Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

"Eroa kirkosta helposti" kurdilainen malli... E ookkaa ni helppoo.

Rikollisuus.1.jpg

Siinä on teille pureskeltavaa.
Voi olla, että erityisesti nuo vietnamilaisten luvut yllättävät eräitä. Kuten myös venäläisten suhteessa virolaisiin.

Siinä on teille pureskeltavaa.
Voi olla, että erityisesti nuo vietnamilaisten luvut yllättävät eräitä. Kuten myös venäläisten suhteessa virolaisiin.

Virolaisissa nyt ei ole mitään outoa. Tästä tuli ihan telkkaristakin jonkun rikoskomisarion selvitys. Kyse on pitkälle vironvenäläisistä. Suomessa toimii kaksi mafiaa, molemmat venäläisiä toimialoinaan mm. huumekauppa ja prostituutio. Toinen vironvenäläisiä(tilastoidaan virolaisiksi), toinen Venäjältä tulleiden venäläisten(tilastoidaan venäläisiin). Järjestäytynyt rikollisuus piikkaa siis molempien sekä virolaisten että venäläisten lukuja huomattavasti.

Järjestäytynyt rikollisuus on myös ongelma jota on mahdoton täysin poistaa. Rikollisliigat levittäytyy aina lähialueille. Se on väistämätöntä joka puolella maailmaa. Valitettavasti meillä suomalaisilla nyt vaan on tuo Venäjä tuossa itänaapurissa ja sen tunnettu rikollisuusongelma.

Somppujen, turkkilaisten, irakilaisten ja vietkongien rikollisuus sen sijaan olisi helppo lopettaa tyystin. Ei vaan enää päästä niitä tänne. Oudointa heidän rikollisuudessaan on se, että ovat täällä pakolaisina täydessä ylöspidossa.

Virolaisissa nyt ei ole mitään outoa. Tästä tuli ihan telkkaristakin jonkun rikoskomisarion selvitys. Kyse on pitkälle vironvenäläisistä. Suomessa toimii kaksi mafiaa, molemmat venäläisiä toimialoinaan mm. huumekauppa ja prostituutio. Toinen vironvenäläisiä(tilastoidaan virolaisiksi), toinen Venäjältä tulleiden venäläisten(tilastoidaan venäläisiin). Järjestäytynyt rikollisuus piikkaa siis molempien sekä virolaisten että venäläisten lukuja huomattavasti.

Järjestäytynyt rikollisuus on myös ongelma jota on mahdoton täysin poistaa. Rikollisliigat levittäytyy aina lähialueille. Se on väistämätöntä joka puolella maailmaa. Valitettavasti meillä suomalaisilla nyt vaan on tuo Venäjä tuossa itänaapurissa ja sen tunnettu rikollisuusongelma.

Somppujen, turkkilaisten, irakilaisten ja vietkongien rikollisuus sen sijaan olisi helppo lopettaa tyystin. Ei vaan enää päästä niitä tänne. Oudointa heidän rikollisuudessaan on se, että ovat täällä pakolaisina täydessä ylöspidossa.

Ruotsalaisillakin on ylättävän korkea luvut

Turkkilaiset nyt eivät ainenkaan pakolais-statusta ole tässä maassa saaneet.

Ei. Nuo ovat lähinnä somppuja, eivät turkkilaisia. Nuo 2000-luvun kolumbukset ovat vaan päässeet Turkkiin asti. Jännä juttu kuitenkin, että Turkista sitten tulevat tänne, sillä pakolaiseksi pitäisi ottaa hädässä olevia - ei jo Turkissa oleilevia... Tuskin siellä asiat niin huonosti ole.

Mut jotta ei karata aiheesta, niin tuolta nuo tilastot: http://www.optula.om.fi/uploads/nul786y.pdf

edit:
Ruotsalaisillakin on ylättävän korkea luvut
No hoiii! vittuileksiee! Mie puhkon siult suolen kohtaa!

ps. ;)

Aivan. "Raiskaahan suomalaisetkin" -perusteluun vastaan nykyään "Joukkoraiskaavathan suomalaisetkin".
Minä puolestani vastaan että saksiraiskaavathan suomalaisetkin...
Yritin Hesarin sivuilla kerran puolustaa toiseutta, kun siellä käytiin lähes kiivasta keskustelua Turkin edesottamuksista, sanomalla että anteeksi vain mutta kyllä suomalaisetkin kansanmurhaavat armenialaisia ja polttavat kirjapainoja, joten ihan turha ylvästellä...ei mennyt läpi, jostain syystä.

Etnisyys, jota crack pahensi potenssiin 10. Ongelma ei ollut piilevä, minulle tai muille alueella asuville. Se oli hyvin näkyvä ja tiedostettu.

...

Olen samaa mieltä ja siksi minusta onkin kummallista, että niitä pitää vielä lisätä valikoimalla maahanmuuttajia avoimen naisvihamielisistä kulttuureista. Ei mene jakeluun.

Enhän minä nyt niin tuulessa heilu, että moisen perusteella maailmani mullistuisi. Kuka olen ja mitä ajattelen on muodostunut koko ikäni kumuloituneesta tiedosta ja kokemuksesta. En minä luota täysin kehenkään. Oli väri mikä vaan. Toistaiseksi ongelmia ovat eniten minulle ja muille aiheuttaneet neekerit ja arabit. Raportoin tänne rehdisti kun saan ongelmia aasialaisilta. Tai laita sinä linkkiä muiden tekemistä koiruuksista kun löydät niitä. Muutan kyllä käsityksiäni, jos siihen on aihetta.

Kiitos vastauksista. Argumentointisi on varsin vakevaa, joskin periaattellisista arvoista olen sitten vahan eri mielta. Enka uskonutkaan sinun tuulessa heiluvan, sita tulee joskus muodostettua hivenen provosoivia kommentteja.

On todettava, etta mainitsemasi nais'viha'mieliset (viha lainausmerkeissa siksi, etta ehka vaheksyva olisi parempi ilmaisu, vaikkei se mitaan muutakaan) kulttuurit kylla aiheuttavat pahasti paanrapsutusta (minulle, vaikeuksia toisille). Naiivina kysymyksena tyhjyyteen: Minka kumman tahden vaikkapa Iranissa viime aikainen liberaalimpi pukeutuminen on johtanut varoituksiin ja sakkoihin poliisin taholta? Ikaan kuin vapaamielisempi pukeutuminen johtaisi maan moraaliseen rappeutumiseen (vanhoisuskonnollisesti nahtyna saattaa johtaakin). Guardianissa oli taannoin lainaus joltain valtion kaverilta: "Naisten vapaa pukeutuminen ja liiallinen ihon nayttaminen johtaa siihen, etta miehet hylkaavat vaimonsa yms. hilpeaa." (eli luottamus ihmiseen sukupuolesta riippumatta on tosiaan minimaalinen)

Ja ennen kuin kukaan nyt honkaisee naytolleen 'semmossii ne siat on' tms., niin on toki muistettava, etta (asiasta viidenteen) ei se Suomessakaan se vaimon piekseminen ole niin pitkaan ollut laitonta. Talla tarkoitan, etta muutos on mahdollista. Vaikka joku taman hopotyksen nakeekin ehka punavihreana tai muuna 'hempeilyna', niin itse henkilokohtaisesti uskon naisten koulutuksen olevan se tarkein ase matkalla muutosta. Mutta miten saat ketaan koulun penkille sisallissotaa kayvassa maassa? -ensin olisi muita ongelmia selvitettavana.

Naiivina kysymyksena tyhjyyteen: Minka kumman tahden vaikkapa Iranissa viime aikainen liberaalimpi pukeutuminen on johtanut varoituksiin ja sakkoihin poliisin taholta? Ikaan kuin vapaamielisempi pukeutuminen johtaisi maan moraaliseen rappeutumiseen (vanhoisuskonnollisesti nahtyna saattaa johtaakin). Guardianissa oli taannoin lainaus joltain valtion kaverilta: "Naisten vapaa pukeutuminen ja liiallinen ihon nayttaminen johtaa siihen, etta miehet hylkaavat vaimonsa yms. hilpeaa." (eli luottamus ihmiseen sukupuolesta riippumatta on tosiaan minimaalinen)

BBC:llä muistan nähneeni (n. viikko sitten) vanhempien iranilaisten miesten mielenosoituksia, jossa he vaativat maan johtoa ja poliisia puuttumaan tapojen höllentymiseen. Nuorempi polvi, niin miehet kuin naisetkin ovat länsimaistumassa ja pitävät tuollaista kontrollia aikansa eläneenä. Kaipa se on selväkin, että islamilaisen vallankumouksen alkuvuosina kasvanut polvi pitää lautasantennien ja MTV:n tarjontaa ja roolimallia saatanasta siinneenä kristillisenä salajuonena turmella nuoriso.

henkilokohtaisesti uskon naisten koulutuksen olevan se tarkein ase matkalla muutosta.

Samaa mieltä. Tämän tietävät islamistitkin. Siksipä naiset pidetään niistä pois. Tieto on valtaa.

Edit. Olen nähnyt tässä lyhyen ajan sisällä suomalaisia naisia täysin peiteltyina tumman lapsikatraan kanssa. Ihmetyttää miten he ovat valmiita tekemään tällaisen ratkaisun.

Edit. Olen nähnyt tässä lyhyen ajan sisällä suomalaisia naisia täysin peiteltyina tumman lapsikatraan kanssa. Ihmetyttää miten he ovat valmiita tekemään tällaisen ratkaisun.

no siihenhän loytyy kolmekymmentä hyvää syytä ainakin..;)

Tai sitten ne ei oo suomalaista vaan saaneet.
BTW. miksi suomessa ei ole yhtään miestä nähty tumman tytön kanssa? miksen mä, jos mielenhäiriöön tuun, saa alkaa panemaan mustia naisia? miksi mut tapettaisiin todennäköisesti viikossa naisen serkkujen,veljien ja isän toimesta? Miksei viranomaiset puutu tähän? Tottakai valkoisen miehen pitäisi saada hoidella just niin montaa mustaa naista kun viittii..

toim.huom. mä en siis itseäni aatellut, kun oikeestaan oon aika fiksaatoitunut blondeihin, enkä nää muunlaisia naisia oikein minään, mutta kuhan pohdiskelin ääneen.

http://alien-sun.livejournal.com/15070.html

Ai niin, meni tänään treeneihin, kun Kampissa käveli kulman takaa vastaan noin elefantin kokoinen valkoinen nainen (naama näkyi puoliksi).
Pakko myöntää, että treenit meinasivat mennä pieleen, kun ajattelin sitä mahdollisuutta, että hän olisi kävellyt päin minua. Helvetti, tuskin olisin edes jaksanut nostaa häntä päältäni

http://alien-sun.livejournal.com/15070.html

Ai niin, meni tänään treeneihin, kun Kampissa käveli kulman takaa vastaan noin elefantin kokoinen valkoinen nainen (naama näkyi puoliksi).
Pakko myöntää, että treenit meinasivat mennä pieleen, kun ajattelin sitä mahdollisuutta, että hän olisi kävellyt päin minua. Helvetti, tuskin olisin edes jaksanut nostaa häntä päältäni

Kiitos tästä tiedosta.

Kiitos tästä tiedosta.

Perkele, siis kaapuun pukeutunut muslimiksi kääntynyt nainen joka muistutti puolijoukkuetelttaa...näin viitaten ylempänä olevaan viestiin.

Linkki johon juuri törmäsin.

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=28129

Aika rankkaa, jos on totta:

In the United States in 2005, 37,460 white females were sexually assaulted or raped by a black man, while between zero and ten black females were sexually assaulted or raped by a white man.

What this means is that every day in the United States, over one hundred white women are raped or sexually assaulted by a black man.

Onko monikulttuurisuus tämän arvoista?

Varoitus!

Seuraava linkki on rasistiselta sivulta. Ennenkuin avaat sen, kysy itseltäsi haluatko lukea rasistista propagandaa ja tajunnanvirtaa, joka ei pohjaa mihinkään tilastoon tms. Teksti on karkeaa, siinä puhutaan roduista rasistisilla lauseenkäänteillä ja tehdään liiallisia yleistyksiä ilmeisenä tarkoituksena provosoida. Mikäli sen luet, ymmärrä tämä provosointitarkoitus.

Nimimerkki Alan B'stard tuo sen esiin tässä yhteydessä ainoastaan siitä syystä, että siinä käsitellään keskustelussa esinnoussutta teemaa. Ne teistä, jotka varoituksesta huolimatta luette sen ja huudatte rasismia, tai ette osaa ottaa sitä tai oikein mitään huumorilla... jättäkää seuraava lukematta ja jatkakaa keskustelua siitä välittämättä. Valppaan :zzzz: ylläpidon oletetaan poistavan se välittömästi, mikäli sen esiintuominen ei ole soveliasta.

http://niggermania.org/raptorman/essays/essay2.htm

Back
Ylös Bottom