Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

mutta tummat naiset hyvännäkösiä.. eikä oo.

enpä oo ikinä koskaan nähnyt yhtään sellasta vielä. enkä usko että näänkään.
Indican järkyttävät mielipiteet naisista voi heittää istumalta roskakoriin.

Ja mä olen TODELLA eri mieltä mitä tulee tummiin naisiin. En nyt varsinaisesti afrikkalaisia ihannoi, mutta omalla kohdallani saa olla hyvin poikkeava eloveenatyttö, että iskee. Niistä kun tuppaa täällä Suomessa olemaan ylitarjontaa. :D

Ai että mustaihoset naiset on hyvännäkösiä.. just:jahas:

a-beautiful-young-black-woman-with-long-cornrows-sitting-sideways-on-~-rbt2_24.jpg
'
just, oikein mahlat valuu ku kattelee tota. not!
Ei ne oo vaa hyvännäkösiä. niin miltään osin.

Voi vittu Indica, sä hait netistä jonkun keskinkertaisen mustan naisen kuvan ja siinä se sitten on: koko totuus. :jahas:
Sun naiset tiedetään, give us a break.

niin on,ihan keskimäärästä keskimääräsempi tavallistaki tavallisempi skandinaavityttö on niin eri planeetalta kaikista parhaankaannäköisen mustan tytön rinnalla, että mustilla tytöillä ei kertakaikkiaan voi puhua olevan minkäänlaisia ulkoisia avuja. Edes maailman kaunein musta nainen ei ole minkäännäköinen verrattuna ihan tavalliseen tavistyttöön suomesta. Joka ainoa kohtuunormaalipainoinen tyttö jonka olen ikinä suomessa nähnyt on 100x paremmannäköinen kuin kukaan kauneinkaan afro tai aasiatyttö.

Aika mielenkiintosta keskustelua täällä..
En pidä itseäni rasistina, vaikkakin en pidä tummaihoisista ihmisistä. Tähän on ehkä vaikuttanut se, millaisen kuvan yhä useammat nuorehkot tummaihoiset ovat itsestään antaneet. Stadissa kun kävelee illalla aseman kohdalla ei voi olla huomaamatta kuinka ylimielisiä, epäkohteliaita ja suorastaan törkeitä useat ns. somalit yms ovat. Tämä siis lähinnä nuorten joukossa. Vanhempien tummaihoisten/turkkilaisten yms en ole pahemmin huomannut koskaan aiheuttavan häiriötä. Suuri osa Suomessa asuvista ulkomaalaistaustaisista vanhemmista ihmisistä(yli 30v) sentään käyvät töissä ahkerasti ja tuovat jotain maallemme. Näiden kanssa tulen itsekkin hyvin toimeen ja arvostan heitä todella paljon.

En voi sietää näitä tummia teinejä jotka riehuvat ja eivät arvosta pätkääkään Suomea ja eivät tajua miten hyvä tuuri heillä on käynyt päästäessään Suomeen. Ja sitten nämä suomen tulevaisuuden toivot a.k.a. stadin pissalissut. Kiertelevät perse pystyssä aseman nurkilla näiden Somalien keskellä. Hyi vittu.

En nyt sano, että suomalaiset nuoret olisi yhtään sen parempia ihmisinä kuin tummaihoiset, mutta kyllä suuri osa ongelmista pk-seudulla johtuu ulkomaalaisista.

Oma naismakuni asiasta poiketen on kyllä sellainen, että tummien kanssa en voisi kuvitella mitään seksuaalista. Hyvin harvoin tumma nainen on oikeasti kaunis. Ja sanokaa tyhmäksi, mutta mun mielestä tummat haisevat kaikki samalle:D. Mutta, en kyllä myöskään allekirjoita mitä monet täällä väittävät, että suomalainen nainen olisi tyyliin kaunein maailmassa. TOki kadulla tulee vastaan vaikka kuinka kaunista, mutta kuinka moni sitten loppujen lopuksi on kaunis sen 1cm meikkikerroksen alla? Veikkaisin että todella harva.

Noh.. on ruotsissa ihan tosi kuumat tytöt, tsekkiläiset, mitä oon nähny, on poikkeuksetta aivan käsittämättömän ihania, venäjällä on hirmu kovatasoset nuoret naiset, virossa ja baltiassa on tyylikkään kauniit tytöt ja suomessa on aivan helvetin kovaa settiä paljon. Norja ja tanskatytöt on hottiksia, saksassa on myös erittäin hyviä, hollannissa ei niinkään enää, imo ne on vähän hevosennäkösiä, liian isoja ja aika paljon punapäisehköjä, tummanruskeasta punaseenvivahtavahiuksisia ja pisamaisia. Vaikea selittää, pitäis näyttää. eteläeurooppalaiset ei ole hottiksia enää. muilta mantereilta alkuperäisasukkaat ei missäänmäärin ole kyllä nättejä imo.

Suomitytöt senlisäksi, että ovat todella nättiä settiä, on vielä samat kulttuuriarvot omaavia tyttöjä joiden kanssa voi kommunikoida suomeksi. Suomitytöt rulaa kyllä kympillä. :haart:

Afrotytöt ei ole kyllä mistään kohtaa yhtään hyvännäköisiä, mutta eipä se tarkoita sitä, että minä syrjisin afrikkalaistaustaisia naisia, tyttöystäväksi/vaimokkeeksi/muijaksi/seuraksi/fuckbuddyksi/tanssikaveriksi en sellaista ikinä ottaisi, töihin voisin ihan hyvin palkata, jos persoona muuten ja taidot on kohdillaan. Ainoa, mikä tulee on se, että ikipäivänä en voisi afrotyttöä panna. Ei se kai vielä ole rasismia.

Itse voisin ihan hyvin huolia naiseksi suomalaisten lisäksi venäläis/virolais/baltialais/ruotsalais/tanskalais/norjalais/saksalaistytön, ja onpa alankomaalaisissakin vielä sellaisia, joiden kanssa ihan mielellään voisin olla, mutta suomen osaaminen tietenkin helpottaa vitusti parisuhdetta. Oma kielitaito kyllä on aika laaja, mutta mieluummin minä suomea puhun, kun jokapäivä koko ajan vierasta kieltä. Silti kyllä jos oikein kiva virolais, venäläis tai tsekki tai vaikka ruotsalaistyttö astuisi mun elämään, voisin ihan mielelläni seukkailla sen kanssa.

Virolaisnaisen kanssa oon kerran pussaillu, venäjältä oon kahteen ollu ihan in love, saksalaisen kanssa oli juttua, yhden puolalaisen kanssa oisi voinu tulla vaikka mitä, mutta sen mä mokasin itse, se oli muhun ihan :haart:, ruotsalaistytön kanssa on joskus laivalla menny vehtailun puolelle, toisen kanssa olen käyny kahvilla. En mä siinmielessä rasistinen ole, mutta kyllä suomitytöt on ihan x-tra :haart: delicious!

Suomitytöt senlisäksi, että ovat todella nättiä settiä, on vielä samat kulttuuriarvot omaavia tyttöjä joiden kanssa voi kommunikoida suomeksi. Suomitytöt rulaa kyllä kympillä. :haart:

. En mä siinmielessä rasistinen ole, mutta kyllä suomitytöt on ihan x-tra :haart: delicious!

no joo tässä perussuomi tyttöä
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_blondi_89&image_id=76806740

ps:punapäät (ja pisamaiset) hakkaa blondit sata nolla;)

Ruotsissa jälleen pommiepäily
Julkaistu 10.03.2008, klo 07.52 (päivitetty 10.03.2008, klo 08.17)

Ruotsissa useita asuntoja on tyhjennetty pommiepäilyn takia Kallhällissa Tukholman luoteispuolella, kertovat ruotsalaiset tiedotusvälineet.
Hälytyksen aiheuttanut esine löytyi aamuyöllä kerrostalon rappukäytävästä asunnon ulkopuolelta. Kodeistaan on joutunut poistumaan kaikkiaan kahdeksan ihmistä.

Poliisi on tehnyt esineen vaarattomaksi.

YLE Uutiset

:kippis1:

Niin sä osaat katsoa jo 2 vuotiaasta lapsesta minkä näköinen siitä tulee aikuisena? Mun muistaakseni esim Lola Wallinkoski (os. Odusoga) on aika kivan näköinen ja mulatti.
Muistuu myös mieleen sellaiset asiat, että erilaisten geenien sekoittuminen on ihmisillä todettu hyväksi asiaksi. Nämä sun jutut alkaa olla taas jotain omituista rotuoppia.

Hetkinen, toinen sanoo että erilaisten geenien ei pitäisi sekoittua = rotuoppia,
toinen sanoo että erilaisten geenien pitäisi sekoittua = ei ole rotuoppia...

Mites tuo logiikka nyt noin menee?

Molemmilla aika selkeet toiveet lopputuloksesta, eri halu vain lopputuloksen suhteen.

Mutta vain toinen on rotuoppia...

Lisää samaa settiä ylen sivuilta.

Kiinassa estettiin terrori-iskuja
Julkaistu 09.03.2008, klo 11.58 (päivitetty 09.03.2008, klo 14.10)

Virallisen Xinhua-uutistoimiston mukaan iskua valmistelivat epäillyt separatistimilitantit, jotka saivat surmansa maan koillisosassa alkuvuonna tehdyssä poliisioperaatiossa.

Tammikuun lopulla Xinjiangin alueella tehdyssä ratsiassa kuoli kaksi militanttia ja pidätettiin 15 ihmistä. Lisäksi viisi poliisia haavoittui, kun heitä kohti heitettiin kranaatteja.

Viranomaisten mukaan samalla alueella yritettiin tällä viikolla myös terrori-iskua matkustajakoneeseen. Koneen miehistö sai estettyä aikeet, eikä kukaan loukkaantunut. China Southern Airlines -yhtiön kone oli matkalla Urumqin kaupungista pääkaupunkiin Pekingiin.

AFP, AP

Maikkarin uutisissa tiedettiin jo, että yllätys yllätys, islam-kavereita.

YLIJUMALA sanoi:
No verrattuna keskinkertaseen skandinaavityttöön on aika vitun iso ero.
Jos se keskinkertainen on jotain, johon Indica voisi ihastua, niin en näe suurtakaan eroa. Sitä paitsi keskinkertainen on keskinkertainen.
Indica sanoi:
niin on,ihan keskimäärästä keskimääräsempi tavallistaki tavallisempi skandinaavityttö on niin eri planeetalta kaikista parhaankaannäköisen mustan tytön rinnalla, että mustilla tytöillä ei kertakaikkiaan voi puhua olevan minkäänlaisia ulkoisia avuja. Edes maailman kaunein musta nainen ei ole minkäännäköinen verrattuna ihan tavalliseen tavistyttöön suomesta. Joka ainoa kohtuunormaalipainoinen tyttö jonka olen ikinä suomessa nähnyt on 100x paremmannäköinen kuin kukaan kauneinkaan afro tai aasiatyttö.
Edelleen sä olet ihan vitun kujalla, muttei haittaa, kun sun mallukat ja muut tiedetään.

Noh.. on ruotsissa ihan tosi kuumat tytöt, tsekkiläiset, mitä oon nähny, on poikkeuksetta aivan käsittämättömän ihania, venäjällä on hirmu kovatasoset nuoret naiset, virossa ja baltiassa on tyylikkään kauniit tytöt ja suomessa on aivan helvetin kovaa settiä paljon.

Sano itä eurooppa vaan. :rock:

Köyhyys tai joku muu sen tekee. Suomalaiset naiset ei esim. käyta korkokenkiä vaan lampsii kumppareilla. Itä euroopan tytöt sen sijaan kopistelee ja ei sille mitään voi että onhan se nättiä. Yleensä meikkiäkin on ja keskimäärin aika hoikkiakin ovat.

Toi wastedin postaama tyttö on ainaki iha tavattoman ihku, mulle iskee ainaki tollaset suloset söpöliinit ihan täysillä, kattokaapa sen kuvia, se on tosi hyvännäkönen muija. Aivan hirveän ihku, söpö, sulonen, nätti ja suoraasanottuna tihkuu seksikkyyttä.

Aasiassa, afrikassa tai latinomaissa ei ole yhtään puoliksikaan noin hyvännäköstä muijaa olemassa. vrt. Halle Berry vs. toi. Kyllähän toi ny vie hallea 1000-0
Sitäpaitsi, minkä takia somaleille ei musta nainen kelpaa? helppoa! koska vaaleat suomitytöt on vaan niin helvetinpaljo paremmannäkösiä ku ne.

Toi wastedin postaama tyttö on ainaki iha tavattoman ihku, mulle iskee ainaki tollaset suloset söpöliinit ihan täysillä, kattokaapa sen kuvia, se on tosi hyvännäkönen muija. Aivan hirveän ihku, söpö, sulonen, nätti ja suoraasanottuna tihkuu seksikkyyttä.

Aasiassa, afrikassa tai latinomaissa ei ole yhtään puoliksikaan noin hyvännäköstä muijaa olemassa. vrt. Halle Berry vs. toi. Kyllähän toi ny vie hallea 1000-0
Sitäpaitsi, minkä takia somaleille ei musta nainen kelpaa? helppoa! koska vaaleat suomitytöt on vaan niin helvetinpaljo paremmannäkösiä ku ne.

Kai Indica tajuat että sun fetissi vaaleisiin on toisen fetissi golden showereihin jne. Ei tässä mitään totuuksia ole että valkoiset naiset ovat kauniimpia kaikkien silmiin. Näät suomessa somaleja joilla valkoinen nainen koska suomessa on enemmän valkoisia kuin mustia naisia.

Aina kun puhutaan siitä minkä näköisiä mustat naiset ovat, niin se kuulostaa siltä että kaikki valkoiset/Suomi naiset ovat ihan ykkösiä.

Nyt vähän realistisuutta peliin, menkää kadulle talsimaan, niin kyllä suurin osa härmänneidoista on niitä persjalkaisia tavallisen näköisiä mimmejä.

Somalit eivät edusta koko mustaa rotua, heillä on oma persoonallinen ulkonäkö.

Mustissa löytyy ihan yhtä paljon rumia/kauniita kuin valkoisissakin, uskallan väittää näin, jopa tässä viestiketjussa.

Neljä vuotta ulkomailla, pääosin Lontoossa, en saanut sellaista kuvaa että nuoret mustat tytöt olisivat jotenkin erityisen vitttumaisia.

Täytyy nyt taas muistaa että Helsingin somaliväestö vähän oireilee ja aukoo päätään natiiveille. Mutta Suomessa asuva somali ei ole läpileikkaus mustaan väestöön.

En vertaisi teinikakara-somalia esimerkiksi Condoleeca Riceen (meniköhän nimi oikein?)

Hetkinen, toinen sanoo että erilaisten geenien ei pitäisi sekoittua = rotuoppia,
toinen sanoo että erilaisten geenien pitäisi sekoittua = ei ole rotuoppia...

Mites tuo logiikka nyt noin menee?

Molemmilla aika selkeet toiveet lopputuloksesta, eri halu vain lopputuloksen suhteen.

Mutta vain toinen on rotuoppia...

Sille on olemassa tieteelliset perusteet, että sisäsiittoisuus on pääosin haitallista jälkeläisille ja että laajempi geenipooli johtaa yleensä terveempiin yksilöihin. Tämä ei suoranaisesti liity rotuihin tai rotuoppiin mitenkään, vaan on biologiaa ja tarkemmin vielä genetiikkaa.

Rotuoppia taas on ihmislajin jakaminen rotuihin ja siihen liittyvät ideologiset mielipiteet. Nämä menevät yleensä jo suoranaisen tieteen ulkopuolelle (muun muassa natsien harjoittamat "rotutieteet" ovat pseudotiedettä).

Rotuoppia taas on ihmislajin jakaminen rotuihin ja siihen liittyvät ideologiset mielipiteet. Nämä menevät yleensä jo suoranaisen tieteen ulkopuolelle (muun muassa natsien harjoittamat "rotutieteet" ovat pseudotiedettä).

Niin, tässä nyt on muistettava että teoria roduista, jota voidaan kutsua vaikka rotuopiksi jos niin halutaan, on sinänsä teoria muiden joukossa, koska kukaan ei ole pystynyt todistamaan rotujen olemassaoloa tai olemattomuutta. Teorioihin yleensäkin liittyy erilaisia ideologisia ambitioita, eikä rotuoppi ole tästä poikkeus. Tässä kannattaa ymmärtää, että ideologioita voi tämän suhteen olla millaisia hyvänsä. Tulisi ymmärtää, että ideologia, jonka mukaan kaikki ihmiset ovat samanlaisia, on aivan samalla viivalla oleva ideologia rotuihin jakamisen kanssa. Moraalinen ulottuvuus saattaa olla eri, mutta sillä ei ole tosiasioiden kannalta mitään merkitystä.

Back
Ylös Bottom