Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomi-jakso.
Tästähän tää koko soppa on syntynyt. Alkaa vaan vaikuttamaan että toi koko 2,5m€ menee lasten aivopesu propagandaan jossa sivuutetaan koko juurisyy; sarjakuvat jossa Juho on paha ja mustaihoinen opettaja hyvä etc. Ja apinat jatkaa samalla tavalla kuin ennenkin.Ja miten se estää tyttölapsia joutumasta ählyjen raiskaamaksi!
Tää meni jo aikoja sitten täysin tragikoomiseksi, mutta nyt tämä on mielisairasta jo.
Mä en vain tajua missä vaiheessa toi on mahdollisesti edes mennyt läpi? Eikö kukaan ole sanonut että vittu meille nauretaan ja veronmaksajat vetää porot kolviin? Mun mielestä jonkun pitäis mennä ja vetää kaikkia ton tekijöitä litsarilla päähän, pistää ne maksamaan kaikki kulut omasta pussista ja sitten potkut ja kortistoon. Mielisairasta touhua. Mutta niin se pätkä vain tehtiin ja alkaa tuntumaan, että onko toi tahallista? Tekeekö ne tahallaan pilkkaavaa kamaa, koska mikään järki tota ei puolla.Juuh, tämä ei enää edes kyllä naurata. Vaikea uskoa todeksi edes. Jopa loukkaavalta tuntuu oikeasti seksuaalisen häirinnän saatika raiskauksen uhreiksi joutuneita kohtaan. Ei se ole mikään läppä.
Edit. Mä luulin, että kommentoit sitä vitun tanssipätkää, joka ainakin itsellä tuossa thumbnailina, mutta pitääpä katsoa tuo kokonaan.
Tämä on yksi pääpiruista, ei tämä Lokka vaan linkistä paljastuva vihervassari KatiMä en vain tajua missä vaiheessa toi on mahdollisesti edes mennyt läpi? Eikö kukaan ole sanonut että vittu meille nauretaan ja veronmaksajat vetää porot kolviin? Mun mielestä jonkun pitäis mennä ja vetää kaikkia ton tekijöitä litsarilla päähän, pistää ne maksamaan kaikki kulut omasta pussista ja sitten potkut ja kortistoon. Mielisairasta touhua. Mutta niin se pätkä vain tehtiin ja alkaa tuntumaan, että onko toi tahallista? Tekeekö ne tahallaan pilkkaavaa kamaa, koska mikään järki tota ei puolla.
On oikeasti pelottavaa että maalla on tuommoinen sisäministeri!
Täytyy vaan todellakin toivoa, että kreikan raja pitää!