Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ruotsi taivu niin sujuvasti, että jaksaisin juttua yrittää ymmärtää. Miten tämä tapahtuma liittyy suomen tilanteeseen, maahanmuuttopolitiikkaan tai johonkin sellaiseen?"Maahanmuuttajien motiivien epäily on rasismia"
"Jos ruotsi sujuu, tästä voi lukea että Irakin tämänhetkinen puolustusministeri nostaa ruotsalaista sosiaaliturvaa samaan aikaan, kun kotimaassaan istuu ministerinä.
Nyt olisi mukava kuulla jotain konkreettista siitä, miten Suomen on oikeasti tarkoitus välttää Ruotsin tekemät virheet."
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com
Myöhästyin vähän, mutta kertaus on opintojen äiti....
Mulla ei ruotsi taivu niin sujuvasti, että jaksaisin juttua yrittää ymmärtää. Miten tämä tapahtuma liittyy suomen tilanteeseen, maahanmuuttopolitiikkaan tai johonkin sellaiseen?
Yleisesti ottaen voisi sanoa, että jos ottaa pään pois perseestä, näkee vähän paremmin. Tämä nyt ei tietenkään suoraan liity mihinkään tai keneenkään, kuten ei moni muukaan asia liity mihinkään.Mulla ei ruotsi taivu niin sujuvasti, että jaksaisin juttua yrittää ymmärtää. Miten tämä tapahtuma liittyy suomen tilanteeseen, maahanmuuttopolitiikkaan tai johonkin sellaiseen?
Ei tietenkään, koska kaikkien tulijoiden taustat tiedetään, ja myöskään minkäänlaiseen pikku petkutukseen tai totuuden venyttämiseenhän tp-turistit eivät sorru. He vain mm. näyttävät kolmekymppisiltä, mutta kysyttäessä voivat todistaa olevansa vasta 17-vuotiaita.Voisiko tällainen tapahtua Suomessa?
Missä maassa ei ole mahdollista nostaa tukia tai etuuksia väärennetyillä henkilötiedoilla? Jos suljetaan pois maat joissa ei onnistu oikeillakaan henkilötiedoilla koska etuuksia ei ole.Voisiko tällainen tapahtua Suomessa?
En nyt oikein ymmärrä mitä tuolla feikkivideolla haluttiin saavuttaa? Ohisaloa saa ja kuuluukin kritisoida, mutta tuollainen fake news-tyylinen video ei kyllä edistä mitään muuta kuin vihapuhehysteriaan taipuvaisten vaatimuksia kiristää aiheeseen liittyvää lainsäädäntöä.
Luulen että sen on askarrellut joku vihervassari, päästään taas haukkumaan PS... on niin paskasti tehty joten voi olla Emma Karin tekele ja Iiris on vähän auttanutEn nyt oikein ymmärrä mitä tuolla feikkivideolla haluttiin saavuttaa? Ohisaloa saa ja kuuluukin kritisoida, mutta tuollainen fake news-tyylinen video ei kyllä edistä mitään muuta kuin vihapuhehysteriaan taipuvaisten vaatimuksia kiristää aiheeseen liittyvää lainsäädäntöä.