Etkö juuri kertonut, ettei "tutkimuksessa" ole mukana loppuvuoden rikoslukuja?Jos tuossa tutkimuksessa oli jotain vialla niin kerro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö juuri kertonut, ettei "tutkimuksessa" ole mukana loppuvuoden rikoslukuja?Jos tuossa tutkimuksessa oli jotain vialla niin kerro?
Ihan sattumalta ollaan video/digikameran kanssa "pusikossa" kuvaamassa kun Odinilaisia yritetään provota heittämällä vettä tai jotain muuta niiden päälle.
Vasemmistolainen väkivalta nyt on vaan parempaa...
Puolestani saat lahjoittaa vaikka kaiken hyvinvointisi sitä himoitseville matuille, mutta myös niille suomalaisisille, jotka haluavat säilyttää hyvinvointinsa, pitäisi antaa mahdollisuus kieltäytyä hyvinvointinsa tuhoamisesta.Kuitenkin, pallottelen sen kysymyksen kanssa, että mikä oikeus minulla on päättää siitä kuka ansaitsee tämän hyvinvoinnin, josta minä olen päässyt nauttimaan täysin kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten, kun synnyin Suomeen?
Etkö juuri kertonut, ettei "tutkimuksessa" ole mukana loppuvuoden rikoslukuja?
Voi vittu, olishan se pitäny arvata et noi pellet ei jätä tätä pelkkään huuteluun. Kohta tuolla ennen pitkään joku katupartiolainen huonoilla hermoilla flippaa ja lyö. Sitten vingutaan, että yhyy vittu se löi mua kieltäkää katupartiot. Helvetti mitä idiootteja.Ihan sattumalta ollaan video/digikameran kanssa "pusikossa" kuvaamassa kun Odinilaisia yritetään provota heittämällä vettä tai jotain muuta niiden päälle.
Ihan sattumalta ollaan video/digikameran kanssa "pusikossa" kuvaamassa kun Odinilaisia yritetään provota heittämällä vettä tai jotain muuta niiden päälle.
Esim. lukemalla videon otsikon.Miten tuosta saa selvää kuka on kukakin?
Lol, todella luotettavaa :DEsim. lukemalla videon otsikon.
No ois syytä olla kun on ihan suvakki ja opettaja kyseessä joka siellä kuvasi ihan sattumalta....Lol, todella luotettavaa :D
Meinaatko, että natsit partioi kadulla vesiämpäreiden kanssa?Lol, todella luotettavaa :D
Meinaatko, että natsit partioi kadulla vesiämpäreiden kanssa?
Juu ei, joku älypää vaan heitti vettä ohikulkijan niskaan. Ja joku koki tarpeelliseksi kuvata ihan varmuuden vuoksi sen 100m päästä puskasta.Ei tässä nyt kyllä mitään partioimista näkynyt
Juu ei, joku älypää vaan heitti vettä ohikulkijan niskaan. Ja joku koki tarpeelliseksi kuvata ihan varmuuden vuoksi sen 100m päästä puskasta.
Joo, niillä on tunnukset ja 10L ämpärit täynnä vettä jolla uhkaavat seksuaalirikollisia kaduilla.Pakko olla totta, kun on netissä! Kova tommonen kahden miehen katupartio. Turvatkaa parkkipaikamme! Mistähän ne tiesi noiden olevan Odineita? Onko niillä jotkut mageet tunnukset? Tyypit kulki porukalla vesiämpärit kädessä, mukavaa kun on tommosia aatteita ihmisillä.
Joo, niillä on tunnukset ja 10L ämpärit täynnä vettä jolla uhkaavat seksuaalirikollisia kaduilla.