Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Missä kohtaa mä oon puolustanut romaneja ja pakolaisia? Kaiva esille joku vahva puolustuspuhe minkä mä oon tänne kirjoittanut.

Millä nimimerkillä? AKV:n ajoilta? VanhanKukkelin? Väitätkö kirkkain silmin ettei noi sun kirjoitukset puolustele manneja ja pakolaisia? Jos sen teet, sit sut on pakko jättää rauhaan...mentaalitapausten kanssa ei meinaan kannata vääntää sanan säilää...

Millä nimimerkillä? AKV:n ajoilta? VanhanKukkelin? Väitätkö kirkkain silmin ettei noi sun kirjoitukset puolustele manneja ja pakolaisia? Jos sen teet, sit sut on pakko jättää rauhaan...mentaalitapausten kanssa ei meinaan kannata vääntää sanan säilää...

:offtopic: : aika hieno avatar :D

Jos mä menen baariin tanhuasussa, se johtuu vaatteista. Jos manne muija menee baariin mannevetimissä, se johtuu mannejen huonoista käytöstavoista. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi, ihan sun sivistysmielessä: Suomalainen kansallispuku on juhla-asu ja verrattavissa tummaan pukuun. Monet käyttävät sitä esim. Linnan Juhlissa, häissä jne. Eli jos portsari eväisi puvussa sisääntulon, olisi se sama kuin estäisi esim. frakissa tulon. Se olis potkut portsarille, ainakin vähän paremmasta baarista.

Mannien (mannejen?) puku ei ole kansallispuku vaan kansanpuku. Sen juhlallisuus on rapautunut koska sitä käytetään myös arkena. Oikea kansallispuku on vain juhlia varten ja sitä ei saisi käyttää työaikana. (huomatkaa ironia mustalaisiin)

Mainostit ensin kuinka kaikki riippuu puvusta ja että se pitäisi ottaa pois. Sitten sanoit vaan lopuksi ettei se johdukaan puvusta. Eli sitä en ymmärtänyt.

Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi, ihan sun sivistysmielessä: Suomalainen kansallispuku on juhla-asu ja verrattavissa tummaan pukuun. Monet käyttävät sitä esim. Linnan Juhlissa, häissä jne. Eli jos portsari eväisi puvussa sisääntulon, olisi se sama kuin estäisi esim. frakissa tulon. Se olis potkut portsarille, ainakin vähän paremmasta baarista.

Mannien (mannejen?) puku ei ole kansallispuku vaan kansanpuku. Sen juhlallisuus on rapautunut koska sitä käytetään myös arkena. Oikea kansallispuku on vain juhlia varten ja sitä ei saisi käyttää työaikana. (huomatkaa ironia mustalaisiin)

Mainostit ensin kuinka kaikki riippuu puvusta ja että se pitäisi ottaa pois. Sitten sanoit vaan lopuksi ettei se johdukaan puvusta. Eli sitä en ymmärtänyt.

Vai niin. Jos mulle sanotaan ettei kansallispuvuissa tulla sisään, niin niissä ei tulla. Mikäs siinä on niin kummallista, että toimii ohjeistuksen mukaan? Mainostin että mun mennessä baariin siinä tanhuasussa, en pääsisi sisään. Manne naisen kohdalla asia johtuu huonosta käytöksestä. Onko noin vaikea ymmärtää?

Eikö löydy? Sä voit kato tarkastella noita mun kirjoituksia ihan helposti. Sitten vaan poimit niitä tänne esille. Anna palaa. Vahvoja puolustuspuheita esille kaikkien nähtäville.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?do=finduser&u=41249

Edelleenkään mä en ala kaivelee noita sun postauksia. Kyllä mä tiedän vallan hyvin miten noita sun postauksia pääsee kaivelemaan, siitä ei ole kyse. Kyse on siitä ettei se ole vaivan arvoista. Ja sähän toivotit jo ne hyvät illanjatkot "pojille", ni mitä sä vielä siinä louskutat? Kyllä mä ymmärän sen että sua korpeaa kun sun nickin vaihdot ei toimi. Kyllä muakin vituttais. Jatka vaan samaan malliin ja pidä lippu korkealla ja kusetuskortti takataskussa.

Edelleenkään mä en ala kaivelee noita sun postauksia. .

Hähää. Eikö löydy vahvoja romanien tai pakolaisten puolustuspuheita? Voi himputti kun menitkin sanomaan että niitä löytyy. Taitaa nyt harmittaa Sherlokkia. Hähäääähhhäähähää ;)

Hei mutta sä voit aina heittää korttia pöytään jos et muuta keksi, Sherlokki. ;)

Hähää. Eikö löydy vahvoja romanien tai pakolaisten puolustuspuheita? Voi himputti kun menitkin sanomaan että niitä löytyy. Taitaa nyt harmittaa Sherlokkia. Hähäääähhhäähähää ;)

Hei mutta sä voit aina heittää korttia pöytään jos et muuta keksi, Sherlokki. ;)

No perkele. Pistetään korttia, kun en jaksa alkaa kaikkea sun suoltamaa paskaa tonkimaan. Ei oo valkosen miehen hommia. Sillon kun sä sillä ekalla nimimerkillä olit lopettelemassa, totesit että sulle ei sovi tämä netissä roikkuminen ja tauko on paikallaan. Oletko miettinyt että jatkaisit taukoa? Eihän sussa ole edes miestä myöntää että nimimerkkiä vaihtelet, jotta voit jatkaa skeidan jauhamista. Ottaisit mielummin sen ekan nimimerkin takas käyttöön ja jatkaisit siitä mihin jäätiin. Taitaa olla liikaa vaadittu.

Minkäköhän ikänen toi taivaanisä on. Vitun lapsellista juttuu tulee ainakin :D

Aijaijai. Kortti käyttöön. Vähän nolo ;)

Eikös se ollut niin että jos keskustelukumppani joutuu ottamaan nolon kortin käyttöön niin hän on vähän niin kun hävinnyt väittelyn.

Terve taas poijaat! ;) Nähdään taas!

No kauampa maltoit pysyä poissa! :hyper:

Back
Ylös Bottom