Maahanmuutto

Me=suomalaiset. Joo kai nämä 32 000 ammattisotilasta jotka on juuri nyt kaikki eksyneet suomeen tulee sitten valloittamaan koko maan. Kuulostaa ihan järkevältä. Poliisi ei ole valittanut siitä että eivät välitä paskaakaan vääräuskoisista ( tai no ehkä on voinut valittaa mv lehdessä) mutta poliisi on huomauttanut että joukkohallinnassa voi tulla ongelmia jos yksi poliisipartio joutuu menemään tilaan missä on moninkertainen määrä ihmisiä ja siellä joukossa ammattilaisia jotka voivat halutessaan saada aikaan paljon vahinkoa.

Mistä ihmeestä oot keksinyt sen että noi muslimit olisi vääräuskoisuuden takia poliisia vastaan? Mistä hitosta ne tietää onko poliisi vääräuskoinen vai ei? Kyllä niiden tottelemattomuus poliisia kohtaan johtuu nimenomaan siitä että he eivät kunnioita poliisia omassa maassa koska lähi-idässä suurinosa poliiseista on jossain määrin lahjottu noudattamaan jonkun toisen käskyjä. Eli Irakissa poliisilla ei ole ihan samanlaista asemaa kuin Suomessa.

Mutta hei jatkakaa vaan tätä toistenne hulluuden partaalle ajamista. Hauskaa kateltavaa.

No sovitaan ettei liity uskontoon. Olisiko tilanne jotenkin erilainen/vähäpätöisempi tai miten jatkaisit juttua nyt? Sinä halusit tietysti ymmärtää, että porukka pelkää tuon porukan nyt valtaavan Suomen täysin sotilaallisesti. Siihen on liene matkaa mutta minä ainakaan en halua yhtään samanlaista lähiötä kuin Ruotsi, johon poliisikaan ei voi hätätilassa mennä, kuin usean partion voimin. Tällainen saadaan tällä menolla varmasti jossain välissä, jossei tuo siirtolaisvyöry pysähdy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin (järkeviä) ihmisiä oikeasti pelottaa Suomen valtaaminen 32 tuhannen ihmisen toimesta. Sen sijaan (iso?) osa poliisien jo ennestään rajallisten resurssien sitominen em. mainitun ryhmän kaitsemiseen pelottaa. Lisäksi puutteelliselta tuntuva riskianalyysi kantaväestöä kohtaan toimielimeltä joka on alkujaan olemassa juuri sitä kansaa varten pelottaa ja suututtaa. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo riskianalyysi mikäli sellaista on edes tehty..

Järkyttävät kuvat: Piiritetyn syyrialaiskaupungin lapset nääntymässä nälkään......
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452138417084.html
”Söimme kukan terälehdet”
Guardianin puhelimitse Madayasta haastattelema sosiaalityöntekijä Louay sanoo kaupunkilaisten ”kuolevan hitaasti”.

– Meillä kasvoi kukkia ruukuissa kotona. Eilen poimimme terälehdet ja söimme ne, mutta ne olivat katkeria, kaameita, Louay kertoi.

– Meillä oli tapana sanoa, ettei kukaan voi kuolla nälkään, mutta olemme nähneet ihmisten todella kuolevan nälkään, mies kuvaili.

Kaupungissa on väitetysti syöty jopa lehdistä tehtyä keittoa.

...nam ...

CX5tybXWwAIkLHS.jpg

.....
ja samaan aikaa täällä VOK:ssa matuäijät kitisevät ruoasta :D
..... ja suvakit hyssyttelevät ja kaivavat kuvettaan jotta partalapsilla olisi maukkampaa einestä ...

1693091734.jpg

Kyllä länsimaalainen immeinen on idiootti !

No mutta, ei itseeni ainakaan jännittäis moiset heput. Vaikka heitä ois sata paikalla. Eihän nuo suomalaisille tai ainakaan valkosella naamalla siunatuille mitään tee. Enemmän varmasti jännittää niitä, jotka saattavat olla syntyperäisiä suomalaisia, mutta tummalla suojavärillä. Hyväksyn sen tappion jopa tämän suhteen. Varmasti luovat turvaa kaduille äijät, pisteet heille. Vaikkakin, nuo miehet ei varmana arvosta yhtään suomessa syntynyttä tummaa miestä. Siitä miinukset, joka nyt on vaan tilastollinen tappio. Kuka tahansa tuonne saa kadulle mennä partioimaan, mutta valitettavasti siihen ei ryhdy kuin nuo ääripään sankarit.

Toisaalta, antakoot heidän tallata katujaan siellä. En minä valita. Mielummin teen itselleni mieluisia asioita ja nään kavereitani vaikka kahvin ääressä.

Kyllä mulla tulee elävästi 90-luku mieleen ja meidän nahkapäiset isänmaanpuollustajat. Heti tekivät myös "katupartiointia". Ne oli kyllä niin vitun tahvoa väkeä, että eivät edes yrittäneet peitellä tekemisiään, mutta kyllä silloin sai melko tasapuolisesti kaikki epämielyttävän näköiset ihonväristä (Huom. EI RASISMIA) riippumatta nyrkistä ja maihareista.

No sovitaan ettei liity uskontoon. Olisiko tilanne jotenkin erilainen/vähäpätöisempi tai miten jatkaisit juttua nyt?
No kyllä mua vähän huolestuttaa jos meidän poliiseilla alkaa puntti tutisemaan kun joutuu tekemisiin toisen uskonnon kanssa. Jos se oma luterilaisuus on noin tiukassa niin ehkä olisi kannattanu hakeutua paperihommiin.

Ihan oikeutettu kysymys ......kuinka moni haluaa kaduilleen ...ihan sinne missä te asutte......kuljeksimaan iltasella ....
A) 50 matumiehen lauman
B) 50 "katupartiomiehen" lauman

itse ainakin valistsisin näistä kahdesta vaihtoehdosta tuon B:n

ja uskon että jos olisi vain joko tai -vaihtoehto niin 90 prosenttia suomalaisista valitsee B:n ..... eli se iänikuinen 10% :n sääntö pätee tähänkin....
eli "paskoja omenia on aina 10%:a puun tuotosta" :D

Ihan oikeutettu kysymys ......kuinka moni haluaa kaduilleen ...ihan sinne missä te asutte......kuljeksimaan iltasella ....
A) 50 matumiehen lauman
B) 50 "katupartiomiehen" lauman

itse ainakin valistsisin näistä kahdesta vaihtoehdosta tuon B:n

ja uskon että jos olisi vain joko tai -vaihtoehto niin 90 prosenttia suomalaisista valitsee B:n ..... eli se iänikuinen 10% :n sääntö pätee tähänkin....
eli "paskoja omenia on aina 10%:a puun tuotosta" :D
Mä en halua kumpaakaan. Jos toinen pitää valita niin sit mä haluun että sä heräät ja lopetat tyhmien kysymysten kysymisen.

No kyllä mua vähän huolestuttaa jos meidän poliiseilla alkaa puntti tutisemaan kun joutuu tekemisiin toisen uskonnon kanssa. Jos se oma luterilaisuus on noin tiukassa niin ehkä olisi kannattanu hakeutua paperihommiin.

Mitä nyt poliisien työskentelyä olen päässyt vuosien saatossa ihan läheltä seuraamaan ....niin niillä tutisee se puntti vaikka ei olisi kyseesä kovinkaan vieras asia ...
ei ne pölliisit ole mitään ihme immeisiä ....niissä löytyy aikamoisia velliperseitäkin.

Kyllä pitäisi ymmärtää että poliiseilla on huoli työturvallisuudestaan, sanottakoon tätä sitten vaikka punttien tutinaksi. Kun siellä vastapuolella on tosiaan sitä lähi-idän poliisia ja sotilasta, ja ovien sulkemista eli lisäpartioiden paikalle pääsyn estämistä on jo tapahtunut, sekä ainakin 1 partio on joutunut patukoilla ja kaasuilla tappelemaan itsensä ulos VOK:sta. Siinä on tehtävä jäänyt suorittamatta ja on pitänyt vaan päästä pakoon niin kauan kun vielä pääsee. Siitä on jo leikki kaukana, ei se virka-asu kenestäkään supermiestä eikä naista tee, siellä on ihminen sisällä jota ehkä jopa odotetaan ehjänä kotiin työvuorosta.

En tiedä taustoista missä sodissa sinä olet ollut, mutta iso osa noista pakolaisista on olleet Irakissa ja Syyriassa, Afganistanissa,(ja myös Somaliassa vaikkei tähän liity)jossei nyt ihan "rintamalla" niin ei paljon puutukaan. Osa on täysin varmasti ollut myös tositoimissa, siellä on poliisia ja sotilasta jos jonkinlaista. Tästä on mm. Suomen poliisi valittanut, kuinka "sotilas- ja poliisikokemusta omaavat atleettiset nuoret miehet" eivät välitä paskaakaan vääräuskoisista poliiseista VOK:hin hälytyksiin mentäessä.

Sen verran voin valottaa kaikille, että ei sieltä mitään ammattisotilaita tule. Nämä on sellaisia reppanoita verrattuna mihin tahansa länsimaiseen sotilaaseen tai poliisiin että oksat pois. Ja vielä parempi, ovat lähteneet paikan päältä ensimmäisenä karkuun. Ennen kuin tulee mahtavia kommentteja niin voin sanoa sen, että itse on tullut aikanaan koulutettua tuhansia Irakilaisia `poliisinalkuja`ampumaan ja muuta ja taidot ovat todella alkeelliset. Ja olen ollut töissä Afganistanissa, Irakissa, Libanonissa, Somaliassa,Syyriassa ja Jordaniassa. Kaikki tämä perustuu valtavaan joukkohysteriaan ja uhoon jonka nämä jantterit saavat aikaiseksi todella helpolla. Tuollaiseen käyttäytymisen hallintaan mitä esim.Saksassa juuri tapahtui ei Suomessa ole minkäänlaisia keinoja (sori vaan), eikä tule olemaan, ellei armeijaa valjasteta apuun rajan ja muiden viranomaisten kanssa (siis jos puhutaan 500-1000+) ihmisjoukon hallinnasta. Pienemmässä mittakaavassa kyllä ja tiedän että ainakin vanhojen kaupunkien pollarit (Turku, Pori, Oulu jne.) vastaa riittävällä kovuudella, mikäli alkaa omissa päissä kovastikin kolista. Ellei sitten Suomen Poliisi ole yhtäkkiä muuttunut sosiaaliviranomaiseksi. Sen sijaan katsoisin ongelmaksi nämä ns. agitaattorit jotka saavat muut pässinpäät liittymään joukkoon tummaan ja aloittaa jonkinlaista joukkokourimista ja ahdistelua tai mitä paskaa ikinä saavatkin päähänsä tehdä. `Tositoimissa olleiden`poliisien/ammattisotilaiden mahdolliseen toimenkuvaan (ainakin Irakissa (poislukien Kurdit)on kuulunut juosta karkuun ekan mustan lipun nähtyään ja univormun ja kaluston paikalleen jättäminen. Atleettisia nuoria miehiä en ole 11 vuoden aikana Lähi-Idässä nähnyt. Taitavat olla ihan Euroopassa turvotettuja jannuja...

Ja sit on myös suomalaisia jotka ei ymmärrä että on muslimeitakin on erilaisia.

Niinhän näitä on. Mä vaan vähän kovin ihmettelen että miksei me voida ottaa tänne niitä rauhallisia malesialaisia ja indonesialaisia sekä vaikkapa maallistuneita turkkilaisia

Kannattaisi varmaan ottaa niitä eikä näitä irakilaisia ja isis tai äitis symppaajia.

Eikös suurin osa noiden väkivaltarikoksista nimenomaan ole jotain sossutanttaa kohtaan tai muuten vaan joku riita missä keittäny sen verran yli että on pitänyt hakea jotain kättä pidempään. Mitäs luulet että noi tekee suomalaiselle joka vaikka puhuu toisen suomalaisen mutta afrikkalaista syntyperää olevan ihmisen kanssa?
Pidätkö ihan oikeasti tämmöistä tilannetta todennäköisenä. Että jokaikinen Suomeen tullut turvapaikanhakija tarttuu jossain vaiheessa puukkoon ja rupee listimään jokaisen vastaantulevan.

Ihan oikeasti varmaan kamalat pelottavat NATSIT tarttuu puukkoon ja pahoinpitelee
Ihanko oikeasti uskot että jokainen suomalainen maahanmuuttokriitikko hioo kotonaan veitsiään?

Mä muuten teroitin tässä 15 minuuttia sitten VEITSEN vesihiomakivellä.

Leikkasin sillä ulkofilettä.

Mä en halua kumpaakaan. Jos toinen pitää valita niin sit mä haluun että sä heräät ja lopetat tyhmien kysymysten kysymisen.

Sä voit poju haluta ihan mitä vaan ....mutta todellisuus on se että tällä foorumilla sun halus on vain suvakkipaskan tuulahdus aavikolla :D
Yritä kestää vaan ... lisää tulee realismia joka päivä :D

Kyllä pitäisi ymmärtää että poliiseilla on huoli työturvallisuudestaan, sanottakoon tätä sitten vaikka punttien tutinaksi. Kun siellä vastapuolella on tosiaan sitä lähi-idän poliisia ja sotilasta, ja ovien sulkemista eli lisäpartioiden paikalle pääsyn estämistä on jo tapahtunut, sekä ainakin 1 partio on joutunut patukoilla ja kaasuilla tappelemaan itsensä ulos VOK:sta. Siinä on tehtävä jäänyt suorittamatta ja on pitänyt vaan päästä pakoon niin kauan kun vielä pääsee. Siitä on jo leikki kaukana, ei se virka-asu kenestäkään supermiestä eikä naista tee, siellä on ihminen sisällä jota ehkä jopa odotetaan ehjänä kotiin työvuorosta.
Niin niin mutta koita nyt ymmärtää että tuossa poliisin kommentissa ei ollut kyse siitä että ne oli poliiseja tai sotilaita vaan siitä että ne oli muslimeita. Kyllä mä ymmärrän jos poliisit on huolissaan juuri noista entisistä sotilaista tai poliiseista tai muuten vaan terroristeista mutta jos sanotaan että oli nuoria miehiä jotka pitää meitä vääräuskoisina niin siinä kohtaa se poliisi tekee sen erottelun uskonnonperusteella ja kertoo tunteneensa olonsa uhatuksia muslimeiden takia.

Sä voit poju haluta ihan mitä vaan ....mutta todellisuus on se että tällä foorumilla sun halus on vain suvakkipaskan tuulahdus aavikolla :D
Yritä kestää vaan ... lisää tulee realismia joka päivä :D
Eiköhän sun pitäis lähtee takasin sinne pakkaseen partioimaan sun kavereiden kanssa.

Ainakin maaseudulla suuri osa poliisin "asiakkaista" on vanhoja tuttuja. Tiedetään kuka tottelee milläkin tavalla ja kenellä saattaa olla jopa terä-asetta mukana.

Pakolaisia ei tunneta entuudeltaan eikä ole edes yhteistä kieltä. Ihan tavallisia perheen isiä nää mun tuntemat poliisit on ja niinku kaseiiini sanoikin niin kukapa ei haluaisi terveenä työvuorosta kotiin.

Sen verran voin valottaa kaikille, että ei sieltä mitään ammattisotilaita tule. Nämä on sellaisia reppanoita verrattuna mihin tahansa länsimaiseen sotilaaseen tai poliisiin että oksat pois. Ja vielä parempi, ovat lähteneet paikan päältä ensimmäisenä karkuun. Ennen kuin tulee mahtavia kommentteja niin voin sanoa sen, että itse on tullut aikanaan koulutettua tuhansia Irakilaisia `poliisinalkuja`ampumaan ja muuta ja taidot ovat todella alkeelliset. Ja olen ollut töissä Afganistanissa, Irakissa, Libanonissa, Somaliassa,Syyriassa ja Jordaniassa. Kaikki tämä perustuu valtavaan joukkohysteriaan ja uhoon jonka nämä jantterit saavat aikaiseksi todella helpolla. Tuollaiseen käyttäytymisen hallintaan mitä esim.Saksassa juuri tapahtui ei Suomessa ole minkäänlaisia keinoja (sori vaan), eikä tule olemaan, ellei armeijaa valjasteta apuun rajan ja muiden viranomaisten kanssa (siis jos puhutaan 500-1000+) ihmisjoukon hallinnasta. Pienemmässä mittakaavassa kyllä ja tiedän että ainakin vanhojen kaupunkien pollarit (Turku, Pori, Oulu jne.) vastaa riittävällä kovuudella, mikäli alkaa omissa päissä kovastikin kolista. Ellei sitten Suomen Poliisi ole yhtäkkiä muuttunut sosiaaliviranomaiseksi. Sen sijaan katsoisin ongelmaksi nämä ns. agitaattorit jotka saavat muut pässinpäät liittymään joukkoon tummaan ja aloittaa jonkinlaista joukkokourimista ja ahdistelua tai mitä paskaa ikinä saavatkin päähänsä tehdä. `Tositoimissa olleiden`poliisien/ammattisotilaiden mahdolliseen toimenkuvaan (ainakin Irakissa (poislukien Kurdit)on kuulunut juosta karkuun ekan mustan lipun nähtyään ja univormun ja kaluston paikalleen jättäminen. Atleettisia nuoria miehiä en ole 11 vuoden aikana Lähi-Idässä nähnyt. Taitavat olla ihan Euroopassa turvotettuja jannuja...

Uskon myös että asia on pitkälti noin, ja uskon että ongelma tuleekin juuri siitä miten tällainen porukka käyttäytyy ollessaan suht varmoja ylivoimastaan ja siitä että eivät jää kiinni. Eli juuri tällaiset väkijoukko vastaan siviilit/1 partio vaikka. Nämähän on poliisien omia kokemuksia siitä mitä on tapahtunut.

Hah. Eipähän tuohon paljon lisättävää mahda olla kenelläkään.

En ole löytänyt kunnollista tilastoa mistään. Ainoa sinnepäin menevää tietoa on löytynyt TEMn maahanmuuttajabarometristä (2012) sivulta 18, josta ilmenee, että kyselyyn vastanneista irakilaisista palkansaajista 75% on töissä julkisella. Tosin otanta on vain 37 (kaikkiaan 463 irakilaista oli palkansaajina vuonna 2012).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom