"Enemmistö suomalaisista ottaisi lisää maahanmuuttajia"
Miksi ihmeessä? Mikä tätä kansaa vaivaa??
Muuta pois Suomesta jos et täkäläisestä kansasta tykkää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Enemmistö suomalaisista ottaisi lisää maahanmuuttajia"
Miksi ihmeessä? Mikä tätä kansaa vaivaa??
Onhan nuo rikostilastoiden luvut suhteessa aika selvää kauraa maahanmuuttajia koskien.
Ei mua ainakaan itketä, mikäli heitä vähemmän tulisi. Voisihan tuota maahanmuutto-asiaa hieman tarkastella, ei sen pitäisi rasismia olla..ruotsissa viikingeistä laulaminenkin on kohta kiellettyä.
Aika harva heistä rupeaa rötöstelemään kun tekee aamusta iltaan töitä.
Kertokaa olisko haja-sijoittaminen jonkinlainen ratkaisu.
Pitäisiköhän noita somaleita/mustia haja-sijoittaa pitkin suomenmaata, meinaan että täällä Kotkassa ei ole mitään ongelmaa mustien jengien kanssa, siitä harvinaisen yksinkertaisesta syystä että täällä on heitä vain muutama eikä jengejä ole päässyt muodostumaan.
Kertokaa olisko haja-sijoittaminen jonkinlainen ratkaisu teidän mielestä, sillä eihän siitä tule mitään jos ei kotikaupungissaan (Helsinki) uskalla yöllä liikkua tietyissä paikoissa ja aina täytyy väistellä väkivallan pelossa mustien jengejä.
Mikä tässä threadissä on, että jatkuvasti yhdistetään maahanmuutto johonkin negatiiviseen.
Miksei voida erotella maahanmuuttajia ja PAKOLAISIA toisistaan? Maahanmuuttajat saattavat olla vaikka mitä akateemikkoja, Suomen talouden kasvattajia ja osaamisen lisääjiä.
Heitä lisää, mielellään! Sekä maahanmuuttajia tekemään niitä töitä, joita Suomalaiset eivät mielellään tee. Aika harva heistä rupeaa rötöstelemään kun tekee aamusta iltaan töitä.
Jos haluatte puhua pakolaisista, puhukaa pakolaisista.
Toinen asia on "väriä katukuvaan" porukka, jonka ei oletetaankaan työllistyvän.
Nämä ns "väriä katukuvaan"-hlöt, jotka eristäytyvät yhteiskunnasta eivätkä erinäisten syiden takia työllisty, ovat useimmiten juuri pakolaisia. Heillä harvemmin on kovin akateemista taustaa tai kummoisempaa työkokemusta.
Itse en pidä siitä, että maahanmuuttajia yleistetään poikkeuksetta rötösteleviksi. Eivät ne ulkomaalaiset proffat, akateemikot, opiskelijat, työntekijät sun muutkaan sen pahemmin rötöstele. Kyse useimmiten on näistä joiden ei tosiaan oleteta työllistyvän, ja toimettomuus sekä yhteiskuntaan kuulumattomuus on mielestäni tärkeä tekijä sen suhteen ruvetaanko rötöstelemään vai ei. Koska quottaamani teksti sisälsi viitteet rasismiin sekä rötöstelyyn, oletin että nyt puhutaan nimenomaan pakolaisista eikä tervetulleista maahanmuuttajista, jolloin ainakin itse arvostan oikeiden sanojen käyttöä. Itsekin olen ollut maahanmuuttajana ja tervetulleena sellaisena ulkomailla, suon tervetulleille ulkomaalaisille saman kohteliaisuuden ja olen yleistämättä kaikkia Suomeen uskaltautuneita ihmisiä rötösteleviksi sellaisiksi.
"väriä katukuvaan"-hlöt, jotka eristäytyvät yhteiskunnasta eivätkä erinäisten syiden takia työllisty, ovat useimmiten juuri pakolaisia.
toimettomuus sekä yhteiskuntaan kuulumattomuus on mielestäni tärkeä tekijä sen suhteen ruvetaanko rötöstelemään vai ei.
Oho oho, eilen näin huonosti suomea puhuvan ruskeesilmäsen ahmedin eräässä maalaamossa ajamassa trukkia, pisti oikeen sydäntä lämmittämään kun näkee näitä muualla kuin pizzerian tiskilläPropsit kaverille!
Eivät ne ulkomaalaiset proffat, akateemikot, opiskelijat, työntekijät sun muutkaan sen pahemmin rötöstele.
Tämä ei tarkasti ottaen pidä paikkaansa. Vaikkakin on toki totta että KAIKKI maahanmuuttajat eivät ole rikoillisia, niin Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan tietyltä suunnalta tullut maahanmuuttajaväestö tekee huomattavasti enemmän rikoksia kuin kantaväestö TÄYSIN RIIPPUMATTA sosioekonomisesta asemasta.
Ei tarvitse, saavat mun puolest pysyä helsingin lähiöissä, meilt on onneks yli 100 km lähimpään tummaan rikollisjengiin, meilpäin on noit pummeja jo kantaväestössäki iha tarpeeks, pitäkööt helsinkiläiset viherpipertäjät pakolaisesa, mä en oo yhtää niitä tänne ottanu, enkä myöskään ajatellut jatkossakaan jengejä katella, ei kiitos!Pitäisiköhän noita somaleita/mustia haja-sijoittaa pitkin suomenmaata, meinaan että täällä Kotkassa ei ole mitään ongelmaa mustien jengien kanssa, siitä harvinaisen yksinkertaisesta syystä että täällä on heitä vain muutama eikä jengejä ole päässyt muodostumaan.

Ei liene salaisuus, että afrikkalaistaustaiset oppilaat, joista somaliasta tulleet edustavat suurinta osaa, kuormittavat koko kouluyhteisöä varsinkin alueilla, jonne heitä on sijoittunut runsaasti.
Yläluokille tultaessa tilanne muuttuu karuksi
Kun koulussa alkaa olla kymmeniä prosentteja maahanmuuttajataustaisia oppilaita, on päivänselvää, että oppimisilmapiiri heikkenee ja opetus kärsii. Aletaan mennä ns. puolilla valoilla.
Toteutettavan maahanmuutto- ja pakolaispolitiikan sijaiskärsijöitä ovat -
arvatkaapa ketkä ?![]()