Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mahdollinen asuun kuuluva puukko tulisi jättää pois. Muuten ei ongelmaa.

Ongelmaa kenen mielestä?Sun vai?Ei helvetti suurimpaan osaan baareista pääselenkkareissakaan niin miks vitussa sinne pitäis päästä jossai manne kamppeissa!?

Sä varmaan tosiaan luulet olevas joku jeesus kristus ja muutenkin parempi kun me tavalliset kuolevaiset.
Vaatimattomasti vaan TaivaanIsä.Vittu munkin pitää varmaan nimetä itteni aurinkokuninkaaks niin itsetunto paranee. :itku:

Ongelmaa kenen mielestä?Sun vai?Ei helvetti suurimpaan osaan baareista pääselenkkareissakaan niin miks vitussa sinne pitäis päästä jossai manne kamppeissa!?
Ehkäpä siksi että manne-kamppeet lasketaan enemmän juhlapuvuksi kuin lenkkarit niinkuin perinteisen etiketin mukaan. Saman tien voisi kysyä miksi baariin pääsee farkuissa, t-paidassa tai silmälaseissa.

Ongelmaa kenen mielestä?Sun vai?:

Portsarin mielestä ei ole ongelmaa päästä ravintolaan esimerkiksi pohjalaisessa kansallispuvussa kunhan puukko jätetään pois.

Myös romaniasu käy hyvin. Naisilla koristeltu paita ja hame, ei ongelmaa portsarin kannalta. Miehellä mustat suorat housut, siisti paita, slipoveri, pikkukengät, ei ongelmaa portsarin kannalta.

Edit. Älä kiihdy, ei tää niin vakavaa oo.

Portsarin mielestä ei ole ongelmaa päästä ravintolaan esimerkiksi pohjalaisessa kansallispuvussa kunhan puukko jätetään pois.

Myös romaniasu käy hyvin. Naisilla koristeltu paita ja hame, ei ongelmaa portsarin kannalta. Miehellä mustat suorat housut, siisti paita, slipoveri, pikkukengät, ei ongelmaa portsarin kannalta.

Edit. Älä kiihdy, ei tää niin vakavaa oo.

Nii minkä portsarin? Kai niitä on usempi kuin yksi? Vittu minä en ainakaa laske sisään manneja, enkä muita kansallisasuja käyttäviä. Joten äläpäs yleistä tässä kohtaa...

Nii minkä portsarin? Kai niitä on usempi kuin yksi? Vittu minä en ainakaa laske sisään manneja, enkä muita kansallisasuja käyttäviä. Joten äläpäs yleistä tässä kohtaa...

Portsarina et siis päästäisi minua sisään ravintolaan pohjalaisessa kansallisasussa? Vaikka jättäisin puukon pois? Onko ravintolan omistajalla tosiaan tällainen linja eli ei kansallispuvuissa ravintolaan. Mikähän mahtaa olla syy ettei ravintolassa jossa työskentelet voi oleilla perinteisessä suomalaisessa kansallispuvussa?

Eiköhän se oo aika yleinen tapa. Baariin pitää pukeutua siististi. Mies mannen päästäisin siisteissä vaatteissa mutta muijaa en siinä tanhuasussa.

Eiköhän se oo aika yleinen tapa. Baariin pitää pukeutua siististi. Mies mannen päästäisin siisteissä vaatteissa mutta muijaa en siinä tanhuasussa.

Eikö suomalainen kansallispuku ole siisti asu? Nyt ei ole kyse pelkästään romaniasuista. Täällä on esitetty että suomalainen kansallispuku ei ole sopiva asu ravintolaan...

Portsarina et siis päästäisi minua sisään ravintolaan pohjalaisessa kansallisasussa? Vaikka jättäisin puukon pois? Onko ravintolan omistajalla tosiaan tällainen linja eli ei kansallispuvuissa ravintolaan. Mikähän mahtaa olla syy ettei ravintolassa jossa työskentelet voi oleilla perinteisessä suomalaisessa kansallispuvussa?

Sä voit mennä sinne Korsijärvelle Armin kapakkaan siinä kansallispuvussa, mut mesta missä minä olen ovella, odottaa hieman erilaista pukeutumista. Etkä sä ole poikkeus vaikka TaivaanIsä a.k.a. AKV oletkin....

Melko julmaa meno :(
Aattelin mennä nunnukhapuvussa sit joskus.

mesta missä minä olen ovella, odottaa hieman erilaista pukeutumista. .

Pakko se on kai uskoa että ravintolaan ei pääse suomalaisessa kansallispuvussa... Toisaalta niihin taitaa useimpiin nykyään päästä lenkkareissakin... Että se siitä tasosta...

Jännä ettei ravintoloitsijat ole tajunneet vedota tohon. "Emme päästä romaneja sisään koska heidän asunsa eivät sovi ravintolamme linjaan." Tämähän ei olisi edes syrjimistä.

No niin, ilta-sanomien tasokkaalta etusivulta löyty linkki jossa kysytään Mistä rasistiset teot kumpuavat? Sen kun avasin löytyi näin upea teksti:

Mistä rasistiset teot kumpuavat?
6.8.2007 09:22

Maanantain Ilta-Sanomissa ja muissakin tiedotusvälineissä kerrotaan Espoon Soukassa sattuneesta ammuskelutapauksesta, jossa oli poliisin mukaan mahdollisesti rasistisia piirteitä. Soukassa on ennenkin riehuttu: vuonna 2004 skinit pahoinpitelivät somaliperheen ja sen jälkeen Helsingistä tulleet rasismia vastustavat nuoret tulivat tekemään rangaistusretken skinejä vastaan.

Mistä ihmeestä rasismi esimerkiksi Espoon kaltaisessa, päällisin puolin hyvämaineisessa paikassa kumpuaa? Mitä voitaisiin tehdä, jotta erilaisten ihmisten rinnakkaiselo sujuisi ilman tällaisia silmittömyyksiä?

Human Nature

Ei perse sentään. Miten joku kehtaa edes kysyä tollaista?? 2004 viimeksi skinit vetänyt kuokkaan somppuja Soukassa. Herää kysymys montako pahoinpitelyä ja raiskausta nää pakolaiset on tehnyt välillä 2004-2007 siellä Soukassa. Ei varmasti riitä yksi ei kaksi. Sit vielä kysellään mistä nämä teot kumpuavat...:curs:

Pakko se on kai uskoa että ravintolaan ei pääse suomalaisessa kansallispuvussa... Toisaalta niihin taitaa useimpiin nykyään päästä lenkkareissakin... Että se siitä tasosta...

Jännä ettei ravintoloitsijat ole tajunneet vedota tohon. "Emme päästä romaneja sisään koska heidän asunsa eivät sovi ravintolamme linjaan." Tämähän ei olisi edes syrjimistä.

Luuletko ettei tohon vedota? Ja mitä tasoon tulee, niin sä voit mennä niitten mannejen kanssa Matin ja Tepon keikalle Mäntsälän lavalle. Muista varoa laukauksia.

Edit; ja mitä luulet, kuinka moni sun kotikaupungin Lahden yökerhoista ottaa suomen kansallisasussa(lue; tuulipuku, lenkkarit ja kävelysauvat) sisään?

Ps.Myös niillä BeeGees:llä pääsee sisään. Eikä tarvi puukkoa jättää narikkaan.

Nuorisojengi riehui Göteborgissa

Göteborgissa evakuoitiin viime yönä kymmeniä ihmisiä kodeistaan tulipalojen takia. Nuorisojengin sytyttämissä paloissa ei kuitenkaan loukkaantunut kukaan vakavasti.

Noin kymmenhenkisen naamioituneen nuorisojengin mellakointi alkoi aamuyöllä. Mellakointi kohdistui Angeredin kaupunginosassa autoihin, kouluun, kahvilaan, monitoimitaloon ja muutamaan asuintaloon. Palokunnat sammuttivat seitsemän eri tulipaloa nuorisojengin jäljiltä. Yön aikana evakuoitiin myös turvallisuussyistä 80 ihmistä asunnoistaan.

Göteborgin poliisi kertoo saaneensa vihjeitä pienestä ryhmästä, joka oleskeli alueella. 7-9 hengen kokoisen ryhmän jäseniä ei kuitenkaan ole vielä tunnistettu.

Svante ja Pär-Eerik taas riehaantuneet. Mikä näitä nykyruotsalaisia oikein vaivaa? :jahas:

Edit. Naurattaa joka kerta widowmakerian avatar :D

Edit; ja mitä luulet, kuinka moni sun kotikaupungin Lahden yökerhoista ottaa suomen kansallisasussa(lue; tuulipuku, lenkkarit ja kävelysauvat) sisään?

Mä tunnen paremmin noi Kallion kuppilat.

Toi AKV-kortti alkaa yhtä hyvä kuin rasisti-kortti. Käytä sitä jos et muuhun pysty ;) Ja eihän moni pysty. ;)

Back
Ylös Bottom