Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Valtamedia ei tunnu löytävän mitään vikaa tästä lapsille ja nuorille suunnatusta oulun valistuskampanjasta.
Valtamediassa on vaan nyt kova huoli ja hätä siitä, kun tämän hankkeen tekijät ovat saaneet niin paljon negatiivista palautetta kampanjasta, mihin on upotettu 2.5 miljoonaa euroa veronmaksajien rahaa. Saattaa tosin olla että olen vain niin kalkkis, enkä siksi ymmärrä sitä, että kuinka oleellisen tärkeää on opettaa 13 vuotiaalle perseenreijän nuolemista! Ja miten se estää tyttölapsia joutumasta ählyjen raiskaamaksi!

88056693_2822666017810872_6273664407213965312_o.jpg

88052500_2821639277913546_462126210328035328_o.jpg

Ja miten se estää tyttölapsia joutumasta ählyjen raiskaamaksi!
Tästähän tää koko soppa on syntynyt. Alkaa vaan vaikuttamaan että toi koko 2,5m€ menee lasten aivopesu propagandaan jossa sivuutetaan koko juurisyy; sarjakuvat jossa Juho on paha ja mustaihoinen opettaja hyvä etc. Ja apinat jatkaa samalla tavalla kuin ennenkin.

Tää meni jo aikoja sitten täysin tragikoomiseksi, mutta nyt tämä on mielisairasta jo.

Juuh, tämä ei enää edes kyllä naurata. Vaikea uskoa todeksi edes. Jopa loukkaavalta tuntuu oikeasti seksuaalisen häirinnän saatika raiskauksen uhreiksi joutuneita kohtaan. Ei se ole mikään läppä.

Edit. Mä luulin, että kommentoit sitä vitun tanssipätkää, joka ainakin itsellä tuossa thumbnailina, mutta pitääpä katsoa tuo kokonaan.

Juuh, tämä ei enää edes kyllä naurata. Vaikea uskoa todeksi edes. Jopa loukkaavalta tuntuu oikeasti seksuaalisen häirinnän saatika raiskauksen uhreiksi joutuneita kohtaan. Ei se ole mikään läppä.

Edit. Mä luulin, että kommentoit sitä vitun tanssipätkää, joka ainakin itsellä tuossa thumbnailina, mutta pitääpä katsoa tuo kokonaan.
Mä en vain tajua missä vaiheessa toi on mahdollisesti edes mennyt läpi? Eikö kukaan ole sanonut että vittu meille nauretaan ja veronmaksajat vetää porot kolviin? Mun mielestä jonkun pitäis mennä ja vetää kaikkia ton tekijöitä litsarilla päähän, pistää ne maksamaan kaikki kulut omasta pussista ja sitten potkut ja kortistoon. Mielisairasta touhua. Mutta niin se pätkä vain tehtiin ja alkaa tuntumaan, että onko toi tahallista? Tekeekö ne tahallaan pilkkaavaa kamaa, koska mikään järki tota ei puolla.

Mä en vain tajua missä vaiheessa toi on mahdollisesti edes mennyt läpi? Eikö kukaan ole sanonut että vittu meille nauretaan ja veronmaksajat vetää porot kolviin? Mun mielestä jonkun pitäis mennä ja vetää kaikkia ton tekijöitä litsarilla päähän, pistää ne maksamaan kaikki kulut omasta pussista ja sitten potkut ja kortistoon. Mielisairasta touhua. Mutta niin se pätkä vain tehtiin ja alkaa tuntumaan, että onko toi tahallista? Tekeekö ne tahallaan pilkkaavaa kamaa, koska mikään järki tota ei puolla.
Tämä on yksi pääpiruista, ei tämä Lokka vaan linkistä paljastuva vihervassari Kati

View: https://mobile.twitter.com/juneslokka/status/1234884552050561026

Tähän maahanmuuttoteemaan ja sen lieveilmiöihin liittyen suosittelen tutustumaan kriitikko Tenho Kiiskisen esikoisteokseen "Humanismin paheet".

Tenho Kiiskinen: Humanismin paheet
Max Weberin mielestä tärkein kysymys on, millaisia ihmistyyppejä kulttuuri tuottaa. Tämä on lähtökohtana myös Tenho Kiiskisen esseekokoelmassa ”Humanismin paheet”. Kirjassa pureudutaan yhden aikamme tuottaman ihmistyypin, humanistin, luonteenomaisiin asennoitumistapoihin, perversioihin ja ajatusvirheisiin.
Hyvän maun rajoista piittaamatta Kiiskinen paljastaa keskiluokkaisen maailmanparantajuuden taustalla jylläävät primitiiviset voimat. Yksilö- ja nautintokeskeisen kulttuurin kääntöpuolena on rituaalinen itseruoskinta, armoton statuskamppailu ja kosminen aisankannattajuus. Sen synnyttämän yhteiskunnan käyttöenergiana on ihmisten luonnollinen viha toisiaan kohtaan. Kiiskisen analyysi on keskisormennäyttö moralistiselle tunnepolitiikalle ja erimielisiin kohdistuvalle sadismille. Tekstissä kukkivat julkeat kärjistykset ja kauas totuttua pidemmälle menevä musta huumori. Tämä kirja kannattaa lukea ennen kuin se kielletään.
”Humanismin paheet” on toimittajana ja kriitikkona työskennelleen Tenho Kiiskisen esikoisteos.

No nyt se selvis!

Heikki Porkka:
Nyt se on viimeistään todistettu. Olen hidasälyinen.

Facebook-kaveri kertoo sen, mitä en itse ymmärtänyt Oulun kohua herättäneeseen projektiin liittyen.

Tässä kaverin selitys projektin yhdelle osiolle:

"Oulun projektissa lapsia opetetaan nuolemaan persettä. Hyvä, heistä kasvaa uusia ministereitä, avustajia ja kansanedustajia. Joistakin median toimittelijoita."

Alaikäisen tytön espoolaisella uimarannalla raiskannut mies on tuomittu yli kolmen vuoden vankeusrangaistukseen.
Oikeuden mukaan raiskaus tapahtui toissa vuoden heinäkuussa puolenyön aikaan. 17-vuotias tyttö oli ollut matkalla kaverinsa luokse, kun parikymppinen mies hyökkäsi hänen kimppuunsa.
Oikeuden mukaan mies tarttui tyttöä käsistä ja lantiosta ja pakotti tämän suojaamattomaan anaaliyhdyntään. Raiskaus tuotti uhrille kovaa kipua. Muusta väkivallasta aiheutui lukuisia mustelmia ja nirhaumia ympäri kehoa, tuomiossa sanotaan.
Lue myös: Raiskaus paljastui yllättävästi
Oikeus piti raiskausta törkeänä muun muassa tekotavan, julkisen tapahtumapaikan ja uhrin nuoren iän takia. Ali Taqi Hussein Al-Azzawi, 25, tuomittiin kolmeksi vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi vankilaan ja maksamaan uhrille 7 400 euron korvaukset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tommoinen sen kamppiksen pitäiskin olla. Nyt koko maailma nauraa Suomelle miten Suomen naiset koittaa estää tanssimalla raiskauksia. Vitut, pesarilla päähän ja monoa perään jos joku kajoaa käsiksi ilman lupaa laittomasti. Ja tämä koskee kaikkia, ei kohdistu rotuun.

Jos joku miettii miksi käydä töissä, siksi että voit elättää heidätkin, kaikkien muiden lisäksi!

Maahanmuuttovirasto myönsi viime vuonna 82 929 myönteistä oleskelulupaa suomeen!

On oikeasti pelottavaa että maalla on tuommoinen sisäministeri!
Täytyy vaan todellakin toivoa, että kreikan raja pitää!

88163850_2995580240504776_6998324693988016128_n.jpg

Mä oon jo vakavasti katellu että mikä auttas, mutta perkele kun on intin käyny ni se on joko muutettava pois tai autettava nykyhallitusta ja kansaa, jos oot kerran a-paperilla suorittanu niin perkele mikään tekosyy ei päästä kokonaan vapaaksi sodan aikana, sivariksi joo mutta irti ei pääse(ja konfliktissa mieluumin sitten kiväärillä kuin ilman :):) ) :)

Nuo Ohisalon ulostulot ja valiokunnasta kuuluneet tiedot antavat ymmärtää että hänen vahtivuorollaan Suomi ei mitenkään estäisi jos olisimme Kreikan tiellä. Aika jäätävää ajatella että Putin laittaa bussit kuskaamaan tuhansia Venäjällä vuosia asuneita ihmisiä hakemaan turvapaikkaa täältä..

Oikeus hakea turvapaikkaa ei mene suvereenin valtion itsemäärämisoikeuden yli. Voidaan vedota vaikka mihin kv-sopimuksiin, mutta kylmä tosiasia on että tosipaikan tullen solidaarisuudella on rajansa.

On jännä juttu miten esimerkiksi Itävalta, Unkari ja Ranska ovat kyenneet suojelemaan rajojaan ja käännyttämään siirtolaisia. Kaikki Ruotsista tulevat tp-hakijat pitäisi käännyttää heti takaisin, vedoten Dublin-sääntöön ja siihen että tulevat turvallisen EU-maan kautta: https://www.verkkouutiset.fi/eun-tu...idaan-palauttaa-ensimmaiseen-eu-maahan-68180/

Itärajalla pitää tehdä niin että siinä rajan kohdalla pikakäsitellään tapaus ja käännytetään perusteeton hakemus. Lisäksi Suomi voi todeta että emme ota enää vastaan tp-hakemuksia aivan kuten Kreikkakin tekee. Kyse on vain siitä onko pokkaa.

Lisäksi tuo Turkin ja Kreikan tilanne on täysin ottomaanien masinoimaa peliä kun ihmisiä kusetetaan sinne rajalle ja nyt erikoisjoukot eivät päästä niitä edes pois sieltä. Se Geneven pakolaissopimus ja unionin omat aiheeseen liittyvät sopimukset pitäisi avata ja neuvotella uudelleen. Varsinkaan Geneven pakolaissopimusta ei ole suunniteltu nykyiseen elintasopakolaisuuteen, joka naamioidaan pakolaisuuden alle.

Suositut

Back
Ylös Bottom