Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun rasisti :curs:...No ei vaiskaan :D, kyllä pakkikselta vielä Halla-Aho-jugent saadaan, toivottavasti ennen vaaleja.Äänestäkää hyvät ihmiset Halla-Ahoa, itsekin äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä!
Hyvä juttu että Jussi saa näkyvyyttä, tosiaan, Suomen tulevaisuus on aika synkkä jos viherpiipertäjät saa tuotua tänne parikinsataatuhatta N¤#¤#iä
Olen viherpiiperö mutta ei mua kiinnosta ottaa suomeen miljoonaa pakolaista. Mikä minussa on vialla :(Äänestäkää hyvät ihmiset Halla-Ahoa, itsekin äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä!
Hyvä juttu että Jussi saa näkyvyyttä, tosiaan, Suomen tulevaisuus on aika synkkä jos viherpiipertäjät saa tuotua tänne parikinsataatuhatta N¤#¤#iä
.. paitsi vihreiden politiikassa. Ympäristönsuojelu ei ole muuten enää pelkkien vihreiden ohjelmassa.P.s. Kiinnostus luonnonsuojeluun ja pakolaismyönteisyys ei ole yksi ja sama asia
Poliittisen puolueen ohjelmaa ei voida pitää synonyyminä viherpiiperöille. Minä en ainakaan tahdo samaistua viherpiiperönä Vihreiden politiikkaan... paitsi vihreiden politiikassa.

Hieno homma.Ympäristönsuojelu ei ole muuten enää pelkkien vihreiden ohjelmassa.

Äänestäkää hyvät ihmiset Halla-Ahoa, itsekin äänestäisin jos olisin oikeassa vaalipiirissä!
No jopas on maailmankirjat sekaisin: Hesari julkaisi Marko Heikkisen monikulttuurikriittisen mielipidekirjoituksen "Hallittu maahanmuutto edistää integroitumista" sivulla C6. Kirjoitus oli vastine Pekka Niemen 18.2. julkaistulle aivopierulle. Niemen jutun voi lukea täältä:
http://laivaontaynna.blogspot.com/2007/02/pekka-niemi-suomi-tarvitsee-lis.html

Esimerkkejä toimivasta maahanmuuttopolitiikasta löytyy Ruotsista ja Yhdysvalloista.
Hyvin usein maahanmuuttajat luovat työtä.
Monikulttuurinen Suomi voisi olla myös hieman hauskempi paikka
elää.

Mahtaako Pekka Niemellä olla paljonkin esimerkkejä näistä kebabravintolahyökkäyksistä? Ainakin mitä olen Ruotsin, Ranskan ja Saksan tapahtumia seurannut, niin siirtymävaihe on tosiaankin tuo yksi tai kaksi sukupolvea. Kolmannen sukupolven kohdalla polttopullot onkin sitten siirtolaistaustaisten kourissa.Tietenkin suurten siirtolaismäärien vastaanottaminen tuo mukanaan sopeutumisongelmia: polttopulloja kebabravintoloihin ja rasismia työmarkkinoilla. Tämä on kuitenkin siirtymävaiheen, yhden tai kahden sukupolven, kestävä ylimenovaihe.
Pekka niemen mielipiteitä:
Quote:Esimerkkejä toimivasta maahanmuuttopolitiikasta löytyy Ruotsista ja Yhdysvalloista.
Quote:Hyvin usein maahanmuuttajat luovat työtä.
Quote:Monikulttuurinen Suomi voisi olla myös hieman hauskempi paikka
elää.
Mitähän se on vetänyt?![]()
Hyvin usein maahanmuuttajat luovat työtä.
Eipäs unohdeta, että Lotta Backlund on stand up -koomikko."Ja mun mielestä suvaitsevaisuutta pitää lisätä! Ja se onnistuu parhaiten ottamalla lisää ulkomaalaisia Suomeen!"
-Lotta Backlund, kansanedustajaehdokas (Kok.), aivopiereskelijä