Maahanmuutto

Miksi näistä pitää valita jompikumpi?

En tiedä missä asut, mutta siellä ei vissiin sitten hirveän paljon maahanmuuttajia ole?
Kotipaikkani asukkaista 15% on maahanmuuttajia ja tullaan toimeen ihan hyvin ilman katupartioita haastamassa riitaa.
Kerran kävi "katupartiomiehet" jakamassa lentolehtisiä ja sen noin varttitunnin aikana ehtivät hakata yhden vanhan ukkelin, joka kävi juttelemaan niille.
Eli joo, voisivat katupartiot pysyä poissa.
Jalkapartio täällä kyllä liikkuu, jotka on siis nuorisotoimen vapaaehtoisia ja he ovat olleen ihan tervetulleita. Auttavat juopuneita, tarjoavat laastaria itsensä satuttaneille ja katsovat vähän paikallisten lasten perään, jotka viettävät öitään ryypiskellen. Mutta nämä eivät olekaan mitään "ei hakata ketään ilman syytä (mutta syystä kyllä hakataan) ja jaetaan tämmöstä SVL:n lehtistä kansallissosialismin hienoudesta" -väkeä.

... noh .... koska se oli kysymys ... vaikeeta? ....annas ku mä avitan vähän .....
valitse vaikka summan mutikassa A) tai B) .... eipä sillä oo mitään kummempaa merkitystä ...... ota tää vaikka sellasena yleisluontoisena kysymyksenä .... tai vaikka vaan toteamuksena :D

Otan osaa kotikulmiesi ja asuinalueesi demografisen jakauman osalta .....
... eipä voi kehua että matut täällä meilläpäin loisisivat eityisemmin...... uskoisin että wanha kunnon NIMBY ajatus toimii paikallisten pamppujen toimesta ...enkä paa sitä yhtään pahakseni....
Mutta katupartiointi on ihan jees :D ja toivottavasti se tulee lisääntymään siellä missä sitä tarvitaan matuloisioiden poissapitämiseksi keppostelu ja rikastuspuuhista.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.welt.de/politik/deutschl...rende-Einsatzbericht-der-Koelner-Polizei.html

Kölnin poliisin järkyttävä raportti,
Die Welt 7.1.2015

Poliisiraportti Kölnin uudenvuodenyöstä kertoo seksuaalisten hyökkäysten ympärillä vallinneesta kaaoksesta. Erityisen järkyttävää oli uhrien epätoivo ja rikollisten häikäilemättömyys.

Erään johtavan liittovaltion poliisin sisäinen tapahtumaraportti antaa järkyttävän kuvan Kölnin uudenvuodenyön tapahtumista. Bildin ja Spiegelin julkaisemat kuvaukset täsmentävät päärautatieasemalla vallinneen kaaoksen laajuutta. Kun sisäministeri Thomas de Maizière syyttää Kölnin poliisia passiivisuudesta, niin tapahtumaraporttia lukiessa syntyy vaikutelma kokonaistilanteen hallinnan täydellisestä mahdottomuudesta - liian vähän poliiseja, liian paljon samanaikaisesti tapahtuvia rikoksia.

Poliisi "turhaantumisen äärirajoilla"

Erityisen järkyttävä on kuva, joka syntyy raportin kuvatessa seksuaalisten hyökkäysten uhrien epätoivoa. Jo matkalla toiminta-alueelle Kölnin päärautatieasemalle "järkyttyneet kansalaiset, joilla oli mukanaan itkeviä ja shokissa olevia lapsia, ilmoittivat [poliisille] paikalla vallinneista olosuhteista". Asema-aukiolla ja tuomiokirkon portailla havaittiin "muutama tuhat pääosin miespuolista maahanmuuttajataustaista", jotka heittelivät tai ampuivat kaikenlaisia ilotulitteita ja pulloja summamutikassa ihmisjoukkoihin.

Klo 22.45 tilanne asema-aukiolla näyttää pahentuneen edelleen: "Naiset seuralaisineen tai ilman joutuivat todelliseen sanoinkuvaamattomaan kujanjuoksuun vahvassa humalassa olevien ihmisjoukkojen halki".

Poliisien kuvauksia on dokumentoitu raporttiin ranskalaisin viivoin:

- Niin oleskelulupa revittiin viranomaisten silmien edessä ja samalla ilmoitettiin: "Te ette voi minulle mitään, menen hakemaan huomenna uuden."

- Kun kuultiin avunhuutoja, niin poliiseja avoimesti estettiin tiiviin ihmismuurin avulla pääsemästä uhrin luokse.

- Bild lainaa kohtaa, jonka mukaan paikalta poistaminen voitiin tehdä vain voimatoimin. Sen jälkeen samat henkilöt ilmestyivät yhä uudelleen paikalle ja pitivät poliiseja pelleinään.

- "Minä olen syyrialainen, teidän pitää kohdella minua ystävällisesti! Rouva Merkel on kutsunut minut tänne", raportoidaan erään henkilön sanoneen.

- Lisäksi poliiseille rikollisia osoittaneita todistajia uhkailtiin ja vainottiin jälkikäteen.

- Rikollisten kiinniottaminen oli puuttuvan kapasiteetin takia täysin mahdotonta.

- Poliiseja ammuttiin jatkuvasti ilotulitteilla tai heitä heiteltiin pulloilla.

- Juniin saattoi päästä vain fyysistä väkivaltaa käyttäen. Vallitsi "vahvimman laki ja oikeus".

Kokonaisuudessaan raportin kirjoittaja antaa synkän kuvan uudenvuodenyöstä. Poliisin toimenpiteitä vastassa oli häikäilemättömyyttä, jollaista hän "ei ollut kokenut koko 29-vuotisen virkauransa aikana". Hän kuvasi kokonaistilannetta "kaoottiseksi ja häpeälliseksi". Se antoi kuitenkin "poliiseille lisää motivaatiota".

Ylläoleva lainaus muualta.

Niin en itsekkään pidä noista taustoista, mitä näillä katupartiojätkillä on, mutta koko viime vuoden on saanut kuulla, että ei saa yksittäistapauksien takia mamuja tuomita. Miksi nyt saa leimata kaikki katupartiot porukaksi joka ihan summassa alkaa hakkaamaan porukkaa? Varsinkin, kun mikään näistä nyt kasatuista ryhmistä, ei ole kellekkään mitään tehnyt. Olet varmaan huomannut paljon paljon rötöksiä mamut tekee. Täällä joku sultakin kysyi, että kumpia pelkäät oikeasti enemmän, mutta vastaamattahan jäi.

Kaksoisstandardi jyllää jatkuvalla syötöllä suvaitsevaisten johtopäätöksissä.
Multa kysyttiin kummat mä haluisin kadulle pyörimään ja vastasin että en kumpaakaan. Tyhmä kysymyksen asettelu jos pitää valita kahdesta eri rikollisesta se pienempi paha. En näe maailmaa niin mustavalkoisena että pitäisi tehdä tuollaienn valinta. En halua kumpaakaan sinne kadulle. Ymmärtääkö kukaan että nämä eivät ole toisensa poissulkevia asioita? Se että meillä on katupartioita ei tarkoita että meillä ei ole mamuja kaduilla. Tuo maahanmuuttajien yksittaistapaus keissi on nimenomaan tätä tarkoitus pyhittää keinot. Sä annat itelle luvan ajatella noin koska joku on joskus puolustanut mamua jossain mediassa. Ajattele omilla aivoillas äläkä käyttäydy kuin lammas. Ainoastaan tyhmä ihminen joutuu keksimään tekosyitä millä yrittää pyhittää omia tekoja ja ajatuksia.

Ja mitä tulee mamujen tekemiin rikoksiin, niin en ole huomannut. Olen kyllä lukenut mutta mitään en ole kertaakaan omin silmin todistanut. Ja kuitekin kaupungissa missä asun on tällä hetkellä 2 vastaanottokeskusta.

Edelleen jatkuu tää kahtiajako sun vikassa lauseessa. Toi ei todista mitään muuta kuin sen että täällä on just niin typerää porukkaa kun mä oon toistellu. Ei pystytä artikuloimaan niin haukutaan suvakiksi mikä edelleen tuntuu typerältä koska mä en oo sanonu yhtään mitään mamuja puolustavaa lausetta. Mä oon ainoastaan kritisoinu täällä teidän idioottimaisia asenteita missä ei ole mitään vitun järkeä. Koska näillä teidän asenteilla ei saavuteta niitä asioita millä tää homma hoituis. Peruskoulussa välitunnilla ehkä se turpaan veto on toimiva taktiikka jos joku kiusaa mutta luulis että tekin olisitte kasvanu jo aikuiseksi ja ymmärtäisitte miten asiat toimii oikeassa maailmassa.

Miksi näistä pitää valita jompikumpi?

En tiedä missä asut, mutta siellä ei vissiin sitten hirveän paljon maahanmuuttajia ole?
Kotipaikkani asukkaista 15% on maahanmuuttajia ja tullaan toimeen ihan hyvin ilman katupartioita haastamassa riitaa.
Kerran kävi "katupartiomiehet" jakamassa lentolehtisiä ja sen noin varttitunnin aikana ehtivät hakata yhden vanhan ukkelin, joka kävi juttelemaan niille.
Eli joo, voisivat katupartiot pysyä poissa.
Jalkapartio täällä kyllä liikkuu, jotka on siis nuorisotoimen vapaaehtoisia ja he ovat olleen ihan tervetulleita. Auttavat juopuneita, tarjoavat laastaria itsensä satuttaneille ja katsovat vähän paikallisten lasten perään, jotka viettävät öitään ryypiskellen. Mutta nämä eivät olekaan mitään "ei hakata ketään ilman syytä (mutta syystä kyllä hakataan) ja jaetaan tämmöstä SVL:n lehtistä kansallissosialismin hienoudesta" -väkeä.
Miksi pitää valita jompikumpi? Joko ei kumpikaan ( täysin fine mulle, en kaipaa natsikommandoja)
Tai molemmat (koska en kaipaa villinä kulkevia rikastuksia)
Miksi pitää olla pelkkiä mamujoukkoja (Kölnin meininkiä ja miksei stadinkin)
Toisaalta ilman mamuja ei olisi katupartiota

Ei en ymmärrä. Miksi kun kerran on ilo ja meilläonunelma saavutettu eikö ollenkaan pientäkään lieveilmiötä voi sietää

Siedämme mekin keille unelma on painajainen tai hallusinaatio mamuja emmekä lähde (omasta puolestani ) katupartioon

Sulle katupartio edustaa samaa kuin meille irakilaisjoukkiot. Nyt siis voit ymmärtää meitäkin!
Niin en itsekkään pidä noista taustoista, mitä näillä katupartiojätkillä on, mutta koko viime vuoden on saanut kuulla, että ei saa yksittäistapauksien takia mamuja tuomita. Miksi nyt saa leimata kaikki katupartiot porukaksi joka ihan summassa alkaa hakkaamaan porukkaa? Varsinkin, kun mikään näistä nyt kasatuista ryhmistä, ei ole kellekkään mitään tehnyt. Olet varmaan huomannut paljon paljon rötöksiä mamut tekee. Täällä joku sultakin kysyi, että kumpia pelkäät oikeasti enemmän, mutta vastaamattahan jäi.

Kaksoisstandardi jyllää jatkuvalla syötöllä suvaitsevaisten johtopäätöksissä.

Eikö se ole yhtälailla tuomittavaa ennakkoluuloisuutta leimata kaikki katupartiolaiset
Kun suurin osa ei ole ennen linnassa olleita natseja

Vapaassa maassa pitää saada lähteä vaikka katupartioon jos haluaa kerta vapaaseen maahan saa tulla elämään ilmaiseksi ihan mistä maasta huvittaa

Multa kysyttiin kummat mä haluisin kadulle pyörimään ja vastasin että en kumpaakaan. Tyhmä kysymyksen asettelu jos pitää valita kahdesta eri rikollisesta se pienempi paha. En näe maailmaa niin mustavalkoisena että pitäisi tehdä tuollaienn valinta. En halua kumpaakaan sinne kadulle. Ymmärtääkö kukaan että nämä eivät ole toisensa poissulkevia asioita? Se että meillä on katupartioita ei tarkoita että meillä ei ole mamuja kaduilla. Tuo maahanmuuttajien yksittaistapaus keissi on nimenomaan tätä tarkoitus pyhittää keinot. Sä annat itelle luvan ajatella noin koska joku on joskus puolustanut mamua jossain mediassa. Ajattele omilla aivoillas äläkä käyttäydy kuin lammas. Ainoastaan tyhmä ihminen joutuu keksimään tekosyitä millä yrittää pyhittää omia tekoja ja ajatuksia.

Ja mitä tulee mamujen tekemiin rikoksiin, niin en ole huomannut. Olen kyllä lukenut mutta mitään en ole kertaakaan omin silmin todistanut. Ja kuitekin kaupungissa missä asun on tällä hetkellä 2 vastaanottokeskusta.

Edelleen jatkuu tää kahtiajako sun vikassa lauseessa. Toi ei todista mitään muuta kuin sen että täällä on just niin typerää porukkaa kun mä oon toistellu. Ei pystytä artikuloimaan niin haukutaan suvakiksi mikä edelleen tuntuu typerältä koska mä en oo sanonu yhtään mitään mamuja puolustavaa lausetta. Mä oon ainoastaan kritisoinu täällä teidän idioottimaisia asenteita missä ei ole mitään vitun järkeä. Koska näillä teidän asenteilla ei saavuteta niitä asioita millä tää homma hoituis. Peruskoulussa välitunnilla ehkä se turpaan veto on toimiva taktiikka jos joku kiusaa mutta luulis että tekin olisitte kasvanu jo aikuiseksi ja ymmärtäisitte miten asiat toimii oikeassa maailmassa.

Itse vaan vouhkaat täällä MV-lehdestä ja syyttelet "meitä" väkivallalla fantasioinnista. Mikä mulla tässä on idioottimainen asenne? Tuomitsen kaiken väkivallan, mutta en näe oikeaksi suinpäin syytellä kaikkia katupartioita natseiksi ja sitäpaitsi siellä ne samat jätkät kylillä pyörii, kutsuuvat itseään partioksi tai ei. Kerro itse millä tää homma hoituis? Minun lääke olisi sama minkä Zagg joku aika sitten linkitti. Luulen ettei sinun kannata huudella argumentointitaidoilla tai faktoilla. Mitä muuta sulla on kuin "MV-lehden lukijat on hölmöjä". Kysy multa mitä haluat niin vastaan ja perustelen varmasti ilman olkiukkoja.

Muuallakin ihmetellään :

http://jormanordlin.puheenvuoro.uus...uin-organisoidusta-seksuaalisesta-hairinnasta

Itse vaan vouhkaat täällä MV-lehdestä ja syyttelet "meitä" väkivallalla fantasioinnista. Mikä mulla tässä on idioottimainen asenne? Tuomitsen kaiken väkivallan, mutta en näe oikeaksi suinpäin syytellä kaikkia katupartioita natseiksi ja sitäpaitsi siellä ne samat jätkät kylillä pyörii, kutsuuvat itseään partioksi tai ei. Kerro itse millä tää homma hoituis? Minun lääke olisi sama minkä Zagg joku aika sitten linkitti. Luulen ettei sinun kannata huudella argumentointitaidoilla tai faktoilla. Mitä muuta sulla on kuin "MV-lehden lukijat on hölmöjä". Kysy multa mitä haluat niin vastaan ja perustelen varmasti ilman olkiukkoja.

Syytin ArtRideria väkivallalla fantasioinnista. En "teitä". Mä vouhkaan siitä että porukka puolustelee MV-lehteä täällä ihan kuin se olisi oikeasti varteenotettava tiedonlähde.Jos sä haluut että mä valitsen, kahdesta eri porukasta josta tiedetään taustoista että kumpikaan ei käyttäydy kunnolla, toisen niin se on aika saatanan kaukana väkivallan tuomitsemisesta.Ja jos nyt otetaan huomioon vielä se että suomessa ei taida edes olla mitään pyöriviä mamu jengejä mitä voisi edes verrata noihin katupartioihin. Mä tulin tänne tänäänkin varta vasten väittelemään siitä hulluudesta että porukka täällä oikeesti puolustellu noiden katupartioiden johtajien tekoja että ei niillä ole merkitystä kun siitä on niin hirveän pitkä aika mennyt jne jne.. En mä niitä mistään ole syytelly. Sanoin jo tuossa aikaisemmin että en mä mikään itämaan tietäjä ole jolta löytyy kaikkeen vastaus apteekin hyllyltä. Mutta tiedän sen että ei se ainakaan auta jos porukka alkaa avoimesti vetämään turpaan tuolla kadulla ja sen jälkeen tappelee jo täällä asuvat mamut ja kaikki muutkin. Siinähän sitten kaikilla on taas niin saatanan mukavaa.

Mä en ymmärrä tätä että avoimesti haukutaan suvakeiksi ja sen jälkeen heittäydytään marttyyriksi ja itketään.

RASMUKSEN hallituksen jäsen ja KRP:n rikosylikomisario Elfgren kertoo miten asiat ovat. Erimieltä ovat vain Petteri Orpo ja Helsingin poliisi. Onhan tämä tietysti Elfgrenin tapaisen supermukuttajan painajainen kun pitäisi kertoa totuus matujen perseilystä.

7.1.2016 kello 12:50 kerrotaan että Kölnin tapahtumat uhkasi tapahtua myös Helsingissä.

http://static.*******.net/uploads/2016/01/Screen-Shot-2016-01-07-at-15.29.59.png

7.1.2016 kello 14:48 Thomas Elfgren sanoo, ettei Suomessa ole suunniteltu vastaavaa kuin Kölnissä.
http://static.*******.net/uploads/2016/01/Screen-Shot-2016-01-07-at-15.29.06.png

http://*******.net/2016/01/07/kumpi-naista-ylen-uutisista-pitaa-paikkaansa/

http://static.*******.net/uploads/2016/01/Screen-Shot-2016-01-07-at-14.50.24.png

http://*******.net/2016/01/07/sebas...ka-sammutetuin-valoin-tassa-asiassa-on-menty/

Jep 32 000 muslimia valloittaa Suomen ja kaataa koko maan sekasortoon.
1000 muslimia sai Saksan yli miljoonan asukkaan Kölnin sekasortoon uutena vuotena. Ei nyt 32 000 muslimia Suomea valloita, mutta saipahan 7 terroristia tapettua Pariisissakin 130 ihmistä ja haavoitettua 350. Samassa suhteessa laskettuna tuollainen määrä aiheuttaisi miltein 600 000 ihmisen kuoleman, ja haavoittuneita 1,6 miljoonaa. (Enkä sano, että näin käy, vaan havainnollistin kuitenkin tuon määrän).
Poliisi ei ole valittanut siitä että eivät välitä paskaakaan vääräuskoisista ( tai no ehkä on voinut valittaa mv lehdessä)
Olet Crrc jälleen väärässä. Kelpaako Verkkouutiset: http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/poliisit puhuvat-44180
IS puolestaan poisti maininnan vääräuskoisista: http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/vaarauskoiset mitaan-44207
Laitoin sinulle ihan lähteetkin, vaikka niiden arvo onkin mielestäsi nolla.
Mitä katupartioihin tulee niin epäilen että turvallisuuden tunne paranee kun ihmiset tietää että kadulla liikkuu porukkaa jotka on tuomittu väkivaltarikoksista.
Enemmän varmaan pelottaa, jos 1000-2000 muslimia (joista osa esim. ISIS porukkaa) kokoontuu rautatieaseman läheisyyteen ahdistelemaan, kourimaan, vetämään vaatteita pois päältä, raiskaamaan ja ryöstämään ohikulkevia naisia. Jampoilla vielä facebookit täynnä sotakuvia, joissa irrotetun pään kanssa poseerataan ym. Miksi ihmeessä tehdään niin suuri juttu näistä katupartioista? Onko nyt esim tuo Soldiers of Odin syyllistynyt johonkin pahoinpitelyyn?
Aaltonen kertookin tämän aika osuvasti: Mutta lopulta ihan yhtä turhaa on pohtia katupartioita ja heidän rooliaan tai merkitystä – se on mitä se on. Käytännössä turvallisuuskeskustelun vieminen katupartioihin on vain ja ainoastaan epäoleelliseen keskittymistä. Laki sanoo mitä he saavat tehdä ja mitä he eivät saa tehdä – siinä se. Kölnin kaltaisten ongelmien sattuessa se on lopulta ihan se ja sama mitä joku katupartio tekee.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452143729301.html

ja

http://*******.net/2016/01/07/molemmat-tukholman-viime-yon-pommittajat-arabimatuja/
Tässä se ero juuri nähdään. IltaSanomien uutisesta ei (yllätys yllätys) selviä pommittajien taustoja. MVlehden julkaisema uutinen (Nyheter Idagissa alunperin) kertoo, että tekijät ovat juuri maahan tulleita. Toinen irakilainen ja toinen ei tiedossa. Vuonna 1994 ja -98 syntyneet. Kertokaas nyt Crrc ja Kaapeli, miksi MVlehteä ei tässäkään tapauksessa olisi saanut lukea? Onko tämä sensaation hakuinen uutinen? Vaiko valehtelua tai vääristelyä, vai jonkinmoinen natsijulkaisu? Vaiko vähintäänkin rasistinen, sillä tekijät olivat muitakuin ruotsalaisia? Koska valtamedia ei kerro tekijöiden taustoja, suuntaa porukka tarkistamaan olisiko ******* saanut jostain käsiinsä (itse en ainakaan osaa sen verran hyvin ruotsia, että voisin ruotsalaisilla sivuilla seikkailla). En usko, että ymmärsitte vieläkään pointtiani, tai sitten alatte vääntämään taas jostain aivan toisesta asiasta liittyen kuitenkin MVlehteen.
Tyhmä kysymyksen asettelu jos pitää valita kahdesta eri rikollisesta se pienempi paha. En näe maailmaa niin mustavalkoisena että pitäisi tehdä tuollaienn valinta. En halua kumpaakaan sinne kadulle.
Ja tähän on ainoastaan yksi keino: humanitaarinen maahanmuutto 0 ja edellistenkin humanitaarisin syin tänne tulleiden, työttömien sellaisten, palauttaminen takaisin rauhalliselle alueelle kotimaihinsa.
Sä annat itelle luvan ajatella noin koska joku on joskus puolustanut mamua jossain mediassa. Ajattele omilla aivoillas äläkä käyttäydy kuin lammas. Ainoastaan tyhmä ihminen joutuu keksimään tekosyitä millä yrittää pyhittää omia tekoja ja ajatuksia.
Tämä on kuitenkin loppujen lopuksi aika asiallinen ketju tälle aiheelle ja viimeisen päälle perustelujakin löytyy.
Tota sä nyt itekkään usko.
Välittömästi kun Crrc tuli keskusteluun mukaan, keskustelun taso putosi, joten voipi ollakkin ettei kinkkurulla enään siihen uskokaan (kiitos Crrc:n).
Koska näillä teidän asenteilla ei saavuteta niitä asioita millä tää homma hoituis
Sen sijaan, että tulet haukkumaan meitä "typeräksi porukaksi" ja meidän "idioottimaisia asenteita", niin kerrohan nyt kaikki tietävä, järkevien mielipiteiden omaava ja parempi ihminen Crrc meille koko "typerälle porukalle", että miksi homma ei hoituisi esimerkiksi esittämälläni 35 kohdan listalla (pari sivua taaksepäin)? Voit toki itsekin paljastaa sen salaisen, huippuhyvän ja todellä älykkään suunnitelmasi, jota ei olla pilattu "idioottimaisella asenteella", homman hoitamiseksi.

Viimeksi muokattu:
:D:D:D

Thomas Elfgrenistä kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle

"Kantelen eduskunnan oikeusasiamiehelle keskusrikospoliisin ylikomisario Thomas Elfgrenistä. Katson että hän on rikkonut poliisilain 2 pykälä, jossa poliisin määrätään olemaan asiallinen ja puolueeton. Perustelut ovat, että Thomas Elfgren on valehdellut poliisitutkinnasta ja toimii Rasmus ry -nimisen yhdistyksen hallituksen jäsenen."

http://static.*******.net/uploads/2015/12/Thomas-Elfgren-ja-lapset.jpg

http://*******.net/2016/01/07/thomas-elfgrenista-kantelu-eduskunnan-oikeusasiamiehelle/

Syytin ArtRideria väkivallalla fantasioinnista. En "teitä". Mä vouhkaan siitä että porukka puolustelee MV-lehteä täällä ihan kuin se olisi oikeasti varteenotettava tiedonlähde.Jos sä haluut että mä valitsen, kahdesta eri porukasta josta tiedetään taustoista että kumpikaan ei käyttäydy kunnolla, toisen niin se on aika saatanan kaukana väkivallan tuomitsemisesta.Ja jos nyt otetaan huomioon vielä se että suomessa ei taida edes olla mitään pyöriviä mamu jengejä mitä voisi edes verrata noihin katupartioihin. Mä tulin tänne tänäänkin varta vasten väittelemään siitä hulluudesta että porukka täällä oikeesti puolustellu noiden katupartioiden johtajien tekoja että ei niillä ole merkitystä kun siitä on niin hirveän pitkä aika mennyt jne jne.. En mä niitä mistään ole syytelly. Sanoin jo tuossa aikaisemmin että en mä mikään itämaan tietäjä ole jolta löytyy kaikkeen vastaus apteekin hyllyltä. Mutta tiedän sen että ei se ainakaan auta jos porukka alkaa avoimesti vetämään turpaan tuolla kadulla ja sen jälkeen tappelee jo täällä asuvat mamut ja kaikki muutkin. Siinähän sitten kaikilla on taas niin saatanan mukavaa.

Mä en ymmärrä tätä että avoimesti haukutaan suvakeiksi ja sen jälkeen heittäydytään marttyyriksi ja itketään.

Se suvaitsevaisuuden kaksoisstandardi juttu ei ollut sulle henkilökohtaisesti suunnattu. Liittyy vaan yleisesti siihen, miten asioihin asennoidutaan nyt. Ethän edes kuulosta suvakilta, olet vain tuohtunut MV-lehdestä. Eikä siinä mitään, se vaan ei voi aina toimia "argumenttina". Poliittisilla toimilla tämä nykyinen tilanne olisi isolta osin ollut estettävissä. Toivottavasti päättäjiltä alkaa sitä munaa kohta löytyä. Jos mitään päätöksiä ei tehdä, niin vastakkainasettelu vaan pahenee. Mitä enempi mamuongelmia, sitä enempi rasismia ja katupartioita.

Minua ainakin enempi pelottaa se, että jo syksyllä supo piti 300 turvapaikanhakijaa tarkkailussa Isis-kytköksistä+miten paljon porukkaa on tullut vailla mitään henkilötietoja. En pelkää vielä, jos 5 "natsia", jolla on rikosrekisteri, kävelee kaupungilla. Toki jos tilanne menee niin, että mamut alkaa tosi kilteiksi ja natsit vaan summassa pieksää ja raiskaa kaikkia, niin muutan toki mieltäni. Muualta Euroopasta saamieni havaintojen perusteella, pidän isona riskinä radikalisoituneita mamuja, enkä tätä omien "järjestäytymistä. Se on kuitenkin väistämätön lieveilmiö haluttiin tai ei.

Sen sijaan, että tulet haukkumaan meitä "typeräksi porukaksi" ja meidän "idioottimaisia asenteita", niin kerrohan nyt kaikki tietävä, järkevien mielipiteiden omaava ja parempi ihminen Crrc meille koko "typerälle porukalle", että miksi homma ei hoituisi esimerkiksi esittämälläni 35 kohdan listalla (pari sivua taaksepäin)? Voit toki itsekin paljastaa sen salaisen, huippuhyvän ja todellä älykkään suunnitelmasi, jota ei olla pilattu "idioottimaisella asenteella", homman hoitamiseksi.
Tulinko tänne väittelemään että teidän 35 kohdan suunnitelma ei hoituisi? En. Tulin tänne ihan muista syistä. Sen takia en vastaa tähän kysymykseen. Koska ihan oikeasti mua ei hirveästi kiinnosta väitellä teidän 35. kohdan suunnitelmasta. Miksi kiinnostaisi? Eihän tuolla 35 kohdan listalla ole mitään tekemistä sen kanssa mitä olen täällä tänään sanonut? Toi teidän lista voi jopa olla jonkun kansanedustajan mielestä ihan hyväkin lista. Mitäpä jos lähettäisitte sen sinne ja pyytäisitte heitä keskustelemaan kanssanne? Miksi haluat että minä keskustelun tästä listasta? Onko tosiaan mun "suvakki" mielipiteellä nyt juuri tämän listan kohdalla jotain suurempaa merkitystä?
Jos kerran keskustelun taso tippui niin miksi haluat että jatkan keskustelua jos kerran minä olen syypää huonoon keskusteluun?

Zaggille ihan vaan tiedoksi että osaa noihin sun kysymyksiin löytyy vastaus tässä parin viime sivun aikana, Kun sä lainailet viestejä joihin on jo vastattu niin voit myös lukea niitä. Mä poistun takavasemmalle taas, Koittakaa nukkua yönne rauhassa, kyllä se suomi on vielä huomennakin pystyssä.

Zaggille ihan vaan tiedoksi että osaa noihin sun kysymyksiin löytyy vastaus tässä parin viime sivun aikana, Kun sä lainailet viestejä joihin on jo vastattu niin voit myös lukea niitä. Mä poistun takavasemmalle taas, Koittakaa nukkua yönne rauhassa, kyllä se suomi on vielä huomennakin pystyssä.
Crrc:lle ihan tiedoksi, voit vähentää tuota vastailun valikoivaa tyyliäsi. En esimerkiksi saanut sinulta vastausta tähän alla olevaan, vaikka haukutkin MVlehteä täällä aina suureen ääneen. Niinno sinähän et ole "typerää porukkaa" varustettuna "idioottimaisella asenteella".
Tässä se ero juuri nähdään. IltaSanomien uutisesta ei (yllätys yllätys) selviä pommittajien taustoja. MVlehden julkaisema uutinen (Nyheter Idagissa alunperin) kertoo, että tekijät ovat juuri maahan tulleita. Toinen irakilainen ja toinen ei tiedossa. Vuonna 1994 ja -98 syntyneet. Kertokaas nyt Crrc ja Kaapeli, miksi MVlehteä ei tässäkään tapauksessa olisi saanut lukea? Onko tämä sensaation hakuinen uutinen? Vaiko valehtelua tai vääristelyä, vai jonkinmoinen natsijulkaisu? Vaiko vähintäänkin rasistinen, sillä tekijät olivat muitakuin ruotsalaisia? Koska valtamedia ei kerro tekijöiden taustoja, suuntaa porukka tarkistamaan olisiko ******* saanut jostain käsiinsä (itse en ainakaan osaa sen verran hyvin ruotsia, että voisin ruotsalaisilla sivuilla seikkailla). En usko, että ymmärsitte vieläkään pointtiani, tai sitten alatte vääntämään taas jostain aivan toisesta asiasta liittyen kuitenkin MVlehteen.
Tässä vielä nuo uutislinkit:
http://*******.net/2016/01/07/tukholman-viime-yon-pommittajat-arabimatuja/

Crrc:lle ihan tiedoksi, voit vähentää tuota vastailun valikoivaa tyyliäsi. En esimerkiksi saanut sinulta vastausta tähän alla olevaan, vaikka haukutkin MVlehteä täällä aina suureen ääneen. Niinno sinähän et ole "typerää porukkaa" varustettuna "idioottimaisella asenteella".

Tässä vielä nuo uutislinkit:
http://*******.net/2016/01/07/tukholman-viime-yon-pommittajat-arabimatuja/
Vastasin tuohonkin miksi valikoin jo aikaisemmin. En ole mielestäni tilivelvollinen mihinkään turhanpäiväiseen jankutukseen. Kai sitä luullaan itsestään niin paljon ettei edes viitsitä lukea mistä täällä on puhuttu aikaisemmin.

Aika rajuksi menee ja onkohan enää mitään edes tehtävissä kun joka maa on miehitetty aika tehokkaasti? Kesä tulee, niin kusessa ollaan ja pahasti.

Kyllä tämä valitettavasti on tilanne ja ainakin itse pitää selvittää mistä saa riittävää aseistusta puolustaa edes omaa tupaansa ja perhettään. Tuskin sitä koulutetuill sotilaille pärjää mutta saa sitten edes muutaman mukaansa.

Jonkinlainen sotatila tästä vielä tulee kun päättäjät edelleen istuu kädet munissa ja Pääministerillä ei taida olla kiveksiä ollenkaan.

Kai sitä luullaan itsestään niin paljon ettei edes viitsitä lukea mistä täällä on puhuttu aikaisemmin.
Tämä ei liittynyt enään mitenkään tuohon poliisin väärä uskoinen -lausuntoon.
Vastasin tuohonkin miksi valikoin jo aikaisemmin. En ole mielestäni tilivelvollinen mihinkään turhanpäiväiseen jankutukseen.
Mitäs turhan päiväistä jankutusta siinä on, että pyydän sinua perustelemaan miksi MVlehteä on typerää lukea esimerkiksi tuossa tapauksessa? Ja kohdistan tämän nimenomaan sinulle, sillä sinä tulet tänne suureen ääneen huutamaan kuinka me muut olemme "typerää porukkaa" ja meillä on "idioottimainen asenne", eikä kenenkään tulisi lukea MVlehteä. Kerro nyt ihmeessä miksi tätä Tukholman pommien tekijöiden taustoja en olisi saanut mennä lukemaan MVlehdestä, kun en sitä IS:n artikkelista saanut.

Tämä ei liittynyt enään mitenkään tuohon poliisin väärä uskoinen -lausuntoon.

Mitäs turhan päiväistä jankutusta siinä on, että pyydän sinua perustelemaan miksi MVlehteä on typerää lukea esimerkiksi tuossa tapauksessa? Ja kohdistan tämän nimenomaan sinulle, sillä sinä tulet tänne suureen ääneen huutamaan kuinka me muut olemme "typerää porukkaa" ja meillä on "idioottimainen asenne", eikä kenenkään tulisi lukea MVlehteä. Kerro nyt ihmeessä miksi tätä Tukholman pommien tekijöiden taustoja en olisi saanut mennä lukemaan MVlehdestä, kun en sitä IS:n artikkelista saanut.
No sori ilmaisen itseni epäselvästi. En ole tilivelvollinen vastaamaan yhtään mihinkään. Jos mun vastaamasta kieltäytyminen todistaa että mulla ei ole minkäänlaisia perusteita haukkua MV-lehteä ja tämän takia todetaan että MV-lehti on loistava tietolähde niin onneksi olkoon Suomi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom