Sen verran pitää viimeaikaiseen tragikomiikkaan kommentoida, että nythän mä vasta hokasin, että miksi se AKV aina vaatii niitä viitteitä ja tutkimuksia.
Ja varoituksen sana: jos löydätte jostain jonkun tutkimuksen, joka on ristiriidassa AKV:n maailmankuvan kanssa, niin älkää missään nimessä kertoko siitä AKV:lle. Sehän lähtee välittömästi saksien ja liimapuikon kanssa kirjastossa käymään. :D
City.fi - Piitu Kauppi sanoi:
Entä monikulttuurisuus, onko se agendallasi?
“Totta kai. Olemme paljon vähemmän monikulttuurinen kuin muut Euroopan maat. EU ei, kuten aikaisemmin sanoit, näy katukuvassa, eikä se näy myöskään ihmisinä. Helsingin keskustassa voi edelleen pyöriä koko päivän näkemättä yhtään mustaihoista ihmistä!"
Jos tuo olisi totta (ja Wikipedian mukaan se nykyään onkin), niin sehän voisi monen mielestä olla ihan hyvä juttu.
Tulee mieleen viime kesä, kun Tennesseen punaniskat kävelivät Hämeenkadulla. Yhtäkkiä toinen puuskahti aivan vilpittömästi ihastelemaan: "Wow! Look at all these white people!"
Jonkun mielestä voi siis olla erittäin positiivista, että Suomen väestö on yhä verrattain homogeeninen. Ja eikö se olekin todellista kulttuurien ja kansojen rikkautta, että on olemassa paljon erilaisia maita. On keltaisia, vihreitä, valkoisia ja jopa mustia. Sen sijaan, että kaikki olisivat tasaisen harmaata tai tasaisen paskanruskeaa massaa.
Jos minä menen Egyptiin, niin minua kiinnostaa nähdä pyramidit ja syödä kebabbia. Emmä sinne mitään McDonaldsia ja monikulttuuria mene hakemaan. Jos minä menen Uuteen Seelantiin, niin minua kiinnostaa vääntää Jake Heken ja muiden jätkien kanssa kättä maoribaarissa. Ei minua kiinnosta se, onko Uusi-Seelanti aidosti monikulttuurinen ja rikastettu valtio.
Sitä vain tunnutaan nykyään pidettävän lähes rikoksena, että valkoisia ihmisiä ylipäätään on olemassa.