Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tuleeko näitä pakolaisia muuten mistään muualta kuin juuri afrikasta, ja tummaihoisia.. mitä nyt pari amerikkalaista aina sillon tällön.

Tällähetkellähän suurin osa pakolaisista (eli kiintiöpakolaiset) otetaan Afrikan leireiltä.
Sen järjestelyn ulkopuolelta täällä ei pakolaistatusta saa kuin kourallinen ihmisiä.

Mutta onhan Suomeen otettu pakolaisia aiemmin muun muassa Vietnamista jo 70-luvulla, Keski-Aasiasta jatkuvasti pieniä määriä muun muassa tsetseenejä ja Euroopasta Balkanin sotia paenneita.

Suuri osa tänne omin avuin tulleista turvapaikanhakijoista on sitten ihan Venäjältä ja sen ympärysmaista, Balkanilta ja Pohjois-Afrikasta sekä Lähi-Idästä. Mustasta Afrikasta aika harva eksyy tänne asti omatoimisesti turvapaikkaa hakemaan.

Etusivu uusiksi! Maahanmuuttajat EIVÄT raiskanneet!

Uuden threadin paikka: kuinka moni raiskaussyyte on naisen vilkasta mielikuvitusta ja/tai kosto?

Kysykää Keskiseltä.

Tuommoisella känniääliöilyllä tuokin pilasi ensin maahanmuuttajien mainetta, ja sitten vielä perään kaikkien oikeasti raiskattujen mainetta... Kyllä pieni häpeä olisi ihan paikallaan.

Sen sijaan me voidaan vaikuttaa siihen että tänne ei luoda tahallaan uutta köyhälistöä tekemään vittumaiset paskahommat, ja syrjäytymään, mitä täällä tälläkin hetkellä tehdään, ihan siksi että työvoimakuluja saadaan pidettyä aisoissa. Okei tää kuuluis tonne hoitajaketjuun, mutta on se helvetti että Ruotsissa hoitsu tienaa 3800 euroa!!!!!!!! mulle kanssa! Suomeen sen sijaan raahataan vinkuintiasta aka. Filippiineiltä uutta köyhälistöä jotka tekee puolilmasiksi duunia.

Tässäkin ollaan hyvässä asemassa näkemään mihin tämä lopulta johtaa.

Ranskalaiset ottivat '50 luvulla mustia miehiä entisistä siirtomaista katuja lakaisemaan. Näiden lapsenlapset tänä päivänä niitä lähiöitä polttavat.

French riots 2006

2005 French Riots

Europe under fire

Mitähän tästä nyt sitten ollaan opittu? En ole ainakaan kuullut mitään korjausehdotuksia.

Niinpä, ei saa islamia haukkua, muuten se on henki pois laakista...noh, eipä ole multa pois:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710046679290_ul.shtml

Islam rauhanomainen uskonto. Kannattaa aina muistaa.

"Jos joku väittää Islamia väkivaltaiseksi, katkaistaan häneltä kaula"

Kaikkein helpommalla pääsisi jos muslimit hävitettäisiin viimeiseen mieheen maapallolta, rauhoittuisi lähi-itäkin vihdoin, sinne sitten vaikka jotain muita ihmisiä, jotka haluaa elää rauhassa. Mulla ei ainakaan tulisi yhtäkään islaminkannattajaa ikävä.

No niin...4 vs. 1. Reilu meininki. Ois antanu tulta vaan perkele. Mulkut. http://www.kaleva.fi/plus/juttu683078_page0.htm

Tommonen pistää kyllä kurmoottamaan. Vaikkakin itse opin myös kerrasta, ettei kannata mitään tulta antaa. Vaan lähteä vaan samantien karkuun ja vaikka sisätiloihin, jos mahdollisuus on.
Itse kanssa olen helsingissä lähtenyt hieman jurripäissään hakemaan stendariani takaisin, kun 5 mustaa miestä sen vei. Kampin metroaseman takana jalat lyötiin alta. Onneksi on ripeät liikkeet päänsisälle iskostunut, joten pääsin tilanteesta irti. Vasen, oikee, potku ja sit päätäjalkaa karkuun.
Tuon tapauksen jälkeen olen vältellyt kaikkia helsingin yössä näkyviä tummia ihmisiä, jos yksin olen. Kierrän mieluummin kuin kähinöin.

Pitäs olla 4kpl jääkaappipakastimia, jotka kiertää kaupungeissa kerjäämässä tulta mustilta ja pistää samalla solmuun ne.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710056679964_uu.shtml

"Enemmistö suomalaisista ottaisi lisää maahanmuuttajia"

Miksi ihmeessä? Mikä tätä kansaa vaivaa??

"Puoluekannoista vihreiden kannattajat suhtautuvat maahanmuuton lisäämiseen suopeimmin. Heistä 77 prosenttia lisäisi maahanmuuttoa."

Vittu mitä ripulia taas tuokin "uutinen".

"Enemmistö suomalaisista on yhä sitä mieltä, että Suomeen pitäisi ottaa lisää maahanmuuttajia, kertoo Helsingin Sanomat verkkosivuillaan."

Myöhemmin lukee:

"Helsingin Sanomat kysyi kansalaisten mielipidettä maahanmuuton lisäämisestä edellisen kerran tammikuussa. Tuolloin kannattajien ja vastustajien suhde oli sama."

Hesari on taas tehnyt kyselyn, jossa vaihtoehdot on muotoon: Oletko vitun rasisti vai et hä! Toki korkeastikoulutetut ja tiedostavat ihmiset valitsevat ainoan oikean vaihtoehdon.

EDIT: Joo o, aamujumitus rok. Eli kannattajien ja vastustajien suhde oli sama, kuin tammikuussa. :zzzz:

Back
Ylös Bottom