Maahanmuutto

Teuvon logiikka on vielä pikkuisen erikoisempaa. Pystyy tasa-arvoisesta avioliittolaista hyppäämään turvapaikanhakijoihin. :D
On teille suvakeille helpotkin asiat jumalattoman vaikeita, koska unelma. Eikö nolota?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teuvon logiikka on vielä pikkuisen erikoisempaa. Pystyy tasa-arvoisesta avioliittolaista hyppäämään turvapaikanhakijoihin. :D

Pakko on itsekkin ottaa kantaa tähän. Sovitaan että Teuvo on paska, idiootti ja rasisti...ja minä myös + moni muukin joten säästetään aikaa siltä. Pystyisitkö nyt minkään aasinsillan kautta päättelemään tai arvaamaan, mitä Teuvo tuossa ajaa takaa? Entäs jos minä ajaisin lampaitten etuja, mutta samaan aikaan huolehtisin susien oikeuksista päästä samaan aitaukseen

Pystyn päättelemään. Ilmeisesti tasa-arvoisen avioliittolain kannattaminen tarkoittaa automaattisesti sitä, että ihminen on suvakki ja jne. En jaksa lähteä samaan jankkaukseen muutaman sivun jälkeen uudestaan. Elämä on Teuvollakin huomattavasti helpompaa, kun vetää vain mutkat suoriksi. Suosittelen perehtymään eduskunnan keskusteluun asiasta, löytyy puhtaaksikirjoitettuna netistä.

Jatkakaa.

Pakko puuttua tähän tasa-arvoisen avioliittolain ja mamutuksen väitettyyn yhteyteen. Itsehän olen heterona todella vahvasti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta vielä voimakkaammin mamuinvaasiota vastaan. Homojen avioliitto ei vaikuta meikäläiseen mitenkään, mutta mamutuspaska vaikuttaa verojen ja oikeuslaitoksen ja viranomaisten arvostuksen rapistumisen kautta jokaiseen kansalaiseen.
Ateistina minua ilahduttaa myös se, että noista homoliitoista aiheutuu uskiksille peppukipeyttä. Yhteenvetona: uskonnot ovat paskaa ja keino hallita kuolemanpelkoisia ihmisiä. Islam tällä hetkellä eniten perseestä.

Juu
Pakko puuttua tähän tasa-arvoisen avioliittolain ja mamutuksen väitettyyn yhteyteen. Itsehän olen heterona todella vahvasti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta vielä voimakkaammin mamuinvaasiota vastaan. Homojen avioliitto ei vaikuta meikäläiseen mitenkään, mutta mamutuspaska vaikuttaa verojen ja oikeuslaitoksen ja viranomaisten arvostuksen rapistumisen kautta jokaiseen kansalaiseen.
Ateistina minua ilahduttaa myös se, että noista homoliitoista aiheutuu uskiksille peppukipeyttä. Yhteenvetona: uskonnot ovat paskaa ja keino hallita kuolemanpelkoisia ihmisiä. Islam tällä hetkellä eniten perseestä.

Juuri näin se mielipide esitetään, perustellaan ja eritellään, jos löytyy ristiriitoja.. Noita kahta asiaa on vaan aika älytöntä vaalia yhtäaikaa ja kyllä sitä porukkaa on oikeasti ollemassa...juuri siihen suuri ja viisas Teuvokin viittasi

Niin että se on joko tai? :D Huhhuh... Teuvo vastustaa molempia, toiseen varmaan löytääkin perusteluja, toiseen ei yhtäkään validia argumenttia.

Sinällään olen Jorma Bulkkisen kanssa samoilla linjoilla, että nimenomaan tasa-arvoinen avioliittolaki ei ei näiden Teuvon edustamien, kuulemma uhanalaisten valkoisten heteromiesten elämään vaikuta millään tavalla.

Ihan kuin mun kynästä, käsittämätöntä miten samanlaisen postauksen meinasin tänne laittaa enenn kuin luin tämän.

Jotain yhteistä on maahanmuutto ja tasa-arvoinen avioliitto keskusteluissa. Molemmissa kaikki puhuu kokoajan ihan eri asioista. Itselle esimerkiksi aivan sama kuka menee naimisiin kenen kanssa, mutta adoptioasia kun se tehdään jollekkin samaa sukupuolta olevalle parille perheen ulkopuolelta, tökkii vähän. Kyseessä on puhtaasti aikuisten tarpeesta saada perhekokemus, jota luonto ei elämäntavan takia mahdollista. Lasten lähtökohdasta tätä ei tarvita ja siinä viedään äidin ja isän "mallikokemus" pois. Tästä monet yrittää käydä keskustelua, mutta homofoobikon leimaa lyödään samalla tavalla kuin rasismin leimaa turvapaikkapolitiikkaa arvostellessa.

Yleensäkin tuntuu että samat ihmiset monesti ihannoivat toiseutta. Turvapaikanhakijat nähdään rikkautena, homoja ja muita seksuaalisia erityisryhmiä rummutetaan, pertti kurikan nimipäivät tosi hyvä koska vammaisuus jne... eikä siinä mitään väärää ole. Se sokeus vain tiettyjen asioiden ristiriitaisuuksista pistää aina miettimään.

Persujen pahimpia puolia on vasemmistoon kallellaan olemisen lisäksi se että osa heistä on samanlaisia uskonto ihmisiä kuin (iso)osa mamuistakin.

Olisi paljon uskottavampaa että meillä olisi liberaali-ateistinen puolue joka vastustaa mamutusta talous-uskonnollisin perustein. Uskomatta samalla itse johonkin toiseen yliluonnolliseen.

Sama epäloogisuus on vasemmisto-vihreät linjalla toisin päin kuten Viitasaaren sahuri sanoiksi pukikin.

Jotain yhteistä on maahanmuutto ja tasa-arvoinen avioliitto keskusteluissa. Molemmissa kaikki puhuu kokoajan ihan eri asioista. Itselle esimerkiksi aivan sama kuka menee naimisiin kenen kanssa, mutta adoptioasia kun se tehdään jollekkin samaa sukupuolta olevalle parille perheen ulkopuolelta, tökkii vähän. Kyseessä on puhtaasti aikuisten tarpeesta saada perhekokemus, jota luonto ei elämäntavan takia mahdollista. Lasten lähtökohdasta tätä ei tarvita ja siinä viedään äidin ja isän "mallikokemus" pois. Tästä monet yrittää käydä keskustelua, mutta homofoobikon leimaa lyödään samalla tavalla kuin rasismin leimaa turvapaikkapolitiikkaa arvostellessa.

Yleensäkin tuntuu että samat ihmiset monesti ihannoivat toiseutta. Turvapaikanhakijat nähdään rikkautena, homoja ja muita seksuaalisia erityisryhmiä rummutetaan, pertti kurikan nimipäivät tosi hyvä koska vammaisuus jne... eikä siinä mitään väärää ole. Se sokeus vain tiettyjen asioiden ristiriitaisuuksista pistää aina miettimään.

Uusi laki nimenomaan parantaisi lapsen juridista asemaa, kun kaksi aikuista voisi yhdessä hakea adoptiota. Turhaa byrokratiaa nykyisin, jos kaksi aikuista kuitenkin asuu yhdessä parisuhteessa.

Persujen pahimpia puolia on vasemmistoon kallellaan olemisen lisäksi se että osa heistä on samanlaisia uskonto ihmisiä kuin (iso)osa mamuistakin.

Olisi paljon uskottavampaa että meillä olisi liberaali-ateistinen puolue joka vastustaa mamutusta talous-uskonnollisin perustein. Uskomatta samalla itse johonkin toiseen yliluonnolliseen.

Sama epäloogisuus on vasemmisto-vihreät linjalla toisin päin kuten Viitasaaren sahuri sanoiksi pukikin.
Olen itsekin kaivannut puoluekenttään avoimen sekulaarista puoluetta, jossa olisi tolkunhenkilöitä ja mahdollisesti jopa talousosaamista riveissään. Persuja ei vaan voi juuri uskontopaskan vuoksi pelkästään maahaanmuuttoasioiden vuoksi äänestää!

Uusi laki nimenomaan parantaisi lapsen juridista asemaa, kun kaksi aikuista voisi yhdessä hakea adoptiota. Turhaa byrokratiaa nykyisin, jos kaksi aikuista kuitenkin asuu yhdessä parisuhteessa.

Perheen sisäinen adoptointi pitäisi olla mahdollista (eli toinen on lapsen biologinen vanhempi) siinä tapauksessa että toiselta vanhemmalta (mikäli tunnettu) on asiaan suostumus. Tällöin hän myös luonnollisesti luopuu vanhemmuudesta. Perheen ulkoinen adoptio pitäisi olla yhtä mahdollista kuin sinkuille, miehille tai naisille. Eli teoriassa ilmeisesti mahdollista mutta käytännössä mahdotonta. Ainakin miehelle. Näin niinku jos tasa-arvosta puhutaan tässä nykyisessä sinkku yhteiskunnassa. Siitä voidaan sitten lähteä parantamaan sinkkujen (myös miesten) adoptointimahdollisuuksia jos halutaan muillekin ryhmille paremmat adoptiomahdollisuudet. Näin kun puhutaan tunteilematta.

Jos perinteisiä tunteisiin vetoavia puheenvuoroja halutaan käyttää niin varmasti kuka tahansa kiinalaisen orpokodin lapsi valitsee mieluummin sinkun tai homopariskunnan vanhemmikseen kuin orpokoti tulevaisuuden.

Miksi se adoptio tökkii? Pelkästäänkö tuon isä-äiti dilemman takia? Oletko sitä mieltä että yksinhuoltajilta pitäisi viedä lapset myös pois? Oletko havainnut ystäväpiirissäsäi tai koulussa että yksinhuoltajien lapset ovat jotenkin viallisia jos on vain toinen vanhempi ja puuttuu se isä-äiti mallikokemus pois?
Oletko ikinä miettinyt että homoja syntyy vain heterovanhemmille, olisiko siinä muutoksen paikka ettei annettaisi heteroiden lisääntyä, niin ei tulisi homojakaan?

En yritä vittuilla yritän vain ymmärtää logiikkaasi, kun se ei tunnu aukeavan tuon vetoomuksen myötä.

Ranskan tilanne on kyllä aivan järkyttävä. Kukaan täysjärkinen ei halua muslimivähemmistöä Suomeen tällaisten uutisten jälkeen.

Ranskan pääministerin mukaan Ranskan poliisin ja tiedustelupalvelun rekisterissä on peräti 15 000 nimeä, jotka ovat kytköksissä radikalisoitumisvaaraan ja terrorismiin.

Tällä viikolla on estetty ainakin kaksi hyökkäystä, Valls sanoi haastattelussa.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001258821.html

Tässä minun mielestä taas hyvä esimerkki miten monen (esim. Kaapelin) parjaama täysin rasistinen valhemedia MV-lehti kertoo asiat monesti rehellisemmin, kuin "rehelliset" "puolueettomat" "sitoutumattomat" suuret mediat. Saavat syyttää ihan itseään, että porukka lukee jotain ihmejulkaisuja. Iltalehden mukaan huonovointinen, mutta iloisesti vilkuttava Clinton poistui kesken muistopäivien. Aina joka vitun uutista pitää lievenellä/loivennella vasenvihreidelle mieluisammiksi. Sitten vasta pakon edessä kerrotaan nopeasti totuus ja nopeasti keksitään joku raziztiuutinen perään.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016091122295664_ul.shtml
http://*******.net/2016/09/11/hilla...ilaisuudesta-saatuaan-sairaskohtauksen-video/

Miksi se adoptio tökkii? Pelkästäänkö tuon isä-äiti dilemman takia? Oletko sitä mieltä että yksinhuoltajilta pitäisi viedä lapset myös pois? Oletko havainnut ystäväpiirissäsäi tai koulussa että yksinhuoltajien lapset ovat jotenkin viallisia jos on vain toinen vanhempi ja puuttuu se isä-äiti mallikokemus pois?
Oletko ikinä miettinyt että homoja syntyy vain heterovanhemmille, olisiko siinä muutoksen paikka ettei annettaisi heteroiden lisääntyä, niin ei tulisi homojakaan?

En yritä vittuilla yritän vain ymmärtää logiikkaasi, kun se ei tunnu aukeavan tuon vetoomuksen myötä.

Näet asian eritavalla kuin minä ja ei tule varmasti sinulle aukeamaankaan. Kunnioitan kuitenkin näkemystäsi. Aikamoinen lista "ladattuja" jatkokysymyksiä ja en ole sitä mieltä noista mitä todennäköisesti oletat minun olevan. Kuulostaa olkiukon rakentelulta. Minä jos saisin päättää niin sinkutkaan ei saisi adoptoida, koska 2 eri sukupuolta olevaa siihen tarvitaan luonnossakin. Lapsista tulee "kauppatavaraa", jos niitä aletaan haalia vaikka millä konstilla, ettei omista mukavuuksista ja mielihaluista tarvitsisi luopua. Siinä kohtaahan minulla olisikin ristiriitaa isä-äiti mallista, jos sinkuille sallisin adoption mutta homoille en?

Ihmiset eroaa ja sekalaisia vanhemmuussuhteita tulee, ei sille mitään voi, mutta en näe että sitä pitäisi lain pohjalta vielä lisätä ja sekoittaa. Ihanne olisi että kaikki saisi elää biologisen isän ja äitin kanssa ja seuraavaksi, että saa kasvaa isän ja äidin mallin alaisuudessa. Tätä ei tietysti koskaan saavuteta, mutta lain soisi suosivan sitä. Seuraava kysymys minulle varmaan onkin että antaisinko lapsen mieluummin juopoille hakkaaville heteroille vai hyville homoille, jos näitä kärjistämällä pitää verrata? En tietysti tapauskohtaisesti, mutta isossa kuvassa näen asian toisin. Vaikka tapauskohtaisia päätöksiä asioista sitten tehdään, niin käytännössä tulee olemaan "homokiintiö" perheen ulkopuolisille adoptioille, koska muuten tulee syrjintäsyyte.

Jokatapaukssa ei kuulu tähän ketjuun tämä vääntö, vaikka siihen viitattiin epäsuorasti. Pahoittelen

Siis näet parempana että lapset jatkavat elämistä jossain hoitolaitoksessa kodin sijaan? Olet sitä mieltä että sinkku tai homopari ei pysty tarjoamaan parempaa kuin joku laitos?

Kuinka valtamedia viitsii julkaista tollasta paskaa.

Tilanne lähti tästä. Olin vieressä kun poliisi tuli kehoittamaan suvakkeja ja Maryan Askaria siirtymään vastamielenosoittajien puolelle. Kovat suvakkiakat alkoivat jäpittämään vastaan. Kun poliisi pysyi tiukkana ja kertoi vaihtoehdoksi autetun poistumisen Askar keksi rahanvaihtopisteessä asioimisen.

14231846_10154517864012277_1347922609900770885_o.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom