On teille suvakeille helpotkin asiat jumalattoman vaikeita, koska unelma. Eikö nolota?Teuvon logiikka on vielä pikkuisen erikoisempaa. Pystyy tasa-arvoisesta avioliittolaista hyppäämään turvapaikanhakijoihin. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On teille suvakeille helpotkin asiat jumalattoman vaikeita, koska unelma. Eikö nolota?Teuvon logiikka on vielä pikkuisen erikoisempaa. Pystyy tasa-arvoisesta avioliittolaista hyppäämään turvapaikanhakijoihin. :D
Teuvon logiikka on vielä pikkuisen erikoisempaa. Pystyy tasa-arvoisesta avioliittolaista hyppäämään turvapaikanhakijoihin. :D
Pakko puuttua tähän tasa-arvoisen avioliittolain ja mamutuksen väitettyyn yhteyteen. Itsehän olen heterona todella vahvasti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta vielä voimakkaammin mamuinvaasiota vastaan. Homojen avioliitto ei vaikuta meikäläiseen mitenkään, mutta mamutuspaska vaikuttaa verojen ja oikeuslaitoksen ja viranomaisten arvostuksen rapistumisen kautta jokaiseen kansalaiseen.
Ateistina minua ilahduttaa myös se, että noista homoliitoista aiheutuu uskiksille peppukipeyttä. Yhteenvetona: uskonnot ovat paskaa ja keino hallita kuolemanpelkoisia ihmisiä. Islam tällä hetkellä eniten perseestä.
Ihan kuin mun kynästä, käsittämätöntä miten samanlaisen postauksen meinasin tänne laittaa enenn kuin luin tämän.Pakko puuttua tähän tasa-arvoisen avioliittolain ja mamutuksen väitettyyn yhteyteen. Itsehän olen heterona todella vahvasti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta vielä voimakkaammin mamuinvaasiota vastaan. Homojen avioliitto ei vaikuta meikäläiseen mitenkään, mutta mamutuspaska vaikuttaa verojen ja oikeuslaitoksen ja viranomaisten arvostuksen rapistumisen kautta jokaiseen kansalaiseen.
Ateistina minua ilahduttaa myös se, että noista homoliitoista aiheutuu uskiksille peppukipeyttä. Yhteenvetona: uskonnot ovat paskaa ja keino hallita kuolemanpelkoisia ihmisiä. Islam tällä hetkellä eniten perseestä.
Pakko puuttua tähän tasa-arvoisen avioliittolain ja mamutuksen väitettyyn yhteyteen. Itsehän olen heterona todella vahvasti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta vielä voimakkaammin mamuinvaasiota vastaan. Homojen avioliitto ei vaikuta meikäläiseen mitenkään, mutta mamutuspaska vaikuttaa verojen ja oikeuslaitoksen ja viranomaisten arvostuksen rapistumisen kautta jokaiseen kansalaiseen.
Jotain yhteistä on maahanmuutto ja tasa-arvoinen avioliitto keskusteluissa. Molemmissa kaikki puhuu kokoajan ihan eri asioista. Itselle esimerkiksi aivan sama kuka menee naimisiin kenen kanssa, mutta adoptioasia kun se tehdään jollekkin samaa sukupuolta olevalle parille perheen ulkopuolelta, tökkii vähän. Kyseessä on puhtaasti aikuisten tarpeesta saada perhekokemus, jota luonto ei elämäntavan takia mahdollista. Lasten lähtökohdasta tätä ei tarvita ja siinä viedään äidin ja isän "mallikokemus" pois. Tästä monet yrittää käydä keskustelua, mutta homofoobikon leimaa lyödään samalla tavalla kuin rasismin leimaa turvapaikkapolitiikkaa arvostellessa.
Yleensäkin tuntuu että samat ihmiset monesti ihannoivat toiseutta. Turvapaikanhakijat nähdään rikkautena, homoja ja muita seksuaalisia erityisryhmiä rummutetaan, pertti kurikan nimipäivät tosi hyvä koska vammaisuus jne... eikä siinä mitään väärää ole. Se sokeus vain tiettyjen asioiden ristiriitaisuuksista pistää aina miettimään.
Olen itsekin kaivannut puoluekenttään avoimen sekulaarista puoluetta, jossa olisi tolkunhenkilöitä ja mahdollisesti jopa talousosaamista riveissään. Persuja ei vaan voi juuri uskontopaskan vuoksi pelkästään maahaanmuuttoasioiden vuoksi äänestää!Persujen pahimpia puolia on vasemmistoon kallellaan olemisen lisäksi se että osa heistä on samanlaisia uskonto ihmisiä kuin (iso)osa mamuistakin.
Olisi paljon uskottavampaa että meillä olisi liberaali-ateistinen puolue joka vastustaa mamutusta talous-uskonnollisin perustein. Uskomatta samalla itse johonkin toiseen yliluonnolliseen.
Sama epäloogisuus on vasemmisto-vihreät linjalla toisin päin kuten Viitasaaren sahuri sanoiksi pukikin.
Uusi laki nimenomaan parantaisi lapsen juridista asemaa, kun kaksi aikuista voisi yhdessä hakea adoptiota. Turhaa byrokratiaa nykyisin, jos kaksi aikuista kuitenkin asuu yhdessä parisuhteessa.
Jotain yhteistä on maahanmuutto ja tasa-arvoinen avioliitto keskusteluissa. Molemmissa kaikki puhuu kokoajan ihan eri asioista. Itselle esimerkiksi aivan sama kuka menee naimisiin kenen kanssa, mutta adoptioasia kun se tehdään jollekkin samaa sukupuolta olevalle parille perheen ulkopuolelta, tökkii vähän. Kyseessä on puhtaasti aikuisten tarpeesta saada perhekokemus, jota luonto ei elämäntavan takia mahdollista. Lasten lähtökohdasta tätä ei tarvita ja siinä viedään äidin ja isän "mallikokemus" pois. Tästä monet yrittää käydä keskustelua, mutta homofoobikon leimaa lyödään samalla tavalla kuin rasismin leimaa turvapaikkapolitiikkaa arvostellessa.
Yleensäkin tuntuu että samat ihmiset monesti ihannoivat toiseutta. Turvapaikanhakijat nähdään rikkautena, homoja ja muita seksuaalisia erityisryhmiä rummutetaan, pertti kurikan nimipäivät tosi hyvä koska vammaisuus jne... eikä siinä mitään väärää ole. Se sokeus vain tiettyjen asioiden ristiriitaisuuksista pistää aina miettimään.
Ranskan pääministerin mukaan Ranskan poliisin ja tiedustelupalvelun rekisterissä on peräti 15 000 nimeä, jotka ovat kytköksissä radikalisoitumisvaaraan ja terrorismiin.
Tällä viikolla on estetty ainakin kaksi hyökkäystä, Valls sanoi haastattelussa.
Miksi se adoptio tökkii? Pelkästäänkö tuon isä-äiti dilemman takia? Oletko sitä mieltä että yksinhuoltajilta pitäisi viedä lapset myös pois? Oletko havainnut ystäväpiirissäsäi tai koulussa että yksinhuoltajien lapset ovat jotenkin viallisia jos on vain toinen vanhempi ja puuttuu se isä-äiti mallikokemus pois?
Oletko ikinä miettinyt että homoja syntyy vain heterovanhemmille, olisiko siinä muutoksen paikka ettei annettaisi heteroiden lisääntyä, niin ei tulisi homojakaan?
En yritä vittuilla yritän vain ymmärtää logiikkaasi, kun se ei tunnu aukeavan tuon vetoomuksen myötä.
Netissä liikkuu huhu, että se pahoinpitely olisi tolla videolla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091122296437_uu.shtml
View: https://www.youtube.com/watch?v=5SrE59LLoco