Ai ei ole täällä musta miehiä jotka eivät käy töissä, sopeudu kulttuuriin ja käy töissä? Todellakin on ;) Tässä on se ero joka itselläni on tiettyihin mielipiteisiin, itseäni ei kiinnosta mitkään älykkyysosamäärä-keskustelut, "se on niiden geeneissä"-jutut jne. Mies pitää tuomita teoista, ei ulkonäöstä, tätä mieltä olen ollut ja olen tälläkin hetkellä.
Kyllä nuo raiskaajat ja muut rikolliset pitää heivata nopeasti koneella takaisin mistä tulikin, mutta muut, mikä ettei... toisaalta en myöskään hyväksy runsaita sossuapuja henkilöille jotka vain pamahtavat paikalle. Se ei ole oikeus eikä kohtuus. Hädässä olevaa pitää auttaa, mutta ne kyllä on niitä joita oikeasti on vainottu/kidutettu jne. Niitäkin täällä jotain on. Mun puolesta nämä henkilöt voivat saada joitain etuuksia ja kuntoutusta pidemmänkin aikaa. En käännä selkää tyypille joka on ollut tosi pulassa eikä omasta syystä.
Mutta minä puhunkin _elintasopakolaisista_. Ei siinäkään mitään jos tulee tienaamaan. Hyvä homma. Kyllä työmiehelle palkka kuuluu, ei se raha haise. Mutta siis muut, eli loisimaan tulleet tyypit, tuet katki vaan. Rikolliset? ekalla koneella pois. Tämä on kantani. Muutoin mun mielestä voidaan ihan hyvin ottaa vastaan jengiä mistä vaan. Mutta tietyt säännöt on vaan sitten tiukat.
Ihan oikeita huippuosaajia voitaisiin jopa haalia. Kunnon tieteentekijöitä. Niille pitää tietysti rajota olosuhteet, resurssit ja mukavat tulot, mutta näistä on hyötyä, joten mikäpä ettei, rahaa haaskataan turhempiinkin asioihin.
Järkevä suhtautuminen asioihin kannattaa. Minusta voidaan koulussakin opettaa lisää muista kulttuureista. Tosin se ei saa tapahtua muiden aineiden kustannuksella. Ja pahoin pelkään, että se "opetus" ei ole perinteistä opetusta vaan enemmänkin multikultti-hypetystä.
Se minkä nämä multikultit ovat käsittäneet väärin on termi suvaitsevaisuus. Minä olen suvaitsevainen. Minun puolesta kaikki saa tehdä mitä huvittaa omalla ajallaan. Jos haluaa viettää iltojaan kulttuurisin perintein, siitä vaan. Kukas minä olen sitä estämään tai arvostelemaan, ei se mulle kuulu. Mutta suvaitsevaisuus tarkoittaa myös sitä, että minun ei tarvitse tehdä muutoksia omiin tapoihini, ksoka joku voi niistä loukkaantua. Nämä ammattiloukkaantujat ovat juuri niitä jotka eivät suvaitse toisia. Jostain syystä multikultit ovat kääntäneet asian päälaelleen, joka kertoo siitä, että aivoissa ei ole aktiivista toimintaa, ja yksilö on suorastaan tyhmä. Sen verran yksinkertainen sekin käsite on, että jos ei ymmärrä mitä se tarkoittaa, niin niin... noh, ei toisen tyhmyys multa ole pois. Onneksi.