Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
USA:ssa tulee rahaa aika heikosti, jos ei käy töissä....

siellä taitaa olla muistaakseni niin, että 3kk maahantulosta tulee tukia ja sit katkeaa kokonaan.

Dii, kyllä mä ymmärrän, että tollanen kaveri vetoaa mielipiteillään, jos itse ei osaa ajatella napaansa pidemmälle. Noi jutut maahanmuuttajista ja homoliitoista naurattais ehkä teini-ikäisiä pikkupoikia, mutta melko huolestuttavaa, että ne tuntuu vetoavan aikusiinkin ihmisiin.

Nii eli se on huolestuttavaa jos joku valtuutettu haluaa tiukempaa linjaa steissinekruja ja raiskaajamamuja kohtaan? Eli sen saman ulkomaalaisen jätkän pitäs antaa vetää perseeseen niitä lukion tyttöjä 10 vuotta putkeen ennenkuin aletaan harkitsemaan karkoitusta?

Toi vetoaa ihan jokaiseen suomen kansalaiseen, ja toki on näitä poikkeuksia joiden mielestä Kaisaniemen puistoon voisi vaikka rakentaa hotellin ja ilmaisen asumisen somaleille ja muille mukaville tyypeille. Se raiskauksen uhri joka saa vaikka pahimmassa tapauksessa aidsin siitä tummasta munasta, ei saa kuin vuosien piinan ja traumat.

Aivan, eli systeemi kusee kun syydetään ilmaista ruokaa suuhun vuodesta toiseen. Korni sanonta kuuluu: "dont hate the player, hate the game"

Euroopassa ja etenkin pohjoismaissa kuka tahansa voi loisia tuilla tekemättä mitään, mutta silti tässä kunnostautuvat lähes aina samat kansanryhmät. Turha sysätä aina kaikkea vastuuta muille.

Toi vetoaa ihan jokaiseen suomen kansalaiseen, ja toki on näitä poikkeuksia joiden mielestä Kaisaniemen puistoon voisi vaikka rakentaa hotellin ja ilmaisen asumisen somaleille ja muille mukaville tyypeille. Se raiskauksen uhri joka saa vaikka pahimmassa tapauksessa aidsin siitä tummasta munasta, ei saa kuin vuosien piinan ja traumat.

http://kunnollisvaalit-2012.blogspot.fi/2012/10/harri-tauriainen-kemi-ps.html?spref=fb

En mä tiedä vetooaks nyt ihan jokaseen Suomalaiseen nää white power jutut ja muut hassutukset.

Helvetin hyvää juttua toi. Ihan perus käytössääntöjä ulkomaanosaajille. Jos ei vittu kiinnosta tehdä muutaku maleksia alikulkutunneleissa ja ahdistella naisia ni totta helvetissä pois täältä ja nopeasti. Mun puolesta dösäkuski voi olla vaikka violetti, mut kyse onkin näistä loisista.

Suomessa pitäs tulla skinien uudelleen nousu ni sais pidettyä kaupungit puhtaana. :)

Euroopassa ja etenkin pohjoismaissa kuka tahansa voi loisia tuilla tekemättä mitään, mutta silti tässä kunnostautuvat lähes aina samat kansanryhmät. Turha sysätä aina kaikkea vastuuta muille.

Sossurahaa saa liian helposti. Se on systeemin vika. Tietyt kansanryhmät käyttää näitä rahoja hyväkseen. Mitäänhän he eivät lain mukaan tee väärin vaan näkevät tässä mahdollisuuden saada rahaa siivoamatta yhtään metroa tai rappukäytävää. Moraalisesti arvelluttavaa? Kyllä. Ymmärränkö jos joku näin silti tekee? Kyllä. Joten, systeemi kusee..

Suomessa pitäs tulla skinien uudelleen nousu ni sais pidettyä kaupungit puhtaana. :)
Skinit olivat aivan yhtä pahoja loisia ja pitkälti väkivaltaisia idiootteja.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sossurahaa saa liian helposti. Se on systeemin vika. Tietyt kansanryhmät käyttää näitä rahoja hyväkseen. Mitäänhän he eivät lain mukaan tee väärin vaan näkevät tässä mahdollisuuden saada rahaa siivoamatta yhtään metroa tai rappukäytävää. Moraalisesti arvelluttavaa? Kyllä. Ymmärränkö jos joku näin silti tekee? Kyllä. Joten, systeemi kusee..

Sossurahaa saa väärät ihmiset. Ne ei kuulu kuin suomalaisille ei afrikkalaisille tai terroristin näköisille kikkaraleteille. Tääl on tarpeeks suomalaisia vähäosaisia muutenkin. Disgustikin vois joskus katsella jotain ajankohtaisohjelmia tosimaailman menosta eikä aina jeesustella täällä.

Helvetin hyvää juttua toi. Ihan perus käytössääntöjä ulkomaanosaajille. Jos ei vittu kiinnosta tehdä muutaku maleksia alikulkutunneleissa ja ahdistella naisia ni totta helvetissä pois täältä ja nopeasti. Mun puolesta dösäkuski voi olla vaikka violetti, mut kyse onkin näistä loisista.

Eli sä allekirjoitat nuo white power jututkin?

Hervannastahan noita nahkapäitä löytyy. Subu ja muut piristeet tuntuvat maistuva. Ei yhtään sen yhteiskuntakelpoisempaa sakkia kun jotku Kaisaniemen Somalitkaan.

Ne ajettiin pois 90 -luvun lopussa stadista. Tulivat muutaman kerran busseilla Joensuusta ja muualta (yleensä juhlapyhinä esim. vappuna, uutenavuotena jne), kunnes lopettivat kokonaan, koska alkoivat saada pahasti selkään.. Eipä niitä sen koomin ole pk -seudulla näkynyt.

Mutta aina saat toivoa. Mielellään ajetaan ne uudestaan pois :)

Eli sä allekirjoitat nuo white power jututkin?

Hervannastahan noita nahkapäitä löytyy. Subu ja muut piristeet tuntuvat maistuva. Ei yhtään sen yhteiskuntakelpoisempaa sakkia kun jotku Kaisaniemen Somalitkaan.
Jos pitäisi valita, että otanko naapuriini asumaan sata somalipakolaista vai sata skinia, niin aika vaikea olisi valinta. Molemmat osaavat kyllä tuhota ympäristönsä elinolosuhteet aika tehokkaasti. Joskus Joensuussa asuin skinien lähellä, eikä kyllä tuu tuota idioottiporukkaa ikävä.

Ne ajettiin pois 90 -luvun lopussa stadista. Tulivat muutaman kerran busseilla Joensuusta ja muualta (yleensä juhlapyhinä esim. vappuna, uutenavuotena jne), kunnes lopettivat kokonaan, koska alkoivat saada pahasti selkään.. Eipä niitä sen koomin ole pk -seudulla näkynyt.

Niinpä, eli ulkomaalaiset ei suvaitse suomalaisia suomessa. Vaan tulee tänne räyhäämään. Se kertoo teistä kaiken. Mitäs luulet jos mä menisin naisia hakkaamaan somaliaan? Kattoisko ne sitä hyvällä, vai vedettäiskö mua jeepin perässä palleista?

Tossa näkee että se aika koittaa kun ahdullah kavereineen saa etsiä puhelintolppaa perseestään.

Onhan se toki kiva että 10 kurdia pieksi mun tyttöystävän steissillä tossa vuosi sitten. Et siinä näkee mitä miehiä ne on. Vittu mitä alhaisinta paskaa mitä voi maa päällään kantaa.

Se kerho muuten kaatui sisäisiin riitoihin, eikä siihen et ne ois jatkuvasti saanu koteloonsa.

Meinaatko tätä surullisenkuuluisaa Hki skinsiä?

Moni kaveri ilmeiseti on unohtanut aatteensa, kun mamujen ja smugujen kanssa UB:n riveissä on.

Niinpä, eli ulkomaalaiset ei suvaitse suomalaisia suomessa. Vaan tulee tänne räyhäämään. Se kertoo teistä kaiken. Mitäs luulet jos mä menisin naisia hakkaamaan somaliaan? Kattoisko ne sitä hyvällä, vai vedettäiskö mua jeepin perässä palleista?

Tossa näkee että se aika koittaa kun ahdullah kavereineen saa etsiä puhelintolppaa perseestään.

Onhan se toki kiva että 10 kurdia pieksi mun tyttöystävän steissillä tossa vuosi sitten. Et siinä näkee mitä miehiä ne on. Vittu mitä alhaisinta paskaa mitä voi maa päällään kantaa.
Ihan yhtä paskaa sakkia ne skinitkin on. Ja jos ihan rehellisiä ollaan niin enemmän mä olen nähnyt työssäkäyviä mamuja kuin skinejä.

Tiedän kolme skinien "uhria". Kaksi ovat työssäkäyviä syntyperäisiä Suomalaisia, mutta sattuvat olemaan tummempia ihonväriltään. Puhuvat ihan normaalia Suomea. Kunhan nyt sattuivat skinien mielestä olemaan väärän värisiä. Kolmas olen itse, sain teininä parilta skiniltä oikein reilun kerhon selkäsaunan ja maiharia naamaan, koska en polttanut tupakkaa ja täten sitä ei mulla ollut. Ja itse olen täysin syntyperäinen suomalainen, enkä muulta todellakaan näytä. Että se Skinien älykkyydestä.

Ei vittu ihan oikeasti. Luuletteko te tosiaan, että koska mamuissa on paskasakkia, niistä päästään sympatiseeraamalla ja kannustamalla kotimaista paskasakkia eli skinejä? Ei ne sossurahat kuulu Suomalaisillekaan loisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom