Maahanmuutto

”Me tapetaan teidät” – naamioituneet nuoret ryöstivät koululaiset bussissa: miksi kukaan ei tehnyt mitään?


Pojat olivat painaneet tuntomerkit tarkasti mieleensä. He kertoivat, että ne olivat arviolta 16–17-vuotiaita ulkomaalaistaustaisia miehenalkuja, yksi äiti kertoo toisen pojan isän vahvistaessa saman.


Isä kertoo poliisien vahvistaneen, että ryöstöstä epäillyt ovat vielä alaikäisiä. Hän kiitteleekin poliisia ripeästä toiminnasta. Sen sijaan alaikäisten ryöstäjien selviäminen teoistaan mahdollisesti varsin lievillä seurauksilla mietityttää.

– Kysyin, että ovatko he sitten heti huomenna taas tuolla jatkamassa toimintaa. Poliisi myönsi näin todennäköisesti olevan ja kertoi heidän olevan varsin aseettomia tämän ilmiön kanssa. Poliisi kertoi, että tämä on nyt Helsingissä trendi, että nuoria ryöstetään ja viedään merkkivaatteita päältäkin, isä sanoo.

Komisario Marko Forss Helsingin poliisista kertoo Iltalehdelle, että poliisilla on kuvauksiin sopiva rikosepäily tutkinnassa. Tapausta tutkitaan ryöstönä. Tässä vaiheessa tutkintaa hän ei kuitenkaan pysty kertomaan enempää yksityiskohdista.

– Alaikäisten tekemiksi epäiltyjä ryöstöjä on tänä vuonna ollut poikkeuksellisen paljon, Forss vahvistaa.

Hän toteaa, että Helsingissä on ollut jo muutaman vuoden menossa ilmiö, jossa merkkivaatteita varastetaan jopa suoraan lasten ja nuorten päältä.
Täällä pitää siis alkaa pikkuhiljaa jakamaan omankädenoikeutta, kun kerran virkavaltakin on voimaton. Olkoonkin vaikka alaikäisiä, sillä jos on riittävän vanha tekemään ryöstöjä, niin on sitten riittävän vanha myös kantamaan seuraukset.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä pitää siis alkaa pikkuhiljaa jakamaan omankädenoikeutta, kun kerran virkavaltakin on voimaton. Olkoonkin vaikka alaikäisiä, sillä jos on riittävän vanha tekemään ryöstöjä, niin on sitten riittävän vanha myös kantamaan
Minkälaisia paskahousuja siellä bussissa olleet aikuiset miehet olivat?
Ihan oikeesti pitääkö täällä ruveta ottamaan käyttöön otteet a'la "väkivallan vihollinen" jos homma ei muuten rauhoitu.
Oon jo vanha ukko mutta en tuollaista kattelis mitään tekemättä.
Kai se on ruvettava pitämään kättä pitempää mukana jos tuollaisia tapahtumia sattuu kohdalle ja niitä näkee.
Tästä on vuosia aikaa kun käveltiin yhden kaverin kanssa kämpille Oulun yössä niin näin tappelun jossa kaveri potki maassa makaavaa vielä päähän
( Nämä olivat molemmat vielä kantasuomalaisia)
Vaistomaisesti huusin suoraan että "Älä saatana potki maasaa olevaa"
Tietysti tämä isokokoinen kaveri riemastui siitä ja alkoi huutamaan:
"Painu vaari vittuun siitä äläkä puutu tähän! Painu vaari vittuun!"
Kaverini räpläsi paniikissa poliisin numeroa puhelimesta.
No ennenkuin tilanne eskalisoitui nii siihen kurvasi poliisiauto pillit päällä.Vissiin joku muu oli soittanut jo aiemmin.
Mulle olisi varmaan huonosti käynyt isokokoisemman ja nuoren kaverin kanssa mutta silti puutuin tuollaiseen tilanteeseen.
Sinällään jos olisin varautunut jollain pienellä yllätyksellä ja aikoinaan tiettyjä asioita treenanneena niin tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä päällekäyjäkin voinut joutua yllätetyksi.
Tosin olisi sitten varmaan joutunut leivättömän pöydän ääreen itsekkin.
Kuitenkin nykyään nuo katupojat on kyllä aseistautuneita joten pakko kai se on itsekkin ruveta jotain kantamaan mukanaan jos tällainen vanhus joskus yöelämässä liikkuu vaikka koskaan ei ole itselle mitään kovin uhkaavia tilanteita sattunut mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Kuitenkin jos tuollaista näkee niin on se helvetti jos ei jollain tapaa asioihin puutu Ei niin saatanan paskahousu saa olla.
 
Minkälaisia paskahousuja siellä bussissa olleet aikuiset miehet olivat?
Ihan oikeesti pitääkö täällä ruveta ottamaan käyttöön otteet a'la "väkivallan vihollinen" jos homma ei muuten rauhoitu.
Oon jo vanha ukko mutta en tuollaista kattelis mitään tekemättä.
Kai se on ruvettava pitämään kättä pitempää mukana jos tuollaisia tapahtumia sattuu kohdalle ja niitä näkee.
Tästä on vuosia aikaa kun käveltiin yhden kaverin kanssa kämpille Oulun yössä niin näin tappelun jossa kaveri potki maassa makaavaa vielä päähän
( Nämä olivat molemmat vielä kantasuomalaisia)
Vaistomaisesti huusin suoraan että "Älä saatana potki maasaa olevaa"
Tietysti tämä isokokoinen kaveri riemastui siitä ja alkoi huutamaan:
"Painu vaari vittuun siitä äläkä puutu tähän! Painu vaari vittuun!"
Kaverini räpläsi paniikissa poliisin numeroa puhelimesta.
No ennenkuin tilanne eskalisoitui nii siihen kurvasi poliisiauto pillit päällä.Vissiin joku muu oli soittanut jo aiemmin.
Mulle olisi varmaan huonosti käynyt isokokoisemman ja nuoren kaverin kanssa mutta silti puutuin tuollaiseen tilanteeseen.
Sinällään jos olisin varautunut jollain pienellä yllätyksellä ja aikoinaan tiettyjä asioita treenanneena niin tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä päällekäyjäkin voinut joutua yllätetyksi.
Tosin olisi sitten varmaan joutunut leivättömän pöydän ääreen itsekkin.
Kuitenkin nykyään nuo katupojat on kyllä aseistautuneita joten pakko kai se on itsekkin ruveta jotain kantamaan mukanaan jos tällainen vanhus joskus yöelämässä liikkuu vaikka koskaan ei ole itselle mitään kovin uhkaavia tilanteita sattunut mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Kuitenkin jos tuollaista näkee niin on se helvetti jos ei jollain tapaa asioihin puutu Ei niin saatanan paskahousu saa olla.
giphy.gif
 
Oikeudenkäynnit | Syyte: Mies teurasti 2 000 lammasta laittomasti ja hävitti jätteet maastoon https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009186630.html

Halal-lammasta ruokapöytään.

Seitsemäntoista vuoden aikavälillä pari tuhatta lammasta. Emmä nyt tiedä onks toi sen järkyttävämpää ku tavanomainen eläinten tehotuotanto. Lakeja pitää toki noudattaa ihan itseisarvoisestikin joissain tapauksissa, mut tällasen tapauksen kauhistelu on varsin tekopyhää, ellei sit oo vegaani tai muu vastaava eläinten oikeuksien puolustaja. Ihan samalla tavalla me tapakristityt aiheutetaan kärsimystä eläimille.
 
”Me tapetaan teidät” – naamioituneet nuoret ryöstivät koululaiset bussissa: miksi kukaan ei tehnyt mitään?


Pojat olivat painaneet tuntomerkit tarkasti mieleensä. He kertoivat, että ne olivat arviolta 16–17-vuotiaita ulkomaalaistaustaisia miehenalkuja, yksi äiti kertoo toisen pojan isän vahvistaessa saman.


Isä kertoo poliisien vahvistaneen, että ryöstöstä epäillyt ovat vielä alaikäisiä. Hän kiitteleekin poliisia ripeästä toiminnasta. Sen sijaan alaikäisten ryöstäjien selviäminen teoistaan mahdollisesti varsin lievillä seurauksilla mietityttää.

– Kysyin, että ovatko he sitten heti huomenna taas tuolla jatkamassa toimintaa. Poliisi myönsi näin todennäköisesti olevan ja kertoi heidän olevan varsin aseettomia tämän ilmiön kanssa. Poliisi kertoi, että tämä on nyt Helsingissä trendi, että nuoria ryöstetään ja viedään merkkivaatteita päältäkin, isä sanoo.

Komisario Marko Forss Helsingin poliisista kertoo Iltalehdelle, että poliisilla on kuvauksiin sopiva rikosepäily tutkinnassa. Tapausta tutkitaan ryöstönä. Tässä vaiheessa tutkintaa hän ei kuitenkaan pysty kertomaan enempää yksityiskohdista.

– Alaikäisten tekemiksi epäiltyjä ryöstöjä on tänä vuonna ollut poikkeuksellisen paljon, Forss vahvistaa.

Hän toteaa, että Helsingissä on ollut jo muutaman vuoden menossa ilmiö, jossa merkkivaatteita varastetaan jopa suoraan lasten ja nuorten päältä.



Hallis kiteyttää hyvin tuon bussissa tapahtuneen sattumuksen ja seuraukset siitä...

1668264355155.png
 
Kyseessä matut niin siinä voi mies vain hävitä. Olisi suvakit ja matut perässä syyttämässä rasismista. Saisi varmaankin naamansa iltalehden kanteen lapsenhakkaajana.
Sehän olis kyllä yks ja sama mutta kyllä itseni tuntien olisin vaistolla jo toiminut tuossa tilanteessa.
Ihan sama miksi olisi leimaantunut.
Ei nyt vittu lapsia anneta ryöstää vierestä katsoen ja rasismisyytteitä peläten vaikka mikä olis.
Täysiä paskahousuja jotka eivät tuollaiseen tilanteeseen puutu.
 
Minkälaisia paskahousuja siellä bussissa olleet aikuiset miehet olivat?
Mulla ei oo munia, mutta kännykkä on, ja hätänumeroon olen osannut soittaa alle kouluikäisestä alkaen.

Olemalla sitä mieltä että nimenomaan aikusten isojen miesten pitäisi puuttua tilanteeseen ja mielellään antamalla isän kädestä, oikeuttaa sen että bussissa istuneet pojat, tädit, tytöt ja mummelit saavat ihan rauhassa istua pyrstöllään ja tuijottaa kiusaantuneena eteensä sillä välin kun nuoria poikia uhataan tappaa.
 
Ei nyt vittu lapsia anneta ryöstää vierestä katsoen ja rasismisyytteitä peläten vaikka mikä olis.
Täysiä paskahousuja jotka eivät tuollaiseen tilanteeseen puutu.

Itse en enää nykyään puutu mihinkään mikä ei kosketa suoranaisesti mua itseäni ja siitä voi syyttää vain ja ainoastaan valtiota sekä mediaa. Ei vaan houkuttele skenaario, jossa parhaassa tapauksessa olet itse syytetyn penkillä oikeudessa tai sitten pahemmassa tapauksessa pääset yläkerran laulukuoroon jonkun random-teinin merkkitakin tai älypuhelimen takia. Suomalaisia jonneja voisi vielä ojentaakin, mutta näiden ulkomaan vahvistusten osalta ne tilanteet eivät ole mitään rehtejä 1 vs. 1 -nyrkkitappeluita, vaan nuo apinat hyökkää porukalla päälle astaloiden tai puukkojen kanssa eikä niillä ole minkäänlaista moraalikäsitystä.
 
Minkälaisia paskahousuja siellä bussissa olleet aikuiset miehet olivat?

Uutisen perusteella nuo nuoret oli huomattavan isokokoisia, naamioituneita ja uhkailivat tappamisella. Tuossa voi tulla itse ryöstetyksi, pahoinpidellyksi tai saada jopa puukosta. Ei kukaan tavis nyt tuollaisessa uhkaa omaa turvallisuuttaan. Se mikä tässä huolestuttaa on se, että poliisilla ei ole halua tai kykyjä saada tätä kuriin. Noi mamujengit saavat ihan vapaasti tehdä mitä haluavat ja tulevat koko ajan röyhkeämmiksi. Täällä on kohta ammuskelut arkipäivää kuten Ruotsissakin.
 
Uutisen perusteella nuo nuoret oli huomattavan isokokoisia, naamioituneita ja uhkailivat tappamisella. Tuossa voi tulla itse ryöstetyksi, pahoinpidellyksi tai saada jopa puukosta. Ei kukaan tavis nyt tuollaisessa uhkaa omaa turvallisuuttaan. Se mikä tässä huolestuttaa on se, että poliisilla ei ole halua tai kykyjä saada tätä kuriin. Noi mamujengit saavat ihan vapaasti tehdä mitä haluavat ja tulevat koko ajan röyhkeämmiksi. Täällä on kohta ammuskelut arkipäivää kuten Ruotsissakin.
Toi on ihan suunniteltua, mikään logiikka ei puolla sitä, että tähän ei puututtaisi. Jos teet rikoksen, niin kyllä natiivia kurmuutetaan minkä keretään, mutta mamujen annetaan ihan tietoisesti tehdä mitä huvittaa, että saadaan ajettua väkisin ne tähän maahan.
 
Uutisen perusteella nuo nuoret oli huomattavan isokokoisia, naamioituneita ja uhkailivat tappamisella. Tuossa voi tulla itse ryöstetyksi, pahoinpidellyksi tai saada jopa puukosta. Ei kukaan tavis nyt tuollaisessa uhkaa omaa turvallisuuttaan. Se mikä tässä huolestuttaa on se, että poliisilla ei ole halua tai kykyjä saada tätä kuriin. Noi mamujengit saavat ihan vapaasti tehdä mitä haluavat ja tulevat koko ajan röyhkeämmiksi. Täällä on kohta ammuskelut arkipäivää kuten Ruotsissakin.
Sitä oon muuten miettiny kun suomessa on levottomia kouluja ja sitten näitä norsseja sun muita ressuja, ni minkä vuoksi ei siirretä arvalla noista levottomista kouluista oppilaita noihin hyviin kouluihin? Eikö kaikki voittais? Jos toi systeemi toimii maitten välillä, ni miksei koulujen?

Olisi jopa rasismia sanoa, että nää levottomien koulujen oppilaat huonontas meininkiä ja oppimista eliittikouluissa, koska levottomuushan johtuu siitä koulurakennuksesta ja sen johdosta, eikä lainkaan oppilasmateriaalista? Itseasiassa jos kaikki oppilaat siirrettäs levottomasta koulusta johonkin laatukouluun, koko ongelma ois ratkaistu?
 
Tuo bussikeissi on kuohuttanut tunteita muutamankin kaverin FB-seinällä. Ilta-Pulun uutisen perusteella on tietysti mahdotonta arvailla miten tilanne on oikeasti mennyt, mutta yleisesti sanoisin että jokaisella joka ei ole lapsi on velvollisuus puuttua jollain tavalla jos väkivallalla uhataan ja/tai omaisuutta varastetaan. Minimissään käy vaivihkaa kuiskaamassa kuskille että on tällainen tilanne päällä, heillä lienee yhtiön määräämä vastuu ratkaista tilanne.

Ensimmäisenä mieleen tulee, että miksi neljä 14v-poikaa antautuu ehdoitta kahdelle 16v-pojalle? Tuon ikäisillä pitäisi olla jo jonkinlainen kyky varjella itseään, edes nostamalla äläkkä asiasta.

Toisekseen, pidän tätä "Suomessa ei voi puolustaa itseään tai heti on itse linnassa tai 8 somalia kimpussa"-argumenttia aika laiskana. Aina voi tehdä jotain omien kykyjen ja uskalluksen mukaan, ja lievimmän haitan keinot ovat jopa lain mukaan suositeltavia. Jos tyksi reagoi jotenkin näkyvästi tilanteeseen, sivustaseuraajaefekti murtuu ja sieltä löytyy todennäköisesti muutama auttaja lisää.

Edit:
Olisko kellään täällä kertoa rohkaisevaa tarinaa missä olette itse tai joku muu on toiminut vastaavassa tilanteessa ja ratkaissut ongelman?
 
Viimeksi muokattu:
Tuo bussikeissi on kuohuttanut tunteita muutamankin kaverin FB-seinällä. Ilta-Pulun uutisen perusteella on tietysti mahdotonta arvailla miten tilanne on oikeasti mennyt, mutta yleisesti sanoisin että jokaisella joka ei ole lapsi on velvollisuus puuttua jollain tavalla jos väkivallalla uhataan ja/tai omaisuutta varastetaan. Minimissään käy vaivihkaa kuiskaamassa kuskille että on tällainen tilanne päällä, heillä lienee yhtiön määräämä vastuu ratkaista tilanne.

Ensimmäisenä mieleen tulee, että miksi neljä 14v-poikaa antautuu ehdoitta kahdelle 16v-pojalle? Tuon ikäisillä pitäisi olla jo jonkinlainen kyky varjella itseään, edes nostamalla äläkkä asiasta.

Toisekseen, pidän tätä "Suomessa ei voi puolustaa itseään tai heti on itse linnassa tai 8 somalia kimpussa"-argumenttia aika laiskana. Aina voi tehdä jotain omien kykyjen ja uskalluksen mukaan, ja lievimmän haitan keinot ovat jopa lain mukaan suositeltavia. Jos tyksi reagoi jotenkin näkyvästi tilanteeseen, sivustaseuraajaefekti murtuu ja sieltä löytyy todennäköisesti muutama auttaja lisää.

Edit:
Olisko kellään täällä kertoa rohkaisevaa tarinaa missä olette itse tai joku muu on toiminut vastaavassa tilanteessa ja ratkaissut ongelman?
No en tiedä miten tuossa tilanteessa olisin toiminut koska noita kulttuurimme rikastajia oli useampia ja jotain teräviä juttuja noilla vissiin oli ja tietysti onkin völjyssä.

Itseni tuntien olisin kyllä jompaankumpaan kuseen joutunut eli joutunut puukotetuksi tai sitten rasistiseksi pahoinpitelijäksi leimatuksi

Olen aikoinaan harrastanut muutamia näitä nykyaikaisia rsld lajeja joissa kyllä on aina kysyttäessä vetäjät todenneet ( huom useat tällaisia lajeja opettaneen) : Älkää missään tapauksessa joutuko tilanteeseen jossa vastustajalla on teräase.
Siitä tilanteesta pitää pyrkiä mahdollisimman äkkiä pois tai hankkia itselle nopeasti jotain kättä pitempää.

Olen myös luonnollisesti joskus harjoitellut näissä lajeissa sellaista jossa vastustajalla on olevinaan teräase ja sen hallitaan saaminen on kyllä käytännössä melko mahdotonta jos vastustajalla on todella täysi tarkoitus käyttää.

Kaverillani oli musta vyö kahdessakin karaten tyylisuunnassa
Hän sanoi että kokeiltiin merkkaavalla harjoituspuukolla toisen mustavöisen kanssa miten onnistuu veitsi hyökkäysten torjunta ja hän totesi ettei se kyllä onnistu.
Aina tulee osumia.

Tiedän kyllä tapauksia että puukolla uhkailleelta on onnistuneesti otettu puukko pois joko treenaneen kamppailu/ip kaverin toimesta tai muuten rivakan ja rohkean henkilön toimesta.

Kuitenkin nämä tilanteet ovat saattaneet olla sellaisia joissa puukolla varustautunut henkilö on vain halunnut saada enemmän huomiota ja pelkoa kuin että olis ollut tarkoitus käyttää sitä oikeasti.

Tietysti ehkä Auvo Niiniketo tai Risto Väntar esim. todennäköisesti saisivat teräaseella riehuvan yksittäisen henkilön aisoihin.

Tuossa nuorten ja näiden katujengien kyseessä ollessa vain on todennäköisesti useampi teräasein varustautunut vastustaja ja jos heillä on matala kynnys käyttää niitä niin kyseessä on silloin paljain käsin tilanne impossiple.

Tuosta puukosta väkivallan välineenä vielä sen verran että jos vastustajalla on halu sitä käyttää niin huomaat joutuneesi puukkohyökkäyksen uhriksi yleensä vasta sitten kun sinua on puukotettu.

Eli enpä osaa sanoa mitä olisin tehnyt tai miten käyttäytynyt.
Kuitenkin ihan velvollisuus on puuttua vaikka ääntä pitämällä
Minun isäni oli vielä sodat käynyt mies.
Nyt olisimme Venäjän federaation joukoissa Ukrainan pelloilla jos silloin olisivat miehet todenneet että vastustaja ylivoimainen ( Niinkuin oli )
Ei meidän kannata tähän puuttua
Lähetään vaan pois ettei meitä tulevaisuudessa leimata neuvostovastaisiksi.
Kyllä meidän perkele Suomalaisten on pystyttävä ihan itse pitämään tämä maa turvallisena etenkin lapsille ja nuorille vaikka jouduttaisiin sen takia itse vaarantamaan jotain.
Tietty ajatellaan kun on omat lapset ja vaimot nii ei uskalla riskeerata
Ne saattaa vaan olla ne omat lapset ja vaimot jotka on seuraavana vaarassa. Helvetti vieköön
On jokaisen meidän velvollisuus, ei oikeus, pitää tämä maa turvallisena!

Joo itsestä vielä sen verran.
Aikoinaan kun nuorempana alaikäisenä vedeltiin keskiolutta jätkäsakissa johon kuului vähän monenlaista tyyppiä
Niin yksi ei kaikilla kynttiöillä käyvä tyyppi oli varastanut joltain kriminaali kaveriltaan stiletin ( Ei sellaista lelua jota on yleensä markkinoilla vaan sellaisen josta se terä tulee suoraan ylös oli terävä ja muuta eli oikea tappoväline)
Jostain hän minuun kimmastui ja veti sen esiin ja pongautti terän auki ja ryhtyi tulemaan kohti.
Mulla oli sattumalta ( No ei ihan sattuma) kaljapullo kädessäni
Vedin täyden kaljapullon ( Mitä haaskausta)rikki läheisen kaupan seinään ja suuntasin näin saamani rikkonaisen pullon häntä kohti.
Kyllä hän perääntyi ja homma jäi siihen.
Myöhemmin sama kaveri tappoi ( Ei teräaseella vaan ihan pieksämällä)
vuokra isäntänsä Tosin aika pitkä aika myöhemmin.
Eli kyllä kaveri oli sen verran vinksahtanut että vaara saattoi olla ihan todellinen.

Toinen kerta kävi kuin käveltiin kaverin kanssa joku vuosi takaperin baarista kaverin kämpille Oulun yössä.
Ihan sattumalta osuttiin tappelun kohdalle.
Helvetin isokokoinen nuori raamikas kaveri löi toisen maahan ja rupesi säestämään tekoaan potkimalla tätä täysillä päähän.
En oikein ehtinyt ajatellakaan vaan huusin vaistomaisesti:
"Älä saatana potki maassaolevaa!"
Tästäkös kaveri riemastui ja lähti tulemaan kohti huutaen :
"Älä vaari puutu tähän!" "Painu vaari vittuun täältä!"
Kaverini naputteli kauhuissaan puhelimesta poliisin numeroa
Huonosti mulle olisi varmaan nuoremman ja isomman raivopään kanssa käynyt mutta samalla siihen kaahasi poliisiauto renkaat viheltäen pillit päällä.
Joku oli varmaan aiemmin soittanut.
No ei onneksi tarvinnut kokeilla olisiko joskus harrastetuista taidoista ollut hyötyä tilanteessa Pelkäänpä että ei.

No on valitettavan huonompikin tapaus joka vaivaa yhä mieltäni
Kerran pyöräilin aamuvuoroon tuhatta ja sataa niin kaupunkiin alamäessä tullessani näin kaatunen pyörän ja kaverin sen alla.
No äkkivilkaisulla kaveri näytti olevan laitapuolen kulkijan näköinen ja ilmekkin oli sekavan näköinen.
Lisäsin vaan vauhtia ja ajoin ohi.
Oli kyllä itseltä helvetin tökerö teko
Olisi ehdottomasti pitänyt pysähtyä ja selvittää onko kaikki ok.
Olipa henkilö sitten ihan millainen tahansa.
Lähimmäinen hänkin kuitenkin oli.
Eli ei minusta kyllä ole Laupiaaksi Samarialaiseksi.
Eikä todellakaan täyttä varmuutta miten ehkä sittenkin käyttäytyisin
Asia kyllä vaivaa mieltäni vieläkin kuten huomaatte.

Sinällään tähän väkivaltaisuuteen ja terä aseilla varustautuneisiin katujengeihin.
Kai se on itse ruvettava kantamaan tiettyjä turvallisuusvälineitä mukanaan jos tällaiset tapaukset yleistäytyvät.
Antaa ainaki pienen mahdollisuuden puuttua asioihin jos sellaisia näkee tai ehkä kohteeksikin joutuu.
Onhan siinä sitten varmaan itse leivättömän pöydän edessä jälkimainingeissa mutta mitä muutakaan tässä kohta keksii?
 
Kyllähän tuohon isojen kaupunkien jengiytymiseen pitäisi puuttua kovalla kädellä. En todellakaan halua tänne Ruotsin menoa, jossa syöpä on jo levinnyt niin pitkälle että vahinkojen korjaaminen tulee viemään vuosia, ja vaatisi hallituskausien ylittävän yhteistyön jatkumisen. Neljässä vuodessa ei Ruotsin nykyhallitus tule onnistumaan.

Täällä olisi vielä mahdollisuus puuttua tähän kehitykseen, vaikkakin päätä on työnnetty pensaaseen ja sormia korviin. Pari vuotta sitten meille kerrottiin ettei meillä ole mitään ongelmia katujengien kanssa. Vihreä sisäministeri aivan ensimmäiseksi vaihtoon. Tarvitaan myös niitä kovia keinoja ankkuritoiminnan lisäksi. Milan Jaff hiuksista v**uun heti kun vapautuu vankilasta ja ikuinen maahantulokielto päälle. Näille jengien johtajille kovia tuomita ja pois maasta, mikäli kyse on maahanmuuton aiheuttamasta rikollisuudesta.

Kansalaisuuden saamisen ehtoja kiristettävä. Väkivalta- ja raiskausrikoksista kovempia tuomioita, paljousalennukset pois, johtajat eri vankiloihin jne.
 
Onhan siinä sekin että voi myöhemmin tulla hankaluuksia jos puuttuu tilanteeseen.
Esim käytätte tiettyä bussilinjaa työmatkaan tai asutte suht pienessä kaupunginosassa.
Joku kerta niitä pässejä voikin olla isompi lauma odottamassa teitä jossakin. Mitäs jos se pässilauma sitten maalittaakin vaikka teidän lapsia koulussa tai jotain vastaavaa?

Poliisilta ette taatusti saa mitään oikeaa apua.
 
Onhan siinä sekin että voi myöhemmin tulla hankaluuksia jos puuttuu tilanteeseen.
Esim käytätte tiettyä bussilinjaa työmatkaan tai asutte suht pienessä kaupunginosassa.
Joku kerta niitä pässejä voikin olla isompi lauma odottamassa teitä jossakin. Mitäs jos se pässilauma sitten maalittaakin vaikka teidän lapsia koulussa tai jotain vastaavaa?

Poliisilta ette taatusti saa mitään oikeaa apua.
Tuollaisessa tapauksessa itse joutuisin ottamaan yhteyttä hmm....
Eräisiin henkilöihin joille sitten kyllä jäisin sellaisen palveluksen velkaa josta ei voisi kieltäytyä.
Sinällään minua lapseni ovat aikuisia ja itselläni ei niin hirveästi menetettävää ole joten maalitettuna varmaan liikkuisin aina sellainen mukana jonka kantamisen Amerikan perustuslaki suojaa.
Meillähän niitä saavat pitää mukanaan yleensä kansalliseen vähemmistöön kuuluvat henkilöt ja tällä en tarkoita homoseksuaaleja.
 
Onhan tää Suomi ja monet muutkin euroopan maat aika säälittäväksi mennyt kun annetaan mutiaisten rellestää vapaasti. Jonkinlaiset puhdistuksethan sitä ois tehtävä ennemmin tai myöhemmin jos näistä eroon haluais. Samalla pitäis hävittää vassarit ja vihreät jotta nämä suuret virheet maahanmuuttopolitiikassa ei toistuisi.

Jos näille ei mitään tulla tekemään niin melkeinpä veikkaisin, että joskus useamman sadan vuoden päästä tullaan näkemään isompaakin siviilien välistä sisällissotaa euroopassa kun nuo allahin lapsoset rupeaa julistamaan oikeaa totuutta natiiveja kohtaan.
 

SUOMALAISEN lisäksi talossa pidätettiin Britannian, Iranin, Irlannin ja Marokon kansalaiset.

Ettei vaan olisi ollut ns. uusiosuomalainen. :unsure:
Britteihin ja Irlantiinhan nuo uusioasukkaat ovat erittäin tervetulleita. Iranin ja Marokon "parhaista puolista" ei lienee tarvitse edes mainita.
 
Back
Ylös Bottom