(tosin nyt on PAKKO kysya, etta mika oli kokemustesi taustalla piileva ongelma: Crack vai etnisyys???).
Etnisyys, jota crack pahensi potenssiin 10. Ongelma ei ollut piilevä, minulle tai muille alueella asuville. Se oli hyvin näkyvä ja tiedostettu.
Southall is primarily an Asian residential district, and is often known as 'Little India". Over 55% of Southall's population of 70,000 is of either Indian or Pakistani ethnic origin.
Tässä vaiheessa minun on hyvä tehdä selväksi, että etnisyydellä on minulle väliä. Olen tänään ollut tekemisissä kymmenien intialaisten ja pakien kanssa. Aivan mahtavia luonteenominaisuuksia olen pistänyt merkille näissä kansoissa.
Ja pointti oli, etta eri etninen vaesto oli valtaosassa peribrittien sijaan. Asiassa ei kuitenkaan ollut ongelmaa. Tosin epailematta taman threadin lukijoista eraat olisivat olleet napsimassa kuvia maisemasta, jossa ei kalpeanaamaa juuri nakynyt.
Asiassa ei varmaankaan ollut ongelmaa, enkä ole siitä hämmästynyt. En ole tähän päivään mennessä kohdannut ongelmia aiheuttavaa aasialaista. Nyt kun miettii... aika erikoista.
Ja huolimatta tästä minun on pakko vetää tätä hieman sivuraiteille. Minä en haluaisi vastaavia pakikaupunginosia Suomeen. Ilmiö on tuttu joka paikassa. Kansa haluaa elää omiensa parissa. Pakit muuttavat kaltaistensa luokse. Samasta syystä minä haluan elää kaltaisteni kanssa. En parhaalla tahdollanikaan ymmärrä, miksi tällaisia enklaaveja tulisi antaa muodostua. Aiheuttavat ne ongelmia, tai eivät.
Lontoossa on alueita, joille et suosittele menemista? Niin? Mene Glasgowhon ja voin antaa listan lahioista, joihin ei parane menna. Pointti? Etta siella kaman kayttajat ja muut sosiaalisesti ym. syrjaytyneet ovat paaasiassa periskotteja. Eli valkoisia. Eli ei mustia. Ohhoh. Ajatella.
Minusta tuntuu, että tämä argumentti on se sama mitä käytät naisten lyömisestä. Se sama vanha; lyöhän valkoisetkin. Sille ei oikein voida mitään. Tiettyjen etnisten aiheuttamat ongelmat voidaan hyvin helposti lopettaa kokonaan.
Mielelläni kävisin tutustumassa näihin valkoisten lähiöihin ja ottaisin niistä kuviakin. Perustaisin vaikka oman threadinsä. "Ongelmalähiöt meillä ja muualla. Sisältää kuvia, ei heikkohermoisille!"
Sinulla ei ole siis 'oikeutta' menna valkoisten alueelle turvallisuutesi uhalla.Ovatko valkoiset syrjineet sinua?
Tietysti minulla on oikeus mennä sinne. Mutta minulle ei anneta oikeutta tuntea oloani turvalliseksi sitä tehdessäni. Valkoisten kaupunginosien tapauksessa asiaa voidaan pohtia toisaalla.
Itse asuin paljon mieluummin etnisesti hyvin rikkaassa Southallissa, kuin valkoisten keskella Glasgown estate-alueilla.
Kummassakaan en ole käynyt, mutta kertomasi perusteella niin tekisin minäkin. Mutta koska minulla on varaa valita, en asuisi kummassakaan niistä.
pakko kysya tasta luottamuksen menetyksesta etnisten veikkojen suhteen, kun jotain kay. Samalla logiikallahan naiset voisivat todeta menettaneensa uskonsa suomalaisiin miehiin, jos on nyrkki heilahtanut. Ja kaikki toki tietavat, etta naita tapauksia Suomessa on .. liikaa.
Olen samaa mieltä ja siksi minusta onkin kummallista, että niitä pitää vielä lisätä valikoimalla maahanmuuttajia avoimen naisvihamielisistä kulttuureista. Ei mene jakeluun.
Miten tama eroaa sitten tasta 'minua lyotiin tummahipiaisen toimesta -en luota heihin enaa'?
Enhän minä nyt niin tuulessa heilu, että moisen perusteella maailmani mullistuisi. Kuka olen ja mitä ajattelen on muodostunut koko ikäni kumuloituneesta tiedosta ja kokemuksesta. En minä luota täysin kehenkään. Oli väri mikä vaan. Toistaiseksi ongelmia ovat eniten minulle ja muille aiheuttaneet neekerit ja arabit. Raportoin tänne rehdisti kun saan ongelmia aasialaisilta. Tai laita sinä linkkiä muiden tekemistä koiruuksista kun löydät niitä. Muutan kyllä käsityksiäni, jos siihen on aihetta.