Maahanmuutto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aivan turhaa lätinää
Ai ihanko totta? Turhaa lätinää. Junes ja Tiina toteavat omilla videoillaan useaan kertaan, että Junes ei saa mennä alueelle.

Juneksen stream osa 1/2.
View: https://www.youtube.com/watch?v=fpliBS_aWCQ

48:35 Junes Lokka: "siis toi ensimmäinen... mennää... haluaako joku ottaa kameran ja mennä kuvaan lähempää, kun mä en saa mennä tonne."
52:15 Junes Lokka: "Mä en tiää mu, tos äsken poliisi ja mun pitää odottaa tässä, mä en tiedä. Mä kysyin epäillääkö mua jostain rikoksesta mutta en saanut vastausta ni. Mun pitää varmaan seistä tässä muuten se on niskoittelua."
53:48 Tiina Wiik: "Jos mie kokkeilen kiertää niinku tuosta, tota. Tuostahan me ei varmasti päästä mua ku ne näki jo, että mä tuun sun kanssa. Mun pitäis kiertää toista kautta, ehkä siellä on eri poliisit vastassa."
54:10 Junes Lokka: "Mä en saa liikkua tästä, mä odotan, että poliisi tulee antamaan mulle uuden käskyn, joka..."

Juneksen stream osa 2/2
View: https://www.youtube.com/watch?v=3jz56fdSY6M

2:40 Tiina Wiik "Joo no ku Junes yritti päästä tänne kuvaamaan mutta tota ei ne poliisit päästäny, ne alko kyseleen siltä henkkareita ja sellasta..."
4:20 Tiina Wiik "Joo se Junes yritti päästä tänne kuvvaa mutta poliisi vaan pyssäytti sen alko kyseleen henkkareita ja semmosta ni sitte me tehtiin sellai, että mä kiersin vähän niinku mutkan kautta tänne..." - eipä tainnut Tiina Wiikinkaan läsnäolo olla poliisien ohjeistuksen mukaista
5:10 Joku: "Oon täällä kyllä niin skitsoo porukkaa, että ei saatana..." - Tiina ja kumppanit ovat videolla saaneet olla aivan rauhassa.
10:15 Junes kuuluu ensimmäistä kertaa videolla
10:35 Junes Lokka: "Mun on vähä huono täs poliisien mukaan olla..." - mutta pakko oli jäädä
11:48 "Ei natseja turkuun..." -huutoja 30s ajan - Junes ja Wiik tunnistettiin luultavammin
12:45 Junes, Tiina ja kumppanit siirtyvät ihan lava edustalle, häiritsemään hiljaista minuuttia terrorismin uhrien muistoksi
16:43 Tiina Wiik: "Näitten tapahtumien häiritteminen on näköjään ihmeen helppoa." - Eli siis tavoitteena oli selkeä tapahtuman häirintä

Poistavan järkkärin puheiden perusteella voidaan myös olettaa, että järkkärit ovat saaneet etukäteen ohjeistuksen Juneksesta. "Turku ilman natseja" -tapahtumassa näytti pyörineen aika monta muuta ps:n jäsentä ja kukkavirtaan osallistunutta. Ei heitä poistettu, koska osasivat käyttäytyä.

Turku ilman natseja ?

...Natsitko ne leikkasi kauloja tuolla Turkusessa :eek:

... On nää hölmöläläiset outo kansa ......... ja sitten voihkitaan kun taas kepposteijat keppostelee ja rikastaa .....
näyttää siltä että tässäkin asiassa mennään ihan sieltä "ojan pohjalta" ...ennen kuin ymmärrretään noiden vieraslajien mahdottomuus sopeutua tänne Hölmöläämme.

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Junes lokka twiittas aika hauskasti;

''olen käytännössä ainoa ihminen Suomessa jolla on käräjäoikeuden päätös siitä etten ole nazi silti en kelvannut turku ilman nazeja -tapahtumaan''

Turku ilman natseja ?
...Natsitko ne leikkasi kauloja tuolla Turkusessa :eek:
Mä veikkaan, että "Turku ilman natseja" -mielenosoituksen järjestäminen liittyy jotenkin näihin kainalontuulettajiin ja heidän kommentteihin.
nazi1.jpg
nazi2.jpg
naz3.jpg

Poliisi tutkii Milliklubin ovella sattunutta pahoin­pitelyä, ravintola kiistää väitteen ovimiehen osallisuudesta - Kaupunki | HS.fi

Itseään fiksuina pitävä suvaitsevaistohan ehti jo vauhkoontua tästä tapauksesta täysin. Viatonta järkyttävän rasismin uhria oli jonkin maailman epäluotettavimman somepäivityksen perusteella löyty nytkkiraudalla, kyynelkaasulla:woot: ja muilla astaloilla. Puolet päästä piti olla muroina, mutta "uhri" sai lääkäristä vain laastarin nokkaansa tuomaan parempaa mieltä....

Jännä juttu, ettei edelleenkään tuolla puolen ole kykyä ajatella asioita loogisesti, vaan kerta toisensa jälkeen joku mamun sepittämä huuhaa menee täysin läpi. Sitten kun faktat alkaa selviämään, sama porukka vaikenee vain odottamaa seuraavaa tilaisuutta astua mamun alleet jättämään läjään.

Vietnamista pakolaisena tullut Mr. Hau on työllistänyt kymmeniä: ”Suomi antoi meille kaiken” - Yrittäjä - Ilta-Sanomat

Vietnamista pakolaisena tullut Mr. Hau on työllistänyt kymmeniä: ”Suomi antoi meille kaiken”

Minä haluan enemmän tällaisia pakolaisia Suomeen. Minä en halua "syökää paskaa ja kuolkaa pois" ja "kaikki persut on rasisteja" huutavia vähä-älyisiä öyhöttäjiä, joista ei ole meidän yhteiskunnalle kuin valtava taakka monin eri tavoin.

Hauska sattuma, kun juuri tänään ostin kyseiseltä kaverilta ruoka-annoksen ja mietin, että onpa ystävällinen ja mukava ukko. En usko, että kovin monella suomalaisella on mitään hänenlaisiaan maahanmuuttajia vastaan. Kyllä ne tietyt väestöryhmät luovat ne stereotypiat itse ja sitä myötä lisäävät itse itseensä kohdistuvaa "rasismia".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hauska sattuma, kun juuri tänään ostin kyseiseltä kaverilta ruoka-annoksen ja mietin, että onpa ystävällinen ja mukava ukko. En usko, että kovin monella suomalaisella on mitään hänenlaisiaan maahanmuuttajia vastaan. Kyllä ne tietyt väestöryhmät luovat ne stereotypiat itse ja sitä myötä lisäävät itse itseensä kohdistuvaa "rasismia".
Hieno mies ja vastaavanlaisia tapauksia mahtuu tänne kyllä. Aasiasta tänne tulleet on muutenkin asiallista porukkaa sen mitä tunnen ja tiedän, Lähi-itä ja Afrikka taas täysiä syöpäläisiä täynnä, mitä tänne ei pitäisi ikinä missään tilanteessa ottaa.

Epäily: tuntematon poika hakkasi kiusattua puolustaneen 11-vuotiaan tytön Kaarinassa – järkyttynyt isä: ”Tyttäreni sieluun jää ikuinen arpi”

Tuntematon poika hakkasi kiusattua puolustaneen 11-vuotiaan tytön Kaarinassa – järkyttynyt isä: ”Tyttäreni sieluun jää ikuinen arpi”

Ikävästi päättynyt tilanne sai alkunsa, kun tyttö huomasi hieman itseään vanhemman pojan kiusaavan kaverinsa veljeä.
– Ymmärtääkseni poika oli töninyt pienempää poikaa ja varastanut häneltä puhelimen, tytön isä Antti Reilimo kertaa.

Kun tytär meni tilanteeseen väliin ja pyysi vanhempaa poikaa lopettamaan kiusaamisen, tämä löikin tyttöä nyrkillä naamaan, alkoi potkia häntä ympäri kehoa ja sylki hänen päälleen.
Hakkaamisen lopetettuaan poika pakeni paikalta polkupyörällään.

– Odotan pojan vanhemmilta vastuuta ja tuntuvaa rangaistusta pojalle – on se sitten pitkä kotiaresti tai ulkonaliikkumiskielto tai mitä tahansa. Hänen tulee ymmärtää, ettei noin voi käyttäytyä, Reilimo vaatii tiukasti ......

.... Älä untä nää ....... kunniakansalaiset taputtaa pojan päätä ......

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Mitä vikaa näissä hepuissa, isänmaallista porukkaa jotka vain reagoivat vihamielisiin muukalaisiin, tässä tapauksessa "turvapaikkaa" hakeneeseen terroristiin joka murhasi kaksi ihmistä.
Sinäkö ihan nyt vakavalla naamalla kyselet, että mitä vikaa on väkivaltaisessa natsiliikkeesä, joka on julkisesti ilmoittanut tahtovansa kumota pohjoismaiset demokratiat aseellisen taistelun kautta ja perustaa tänne natsisaksan tapaisen tasavallan. Nämä paikalla olleet järjestöt ovat syyllistyneet useisiin väkivallantekoihin, liikkeellä on lukuisia vakavista rikoksista (mm. murhista) tuomittuja henkilöitä johdossa ja ne tuntuvat näkevät juutalaisia jokapaikassa kieroilemassa.

Nyt vittu ihan oikeasti jotain valoja päälle yläkertaan.

Sinäkö ihan nyt vakavalla naamalla kyselet, että mitä vikaa on väkivaltaisessa natsiliikkeesä, joka on julkisesti ilmoittanut tahtovansa kumota pohjoismaiset demokratiat aseellisen taistelun kautta ja perustaa tänne natsisaksan tapaisen tasavallan. Nämä paikalla olleet järjestöt ovat syyllistyneet useisiin väkivallantekoihin, liikkeellä on lukuisia vakavista rikoksista (mm. murhista) tuomittuja henkilöitä johdossa ja ne tuntuvat näkevät juutalaisia jokapaikassa kieroilemassa.

Nyt vittu ihan oikeasti jotain valoja päälle yläkertaan.

Sanoisin että noi äärivassarit on samankolikon toinen puoli kuin nuo natsit. Keskenään tappelevat, kaikki voisi lähettää jonnekkin saarelle keskenään kikkailemaan.

Sanoisin että noi äärivassarit on samankolikon toinen puoli kuin nuo natsit. Keskenään tappelevat, kaikki voisi lähettää jonnekkin saarelle keskenään kikkailemaan.
Joo enpä ole minäkään mitenkään innostunut väkivaltaisista ääriliikkeistä. Ongelma vaan on, että aikamoista polarisoitumista on näkyvissä Suomessakin - ainakin somekanavilla - olet joko natsi tai kommari, muita vaihtoehtoja ei ole.

Joo enpä ole minäkään mitenkään innostunut väkivaltaisista ääriliikkeistä. Ongelma vaan on, että aikamoista polarisoitumista on näkyvissä Suomessakin - ainakin somekanavilla - olet joko natsi tai kommari, muita vaihtoehtoja ei ole.
Kyllä kai suurin osa on siltä väliltä, meno on vain niin hulvatonta että sanot niin tai näin niin ääriliikkeet syyttää sua toiseen kuulumisesta. Poliisihan on antifan mielestä äärioikeistolainen, kun taas natsien mielestä se on suvakkeja täynnä. Kertoo tilanteesta kaiken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom