Joka tapauksessa, mun mielestä monikulttuurisuuden (väitetyt) edut ei riitä vastapainoksi kaikille haitoille.
Hmm, miksiköhän olin saanut käsityksen, että olisit jotenkin monikultuurisuuden puolella? Varmaan johtui noista kommentoinneistasi mun viesteihin.
Pakko vaan tähän sanoa, että jos luulit minut kuvittelevan tosissani kirjoittavani jonkin äärioikeistopuolueen mainospuhetta, niin voi voi.Hyvät suomalaiset. Ajatelkaa sydämellänne:
Ehkä tuosta aloituksesta voi päätellä, että jotain virnettä on kirjoittaessa saattanut suupielestä löytyä? Mutta se mielipide, mikä tuohon sisältyy, siinä olen ihan tosissani.
No eihän noi mun viestit toki mitään tasokkaita ole, ja taas tuli aika hemmetin turha viesti, sanoisin jopa
Mutta tosiaan kertokaapa yksiskin monikulttuurisuuden etu? Siis jos jätetään kaikki työvoima-asiat pois ja ajatellaan kulttuurien monimuotoisuutta yhden maan sisällä.
Selväähän on, että kukaan naapuri ei tule koskaan sopimaan suomalaisiin perinteisiin, ja jos haluaisimme tehdä heidän olonsa kotoisaksi, olisi edessä oman kulttuurin muokaaminen. Tietysti isommat kaupungit on asia erikseen, siellä on jo babylon-meininki alkanut päästä valloilleen.