Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

eivät törmää muiden kulttuurien ihmisiin miellyttävässä tilanteessa.

Hetken aikaa luin ja käsittääkseni tässä oli se kiteytys? Rasistit ovat rasisteja koska eivät ole törmänneet erirotuisiin miellyttävissä tilanteissa?

Vai menikö minulta ihan ohi?

Ovatko suvaitsevaiset suvaitsevaisia koska he eivät ole törmänneet erirotuisiin epämiellyttävissä tilanteissa?

Henkilökohtaisesti olen törmännyt molempiin. Ja minulla on arvet kasvoissa todisteena.

SerialLoserin signature osuu mielestäni naulaa kantaan. :D

http://www.kepa.fi/uutiset/5753/

Olen sanaton.

(Vihreät varmasti ottavat seuraavaan ohjelmaansa sanasta sanaan)

Edit. Eikö kukaan 1337_HäXor osaa auttaa Indicaa?

Tämä on kyllä varsin kiperä paikka. Mietitäänpäs. Jos länsimaiset yhtiöt tarjoavat esimerkiksi kaivostöitä, muodostuu ekologista velkaa keuhkosairauksista ja muista terveyshaitoista. Jos vaarallisten kaivostöiden suorittamiseen tuodaan turvallinen kone, muodostuu velka siitä, että kaivostyöläiset jäävät työttömiksi. Aika "lose lose" tilanne, joten lienee parempi jättää nuo täysin omiin oloihinsa.

Muodostuukohan ekologista ja sosiaalista velkaa myös jokaisesta maahanmuuttajasta, sillä säästäähän Suomi 300 000 euroa jokaisen huippuosaajan maahantulosta...

SerialLoserin signature osuu mielestäni naulaa kantaan. :D

Näinhän se menee :D

http://www.theonion.com/content/node/33001

CHICAGO—Ever since being mugged by a black man, 28-year-old Caucasian Mark Weisner has become a racist, friends reported Monday. "I used to be more trusting, but I learned my lesson the hard way in October," Weisner said, alluding to the mugging. "Now I'm a lot more cautious around certain types, if you know what I mean." Weisner added that he has "no problem with Asian Americans."

Muodostuukohan ekologista ja sosiaalista velkaa myös jokaisesta maahanmuuttajasta, sillä säästäähän Suomi 300 000 euroa jokaisen huippuosaajan maahantulosta...

Näin sen täytyy olla. Nyt maksetaan poijjaat velat pois, lähden nyt ruoskimaan itseäni pihalle. :eek: :whip:

Logiikka on kyllä pettämätöntä.
"Olette investoineet maahamme. Olette tästä johtuen meille velkaa elämänne, golf-osakkeenne ja vihkisormuksenne. Käteisellä vai luotolla?"
Ihan mielenkiintoista olisi nähdä, mitä tapahtuisi jos nyt annettaisiin kaivostöiden tapahtua miesvoimin ja kaikki toiminnot myynnistä logistiikan kautta markkinointiin annettaisiin paikallisiin käsiin. Kyllä siinä lyötäisiin entiset tulokset samantien laudalta, vai... :lol2:

Olin turvahommissa King's Crossin vieressä. Tuli sitä monikulttuurin auvoisuutta nähtyä toiselta kannalta. Sain painia viikoittain cräkkineekereiden kanssa. Lähes joka ilta soitin poliisit kun turisteilta oli viety kännykät tai käsilaukut käsistä. Kyllä sillä alueella on paljonkin merkitysta. Hayes ja Southall eivät ole tuttuja alueita varmaankin juuri tästä syystä. Varmaan ihan kivoja paikkoja. Minä vaan tutustuin niihin ghettoihin. Harmi ettei kamerakännyköitä vielä ollut siihen aikaan. Olisi saanut sitä kunnon degeneraatiota filmille ihmisten päivitellä.

Yksi ratkaisuhan on pysyä pois näiltä alueilta. Minä vain en halua no-go alueita valkoisille. Minulla pitää olla oikeus kulkea missä haluan pelkäämättä. Lontoossa en suosittele pimeän tullen tiettyjä aluita.

Piis ja laav.

Taisit nahda toisen puolen K's X:sta (tosin nyt on PAKKO kysya, etta mika oli kokemustesi taustalla piileva ongelma: Crack vai etnisyys???). Ystavani majaili vuonna 2000 vuoden verran Copenhagen Streetilla 10min kavelymatkan asemalta. Sielta kasin kavimme pelaamassa mm. yosnuukkaa 24/7 auki olevassa bilismestassa X:n aseman vieressa emmeka kertaakaan monilla yoskulailuilla tormanneet ongelmiin.

Hayes ja Southall sijaitsevat Heathrown kupeessa ja sinne sijoitetaan useasti turvapaikanhakijoita ihan siita lentokentan laheisyydesta johtuen. Seuraava lainaus kuvaa mestaa aika tarkkaan:

Southall is primarily an Asian residential district, and is often known as 'Little India". Over 55% of Southall's population of 70,000 is of either Indian or Pakistani ethnic origin.

http://www.cre.gov.uk/diversity/map/london/ealing.html

Ja pointti oli, etta eri etninen vaesto oli valtaosassa peribrittien sijaan. Asiassa ei kuitenkaan ollut ongelmaa. Tosin epailematta taman threadin lukijoista eraat olisivat olleet napsimassa kuvia maisemasta, jossa ei kalpeanaamaa juuri nakynyt.

Lontoossa on alueita, joille et suosittele menemista? Niin? Mene Glasgowhon ja voin antaa listan lahioista, joihin ei parane menna. Pointti? Etta siella kaman kayttajat ja muut sosiaalisesti ym. syrjaytyneet ovat paaasiassa periskotteja. Eli valkoisia. Eli ei mustia. Ohhoh. Ajatella. Sinulla ei ole siis 'oikeutta' menna valkoisten alueelle turvallisuutesi uhalla. Ovatko valkoiset syrjineet sinua?

Itse asuin paljon mieluummin etnisesti hyvin rikkaassa Southallissa, kuin valkoisten keskella Glasgown estate-alueilla.

-----tama nyt on hyvin :offtopic: , mutta on silti pakko kysya tasta luottamuksen menetyksesta etnisten veikkojen suhteen, kun jotain kay. Samalla logiikallahan naiset voisivat todeta menettaneensa uskonsa suomalaisiin miehiin, jos on nyrkki heilahtanut. Ja kaikki toki tietavat, etta naita tapauksia Suomessa on .. liikaa. Miten tama eroaa sitten tasta 'minua lyotiin tummahipiaisen toimesta -en luota heihin enaa'? Ihan vilpittomasti tata kyselen ja juu, on kovin :offtopic:

Samalla logiikallahan naiset voisivat todeta menettaneensa uskonsa suomalaisiin miehiin, jos on nyrkki heilahtanut. Ja kaikki toki tietavat, etta naita tapauksia Suomessa on .. liikaa
totta, suomalaisissakin on vaimonhakkaajia.. Niin on näissä islamilaisissakin, ainoana erotuksena, että suomessa vaimoa/tyttökaveria whatever hakkaavia miehiä on pieni vähemmistö, mutta islamilaisessa kulttuurissa vaimon kouluttaminen nyrkein, on ihan hyväksytty, ja kannustettu tapa, ja vaimoa hakkaamattomat miehet ovat hyvin pieni vähemmistö, sikäli, jos sellaisia löytyy. Afrikkaan pätee sama, moniin heimoihin, sillä siellä vaimo on miehen omaisuutta, ja jos se nyt ei ole kuuliainen, vedetää sitä turpaan. Ei sentään suomessa IHAN olla samalla tasolla ongelmissa.

BTW. mä luulen että parisuhdeväkivaltaa, jossa naiset tekijöinä eivät muuten ole mitenkään harvinaisia, on kyllä mongooleista tunguuseihin, eskimoista etelä-afrikan buureihin, ja skoteista andamaanien eristäytyneihin kivikautta eläviin heimoihin..

Mä inhoan sitä että tollaisia asioita, mitkä ovat vielä paljon yleisempiä banaanitasavalloissa laitetaan suomalaismiesten syyksi. En mä ole koskaan lyönyt naista, en itseasiassa tunne ketään joka olisi..

EDIT. seuraava luuri ei kyllä niin varmasti ole motorola. Kokeilin sammuttaa, ottaa akkua pois, bootata tietokoneen.. tuloksetta. En mä saa ladattua ees softapäivityksiä siihen, ainoastaan se saa sähköä. Kone ei saa yhteyttä puhelimen modeemiin, joka on toisen sovelluksen käytössä.

Itse asuin paljon mieluummin etnisesti hyvin rikkaassa Southallissa, kuin valkoisten keskella Glasgown estate-alueilla
No kyllä mä vaan voin kuvitella mieluummin asuvani hienossa talossa muiden valkoisten keskellä, BMW pihalla, kuin neekereitten seassa puolislummissa rottia ja torakoita kuhisevassa kerrostalossa, jossa eriväriset metelöi, niinkun täällä.

(-----tama nyt on hyvin :offtopic: , mutta on silti pakko kysya tasta luottamuksen menetyksesta etnisten veikkojen suhteen, kun jotain kay.
? Ihan vilpittomasti tata kyselen ja juu, on kovin :offtopic:

Ja hemmetin mielelläni vastaan. Kysymyksiä oli kyllä niin monta, että joudut odottamaan, että tuumin niitä hetken. Vastailen kotona paremmalla ajalla tänään. Tulevat työasiat häiritsemään koko ajan näitä tähdellisempiä juttuja. Ja tämähän on erittäin on_topic. :)

No kyllä mä vaan voin kuvitella mieluummin asuvani hienossa talossa muiden valkoisten keskellä, BMW pihalla, kuin neekereitten seassa puolislummissa rottia ja torakoita kuhisevassa kerrostalossa, jossa eriväriset metelöi, niinkun täällä.

Ymmärsitkä sanan "estate" tarkoittavan tavoiteltua asuinseutua? Se tarkoittaa päinvastaista. Br.En. (council) estate = Am.En. (housing) project = suom. kunnan vuokratalo(alue).

Vaikka kyllähän estateissa on varmaan enemmän Bemuja kuin keskivertolähiössä. Kaikki kuuluvat huumekauppiaille. Ja Burberryäkin näkee enemmän kuin Knightsbridgessä ja Chelseassa yhteensä!

Vai menikö minulta ihan ohi?
Juu, meni ohi. Mutta ei siitä enempää, useimmat tekstit täällä ketjussa vaikuttavat olevan mysteerisen monitulkintaisia.
Ovatko suvaitsevaiset suvaitsevaisia koska he eivät ole törmänneet erirotuisiin epämiellyttävissä tilanteissa?
En näkisi näinkään. Varmasti monet heistä ovat törmänneet ongelmallisiin maahanmuuttajiin, mutta aina vain onnistuvat kääntämään paskatkin asiat positiiviseksi. Ovat ilmeisesti pohjimmiltaan optimisteja, minkäs teet.

Ymmärsitkä sanan "estate" tarkoittavan tavoiteltua asuinseutua? Se tarkoittaa päinvastaista. Br.En. (council) estate = Am.En. (housing) project = suom. kunnan vuokratalo(alue).

Vaikka kyllähän estateissa on varmaan enemmän Bemuja kuin keskivertolähiössä. Kaikki kuuluvat huumekauppiaille. Ja Burberryäkin näkee enemmän kuin Knightsbridgessä ja Chelseassa yhteensä!

Housing project on tuttu termi, Mä joo käsitin väärin, en oo Britanniassa koskaan edes ollut..:) Ja jatkan, vielä että ennemmin asun sitten tuollaisessa estate-alueessa, kuin monikulttuurilähiössä.

Nykyään asun nimittäin sellaisella alueella, että meet joka suuntaan, niin oot aika ainoa valkoinen alueella. Kattoo, jos joskus pääsen asumaan Britanniaan, minne siellä asettuisi..:)

(tosin nyt on PAKKO kysya, etta mika oli kokemustesi taustalla piileva ongelma: Crack vai etnisyys???).

Etnisyys, jota crack pahensi potenssiin 10. Ongelma ei ollut piilevä, minulle tai muille alueella asuville. Se oli hyvin näkyvä ja tiedostettu.

Southall is primarily an Asian residential district, and is often known as 'Little India". Over 55% of Southall's population of 70,000 is of either Indian or Pakistani ethnic origin.

Tässä vaiheessa minun on hyvä tehdä selväksi, että etnisyydellä on minulle väliä. Olen tänään ollut tekemisissä kymmenien intialaisten ja pakien kanssa. Aivan mahtavia luonteenominaisuuksia olen pistänyt merkille näissä kansoissa.

Ja pointti oli, etta eri etninen vaesto oli valtaosassa peribrittien sijaan. Asiassa ei kuitenkaan ollut ongelmaa. Tosin epailematta taman threadin lukijoista eraat olisivat olleet napsimassa kuvia maisemasta, jossa ei kalpeanaamaa juuri nakynyt.

Asiassa ei varmaankaan ollut ongelmaa, enkä ole siitä hämmästynyt. En ole tähän päivään mennessä kohdannut ongelmia aiheuttavaa aasialaista. Nyt kun miettii... aika erikoista. :eek:

Ja huolimatta tästä minun on pakko vetää tätä hieman sivuraiteille. Minä en haluaisi vastaavia pakikaupunginosia Suomeen. Ilmiö on tuttu joka paikassa. Kansa haluaa elää omiensa parissa. Pakit muuttavat kaltaistensa luokse. Samasta syystä minä haluan elää kaltaisteni kanssa. En parhaalla tahdollanikaan ymmärrä, miksi tällaisia enklaaveja tulisi antaa muodostua. Aiheuttavat ne ongelmia, tai eivät.

Lontoossa on alueita, joille et suosittele menemista? Niin? Mene Glasgowhon ja voin antaa listan lahioista, joihin ei parane menna. Pointti? Etta siella kaman kayttajat ja muut sosiaalisesti ym. syrjaytyneet ovat paaasiassa periskotteja. Eli valkoisia. Eli ei mustia. Ohhoh. Ajatella.

Minusta tuntuu, että tämä argumentti on se sama mitä käytät naisten lyömisestä. Se sama vanha; lyöhän valkoisetkin. Sille ei oikein voida mitään. Tiettyjen etnisten aiheuttamat ongelmat voidaan hyvin helposti lopettaa kokonaan.

Mielelläni kävisin tutustumassa näihin valkoisten lähiöihin ja ottaisin niistä kuviakin. Perustaisin vaikka oman threadinsä. "Ongelmalähiöt meillä ja muualla. Sisältää kuvia, ei heikkohermoisille!"

Sinulla ei ole siis 'oikeutta' menna valkoisten alueelle turvallisuutesi uhalla.Ovatko valkoiset syrjineet sinua?

Tietysti minulla on oikeus mennä sinne. Mutta minulle ei anneta oikeutta tuntea oloani turvalliseksi sitä tehdessäni. Valkoisten kaupunginosien tapauksessa asiaa voidaan pohtia toisaalla.

Itse asuin paljon mieluummin etnisesti hyvin rikkaassa Southallissa, kuin valkoisten keskella Glasgown estate-alueilla.

Kummassakaan en ole käynyt, mutta kertomasi perusteella niin tekisin minäkin. Mutta koska minulla on varaa valita, en asuisi kummassakaan niistä.

pakko kysya tasta luottamuksen menetyksesta etnisten veikkojen suhteen, kun jotain kay. Samalla logiikallahan naiset voisivat todeta menettaneensa uskonsa suomalaisiin miehiin, jos on nyrkki heilahtanut. Ja kaikki toki tietavat, etta naita tapauksia Suomessa on .. liikaa.

Olen samaa mieltä ja siksi minusta onkin kummallista, että niitä pitää vielä lisätä valikoimalla maahanmuuttajia avoimen naisvihamielisistä kulttuureista. Ei mene jakeluun.

Miten tama eroaa sitten tasta 'minua lyotiin tummahipiaisen toimesta -en luota heihin enaa'?

Enhän minä nyt niin tuulessa heilu, että moisen perusteella maailmani mullistuisi. Kuka olen ja mitä ajattelen on muodostunut koko ikäni kumuloituneesta tiedosta ja kokemuksesta. En minä luota täysin kehenkään. Oli väri mikä vaan. Toistaiseksi ongelmia ovat eniten minulle ja muille aiheuttaneet neekerit ja arabit. Raportoin tänne rehdisti kun saan ongelmia aasialaisilta. Tai laita sinä linkkiä muiden tekemistä koiruuksista kun löydät niitä. Muutan kyllä käsityksiäni, jos siihen on aihetta.

JalMar sanoi:
pakko kysya tasta luottamuksen menetyksesta etnisten veikkojen suhteen, kun jotain kay. Samalla logiikallahan naiset voisivat todeta menettaneensa uskonsa suomalaisiin miehiin, jos on nyrkki heilahtanut. Ja kaikki toki tietavat, etta naita tapauksia Suomessa on .. liikaa.
Olen samaa mieltä ja siksi minusta onkin kummallista, että niitä pitää vielä lisätä valikoimalla maahanmuuttajia avoimen naisvihamielisistä kulttuureista. Ei mene jakeluun.
Niin.. onhan siinä toki se hiuksen hieno ero, että täällä naisten pahoinpitely, raiskaus, murhaus yms. on yleisesti tuomittavaa. Oletettavasti suomalaisista (alkuperäisistä suomalaisista, ei siis ns. uussuomalaisista), ei saada kovin helpolla tuhatpäistä miesjoukkoa kasaan tappamaan paljain käsin 17-vuotiasta tyttöä. Eräissä kulttuureissa tuo on mahdollista, joten sen on oltava siellä hyväksytty tapa. (erityisesti kun myös poliisi valvoo tappamista, eikä yritäkään estää sitä)*

Kulttuuriero voisi mennä rautalankamallina vaikkapa näin:
- Lähdenpä hakkaamaan vaimon.
a) Etkä muuten lähde.
b) Me tullaan mukaan jos Jumala suo!

* Kas tässä. Videot on todellakin K-18 kamaa, ei herkkähermoisille!
video 1 - http://www.jebar.info/yazidivedio/016.3gp
video 2 - http://www.jebar.info/yazidivedio/bisababislamaha.3gp
video 3 - http://www.jebar.info/yazidivedio/video-0007.3gp
video 4 - http://www.jebar.info/yazidivedio/1.3gp
video 5 - http://www.jebar.info/yazidivedio/2.3gp
video 6 - http://www.jebar.info/yazidivedio/3.3gp

Suohillaa illallaa! Pissalihhaa hillollaa!

Mahoton äbäläwäbälä! :lol2:

Annetaan pojille turvapaikat, kyllä ne vanhat asenteet muuttuvat kuin taika-iskusta jahka pääsevät Helsinki-Vantaalle.

Samalla tavalla, kun me rupeamme hakkaamaan kaikkia naisia, jos satumme eksymään yhdessä Riadin lentokentälle;)

Jätkät, eiköhä lähtä mosuliin pistämään teinix-pissixiä taivaaseen;)

Hyi vittu että teki pahaa kattoa noi videot!! Noi pitäs lähettää kaikille kukkahattuhyysääjille jotka mamuja tänne roudaa (tai eivät ainakaan lähetä niitä lakia rikkoneita takasin) ja kysyä että haluatteko oman tyttärenne tohon samaan tilanteeseen..

Mitähän niin pahaa toi tyttö on tehny, että on ansainnu tollasen..Ei pysty ymmärtään.. Ampuisin jokaisen mokkapaskan tosta torilta jos vaan voisin.

Hei, toi on sitä vieraitten kulttuurien rikkautta, mikä on aivan korvaamaton voimavara suomen nuutuneenrasistisen tylsän ja ankean perimmäiskulttuurin parantamiseksi ja virkistykseksi.

Mut hei, lyöhän suomalaisetkin...
Aivan. "Raiskaahan suomalaisetkin" -perusteluun vastaan nykyään "Joukkoraiskaavathan suomalaisetkin".
Noi pitäs...
Noh noh! Tuohan on selvästi eksoottista homososiaalista toimintaa. Tuollainen yhteinen askare toimii koheesiovoimana; Se on heidän keskinäinen salaisuutensa, joka lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Kyllä oman kulttuurin vaaliminen on rikkaus (toki poislukien pohjoiset junttikulttuurit).
Mitähän niin pahaa toi tyttö on tehny
Asetit kysymyksen väärin. Ei tyttö, vaan me. Mikä ajaa nuo nuoret miehet tuollaisiin tekoihin? Kun kysymys on aseteltu oikein, löytyy perusteluja pilvin pimein.. ja syyllinen löytyy luonnollisesti... Niin, mistäpä muustakaan kuin meistä.

Videosta on käyty jo lyhyt keskustelu täällä. Sieltä löytyy myös tapauksen taustat.

Back
Ylös Bottom