Maahanmuutto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Jatkuvaa julkisilla paikoilla tapahtuvaa väkivaltaa, suuri määrä rikollisia, avointa huumekauppaa, ekstremismiä. Hiljaisuuden kulttuuri, jossa silminnäkijöitä ja rikosilmoitusten tekijöitä uhkaillaan ja pahoinpidellään.
– Monet kysyvät, miten uskallan mennä ulos myöhään illalla. Minä sanon, että on pakko. Muuten tämä kaikki saa jatkua. Poliisi ja poliitikot eivät tee riittävästi, Said sanoo.
– Poliisit tulevat virka-asussaan, pyörähtävät 15 minuuttia, sanovat hei hei ja lähtevät. Eivät he näe silloin mitään, pitäisi olla pidempään, Laila-niminen äiti kuvailee.

Viime vuosien maahanmuutto ja pakolaiskriisi eivät ole syynä Ruotsissa rehottaviin jengiväkivaltaisuuksiin, arvioi maahanmuuton ja kotoutumisen erikoistutkija Pasi Saukkonen Ylen Ykkösaamussa.
Mikä on Saukkosen mielestä tukenut kehitystä?
–Ei ainakaan se, mikä ehkä helposti tulee ensimmäisenä mieleen eli viimeaikainen maahanmuutto, siis pakolaiskriisi, Saukkonen vastaa viitaten viimeiseen viiteen vuoteen.
–Sen yhteyden tekeminen suoraviivaisesti on joka tapauksessa väärin.
Vuonna 2015 Ruotsista haki turvapaikkaa lähes 163 000 ihmistä ja seuraavana vuonna 30 000 ihmistä. Saukkonen kuitenkin huomauttaa, että järjestäytyneen rikollisuuden osalta kyse on pitkälti toisesta sukupolvesta, jonka vanhemmat ovat ehkä tulleet aikanaan Ruotsiin muualta.

... Kun expressen julkaisi listan räjähdyksistä vastuussa olevien rikollisjengiläisten kuvat niin svedujen hallitus älähti ja kuvat poistuivat heti...... koska rasismi ja yltiösuvaitsevaisuus....

:eek::eek:

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

kauheat selitykset ollut jo tuolloin...

75552929_990271338016186_8988167855220457472_o.jpg

Saas nähdä mitä tekee SDP, kun husu on jättänyt ilmoittamatta heille nämä kaikki rikostuomionsa, vähemmästäkin on puolueesta erotettu väkeä, auttaako suojaväri edelleen?

74661797_10212988020730074_6332237775332442112_o.jpg

Hän kuvailee syyllistyneensä petoksiin tietämättömyyttään.

– Koska ansioni ei riittänyt elämiseen, sain silloin Kelan työmarkkinatukea, asumistukea ja joskus sosiaalitoimiston toimeentulotukea. Kun olin osa-aika työssä en tiennyt miten tuloni vaikuttaa avustuksiin. Selvisi, että olen rikkonut lakia ja syytteeksi minulle luettiin petos.

Ei silti tehnyt mitään väärää. Itseasiassa täysin rasistista ettei hänelle kerrottu että on rangaistavaa pimittää tuloja kelalta.

Toivottavasti Hususta ei kuulla enää koskaan mitään, ja että Taksi firma antaa hänen jatkaa ajamista. Muuten joudutaan vielä elättämään tätä perkelettä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tyyliin hyvin sopien, Husu teki jonkin #rehellisyys tilityksen facebookiin luonnollisesti sen jälkeen, kun saman rikokset oli jo uutisoitu näkyvästi. Husu halusi sanojensa mukaan ”tuoda tämön esiin omin sanoin”. Eikö tämä kusettaja edelleenkään tajua yhtään mitä rehellinen puhe on? Ja mikä hämmentävintä, niin jopa tuollainen rikosten uutisoinnin jälkeinen rehellisyyskohtaus tuntuu kelpaavan monille.

View: https://www.facebook.com/HusuHussein/posts/2726471714084373

Nimestä ja uutisesta päätellen kantasuomalainen matkailusta tykkäävä persu varmaan tämäkin:

Jutun kirjoittajalla faktat hallussa, kun väittää 1979 syntynyttä miestä kolmikymppiseksi 😂 onkohan juttuun liittyvissä muissakin faktoissa yhtä paljon virheitä.

Ja mikä hämmentävintä, niin jopa tuollainen rikosten uutisoinnin jälkeinen rehellisyyskohtaus tuntuu kelpaavan monille.

No tämä. Siinä ei ole mitään rehellisyyttä tai "asioiden itse esiin tuomista", jos tunnustukset tehdään sen jälkeen, kun niillä ei ole enää edes mitään relevanssia. Ja mä vielä jollain tasolla ymmärrän noiden hyväuskoisten lätinät siitä, miten virheitä käy kaikille jne. Niin käy, on käynyt itsellenikin ja niistä olen saanut asianmukaiset sanktiot. Mutta se ei liity tähän asiaan mitenkään.

Kyse on valehtelusta ja epärehellisyydestä, ei siitä onko Kela instanssina maahanmuuttajalle hankala. Tuon idiootin kannattaisi nyt vaan pitää turpa kiinni. Mikään ei tässä nyt Husun mainetta enää pelasta ja vähiten tuo vitun selittely ja uhriutuminen. Olisi vatipää ollut kirjoittamatta tuota taksistooriaan tai VÄHINTÄÄN myöntänyt valehdelleensa, ennen kuin vale tuli esille tutkinnan seurauksena. Kyllä saa olla tyhmä, jos kuvittelee, ettei ne varmaan saa selville mun taksireittejä sirulta.

Tätä ihmistä ja hänen touhujaan ei kyllä hyväksytä tai sympatiseerata kuin yhdestä ainoasta syystä...

No tämä. Siinä ei ole mitään rehellisyyttä tai "asioiden itse esiin tuomista", jos tunnustukset tehdään sen jälkeen, kun niillä ei ole enää edes mitään relevanssia. Ja mä vielä jollain tasolla ymmärrän noiden hyväuskoisten lätinät siitä, miten virheitä käy kaikille jne. Niin käy, on käynyt itsellenikin ja niistä olen saanut asianmukaiset sanktiot. Mutta se ei liity tähän asiaan mitenkään.

Kyse on valehtelusta ja epärehellisyydestä, ei siitä onko Kela instanssina maahanmuuttajalle hankala. Tuon idiootin kannattaisi nyt vaan pitää turpa kiinni. Mikään ei tässä nyt Husun mainetta enää pelasta ja vähiten tuo vitun selittely ja uhriutuminen. Olisi vatipää ollut kirjoittamatta tuota taksistooriaan tai VÄHINTÄÄN myöntänyt valehdelleensa, ennen kuin vale tuli esille tutkinnan seurauksena. Kyllä saa olla tyhmä, jos kuvittelee, ettei ne varmaan saa selville mun taksireittejä sirulta.

Tätä ihmistä ja hänen touhujaan ei kyllä hyväksytä tai sympatiseerata kuin yhdestä ainoasta syystä...
Joo virheitä tekevät kaikki, eikä siinä mitään. Samoin nuorena ollaan monesti tyhmiä. Husun tapauksessa nuo asiat eivät vain tosiaan selitä mitään, kun kaveri valehtelee rutinoituneesti kerta toisensa jälkeen näin nelikymppisenäkin. Ensin nuorena on varateltu ja petosteltu ja kinni jäädessä yritetty selitellä tapahtunutta valheilla. Sen jälkeen 20 vuotta myöhemmin valehdellaan puolueelle, ettei mitään rikoksia ole ollut ja sitä ennen telkkarissa ilmeenkään värähtämättä kielletään tuet ja rikokset.

Husussa silmiin pistävää on se, että kaveri alkaa selittelemään valheitaan uusilla valheilla siinä vaiheessa, kun totuus alkaa selviämään. Hyvä näin, eiköhän tämän valehtelevän kusettajan poliittinen ura ollut tässä ja tästä eteenpäin Husu voinee unohtaa nämä palkintokeikat ja keskittyä täysin taksinkuljettajan uraansa:

Hyvänä puolena tässä keississä on se, että media on nyt lopettanut husun "suojelun" jota se on tähän asti tiukasti tehnyt.
Esimerkkinä viime keväänä ennen eduskuntavaaleja joku media teki (en nyt muista mikä) tutkimuksen kaikkien puolueiden eduskunta ehdokkaiden rikostuomioista jostain 2000 luvun alusta tähän päivään. Husua ei ollut tuolla listalla! Olisi kyllä nyt mukava kuulla selitys listan tekijöiltä, miksi ei husu ollut siellä! Olisi saattanut olla koko vaalien lopputulos erilainen!

Jutun kirjoittajalla faktat hallussa, kun väittää 1979 syntynyttä miestä kolmikymppiseksi 😂 onkohan juttuun liittyvissä muissakin faktoissa yhtä paljon virheitä.

Kannattaisi varmaan lukea juttu, jos sitä kommentoi. Rikos tapahtui vuonna 2013, jolloin pedariraiskari oli 34-vuotias kaiketi. Eikö se ole 3-kymppinen?

Mediassa on nyt paljon kohistu tästä irakilaisesta joka palautuksen jälkeen tapettiin irakissa. Muutama hiukan outo piirre jutussa on, esim. ruumis kuljetettiin AL-Ribbi sairaalaan, mutta tuon nimistä sairaalaa ei ole olemassakaan! Sen lisäksi kuolintodistuksesta puuttuu terveysministeriön leimat. Ilmeisesti myöskään mitään (paikallisen) viranomaistietoa ei tapauksesta ole. Vähän haiskahtaa kusetukselta koko homma! Väärennettyjä kuolintodistuksia on näkynyt aikaisemminkin.

EJYo0I5WoAAlOae.jpg

Detonated hand grenades in Sweden
0a105f6795e45476fbe2506069636c7b24994ded.png

Bombings increased significantly in 2015, with Swedish police investigating around 100–150 explosions.[1][2][3] There were over 30 explosions reported in the Swedish city of Malmö alone by August 2015,[4] up from a total of 25 in all of 2014.[5] Malmö police have consequently warned about undetonated grenades in the city.[6][7] According to Swedish police, the use of hand grenades in crime is unprecedented in all comparable European and non-European countries, and the only countries with similar characteristics are those with warlike conditions, such as Mexico with the ongoing drug war. One study suggests Sweden had four to five times as many fatal shootings per capita as Norway and Germany from 2008 to 2014.[8][2] Many such attacks are related to organised crimeand extortion of restaurants and businesses.[9]

... Nyt kun MaTu:n rikastukset ovat jo. ns. "Uusi Normaali" eikä valtiovalta lotkauta korvaansa enää vaikka moniosaajat niitä pikku prinsessojemme cherryjä pokasuttelevatkin harvase viikko.... niin kohta on ilmeisemmin jo aika noille MaTu:n pommikepposteluille... täällä meidänkin Hölmölässämme ....

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom