Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moni kaveri ilmeiseti on unohtanut aatteensa, kun mamujen ja smugujen kanssa UB:n riveissä on.
F89, koetko nyt, että sun ja sun kavereiden sekä muijas maassaolo on jotenkin ihattuna, kun kemin kaupunginvaltuustoon on valittu uusia tuulia? Voit ihan rauhassa mennä kemin torille järjestämään mielenosoitusta. Muista kuitenkin syyttää äänestäjiä, syytönhän valtuutettu äänimääräänsä on.
Vai koetko sinä nämä "SAVE OUR RACE!" jutut jotenkin hienona asiana?
Miten sinä koet Islamin uskon?
No mites mä sen kokisin? Uskontona kenties?
Sama kysymys sulle kun hoyhenen_kevyelle. Näetkö tuon kaverin facebook sepustukset hienona juttuna?
No mites mä sen kokisin? Uskontona kenties?
Sama kysymys sulle kun hoyhenen_kevyelle. Näetkö tuon kaverin facebook sepustukset hienona juttuna?
Harmitomampa, kuin Islamin uskon..
Eli eivät sinussakaan suurta ihastusta kaverin jutut aiheuttanut, right?
Näin ajattelinkin. Miksi se Islam sitten piti tähän keskusteluun ottaa mukaan?
Vastakkain asettelua. Tuolla Harrin sivulta löyty jopa asiaa. "Miksi ei saada rikollista mamua ulos maasta?" etc asioita. Ehkä Kemiläisiä puree moiset markkinat ja siellä kyllä on pointtia, en vain markkinoisi itse ehdokkaana asiaa tuolla tavalla.
Sitten jos palaamme Islamiin, siitä ei olla keksitty oikein hyvää vielä kumpikaan? Right?
Vai koetko sinä nämä "SAVE OUR RACE!" jutut jotenkin hienona asiana?
Jos tuhannet ihmiset saa mielenrauhan Islamista, tai no uskonnosta yleensäkin, niin eiks se oo hyvä juttu? Itse en tosin ateistina usko mihinkään, mutta kukin tavallaan. Ei ole multa pois.
No eikö tuossa Islamissa sitten ole aika väsynyttä nostaa heidät muiden yläpuolelle? Kuitenkin toiseksi suurin uskonto.
Kuka heitä on nostamassa?
"Bakri vakuuttaa, että islamin mukaan muslimit ja ei-muslimit eivät ole tasa-arvoisia, koska Allah on määrännyt, että muslimit ovat aina muita ylempiä" - http://aikapommi.wordpress.com/Kuka heitä on nostamassa?