Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kiitos. Kyllä tämä minunkin mittareillani ihan rasismilta kuulostaa, jos pitää paikkansa. Yksi syy lisää olla järjestöä kannattamatta siis.

Tämä meneekin jo mielenkiintoiseksi. Halla-aho ei näet blogissaan tuo esiin näkemyksiä rotujen älykkyyseroista, puhumattakaan eriarvoisuudesta ihmisenä (terv. koko blogin läpi lukenut). Älykkyyseroista hän tosin mainitsee sen verran, että niitäkin on saatava tieteen perustutkimuksen nimissä tarkastella poliittisista paineista riippumattomasti; tämä tuskin tekee kenestäkään rasistia.

Sitä vain yritän sanoa, että minun on vaikea uskoa JHA:n lähteneen mukaan tuohon rotuhygieniapelleilyyn. Joka tapauksessa, vastauksen tuohon Sisu-asiaan nyt ainakin sain, kiitos siitä.

Hallis onkin pitänyt bloginsa hyvin "maltillisena". Tosin tuon tason kansanedustajan on kai vähän pakkokin. Tarkoitin lähinnä sitä, että Suomen Sisu tunnetaan, koska Hallis on sen jäsen.

Lainaan itse itseäni:

Meinaat siis että SS:läisten mielestä kaikki rodut ovat tasavertaisia, mutta näiden rotujen edustamat kulttuurit vaan ovat niin erilaisia, etteivät ne sovi samaan yhteiskuntaan?

Voit toki esittää tyhmää ja sanoa, että meinaat juuri tätä.

Ei vaan lainaan minäkin itseäni ja sanon, että ota auto alle ja mene omilla liikennekulttuurisäännöillä moottoritielle, minä tulen omilla säännöillä perässä. Toivottavasti ei synny ruumiita. Monikulttuuria par excellance.

Eli veit keskustelun jälleen totuttuun tapaan aivan muualle.. ei kait siinä. Keskustelutapa tuokin.

Tuota...jos nyt lainaisit itse itseäsi ja lukisit samalla itse itseäsi. Palaa sen jälkeen tässä esittämääsi kommenttiin keskustelun väistämisestä. Etköhän itse pääse jyvälle tämän enempää rautalangasta vääntämättä.

Ööö.. me keskustelin BB0:n kanssa SS:stä. Sä liityit mukaan, mä vastasin sulle.. edelleen puhuttiin SS:stä.. esitin kysymyksen, johon et vastannut vaan aloit höpisee jostain aivan muusta. Miten tämä:
ota auto alle ja mene omilla liikennekulttuurisäännöillä moottoritielle, minä tulen omilla säännöillä perässä. Toivottavasti ei synny ruumiita. Monikulttuuria par excellance.
..liittyy Suomen Sisuun?

Se on esimerkki monikulttuurisuudesta ja sen oletettavasta toimimattomuudesta. Tämän tajuaa lapsikin. Sinun mielestä ajatukseen liittyy aina (Suomen sisulla jotenkin salajuonimaisesti piilotettuna) ajatus roduista. Eikä liity. Sen takia et löydä aiheesta linkkiä ja sen takia joudut toimimaan sisulaisten ajatusten lukijana.

Pohdipa ihan itse keskustelusi laatua.

Tässä oli mun kysymys:

Meinaat siis että SS:läisten mielestä kaikki rodut ovat tasavertaisia, mutta näiden rotujen edustamat kulttuurit vaan ovat niin erilaisia, etteivät ne sovi samaan yhteiskuntaan?

Vastaa kyllä tai ei, ja lopeta paskan jauhaminen.

edit. muotoillaan kysymys uudelleen, ettet ala nussimaan pilkkua:

Oletko itse sitä mieltä, ettei Suomen Sisussa vallitse rasistiset aatteet?

Tässä oli mun kysymys:

Vastaa kyllä tai ei, ja lopeta paskan jauhaminen.

edit. muotoillaan kysymys uudelleen, ettet ala nussimaan pilkkua:

Oletko itse sitä mieltä, ettei Suomen Sisussa vallitse rasistiset aatteet?

Älä arvo: katso! [video]http://areena.yle.fi/tv/1825843[/video]

Miksi tilanteet eivät ole verrattavissa? Valtion edustaja joka on homoseksuaali.

.

hahaha...voi vittu.

Et sitten tajua... kato nyt vähän mikä on presidentin rooli, ja mikä ulkoministerin rooli.

PresidenttiPARI edustaa suomea ulkomailla. Mitähän sauditkin meinaisi jos maahan pyrkisi kaksi persereikäkairaajaa valtiovierailulle, ja käsi kädessä koneesta laskeutuisivat.

Vittu, ennen vihreät oli niitä varten, ketkä yrittivät piilottaa nolouttaan sen, että olivat olleet ennen stalinisteja. lisäksi muutama ituhippi.

Nykyään vihreät koostuu enimmäkseen city-pervojen perseennuolijoista.

Sori kun kesti.

Rasismi on käsitteenä hyvin tulkinnanvarainen. Mun kirjoissa Suomen Sisu täyttää rasismin määreet. Kyseessä on äärioikeistolainen järjestö joka vastustaa kulttuurien sekoittumista, koska heidän mukaansa eri rodut eivät voi olla toistensa kanssa tekemisissä, sillä erot kulttuurien väleillä ja rotujen älykkyyksillä on niin isot, ettei yhteiselo onnistu. Valkoista rotua pidetään ylivertaisena muihin rotuihin nähden ja tätä minä kutsun rasismiksi. Voisin melkein mutuilla suoraan, että jos SS olisi Suomen päättävä elin, niin Suomessa harrastettaisi ihan virallista segregaatiota.

Kyseessä on onneksi vain marginaalinen järjestö jolla ei ymmärtääkseni ole juurikaan toimintaa ja ainut vaikuttava henkilö, jonka avulla koko järjestön nimeä edes mediassa nähdään on Jussi "itkupilli" Halla-Aho.

1) Muistatko kun myönsit itse olevasi rasisti?

2)Halla-Aho ei itke, vaan kertoo totuuksia, silkkaa faktaa.

hahaha...voi vittu.

Et sitten tajua... kato nyt vähän mikä on presidentin rooli, ja mikä ulkoministerin rooli.

PresidenttiPARI edustaa suomea ulkomailla. Mitähän sauditkin meinaisi jos maahan pyrkisi kaksi persereikäkairaajaa valtiovierailulle, ja käsi kädessä koneesta laskeutuisivat.

Niin siinä on tosiaan se ero että ulkoministerillä on oikeaakin valtaa siinä missä presidentin rooli on melko lailla seremoniallinen. Pyritkö nyt väittämään tuolla sun pari-argumentilla että presidentin puoliso jotenkin jakaa vallan? Kekkosellakin oli vissiin vaimo mukana saunareissuilla Neuvostoliitossa...

Yhä mun mielestä on kyllä niin kornia että nämä herramirandokset sun muut täällä huutaa että ählämit on turhia ja niillä ei ole mitään annettavaa meille mutta samalla kuitenkin pitäisi tarkkaan katsoa heidän mieltymystensä mukaan kuka meillä on valtion nimellisenä päämiehenä.

Niin siinä on tosiaan se ero että ulkoministerillä on oikeaakin valtaa siinä missä presidentin rooli on melko lailla seremoniallinen. Pyritkö nyt väittämään tuolla sun pari-argumentilla että presidentin puoliso jotenkin jakaa vallan? Kekkosellakin oli vissiin vaimo mukana saunareissuilla Neuvostoliitossa...

Yhä mun mielestä on kyllä niin kornia että nämä herramirandokset sun muut täällä huutaa että ählämit on turhia ja niillä ei ole mitään annettavaa meille mutta samalla kuitenkin pitäisi tarkkaan katsoa heidän mieltymystensä mukaan kuka meillä on valtion nimellisenä päämiehenä.

Sauli hoitaa vierailuillaan hyvin myös kauppasuhteita, nytkin Kiinassa iso kauppavaltuuskunta mukana. Ahtisaarimainen meininki, ihan eri kuin tällä lesbopunapäällä, joka saarnasi vaan siitä, miten maailma on niin paha marginaaliryhmille.

Ählämeissä sama juttu kuin ryssienkin kanssa: molemmat perseestä, mut meillä ei ole varaa olla olematta tekemisissä niiden kanssa, vaikka valtioiden meno ei miellytäkään, saati ne kansalaiset siellä.

vaimon tehtävä on kai siellä vaan hymyillä kauniisti ja olla näteissä vaatteissa, ja jutella smalltalkkia päämiehen puolison kanssa.

Mun puolesta eläkööt siellä paskaislaminsa mukaan, mutta älköön tuoko sitä paskaoppiaan tänne. sama kuin taannoin kommunismin kanssa, ryssät olkoon kommunismissa, mutta hyvä kun täällä on päinvastainen meno päällä.

Uskomatonta miten jotku voi sanoa Halla-ahon itkevän asioista. Kaveri osaa puhua aroista asioista niin asiallisesti kuin mahdollista, mutta tietenkin semmoinen joka maahanmuuttoa vastustaa on rasisti. Kerrohan diskusti, että mitä hyvää maahanmuuttajat varsinkin muslimit ovat tuoneet vaikka esim ruotsiin?? Kohta meno on samanlaista täälläkin. Toivottavasti sitä en ole itse enään näkemässä.

Itketään sitten kuorossa.. ei tätä nyky tilannetta seuratessa hymyilytä yhtään.. pari kertaa on meinannut ihan itkettään ruveta kun jotain joukkoraiskaajien uhrin lausuntoja on lukenut. Sellaisia eksoottisia petoeläimiä tänne rahdataan että kohtuuden nimissä niihin pitäisi määrätä metsästysajat jolloin noita puskissa esiintyviä suojavärin turvin uhreja ryöstäviä ja raiskaavia voisi vähän harventaa. Ehdotan että metsästys aika alkaisi 1.1 ja loppuisi 29.12 kuulostaa ihan sopivalta.

Älä arvo: katso! [video]http://areena.yle.fi/tv/1825843[/video]

Katsottu on jo silloin kun se tuli, eikä muuttanut mun mielipidettä mihinkään. Korkeintaan sen verran muutti mielipidettä, että tajusin heidän olevan vielä kaiken lisäksi senki verta munattomia etteivät voi myöntää olevansa rasisteja. Miksi ei voi semmoista myöntää? Mikä siinä on niin pahaa? Senku sanoisivat suoraan että vihaavat neekereitä ja muita mutakuonoja. Sitähän kaikki hc Persukannattajatkin aina arvostaa.. että puhutaan suoraa.

ps. Väittihän OJ:kin ettei se murhannut vaimoaan :)

Ah tätä sivistynyttä tekstiä mitä mä täällä luen. Maahanmuuttokritiikkiä parhaimmillaan.

Kuinka kauan veikkaat että eurooppalaiset ylipäätään jaksavat olla silmille hyppivän roskaväen suhteen sivistyneitä?

Tai oikeammin kai, miksi ihmeessä pitäisi?

Katsottu on jo silloin kun se tuli, eikä muuttanut mun mielipidettä mihinkään. Korkeintaan sen verran muutti mielipidettä, että tajusin heidän olevan vielä kaiken lisäksi senki verta munattomia etteivät voi myöntää olevansa rasisteja. Miksi ei voi semmoista myöntää? Mikä siinä on niin pahaa? Senku sanoisivat suoraan että vihaavat neekereitä ja muita mutakuonoja. Ei kyseinen järjestö kuitenkaan ole mihinkään Eduskuntaan pääsemässä tai millään tapaa vaikuttamaan politiikkaan, joten puhuisivat vaan suoraan. Sitähän kaikki hc Persukannattajatkin aina arvostaa.. että puhutaan suoraa.

ps. Väittihän OJ:kin ettei se murhannut vaimoaan :)

Ja sun mielestä Dan Koivulaakso ja se nainen olivat perillä asioista ja argumentaatio pelitti...

Silmille hyppivän roskaväen suhteen ei kuulukaan olla sivistyneitä.

- - - Updated - - -

Ja sun mielestä Dan Koivulaakso ja se nainen olivat perillä asioista ja argumentaatio pelitti...

Ei todellakaan. Se HBL:n eukko ei näyttänyt tietävän oikeasti mistään mitään, vaan oli just tyypillinen suomenruotsalainen. Ja Dani oli todella ärsyttävä.. pelkästään puhetyyli ja ilmeet sai mut voimaan pahoin, vaikka välillä tuli joitain ihan asiapointteja. Kuten tuli myös Hallusinaatiolta välillä joitain ihan asiapointteja.

Back
Ylös Bottom