Mä en ole aikoihin nähnyt mitään yhtä järkyttävää ja kammottavaa materiaalia. Mä rupesin melkein itkemään. Toivon kidutuskuolemaa noille "ihmisille" sydämeni pohjasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin ottaa joka kaverin roikkumaan nyrkkeilysäkin paikalle autotallin kattoon ilmastointiteippiin paketoituna.Mä en ole aikoihin nähnyt mitään yhtä järkyttävää ja kammottavaa materiaalia. Mä rupesin melkein itkemään. Toivon kidutuskuolemaa noille "ihmisille" sydämeni pohjasta
Mitä tarkalleen ottaen haluaisit tehdä?Veljet, kysykää itseltänne. Joko on aina? Otammeko kohtalomme omiin käsiin, suomalaisten puolesta, puolustaen ja pitäen kiinni omasta turvallisesta maastamme?
Edistää meidän oman, suomalaisen elintavan sekä kulttuurin säilymistä ja kasvamista. Nykyiset, heikkojen virkamiesten ja poliitikoiden aikaasaannokset iskee vain heikkoon kansalaiseen.Mitä tarkalleen ottaen haluaisit tehdä?
Et edelleenkään maininnut mitään konkreettisia toimia. Kyllä, samanmaalaisten miesten kutsuminen veljiksi tässä asiayhteydessä herätti juuri tuollaisia mielleyhtymiä. Pidän turvapaikkasysteemiämme isona virheenä enkä toki pahasti jos sinä menet kavereidesi kanssa jakamaan katuoikeutta pohjois-Afrikkalaisille väkivalta- ja seksuaalirikollisille.Edistää meidän oman, suomalaisen elintavan sekä kulttuurin säilymistä ja kasvamista. Nykyiset, heikkojen virkamiesten ja poliitikoiden aikaasaannokset iskee vain heikkoon kansalaiseen.
Kuulostat tuolla kysymyksellä hieman viranomaiselta, huomasitko itse tätä? Ajattelitko, että alan Mein Kampfin hengessä käymään avointa rotusotaa?
Pidän turvapaikkasysteemiämme isona virheenä
Niin, mitäs mieltä lakoista hallituksen toimenpiteitä vastaan noin yleisesti? Oisko yleislakko mitään? Kuinka on toiminut esim. tämän hallituksen aikana?Joku kansanliike lakko ja boikotti eli kulutus minimiin vaikka 20% kansasta lähtis siihen.
Alkais päättäjät pelkäämään vastaavia tilanteita ei saa enää syntyä keinolla millä hyvänsä, ois pakko muuttaa lakeja ja tai laittaa vankilat tuottamaan.
Varmasti vaikuttaisi jos kaikki pysähtyisi ja kulutus vedettäisiin minimiin vaikka parin viikon ajaksi.Niin, mitäs mieltä lakoista hallituksen toimenpiteitä vastaan noin yleisesti? Oisko yleislakko mitään? Kuinka on toiminut esim. tämän hallituksen aikana?
Ei kai siinä sitten muuta kuin painetta hallitusta kohtaan. Oot varmaan huomanut minkälaisia lakeja ne on säätämässä esim. lakko-oikeutta kohtaan? Ja miten ne lakot on vaikuttanut tänä talvena hallitukseen? Yleensähän lakkoilijoita pidetään kommareina ja AY-mafian käsikassaroina. Katsotaan miten käy jos saat jonkun kansanliikkeen saamaan aikaan yleislakon maahanmuuton takia.Varmasti vaikuttaisi jos kaikki pysähtyisi ja kulutus vedettäisiin minimiin vaikka parin viikon ajaksi.
Suomessa viimeksi 50luvulla ollut yleislakko.
Vuoden 1956 yleislakko – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Thaimaalaiset on siksi helvetin rikkaita ku ovat aidosti ahkeria eivätkä ikinä lakkoile, eikä heillä ole kommari / siirtomaa historiaa.Ei kai siinä sitten muuta kuin painetta hallitusta kohtaan. Oot varmaan huomanut minkälaisia lakeja ne on säätämässä esim. lakko-oikeutta kohtaan? Ja miten ne lakot on vaikuttanut tänä talvena hallitukseen? Yleensähän lakkoilijoita pidetään kommareina ja AY-mafian käsikassaroina. Katsotaan miten käy jos saat jonkun kansanliikkeen saamaan aikaan yleislakon maahanmuuton takia.
Communist party of Siam. On thaikkulassa ollut ainakin kova yritys männä vuosina.Thaimaalaiset on siksi helvetin rikkaita ku ovat aidosti ahkeria eivätkä ikinä lakkoile, eikä heillä ole kommari / siirtomaa historiaa.
Tämä mahtanee viitata niihin oikeisiin maahanmuuttajiin, joita tuon termin nykyinen vinoutunut käyttö ei koske.