"Minun Suomeni" maahanmuuttopolitiikka toimii vain ja ainoastaan Suomen etujen mukaisesti.
:5:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Minun Suomeni" maahanmuuttopolitiikka toimii vain ja ainoastaan Suomen etujen mukaisesti.
Niin, tuon artikkelin kirjoittaminen jälkeen on kotvan kerennyt kuu närettä kiertämään. Kuutisen vuotta tulee kohta. Näinä päivinä Joensuussa ei tietääkseni näy katukuvassa yhtään skiniä. Vai ovatko paikalliset "skinibongarit" tehneet havaintoja?
sompansseja näin 4.
Oliks ne ihan vapaana?
"Turun Pansiossa tapahtui sunnuntaina aamuyöllä aamukolmen aikoihin raiskaus, johon osallistui kolme yli 20-vuotiasta miestä. Yhdellä oli päällään punainen huppari, vaaleat farkut ja tumma lippalakki. Raiskaus tapahtui Hyrköistentien ja Pernontien välissä olevan pysäköintipaikan maastossa. Vuonna 1974 syntyneen uhrin kertoman mukaan raiskauksen ollessa menossa paikan ohitti usea ohikulkija. Poliisi pyytää lisähavaintoja tapahtuneesta numeroon 0718 746 805.
Turun Sanomat"
Kuinkahan pitkään saamme odottaa tarkempia tuntomerkkejä?
Lainataan nyt wikipediaa, kun sieltä löytyy ihan kelvollinen määritelmä:
"Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on ideologia tai toiminta, jossa ihmisten ulkonäön, fyysisten piirteiden tai väitetyn "kansanluonteen" tai muiden henkisten ominaisuuksien erilaisuus oikeuttaa myös eriarvoisen kohtelun eli syrjinnän. "
En viitsisi tässä nyt alkaa ketään nimeämään ettei mene henkilökohtaisuuksiin, mutta olet varmasti sinäkin huomannut, että täällä on toistuvasti vaadittu esimerkiksi rajojen sulkemista tietyiltä etnisiltä ryhmiltä / kulttuurien edustajilta sekä heidän poistamistaan Suomesta. Ylläolevan määritelmän perusteella se luettaisiin rasismiksi.
"En halua Suomeen somaleita/arabeja/polynesialaisia/eskimoita koska he käsitykseni mukaan syyllistyvät kantaväestöä huomattavasti useammin väkivaltaisiin seksuaalirikoksiin, mikä johtunee heidän kulttuuristaan ja perinteistään, jotka eivät juuri pidä arvossa naisia tai toisia kulttuureja." Onko TÄMÄ rasismia?
Ei tarvita kun se muutama idiootti niin koko rotu leimataan niiden mukaan.
Ei jumalauta! Edes iltapäivälehdet eivät katso tarpeelliseksi uutisoida tämän sortin rikosta. Turun Sanomat edelleen ainoa.
Pahoin pelkään, että tallaiset rikokset arkipäiväistyvät ja menettävät shokkiarvonsa.
Mä itse asiassa epäilen oikeasti jonkinsorttista salaliittoa. Tavallisiakin raiskauksia ja pikku nahisteluita kuitenkin lehdissä edelleen raportoidaan. Miksi ei näin törkeää tapausta? Mikä voi olla syy siihen että tästä ei haluta kirjoittaa...
Kyllä. Tuossa esimerkissä asetetaan yksilö eriarvoiseen asemaan hänen väitetyn tai oletetun "kansanluonteensa" perusteella eväämällä häneltä maahanpääsy.
Vaikka tilastot puhuvatkin toisinaan karua kieltä, niin tasa-arvoisessa, sivistyneessä oikeusvaltiossa ketään ei voida tuomita hänen etnisen alkuperänsä, rotunsa, ulkonäkönsä yms. perusteella, vaan ainoastaan yksilönä hänen omien tekojensa kautta.
Se, että joku ei pääse Suomeen ei ole mikään tuomio, koska kenelläkään ulkomaalaisella ei ole mitään absoluuttista oikeutta tulla Suomeen.
Kyllä. Tuossa esimerkissä asetetaan yksilö eriarvoiseen asemaan hänen väitetyn tai oletetun "kansanluonteensa" perusteella eväämällä häneltä maahanpääsy.