jawhead
Banned
Ette kai te luule, että minä lähden tekemään tuollaista matkaa pelkästään teidän iloksi? Pitäähän minunkin siitä jotenkin hyötyä. Jos lomalle lähdetään ja loma dokumentoidaan nettiin videoina, joku korvaus siitä on saatava. En minä voi sille mitään, että teillä ei rahkeet riitä maksaa tuollaista matkaa. Jos saatte jonkun muun lähtemään matkalle kengännauhabudjetilla, niin maksakaa sille se matka ja pitäkää hauskaa keskenänne. Tai tehkää matka itse ja dokumentoikaa se nettiin sillä puolueettomalla tyylillä, josta olette niin tunnettuja. Voitte edelleen tehdä minulle sen matkasuunnitelman, budjetin ja tehdä esityksen tälle palstalle, jos haluatte. Minun vaatimustasoni te jo tiedätte ja minulla on täysi oikeus joko hyväksyä esitys tai hylätä se.
Sulla ei vaan ole rahkeita mennä sinne. Kukaan tässä ei ole puhunut mistään lomasta. Ei oo sustakaan sitten miestä edes omia lupauksias pitämään.
Minä en ole vaatinut teitä maksamaan minulle lomaa Ruotsiin. Itse te siihen tarjouduitte omasta aloitteestanne.
Ei kukaan ole puhunut mistään lomasta. Taisi sulla vaan mennä kusi sukkaan. Et tainnut saada viime yönä unta kun ei ollutkaan hartiat yhtä levee kuin suu?