Meet jonnekin Japaniin, niin sulta otetaan tarkat lärvikuvat ja kummastakin kädestä sormenjäljet etusormista jo kentällä. Big fucking deal.
Samoin Malesiassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meet jonnekin Japaniin, niin sulta otetaan tarkat lärvikuvat ja kummastakin kädestä sormenjäljet etusormista jo kentällä. Big fucking deal.
Mielestäni tuollainen etäinen Norjan saari itse asiassa rinnastuu aika tavalla tuollaiseen merillä seilaavaan matkustajalauttaan.Tässähän nyt selvästi harjoitellaan äärioikeiston iskujen varalta. Onhan se nyt kuultu selkeästi että suurin uhka tälle yhteiskunnalle tulee siltä suunnalta...
Ei täällä varmaan kukaan ole ollut sitä mieltä että äärioikeiston pitäisi saada mellastaa rauhassa vaan suurinta osaa ihmisistä tuntuu riepovan tuo Jimin henkilökuvan puhdistus median toimesta ja äärioikeiston ajojahti, koska niinkuin itsekkin totesit niin täällä on paljon isompia uhkia olemassa kuin äärioikeisto. Nyt keskitytään kakkakikkareen puhdistamiseen kun voitaisiin katsoa koko läjää ja miettiä miten se puhdistetaan kerralla.Pikaisen laskutoimituksen mukaan viimeisen viiden vuoden aikana olisi kuollut 214 ihmistä Euroopassa ääri-islamistisissa terrori-iskuissa. Luvut täältä: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks#2010s
Nizzaa ei itse asiassa ollut listattu tuohon, koska tilastoijat ovat vissiin erimielisiä oliko kyseessä ääri-islamistinen isku. Mun käsityksen mukaan kriteerit kuitenkin täyttyisi, eli jos ne uhriluvut lisätään niin totaalisaldo 301 ja moninkertainen määrä haavoittuneita.
Lukujen valossa ääri-islam on suurempi uhka kuin äärioikeisto Euroopassa, mutta mielestäni molemmat pitää ottaa vakavasti.
Mielestäni tuollainen etäinen Norjan saari itse asiassa rinnastuu aika tavalla tuollaiseen merillä seilaavaan matkustajalauttaan.
Kieltämättä kyllä. Kuitenkin kun mietitään että kumpi se oikeasti on todennäköisempi tilanne, se että suomen "äärioikeisto" eli 30-50 syrjäytynyttä reppanaa tekee iskun vaiko joku islamia edustava taho, niin väitän että jälkimmäinen skenaario on todennäköisempi. Jossain lähteessä esitettiin että kyseinen äärioikeisto olisi maanlaajuisesti max. 50 henkeä. Ja tästä porukasta hirveä haloo mutta 30 000 irakilaista/afgaania ei huoleta ketään? Naurattaisi jos en asuisi itse voik:n vieressä, valitettavasti.
Myös ihan matkustajalauttaa koskeva spekulaatio niin olisiko esim. joukkotappelun aiheuttava taho todennäköisemmin suomalainen/ruotsalainen toppahousukansa vaiko matu porukka joka riehaantuu risteilyllä ja jota vartijat eivät saa kuriin?
Kumpaan kulttuuriin kyseinen tilanne noin ensi miettimältä sopisi paremmin?
Kyllä mua ainakin henk. koht. enemmän kuumottaa juurikin ne syrjäytyneet reppanat (en tarkoita vain äärioikeistolaisia), kuten Breivikin tyyppiset joukkosurmia ihannoivat sekopäät. Juurihan poliisi otti kiinni jonkun 21v koulusurmaa suunnittelevan kaverin. Tuollaiset jätkät on ne vaarallisimmat yksilöt. Jos olisi muuten ollut tuo 21v kaveri muslimi, niin olisi otettu kiinni terroristi-iskun suunnittelemisesta.
Jos olisi muuten ollut tuo 21v kaveri muslimi, niin olisi otettu kiinni terroristi-iskun suunnittelemisesta.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...ila-suomella-ei-tarvetta-kiristyksiin/6086868
Sipilän mukaan kaikki on hyvin! Tuleeko enää yllätyksenä että tuo lammapaan kommentit? Ei jumalauta, kaikkialla muualla reagoidaan tilanteeseen mutta tuo pelle vaan vetää samaa linjaa.
Äidit raivona – teinityttömme eivät voi enää liikkua vapaasti Helsingissä!
http://www.metropoli.net/uutiset/ai...omme-eivat-enaa-liikkua-vapaasti-helsingissa/
Tjaa. Et tule tänne rasistisin aikein mölyämään tyttöjes ahdistelusta. Rajat auki -politiikka on suosituinta naisten ja niiden puolueiden joukossa, joita nimenomaan naiset äänestävät. Vokit täynnä vapaaehtoistyöntekijöitä, joista suurin osa naisia. Unelmatapahtumassa kiekui Vilkkumaat, vesalat ja muut akat....
Pitäskö teidän laittaa taas uusi Lutkamarssi pystyyn! Vittuilla vähän lisää suomalaisille miehille, väkivaltaisia autistejahan nuo kaikki tyynni. Pellenaamarit päälle ja Loldiers of Odin -ryhmään vaan mukaan naureskelemaan muille. Muistuttaa kriitikoita kovasydämisyydestä ja sitä rataa...
Eiku niin...tuo kaikki on jo tehty...nyt sitten on tippa linssissä. Se on voivoi!
On niitä suvakkimiehiäkin paljon ja fiksuja maahanmuuttokriittisiä naisia. Turha tässä on kaikkia naisia alkaa dissaamaan.