Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No en mä nyt ois tossa kohtaa ihan noin jyrkkä. Nämähän on loppupeleis kuitenkin vaan keskustelupalstoja.

Onko Wikipedia muka joku keskustelupalsta? Kyllä siellä tahallisen disinformaation levittäminen on aika härski temppu. Sellainen vie vie pitemmän päälle uskottavuuden koko hienolta tietosanakirjalta.

Edit:Crusader oli nopeampi

Onko Wikipedia muka joku keskustelupalsta? Kyllä siellä tahallisen disinformaation levittäminen on aika härski temppu. Sellainen vie vie pitemmän päälle uskottavuuden koko hienolta tietosanakirjalta.

Okei, no toi on totta kyllä. Itse tos viittasin lähinnä Pakkikseen ja siihen Halla-Ahon forumiin.

Kun nyt lukee tämän jutun eri vaiheet niin mielestäni suoraselkäisyys on varsin kaukana nimimerkki AKV;n/Arto Munan/yms. toiminnasta. Tietenkin siinä vaiheessa kun paska valuu jo lahkeesta ei juokseminen enää auta eli AKV:lle ei oikeastaan jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin julkinen katumus. Ja tämäkin tod.näk. vain siksi, koska kyseinen henkilö yrittää näin saada asian lakaistua unohduksiin mahdollisimman nopeasti.

Samaa mieltä. Esitetään niiin suoraselkäistä, että prkl.. Luule olevansa ovela ja vetoavansa pakkislaisiin tällaisella toiminnalla, jonka tarkoituksena on vain saada asia nopeasti unohduksiin ja tappiot minimoitua.

Ällöttävää tuollainen selittely, ei voi mitään. Ihan yhtä säälittävää kuin piiloon luikkiminen.. nämä ovat tietty ainoat vaihtoehdot tuossa tilanteessa, mutta itsepä on asiat sotkenut..

Anssi Muna vois ees paljastaa, että mitä varten tää 250 sivuu väittelyä pakkotoistolla ja wikipedian väärentäminen. Eihän kukaan turhan takia näe näin paljon vaivaa? Mikä niissä maahanmuuttajissa on niin ihanaa, että ryhdytään tälläiseen?

Anssi Muna vois ees paljastaa, että mitä varten tää 250 sivuu väittelyä pakkotoistolla ja wikipedian väärentäminen. Eihän kukaan turhan takia näe näin paljon vaivaa? Mikä niissä maahanmuuttajissa on niin ihanaa, että ryhdytään tälläiseen?

Aattelin samaa, että miksi se on elämän ja kuoleman asia todistaa, että rotuja ei ole olemassa?

Kun, kuten Halla-Aho sanoi, että että rotuja todistettaisiin olevan olemassa ai arvota yhtäkään rotua toista paremmaksi.

Eli se että niitä olisi olemassa ei ole keneltäkään pois.

Anyway, toiseen asiaan; jos epyktiläisiltä kysytään,
mikä on maailman vihamielisin maa heitille, he vastaavat ei-mitenkään-yllättäen: Israel.

Mikä on toiseksi vihamielisin: Tanska

http://www.aftenposten.no/english/world/article1516775.ece

Kun ne piirsi niitä pilakuvia...

Ensinnäkin on todettava että tuo AKV kiemurtelu tuossa viime metreillä oli varmaankin yksi internetkeskustelun historian tökeröimmistä: ensin väärennetään tietosanakirja(myöhemmin toistamiseen), sitten lainataan itse väärennettyä tekstiä, ja lopuksi väitetään että "korjaus" ei onnistunut siten kun oli tarkoitus...

Tämä on totta.

Siltikin on taipuvainen uskomaan että Antti on tietyllä tapaa itse uhri tässä, sikäli kun tuon koulun agendaan vaikuttaisi kuuluvan monikulttuurisuuden auvoisuuden julistaminen hinnalla millä hyvänsä, ja siellä näyttää olevan myös islamin opettaja. Jos ihminen pakotetaan opettamaan jotain asiaa vuodesta toiseen, hän saattaa tulla sokeaksi omalle asialleen, ja ääri-ilmiöinä sitten näköjään voi sitten tapahtua nähdyn kaltaista toimintaa. Tuskin koulu voi olla kovin pahoillaan käytetyistä metodeistakaan (pedagogistesti tiedon vääristely alaikäisille lienee ainakin jossain määrin perusteltua), joten eiköhän siltä suunnalta tilanne ole kunnossa.

Tämä on taas juuri sitä miksi haluaisin ettei työnantajaa sotketa tähän. Minä opetan siellä VAIN englantia. Monikulttuurisuus ei vaikuta käytännön työhön muuten kuin siinä, että oppilaissa on myös mamuja. Olin tätä mieltä rasismista jo ennen kuin tuohon kouluun saavuin, joten ei, en ole "sokeutunut" siellä. Koulun ja sen "agendan" retostelu minun hölmöilyni takia on mielestäni asiatonta. Ymmärrän kyllä että kivaahan se monille varmasti on ...

Mitä Kanin kysymykseen tulee, niin vastaus on etten tällä hetkelläkään todellakaan tajua miksi. Siis miksi väärensin Wikin tekstiä. Kuten jo on tullut Halla-ahon viesteistä ilmi, niin kyseessä oli todella turha temppu. Ja typerä. Siis tyyppiesimerkki mokasta.

Samaa mieltä. Esitetään niiin suoraselkäistä, että prkl.. Luule olevansa ovela ja vetoavansa pakkislaisiin tällaisella toiminnalla, jonka tarkoituksena on vain saada asia nopeasti unohduksiin ja tappiot minimoitua.

Ällöttävää tuollainen selittely, ei voi mitään. Ihan yhtä säälittävää kuin piiloon luikkiminen.. nämä ovat tietty ainoat vaihtoehdot tuossa tilanteessa, mutta itsepä on asiat sotkenut..

säälittävää tollanén netissä toisen nylkeminen myös

säälittävää tollanén netissä toisen nylkeminen

Säälittävää koko netissä nököttäminen..

Kyseisen henkilön suhtautumisen muihin ja hänen kirjoittelunsa huomioiden en pidä omaa kommenttiani yhtään kohtuuttomana. Kyllä noin ylivertaisen älykkään henkilön olisi pitänyt tajuta, että mitä saattaa seurata.

Juuri tuli tv2 suomi expressissä lyhyt raportti rasismista. Monikulttuurisuutta ja maahanmuuttajia tarvitaan sen mukaan tulevaisuudessa ja eri näköisiä ihmisiä tulee enenevissä määrin olemaan Suomen katukuvassa.

Käyn yhtä täydennys kurssia aikuiskoulutus keskuksella ja siellä on iso porukka burmalaisia pakolaisia, jotka opiskelevat suomekieltä. Heistä moni on syntynyt pakolaisleirillä ja ainkin englanninkielen taito oli todella heikkoa. Ja suomea siis sen verran mitä kuukaudessa on ehtinyt oppia.

He asuvat mitä ilmeisimmin kaupunkimme pahimmassa kolkassa jossa asuu paljon kaupungin sosiaali ongelmaisia eli halvimmissa kaupungin vuokra asunnoissa tai heillä on joku maja paikka siellä. Mietin vain, että kyllä nuokin tulivat ojasta allikkoon. Minkä arvoista on elämä Suomessa kielitaidottomalla ja alun alkujaan täysin kouluttamattomalla nuorella. Edessä on ainakin 3 - 5 vuotta kielen opiskelua ennen kuin se on sujuvaa. Siihen päälle muut opinnot. Paljon osia peruskoulustamme ja vähintään joku ammatti. Nekin pojat joiden kanssa koitin vähän jutella olivat 18 - 19 vuotiaita. Nehän on saaneet suomalaisen koulutuksen johonkin ammattiin vasta lähes 30 vuotiaana ja minkälaista niiden elämä on sitä ennen. Koko lapsuus ja nuoruus pakolaisleirillä ja siihen 10 vuotta sopeutumista ja opiskelua epäsosiaalisen suomalaisen aineksen parissa. Jopa minä suomalaisena pelkään kulkea joissain kaupungin vuokra-asunto alueilla niin minkälaista se on jollekkin ummikolle burmalaiselle ja miten siellä suomalaisiin integroidut. En muuten mitenkään esitä, että heidät tulisi sijoittaa jollekkin muulle alueelle tai että se asian ratkaisisi.

Taisivat pojat mennä ojasta allikkoon sanon minä. Nuo pojat ainakin vaikuttivat jotenkin pelokkailta. Mielestäni ei ole heidän vika, että he ovat täällä.

Taitaa reino tällä hetkellä vetää kotona kossua kaksin käsin ja katsella juuri vetämäänsä siniristilippua salossa. Reinolla on tänään nimittäin liputuspäivä... tiedätte kyllä minkä johdosta...
:lol2:
Myös Wikipedian mukaan 84% pakkotoistolaisista (dis)agree with the fact that reinolla on tänään liputuspäivä.

Onpa yllättävää jos ranskalaisilla leviää homma käsiin ja tapahtuu joukkoraiskauksia, kun siellä on niitä siirtolaisia vähän toiseen malliin. Ja kun niitä on paljon ja ne kaikki on työttömiä niin ne tekee ihan mitä niiden lystää. Ne mellakathan muistutti vallan kumousta vuosi pari sitten. Ranska on kohta siirtomaa.:hyper:

Mitä joillekkin pikku tytöille hyödyttää opettaa karatea:rock:
Olis varmaan ottanut sika kipeetä kun sen tytön lynti olis lyönyt. No ehkä jos suoraan kivekseen joka on paljaana tiiliseinää vasten. Svedu pellet keksi taas kuningas idean.:eek: Opetetaan kaikki pikkutytöt lyömään ja potkimaan. Ja kielletäänkö sitten kamppailulajit miehiltä. Eihän siinä muuten mitään logiikkaa ole. :eek: :eek: :eek: itkettää :itku:

Tai tekisivät niinkuin poroilla. Eli talvella, kun akka poroilla on vauva poro niin niille on sopivasti myös kasvanut sarvet kun äijä poroilta ne taas sopivasti on tippunut. Ruotsalaisethan voisivat kiinnittää kesän minimekko kaudeksi pikkutytöille sarvet päähän niin ne voisivat niillä puskea miehiä puistoissa.:rolleyes:

Voi kuulostaa oudolta mutta olen oikeastaan pahoillani AKV:n puolesta. Onhan hän kuitenkin monikulttuurisuusfanaatikkojen parhaasta päästä, koska hänen kanssaan voi jutella ihan asiallisestikin ilman natsitteluja mikä on sinänsä aika harvinaista.
Hyvä vihollinen on monesti parempi kuin huono ystävä, tai ainakin näin väitetään.

Sen verran pitää viimeaikaiseen tragikomiikkaan kommentoida, että nythän mä vasta hokasin, että miksi se AKV aina vaatii niitä viitteitä ja tutkimuksia.

Ja varoituksen sana: jos löydätte jostain jonkun tutkimuksen, joka on ristiriidassa AKV:n maailmankuvan kanssa, niin älkää missään nimessä kertoko siitä AKV:lle. Sehän lähtee välittömästi saksien ja liimapuikon kanssa kirjastossa käymään. :D
City.fi - Piitu Kauppi sanoi:
Entä monikulttuurisuus, onko se agendallasi?

“Totta kai. Olemme paljon vähemmän monikulttuurinen kuin muut Euroopan maat. EU ei, kuten aikaisemmin sanoit, näy katukuvassa, eikä se näy myöskään ihmisinä. Helsingin keskustassa voi edelleen pyöriä koko päivän näkemättä yhtään mustaihoista ihmistä!"
Jos tuo olisi totta (ja Wikipedian mukaan se nykyään onkin), niin sehän voisi monen mielestä olla ihan hyvä juttu.

Tulee mieleen viime kesä, kun Tennesseen punaniskat kävelivät Hämeenkadulla. Yhtäkkiä toinen puuskahti aivan vilpittömästi ihastelemaan: "Wow! Look at all these white people!"

Jonkun mielestä voi siis olla erittäin positiivista, että Suomen väestö on yhä verrattain homogeeninen. Ja eikö se olekin todellista kulttuurien ja kansojen rikkautta, että on olemassa paljon erilaisia maita. On keltaisia, vihreitä, valkoisia ja jopa mustia. Sen sijaan, että kaikki olisivat tasaisen harmaata tai tasaisen paskanruskeaa massaa.

Jos minä menen Egyptiin, niin minua kiinnostaa nähdä pyramidit ja syödä kebabbia. Emmä sinne mitään McDonaldsia ja monikulttuuria mene hakemaan. Jos minä menen Uuteen Seelantiin, niin minua kiinnostaa vääntää Jake Heken ja muiden jätkien kanssa kättä maoribaarissa. Ei minua kiinnosta se, onko Uusi-Seelanti aidosti monikulttuurinen ja rikastettu valtio.

Sitä vain tunnutaan nykyään pidettävän lähes rikoksena, että valkoisia ihmisiä ylipäätään on olemassa.

Onhan hän kuitenkin monikulttuurisuusfanaatikkojen parhaasta päästä, koska hänen kanssaan voi jutella ihan asiallisestikin ilman natsitteluja mikä on sinänsä aika harvinaista.

Jos tuo on parhaasta päästä niin mikä sitten on pahimmasta päästä?
Kyllä se olis kuule vaan nauranut partaansa jos ei olis jäänyt kiinni.

Voi kuulostaa oudolta mutta olen oikeastaan pahoillani AKV:n puolesta. Onhan hän kuitenkin monikulttuurisuusfanaatikkojen parhaasta päästä, koska hänen kanssaan voi jutella ihan asiallisestikin ilman natsitteluja mikä on sinänsä aika harvinaista.
Hyvä vihollinen on monesti parempi kuin huono ystävä, tai ainakin näin väitetään.
Voisiko kaikki odottaa vaikka vuorokauden ennenkuin antavat säälikivaa AKV:lle?

Kuvitelkaa jos AKV:n tempaus olisi onnistunut: kaikkien maailman wikipediaa käyttävien ihmisten järkeen ja havaintoihin perustuvaa maailmankuvaa olisi vääristelty törkeästi.

Itse juuri roduista AKV:n kanssa väitelleenä tiedän ettei hän ota vastaan muita faktoja kuin omiaan. Nekin muuttuu sitä mukaan kun joku yksityiskohtia kriittisemmin tarkastelee. Näin siis wikipedian väärentäminen on luonnollista jatkoa aiemmalle. Pitääpä vain olla varovainen mihin kouluun omat kersat aikanaan pistää.

Mielummin seuraan Alarikin kiukuttelua, silloin tiedän missä mennään ja mitkä ovat tosi faktoja. Kun Alarik epäonnistuu hän haukkuu vastapuolen, ei mene väärentämään tutkimustuloksia.

Back
Ylös Bottom