"Eroa kirkosta helposti" kurdilainen malli... E ookkaa ni helppoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä on teille pureskeltavaa.
Voi olla, että erityisesti nuo vietnamilaisten luvut yllättävät eräitä. Kuten myös venäläisten suhteessa virolaisiin.
Virolaisissa nyt ei ole mitään outoa. Tästä tuli ihan telkkaristakin jonkun rikoskomisarion selvitys. Kyse on pitkälle vironvenäläisistä. Suomessa toimii kaksi mafiaa, molemmat venäläisiä toimialoinaan mm. huumekauppa ja prostituutio. Toinen vironvenäläisiä(tilastoidaan virolaisiksi), toinen Venäjältä tulleiden venäläisten(tilastoidaan venäläisiin). Järjestäytynyt rikollisuus piikkaa siis molempien sekä virolaisten että venäläisten lukuja huomattavasti.
Järjestäytynyt rikollisuus on myös ongelma jota on mahdoton täysin poistaa. Rikollisliigat levittäytyy aina lähialueille. Se on väistämätöntä joka puolella maailmaa. Valitettavasti meillä suomalaisilla nyt vaan on tuo Venäjä tuossa itänaapurissa ja sen tunnettu rikollisuusongelma.
Somppujen, turkkilaisten, irakilaisten ja vietkongien rikollisuus sen sijaan olisi helppo lopettaa tyystin. Ei vaan enää päästä niitä tänne. Oudointa heidän rikollisuudessaan on se, että ovat täällä pakolaisina täydessä ylöspidossa.
Somppujen, turkkilaisten, irakilaisten ja vietkongien rikollisuus sen sijaan olisi helppo lopettaa tyystin. Ei vaan enää päästä niitä tänne. Oudointa heidän rikollisuudessaan on se, että ovat täällä pakolaisina täydessä ylöspidossa.
Turkkilaiset nyt eivät ainenkaan pakolais-statusta ole tässä maassa saaneet.
Ei. Nuo ovat lähinnä somppuja, eivät turkkilaisia. Nuo 2000-luvun kolumbukset ovat vaan päässeet Turkkiin asti. Jännä juttu kuitenkin, että Turkista sitten tulevat tänne, sillä pakolaiseksi pitäisi ottaa hädässä olevia - ei jo Turkissa oleilevia... Tuskin siellä asiat niin huonosti ole.Ei vai?
No hoiii! vittuileksiee! Mie puhkon siult suolen kohtaa!Ruotsalaisillakin on ylättävän korkea luvut
Ei vai?
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-12-18,104:2:426637,1:0:0:0:0:0:
En tosin jaksanut kaivaa tilastoa. Sellainenkin varmaan löytyisi.
Minä puolestani vastaan että saksiraiskaavathan suomalaisetkin...Aivan. "Raiskaahan suomalaisetkin" -perusteluun vastaan nykyään "Joukkoraiskaavathan suomalaisetkin".
Etnisyys, jota crack pahensi potenssiin 10. Ongelma ei ollut piilevä, minulle tai muille alueella asuville. Se oli hyvin näkyvä ja tiedostettu.
...
Olen samaa mieltä ja siksi minusta onkin kummallista, että niitä pitää vielä lisätä valikoimalla maahanmuuttajia avoimen naisvihamielisistä kulttuureista. Ei mene jakeluun.
Enhän minä nyt niin tuulessa heilu, että moisen perusteella maailmani mullistuisi. Kuka olen ja mitä ajattelen on muodostunut koko ikäni kumuloituneesta tiedosta ja kokemuksesta. En minä luota täysin kehenkään. Oli väri mikä vaan. Toistaiseksi ongelmia ovat eniten minulle ja muille aiheuttaneet neekerit ja arabit. Raportoin tänne rehdisti kun saan ongelmia aasialaisilta. Tai laita sinä linkkiä muiden tekemistä koiruuksista kun löydät niitä. Muutan kyllä käsityksiäni, jos siihen on aihetta.
Naiivina kysymyksena tyhjyyteen: Minka kumman tahden vaikkapa Iranissa viime aikainen liberaalimpi pukeutuminen on johtanut varoituksiin ja sakkoihin poliisin taholta? Ikaan kuin vapaamielisempi pukeutuminen johtaisi maan moraaliseen rappeutumiseen (vanhoisuskonnollisesti nahtyna saattaa johtaakin). Guardianissa oli taannoin lainaus joltain valtion kaverilta: "Naisten vapaa pukeutuminen ja liiallinen ihon nayttaminen johtaa siihen, etta miehet hylkaavat vaimonsa yms. hilpeaa." (eli luottamus ihmiseen sukupuolesta riippumatta on tosiaan minimaalinen)
henkilokohtaisesti uskon naisten koulutuksen olevan se tarkein ase matkalla muutosta.
Edit. Olen nähnyt tässä lyhyen ajan sisällä suomalaisia naisia täysin peiteltyina tumman lapsikatraan kanssa. Ihmetyttää miten he ovat valmiita tekemään tällaisen ratkaisun.
http://alien-sun.livejournal.com/15070.html
Ai niin, meni tänään treeneihin, kun Kampissa käveli kulman takaa vastaan noin elefantin kokoinen valkoinen nainen (naama näkyi puoliksi).
Pakko myöntää, että treenit meinasivat mennä pieleen, kun ajattelin sitä mahdollisuutta, että hän olisi kävellyt päin minua. Helvetti, tuskin olisin edes jaksanut nostaa häntä päältäni
Ruotsalaisillakin on ylättävän korkea luvut
Kiitos tästä tiedosta.
Linkki johon juuri törmäsin.
http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=28129
Aika rankkaa, jos on totta:
ylläpidon oletetaan poistavan se välittömästi, mikäli sen esiintuominen ei ole soveliasta.