BBC:n sivuilta lainattu: "French journalist
Erwan Desplanques says a friend who was able to escape from the Bataclan concert venue has told him there were five or six gunmen there and
they mentioned Syria during their attack."
http://www.bbc.com/news/live/world-europe-34815972
Mä toivon, että tuo hyökkäys herättäisi lopullisesti Euroopan johtajat, mutta taitaa kuitenkin olla vain toiveajattelua...
Allah akbar! Jumala on Suuri! Ja tässähän ei ole MITÄÄN rasistista todeta että Allah on suuri. Sehän on totuus!
Höpsis. Siellä on rasistiset KKK äärioikeistolaiset hyökkännyt. Niistähän meille on kokoajan varoiteltu, että ne tekevät tämmöistä.
Perkeleen natsit ja rasistit ku jos ei tee terroritekoja niin provosoi viattomat tekemään terroritekoja
Onkohän tämä nyt sen Meillä on unelma porukan unelma?
On. Monikulttuurinen kohtaaminen niinkuin Libanon!
Ihanaa ja väistämätöntä.
Sitä saa mitä tilaa. Aina olen perkele paitsi armeija-aikana vekaranjärven sotilaskodissa tilasin kinkkupizzan ilman ananasta ja sain ananaksella.
Suomessakin tulee tapahtumaan samoin
Ja sinä päivänä minä iloitsen
On iloinen asia että Suomikin kokee vapaan ja monikulttuurisen todellisuuden niinkuin Libanon ja Ranska
On ihanaa että eri kulttuurit elää omin rikkaine tapoineen
On ihanaa että suomi kansainvälistyy
JA SAA MITÄ TILAA
Sillä niinkuin minä abc:llä viime kesänä tilatessani kerrosaterian vaajakoskella rallien päätteeksi krapulassa..
Minä sain kerrosaterian
Niin samoin suomi tilatessaan islamilaista kulttuuria saa sitä islamilaista kulttuuria.
Ne ketkä tilaa ne kantakoot vastuun
Ja sitä päivää odottakaamme iloiten.
Kun tilaus kilahtaa ihanasti ihanaan hakulaitteeseen kuin abc:n hesessä konsanaan ja islamilainen ihana kulttuuri valtaa myös Stadin
When in doubt use c4 niinkuin jamie hyneman sanoo
E: ei ole rasismia sanoa että olisipa ihanaa että kulttuurimme rikastuisi, saisimme mitä tilaamme
kuka teistä on muka tyytyväinen jos tilaa kerrosaterian ja saa jonkun vitun vegepurilaisen? Niinpä!
Ei ole rasismia iloita ihanasta meillä on unelma kulttuurista