.
Ja tätä olen peräänkuuluttanut jo useasti. Kun luet vaikka viimeistä kymmentä sivua ja laskeskelet huviksesi ketä siellä dissataan, niin eiköhän se ole "neekerit 10 - itänaapurit 1".
Taitaa jopa aivan muiden maiden tummaihoiset ajaa paikallisten idän osaajien edelle.

Ja viimisissä kymmenessä sivussa on itänaapureista kertovia artikkeleita/uutisia vastaan neekereistä kertovia samassa suhteessa. Niimpä, voit siitä päätellä jotain.

Jos oman alan hommia ei saa, niin sitten menee niihin paskahommiin.

Back
Ylös Bottom