No voi pyhä yksinkertaisuus. Eikö ihmisillä ole kuin kaksi moodia: joko ollaan paatuneita rasisteja tms. natseja tai sitten toista äärilaitaa?
Tuo virolaisten raiskausongelma vähättely on kyllä merkillistä, kun kyseessä on kuitenkin selvästi merkittävä ongelma. Mutta toisen ryhmän rikos on kai sitten vakavampi kuin toisen. Sitä on kivempi kattella sormien läpi, kun kyseessä on samanvärinen ihminen. Eihän niitä edes suomalaisesta erota elleivät avaa suutaan. En oikein muutakaan selitystä keksi.
Vuonna 2006 somalialaiset raiskasivat 10 kertaa poliisin tilastojen mukaan, kun virolaiset 25.
Ja niitä raiskauksen uhreja muuten tuskin kiinnostaa tai lohduttaa millä statuksella tai asialla se raiskaaja on maahan tullut.
Aika turhaa muuten tuo naputus jostain missiosta, kun samallalailla olette itse täällä paasaamassa. Henkilökohtaiset hyökkäykset ovat aivan tarpeettomia ja asiattomia.
Jos parhaana vuonna yli prosentti kaikista Somalialaisista miehistä on tuomittu raiskauksesta, ja normaalisti pitkänajan keskiarvona 3 vuoden aikana prosentti (=1/3%) somalialaisista miehistä syyllistyy raiskaukseen, jonka uhri on suomalainen, niin elinaikaset tilastot tulee hämmästyttävän korkeiksi, jos oletetaan että vaikka 60% raiskaajista on uusia raiskaajiia, tulee kumulatiiviseksi raiskaamiseen syyllistymisen todennäköisyydeksi jo jotain ihan älytöntä. Helposti yli joka kymmenes somalimies jonka kadulla näkee voi olla elämänsä aikana raiskannut jonkun umpivieraan suomalaisnaisen puistossa.
Herää kysymys, kuinkahan moni somalimies on raiskannut oman vaimonsa, jos sillä on ollut päänsärkyä? Entä kuinka moni tavallinen suomalaismies menee puistossa raiskaamaan jonkun vieraan tytön? en ainakaan itse tunne yhtäkään ketään joka olisi toista raiskannut. Itse en ainakaan ole ketään väkisin ottanut.. eikä kukaan mun kaveri, eikä niidenkään kaverit. Sensijaan kumulatiivinen todennäköisyys sille että somaliperheen pojista (=keskimääräinen lapsiluku varsin suuri) on jo helposti yli 50% että joku niistä jossain elämänsä vaiheessa syyllistyy raiskaukseen.
Vielä kun suurinta osaa raiskauksista ei ilmoiteta poliisille!!!!!! mikä on varsin tärkeä huomio, sillä, kuinka moni nainen menee poliisille, jos on vähän epäselvä kännitilanne tullu ahmedin, mehmetin ja saddamin kanssa, eikä oikein oo todisteita, eikä senpuolee tiedä mitä on tehny.
Kyllä imo tilanne on sellainen, että sille PITÄÄ tehdä jo jotain, eikä hymistellä, ei se ole rasismia torjua raiskauksia, Rasismin torjumista se on, loputkin somalit kärsii raiskaavista miehistä. Loputkin mustat kärsii siitä maineesta.
Mitä virolaisiin tulee, kyllä virostakin isoja ongelmia tänne tulee. Ammattirikollisuus, sutenöörejä, amfetamiinin diilaajia, huoria jne.
e: niin, ja sama raiskausjuttu koskee sitten kaikkia turkkilaisia ja muita muslimeja, sieltä jostain syystä tulee raiskaajia todella valtavasti. Kolmen vuoden aikana suhteessa väkilukuun useampi muslimi syyllistyy raiskaukseen, kun suomalaisia vastaavasti elämän aikana.