en minä tiedä. En ole muslimi.
Juurihan kehotit piirtämästä kiellettyjä kuvia. Mitä kuvia ja kuka kieltänyt? Kenellä tulee peppu kipeäksi kuvista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jostakihan kuvasta tämä Pariisin tapatuma sai alkunsa. Lydät enemmän tietoa googlesta. Itse en osaa vastata enempää.
Ei tarvitse edes miettiä, kun voi todeta: Miten paljon nämä ihmiset ovatkin vieraantuneet normaalielämästä. Pidetään vaan pää pensaassa, perse pystyssä ja odotetaan: Että( ei jos) joku tulee ja pökkäsee. Sitten mennään syyttämään olosuhteita, käännetään toinen poski.--> Ja työnnetään taas pää takaisin pensaaseen... tätä elämän kiertokulkua jatketaan siihen saakka, kunnes ei ole enää päätä, mitä työntää minnekkään!
miksi keuhkota? EU on ottanut tavoitteekseen monikulttuurisuuden ja kansanvaihdon. Jos muslimeilla on x-kertainen syntyvyys kataväestöön, pidemmällä aikavälillä niin Ranskat, Ruotsit kuin muutkin maat ovat muslimimaita. Ehkä on parempi olla vain piirtämättä niitä kiellettyjä kuvia. Mistä sitä tietää vaikka perhekeskeinen patriarkaalinen muslimiyhteiskunta tuottaisi onnellisemman lopputuloksen kuin länsimainen elämäntyyli.
Terroristeja piiritetään: Laukauksia ja räjähdyksiä kuultu - savu nousee painotalosta
Klo 18:32, Itä-Pariisi: Ranskalaisen Le Monde -lehden mukaan myös kosher-kaupan asemies on kuollut.
Klo 18:28, Dammartin-en-Goële: Myös lähellä terroristioperaatiota oleva lähde sanoo ranskalaiselle Le Monde -lehdelle, että keskiviikkoisesta Charlie Hebdon terrori-iskusta epäillyt veljekset olisivat kuolleet operaatiossa. Viranomaiset eivät ole vielä vahvistaneet tietoa.
Mitähän ne meidän vihreät oikein ajattelee, kun tuhoaa koko Eurooppaa? Nimi historiaan? Iranilaisnaiset on kuumia? Dubaissa on rahaa, UAE on muslimimaa, muslimimaa= paljon rahaa ja tulovero 0?
No mitä ne älymystön edustajat ja muut koulutetut jepet tuumaili silloin, kun olivat aikoinaan kaikkein kiivaimpien Htlerin ja Stalinin tukijoiden kelkassa? Ajattelivat tekevänsä hyvää.
Yksittäistapauksiahan nämä ovat...tämäkin yksittäistapaus oli selvästi eriytynyt ja syrjäytynyt, ehkä pelikonsolinaankin oli jokin vanha konsoli: Pariisin sieppaaja oli presidentin kutsuvieras - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
Sanotaanko näin, että koulutus korreloi älykkyyden kanssa ja älykkyys korreloi sen kanssa, kuinka paljon ihminen kykenee keksimään älykäältä ja järkevältä tuntuvia selityksiä ylittääkseen kognitiivisen dissonanssin todellisuuden ja oman ajattelun välillä. Tavallinen kadunmies ei tähän pysty, siksi hällä onkin useammin jalat maassa.
Mutta miettikääpä jonkun perussuomiäijän elämää. Ensin käydään pakkasarmeijat ja sitten valmistutaan insinöörinä opintolainat niskassa. Elämä on kolkkoa. Ehkä tuo patriarkaalinen perhekeskeinen elämäntapa olisikin parempi kuin nykymeno? Ehkä me kritisoimme muslimeja aivan turhasta?
Jos kaikki tekis niinkun Ajatollahi ehottelee, niin sittenpä ei oliskaan valtiota meillä joka jakelee rahaa avokätisesti laiskoille oloneuvoksille, kun verotulot lopahtaa. Joku tuolla edellisellä sivulla puhui ettei ranskalla ole varraa tarkkailla ääri-mussuja, ja eikä varmaan olekkaan kun siellä asuu niin suuri yhteiskunta näitä rauhanuskonnon edustajia, jotka syö valtion pullaa poliisin ja monen muunkin tahon kustannuksella. Mutta ainiin eihän se haittaa kun muslimit on rauhoitettuja nisäkkäitä euroopassa, annetaan tehdä lapsia tuhottomasti (ja maksetaan päälle paremmat taksat kui alkuasukkaille, että integroituuvat paremmin, näin se ainakin suomessa mennee), ja lähi-idässä ne sitten ovatki vappaata riistaa.
Mutta miettikääpä jonkun perussuomiäijän elämää. Ensin käydään pakkasarmeijat ja sitten valmistutaan insinöörinä opintolainat niskassa. Elämä on kolkkoa. Ehkä tuo patriarkaalinen perhekeskeinen elämäntapa olisikin parempi kuin nykymeno? Ehkä me kritisoimme muslimeja aivan turhasta?
Asemiehet soittivat tv-kanavalle: ”Kuulun Isis-järjestöön”
Pariisissa juutalaisessa ruokakaupassa panttivankeja ottanut asemies oli ilmoittanut kuuluvansa terroristijärjestö Isisiin.
Amedy Coulibaly, 32, oli soittanut tv-kanava BFMTV:lle ja ilmoittanut olevansa Isisin jäsen.
Hän myös sanoi koordinoineensa hyökkäyksensä yhdessä Charlie Hebdo -lehteen iskeneiden terroristien kanssa.
Et ole.Olenko mä nyt ainut, jonka mielestä nuo aja_tollahin viestit oli sarkastisia ja sen huomasi heti?
Hollande: Näillä fanaatikoilla ei ole mitään tekemistä islaminuskon kanssaNonii, eihän tällä ole mitään tekemistä islamin kanssa:.