Noh.. on ruotsissa ihan tosi kuumat tytöt, tsekkiläiset, mitä oon nähny, on poikkeuksetta aivan käsittämättömän ihania, venäjällä on hirmu kovatasoset nuoret naiset, virossa ja baltiassa on tyylikkään kauniit tytöt ja suomessa on aivan helvetin kovaa settiä paljon. Norja ja tanskatytöt on hottiksia, saksassa on myös erittäin hyviä, hollannissa ei niinkään enää, imo ne on vähän hevosennäkösiä, liian isoja ja aika paljon punapäisehköjä, tummanruskeasta punaseenvivahtavahiuksisia ja pisamaisia. Vaikea selittää, pitäis näyttää. eteläeurooppalaiset ei ole hottiksia enää. muilta mantereilta alkuperäisasukkaat ei missäänmäärin ole kyllä nättejä imo.
Suomitytöt senlisäksi, että ovat todella nättiä settiä, on vielä samat kulttuuriarvot omaavia tyttöjä joiden kanssa voi kommunikoida suomeksi. Suomitytöt rulaa kyllä kympillä. :haart:
Afrotytöt ei ole kyllä mistään kohtaa yhtään hyvännäköisiä, mutta eipä se tarkoita sitä, että minä syrjisin afrikkalaistaustaisia naisia, tyttöystäväksi/vaimokkeeksi/muijaksi/seuraksi/fuckbuddyksi/tanssikaveriksi en sellaista ikinä ottaisi, töihin voisin ihan hyvin palkata, jos persoona muuten ja taidot on kohdillaan. Ainoa, mikä tulee on se, että ikipäivänä en voisi afrotyttöä panna. Ei se kai vielä ole rasismia.
Itse voisin ihan hyvin huolia naiseksi suomalaisten lisäksi venäläis/virolais/baltialais/ruotsalais/tanskalais/norjalais/saksalaistytön, ja onpa alankomaalaisissakin vielä sellaisia, joiden kanssa ihan mielellään voisin olla, mutta suomen osaaminen tietenkin helpottaa vitusti parisuhdetta. Oma kielitaito kyllä on aika laaja, mutta mieluummin minä suomea puhun, kun jokapäivä koko ajan vierasta kieltä. Silti kyllä jos oikein kiva virolais, venäläis tai tsekki tai vaikka ruotsalaistyttö astuisi mun elämään, voisin ihan mielelläni seukkailla sen kanssa.
Virolaisnaisen kanssa oon kerran pussaillu, venäjältä oon kahteen ollu ihan in love, saksalaisen kanssa oli juttua, yhden puolalaisen kanssa oisi voinu tulla vaikka mitä, mutta sen mä mokasin itse, se oli muhun ihan :haart:, ruotsalaistytön kanssa on joskus laivalla menny vehtailun puolelle, toisen kanssa olen käyny kahvilla. En mä siinmielessä rasistinen ole, mutta kyllä suomitytöt on ihan x-tra :haart: delicious!