Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Äänestäkää hyvät ihmiset Halla-Ahoa, itsekin äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä!
Hyvä juttu että Jussi saa näkyvyyttä, tosiaan, Suomen tulevaisuus on aika synkkä jos viherpiipertäjät saa tuotua tänne parikinsataatuhatta N¤#¤#iä

Äänestäkää hyvät ihmiset Halla-Ahoa, itsekin äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä!
Hyvä juttu että Jussi saa näkyvyyttä, tosiaan, Suomen tulevaisuus on aika synkkä jos viherpiipertäjät saa tuotua tänne parikinsataatuhatta N¤#¤#iä
Vitun rasisti :curs:...No ei vaiskaan :D, kyllä pakkikselta vielä Halla-Aho-jugent saadaan, toivottavasti ennen vaaleja.

Olen viherpiiperö mutta ei mua kiinnosta ottaa suomeen miljoonaa pakolaista. Mikä minussa on vialla :(

P.s. Kiinnostus luonnonsuojeluun ja pakolaismyönteisyys ei ole yksi ja sama asia

Minäkin olen viherpiiperö ja vieläpä vasemmistolaisia aatteita kannattava mutta minäkään en halua suomeen samoja ongelmia joista keski-euroopassa tällähetkellä maksetaan kovaa (ja kokoajan kovenevaa, enkä puhu pelkästään rahasta) hintaa.

http://www.halla-aho.com/jussi/vaalit/vinkkeja.html

Tuolta löytyy Halla-ahon suosittelemat ehdokkaat muista vaalipiireistä.

H-A:n suosittelema ehdokas ei oikein puhuttele minua sivunsa perusteella, mutta näyttäisi pitävän vaalipaneelia vapaapäivänä. Käynpä paikanpäällä kuuntelemassa ja kyselemässä...

Martti Martikainen taitaa olla ainoa jolla on samansuuntaiset mielipiteet pakolaisia kohtaan, mutta en tiedä sitten muuten pätevyydestä kun en herraa tarkemmin tunne.

No jopas on maailmankirjat sekaisin: Hesari julkaisi Marko Heikkisen monikulttuurikriittisen mielipidekirjoituksen "Hallittu maahanmuutto edistää integroitumista" sivulla C6. Kirjoitus oli vastine Pekka Niemen 18.2. julkaistulle aivopierulle. Niemen jutun voi lukea täältä:
http://laivaontaynna.blogspot.com/2007/02/pekka-niemi-suomi-tarvitsee-lis.html

Löytyihän se päivän hesari. Aika kiihkoton esitys, siksi varmasti meni läpikin. Pekka Niemen kanssa olisi kiva keskustella parin tuopin äärellä. Oikeesti. :)

Tämä on kuitenkin paras
Tietenkin suurten siirtolaismäärien vastaanottaminen tuo mukanaan sopeutumisongelmia: polttopulloja kebabravintoloihin ja rasismia työmarkkinoilla. Tämä on kuitenkin siirtymävaiheen, yhden tai kahden sukupolven, kestävä ylimenovaihe.
Mahtaako Pekka Niemellä olla paljonkin esimerkkejä näistä kebabravintolahyökkäyksistä? Ainakin mitä olen Ruotsin, Ranskan ja Saksan tapahtumia seurannut, niin siirtymävaihe on tosiaankin tuo yksi tai kaksi sukupolvea. Kolmannen sukupolven kohdalla polttopullot onkin sitten siirtolaistaustaisten kourissa.

Pekka niemen mielipiteitä:

Quote:Esimerkkejä toimivasta maahanmuuttopolitiikasta löytyy Ruotsista ja Yhdysvalloista.

Quote:Hyvin usein maahanmuuttajat luovat työtä.

Quote:Monikulttuurinen Suomi voisi olla myös hieman hauskempi paikka
elää.

Mitähän se on vetänyt? :hyper:

2/3 on ihan hyvin vedetty mun mielestä. Tai eihän noista väärin ole kuin tuo eka kohta. Kohta 2 pitää paikkansa ja kohta 3 on tulkittavissa jokaisen omalla taholla.

Monikulttuurinen Suomi voisi olla myös hieman hauskempi paikka
elää. /// Onhan suomestakin ympäri maailmaa palkkasotilaita ja ihmiskilpiä eli kuka mistäkin tykkää. Ainakin tuo toimii jos jännitystä ja jännitteitä haluaa.

Hyvin usein maahanmuuttajat luovat työtä. /// Täysin paikkansa pitävä asia. Luovat kyllä työtä mutta eivät juurikaan tee työtä. Luovat siis työpaikkoja näille vähemmistövaltuutetuille ja hänen tuhansille "kätyreilleen". Poliisillekin on selkeästi työllistävä vaikutus sekä sosiaalitoimistoille tuo on siis lisää asiakkaita. Ja jos ei puhuta pelkistä ammattiryhmistä niin kyllä kun tarpeeksi holtittomasti hoidetaan tuo maahanmuutto niin saa vanhat kunnon rasistitkin töitä.

Olen täysin samaa mieltä että tekisi itselläkin mieli ihan oikeen istua keskustelemaan tuon kaiffarin (kafirin) kanssa, että mistä nuo mielipiteet oikeen tulevat ja mihin perustuvat.

halla-ahon ehdotus hajasijoittaa pakolaiset olis helvetin hyvä! mielenkiintoinen kokemus varmasti pakolaiselle kun se vietäis kainuun korpeen susien sekaan -30c pakkasta! sanottas et tuos on mökki ja kirves puita seisoo metäs... kauankohan viihtyis!?
muistan kun albaaneja tuli -90 luvun puoles välis isot läjät kerralla olihan ne enverit ja jasserit pikkusen ulalla mitä saa tehdä ja mitä ei... yks ainoo oli ihan fiksu koko 20 penskasta mitä meidänkin koulussa oli!

Tätä ei kaiketi ollut käsitelty vielä ollenkaan:
http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uuti...et/ajankohtaisohjelmat/vaalit2007?93973#93973

"Monikulttuurisuus nousi pääaiheeksi nuorten vaalipaneelissa".

Melko surullisia kommentteja täynnä.

"Ei täällä mun mielestä mitään ongelmaa oo, tää on niin hyvinvointivaltio ja täällä ei oo mitään ongelmaa mun mielestä, mikä herättää kiinnostust mus"
-Ise Iduozee, hyvinvointivaltion kriitikko

"Ei mun mielestä tarvi mitää oikeen. Paitsi sitte rasismii sitte jossai vaihees.
Emmä oikee tiiä mitä sille voi tehä. Lisää maahanmuutajii ja sitten niille töitä ja jotain kivaa. En mä tiedä
".
-Mira Lintunen, rasismin ratkaisija

"Ja mun mielestä suvaitsevaisuutta pitää lisätä! Ja se onnistuu parhaiten ottamalla lisää ulkomaalaisia Suomeen!"
-Lotta Backlund, kansanedustajaehdokas (Kok.), aivopiereskelijä

Jotain positiivistakin:
"Vain perussuomalaisten ehdokas oli sitä mieltä, ettei Suomeen tarvita lisää ulkomaalaisia".

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom