Deleted member 20129
Minä sanoin:
SirMax vastasi:
Johon minä vastasin:
Etkö tosiaan tajunnut pointtia tossa?
Toi koko SirMaxin vastaus oli niin päätön, ettei siihen voinut vastata muuten kuin yhtä päättömästi.. POINTTI siis oli, että todellakaan suurin osa muslmeista ei hyväksy noita tekoja. Eli vastauksesi et saa enemmistön "kyllä" ääntä hyväksynnälle, kysyit sitä sitten 1,4 miljardilta tai 100 sadalta muslimilta. ELI, suurin osa muslmeista ei todellaan hyväksy noita tekoja. Täytyy olla t-o-d-e-l-l-a pihalla jos noin luulee ja tosissani ihmettelen miten joku noin pihalla asioista voi olla.
Sirmax kirjoitti: "Lehdessä oli joskus prosentteja kuinka moni hyväksyy terroriteot ja muut älyttömyydet ni se oli suuri enemmistö."
sinä kumosit tämän väitteen ilman perusteluja toteamalla lukuja 1,4 miljardista ja 700 miljoonasta. Hyvät sulle, osaat jakaa kahtia asioita.
Suurinosa muslimeista asuu jossain ihan vitun hevon tuutissa. Suomessa jos kysytään niin varmasti enemmistö vastustaa terroristitekoja jne. MUTTA, maailmalla on ne 1,4 miljardia muslimia ja niistä enemmistö puoltaa tota paskaa.
Eli mitä sä en nyt taas tajunnut tuosta? SixMaxin lähdettä voi kritisoida mutta älä ala tilastotieteiden perusteita epäröidä. Näissä kyselyissä otetaan aikamonenmonta muuttujaa huomioon.
Vittu sä oot taas ulapalla. Ja ei, en vedä hernettä nenään - en vain tajua miten vitussa sä et voi ymmärtää saatika tajuta tai myöntää asioita mistä itse et tiedä sen hölkäsen pöläystä.