Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eipä noissa äärimaissa taida hirveesti olla naisiin kohdistunutta henkiRIKOLLISUUTTA. Kunniamurha - ei rikosta, nainen raiskataan ja sen seurauksena kivitetään - ei rikosta.

Totta, mutta lasketaan ne mukaan henkirikoksiksi. Kuinkahan yleisiä tuollaiset kunniamurhat ja kivitykset ovat islamistisissa maissa vuositasolla suhteessa islaminuskoisten lukumäärään?

Pointtini on lähinnä siinä, että jos halutaan vertailla vaikkapa islaminuskoisten ja suomalaisten väkivaltaisuutta toisiinsa nähden, niin meidän tulisi muistaa, että islaminuskoisia on karkeasti arvioiden n.260 kertaa enemmän kuin suomalaisia. Syyllistyvätkö ne 260 kertaa enemmän väkivaltaisuuksiin ja henkirikoksiin kuin suomalaiset? En tiedä vastausta, pitäisi olla jotain luotettavaa ja vertailukelpoista tilastotietoa.

Hyväksyttävää se on myös katolisissa ja ortodoksimaissa, eikä päädy herkästi tilastoihin, mutta silti ne ovat tilastojen kärjessä.

Onko? sharia-lain suhtautumisen asiaan mä tiedän. mut mihin perustuu ortodoksien ja katolisten hyväksyntä?

- - - Updated - - -

Pointtini on lähinnä siinä, että jos halutaan vertailla vaikkapa islaminuskoisten ja suomalaisten väkivaltaisuutta toisiinsa nähden, niin meidän tulisi muistaa, että islaminuskoisia on karkeasti arvioiden n.260 kertaa enemmän kuin suomalaisia. Syyllistyvätkö ne 260 kertaa enemmän väkivaltaisuuksiin ja henkirikoksiin kuin suomalaiset? En tiedä vastausta, pitäisi olla jotain luotettavaa ja vertailukelpoista tilastotietoa.

No tosta voi alottaa laskemisen:
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm

ja tästä:

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks

vuosien 2003-2012 kamaa.

Ei taida 260 edes riittää...

Onko? sharia-lain suhtautumisen asiaan mä tiedän. mut mihin perustuu ortodoksien ja katolisten hyväksyntä?

- - - Updated - - -

No tosta voi alottaa laskemisen:
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/TheList.htm

ja tästä:

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks

vuosien 2003-2012 kamaa.

Ei taida 260 edes riittää...

Pahoittelen, mutta jo pelkkä sivuston osoite: www.thereligionofpeace.com ja etusivun kuvat saivat minut sulkemaan sivuston. Koita löytää joku puolueeton lähde.

Ps.Ja miten niin "ei taida 260 EDES riittää"..

Pahoittelen, mutta jo pelkkä sivuston osoite: www.thereligionofpeace.com ja etusivun kuvat saivat minut sulkemaan sivuston. Koita löytää joku puolueeton lähde.

Ps.Ja miten niin "ei taida 260 EDES riittää"..

Mikä "puolueeton" lähde sulle kelpais terroristi-iskujen lähteeks? Sellanen, joka myös pitää kirjaa niistä? Tietysti sä voit sulkea silmät ja sanoa, että ei käy. Toki voihan olla, että jotkut on jaksanu vuodesta 2003 tähän päivään asti keksiä terroristi-iskuja, niiden uhrimäärän, paikat etc.

Miks mun pitäis etsiä? Sähän sitä kysyit ja mä vastasin. Jos sulle ei kelpaa toi ni ei se mua kaivele. Jos kiinnostaa niin käytä googlea.

siten niin EDES että noista terroristi-iskuista tulee kuolonuhreja 7 kuukaudessa jo reilusti yli 300. siihen kaikki muut päälle. kyllä sä varmaan ymmärrät. jos suomessa tapetaan yksi niin se vastaa 260 kuollutta muslimin tekemänä, kaksi vastaa 520 jne. ei oo vaikeeta.

ehkä sä itse etsit sellaisen lähteen joka näyttää, että tuo mun linkki ei pidä paikkansa. pelkkä sun sana ei riitä vakuuttamaan.

Täällä ei moni varmaan tajua että monessa näissä ähläm kehitysmaassa ei pidetä mitään tilastoja, tai jos pidetään jotain "tilastoja" ni on erittäin muokattuja. Albania on yksi maailman likaisimmista paikoista ja kaikki on ihan roskaväkeä ja täysiä sikoja. Tuossa rauhanuskonto sivussa kerrotaan asiat asioina ja matematiikka ei valehtele!

Älä valehtele ei tosiaankan esiinny, eikä Suomi ole erityisen väkivaltainen maa, miksi sinun pitää valehdella tuollaista? Suomi on yksi maailman turvallisimmsta maista elää ja olla aivan eriluokka kuin esim. muslimimaat, Afrikanmaat ja Etelä-Amerikka tai Yhdysvallat

Sä tulet vähän myöhässä tähän keskusteluun. Tässä on jo viimeiset 3 sivua juteltu aiheesta. Mä olen linkittänyt suoria tilastoja ja faktoja aiheesta, jotka tukee mun kantaa. Rankkuri on vaiennettu jo kahteen kertaan. En millään jaksaisi aloittaa sun kanssa samaa vääntöä alusta. Tutki nyt vaikka näitä kahta sivustoa tähän alkuun..

http://www.optula.om.fi/Satellite?bl...pplication/pdf

http://www.optula.om.fi/1247667026356

..ja lue esim. postit #33384 ja #33359 ennen kuin huutelet mitä sattuu tämän enempää.

http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/112858-muukalaiskammoa-lietsottiin-a-studiossa-alaik%C3%A4isseksill%C3%A4

Blogisti Mikko Ahola pureutuu eilisen a-studion innoittamana raiskausten syihin.

Ylen muukalaiskammoinen ja rasistinen linja jatkuu. Tänään erittäin ilkeästi lietsottiin seksuaalistettua rasismia maahanmuuttajia kohtaan A-studiossa.

Islaminuskoiset eivät kuitenkaan juota tyttäriään humalaan, ja altista näin heitä raiskauksille:

Me haukumme islaminuskoisia, joiden tyttäret eivät juo alkoholia, mutta samalla annamme omien tyttäriemme sammua satamäärin joka viikonloppu, ja tulla maatuksi sammuneena tai puolitiedottomanssa tilassa.

Kysyn vain, kumpia väksinmaataan tänäkin viikonloppuna enemmän, sammuneita suomalaistyttöjä vai islamilaisen miehen mukaan lähteneitä suomalaistyttöjä?

Kun ei juo viinaa, ei törmää juopuneisoin suomalaisnaisiin, eikä tule raiskaussyytteitä.

- - - Updated - - -

Sä tulet vähän myöhässä tähän keskusteluun. Tässä on jo viimeiset 3 sivua juteltu aiheesta. Mä olen linkittänyt suoria tilastoja ja faktoja aiheesta, jotka tukee mun kantaa. Rankkuri on vaiennettu ja kahteen kertaan. En millään jaksaisi aloittaa sun kanssa samaa vääntöä alusta. Tutki nyt vaikka näitä kahta sivustoa tähän alkuun..

http://www.optula.om.fi/Satellite?bl...pplication/pdf

http://www.optula.om.fi/1247667026356

..ja lue esim. postit #33384 ja #33359 ennen kuin huutelet mitä sattuu tämän enempää.

http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Suomi+ei+ole+erityisen+v%C3%A4kivaltainen+maa/1135252071737
Suomi ei ole erityisen väkivaltainen maa
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen Verkkokatsauksen 12/2009 perusteella pystyy havainnollistamaan, millä tasolla ovat naisten ja miesten väkivaltakuolemat 36:ssa Euroopan maassa ja miten Suomi sijoittuu vertailussa.
Suomi on niiden joukossa. Meillä surmattiin sataatuhatta henkeä kohti naisia 1,2 ja miehiä 3,2. Saksaan verrattuna luvut ovat kaksin- ja viisinkertaiset mutta silti melko lähellä tämän yhtenäisen ryhmän keskiarvoja (naissurmia 1,0 ja miessurmia 2,0).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mikä "puolueeton" lähde sulle kelpais terroristi-iskujen lähteeks?...

Tarkoituksena oli selvittää sitä onko keskimääräinen islaminuskoinen taipuvaisempi väkivaltaan kuin suomalainen. Ainoa tapa selvittää asia on tutkia jonkin arvovaltaisen ja puolueettoman lähteen vertailukelpoisia henkirikostilastoja islaminuskoisissa maissa, ottaa asiaankuuluvat epävarmuustekijät huomioon mitä tulee eri maiden tapaan tilastoida henkirikoksia ja verrata sitä Suomen lukuihin. Ja huom. sotaa käyvät islamistiset alueet tulee jättää tutkimuksen ulkopuolelle, samoin kuin suomalaistenkaan väkivaltaisuutta sodan olosuhteissa ei huomioida.

Eli tarkasteltavana pitää olla suomalainen sodan ulkopuolella elävä yhteiskunta vs keskimääräinen islaminuskoinen sodan ulkopuolella elävä yhteiskunta.

Itse en tiedä kummat ovat herkemmin väkivaltaisia, mutta ainakaan minulla ei lähtökohtaisesti ole mitään syytä uskoa, että keskimääräinen rauhallisissa oloissa elävä islaminuskoinen ihminen olisi sen väkivaltaisempi kuin suomalainenkaan. Tottakai jotain eroja on väkisin suuntaan tai toiseen, mutta mitään merkittävää eroa ei ole syytä epäillä.

www.iltalehti.fi/uutiset/2012080215910195_uu.shtml
Maahanmuuttajat
kaipaisivat lisää
seksuaalikasvatusta

Luin tän jutun ja mun matikka varmaan eroaa toimittajan vastaavasta. Toimittajahan ilmaisee, että maahanmuuttajien tekemien seksuaalirikosten määrä on pieni, koska heitä on 200 000 ja vankilassa 25 näistä rikoksista. Jos Suomessa on 5,3milj. asukasta, tekee noiden lukujen mukaan 4% väestöstä 25% seksuaalirikoksista.

Täällä ei moni varmaan tajua että monessa näissä ähläm kehitysmaassa ei pidetä mitään tilastoja, tai jos pidetään jotain "tilastoja" ni on erittäin muokattuja. Albania on yksi maailman likaisimmista paikoista ja kaikki on ihan roskaväkeä ja täysiä sikoja.
Tänä vuonna kävin siellä ja en kyllä tunnista yhtään kohtaa, mitä mainitsit Albaniasta. Oli alueet sitten kristittyjen tai muslimien asuttamia. Sun kannattais muutenkin vähän hengittää välillä noiden sun juttujes kanssa.

ei liity mitenkää tämän hetkisiin keskusteluihin täällä mutta pakko heittää ajatusta vähän kehiin vaihteeksi, mietin tossa ku olen tuntenut paljonki mustalaisia elämässäni niin olen huomannut että niillä on aika tiukkaan niiden oma kulttuuri ja hyvinkin halveksiva asenne valkoisia pellejä kohtaan, nämä on siis manneja jotka on ollut suomessa jo monen monen sukupolven ajan. 100% niistä kaikista kymmenistä manneista joita tunnen on rikollisia, kusettajia, halveksuu valkoisia sekä tykkää välillä porukalla mennä kapakoihin/kaduille näyttämään valkoisille junteille heidän paikkansa.

josta voidaan päätellä sellainen asia että jos manneilla ei ole kulttuuri muuttunu tänne muuton jälkeen jotain päälle sadan vuoden aikana muutaku siihen suuntaan että on opittu käyttään hyväkseen paljo paremmin valkoisen tyhmyyttä niin miten vois olettaa että muutkaan erilaiset herrasrotujen edustajat sen paremmin integroituis?

aiva sama mitä rotua tai uskontoa taikka elämäntapaa kukakin edustaa jokainen kuitenki kunnioittaa vaan sitä mitä itse on, eikä kovinkaan mielellään vaihda elämäntapaansa, asenteitaan ja omaa identiteettiään muiden takia, siksi aikalailla humanitäärinen maahanmuutto kusee.

esim mietitääs, kuinka moni pakkiksen hommahomoista olis valmis menemään naimisiin mustan naisen kanssa, tekeen lapsia sen kanssa, ryhtyä muslimiksi ja omaksua aikalailla kaikki mahdolliset tavat mitä näillä kultamunilla on? en usko että kovin monikaan olisi mitenkään innokas siihen, niinku ei ole moni mamukaan valmis luopumaan omista aatteistaan. kaikki on rasisteja loppupeleis, jokaisen rodun keskiverto edustaja on sitä ainakin 80% todennäköisyydellä enemmän tai vähemmän, mut väittäisin silti että prosentit on enemmänki 100% luokkaa.

paitsi että tätä mun paskanjauhantaani neutralisoi aika hyvin se tosiasia että vain valkoiset voi olla rasisteja koska jostain syystä mikään tummapigmenttisempi ihmistä muistuttava olento ei voi millään omata mitään rasistisia piirteitä.

"Unohdit" lisätä tänne vielä samasta lähteestä seuraavan..

Niin on jos tapaa hengailla alkoholistien ryyppyporukoissa.

Pääasiassa juopot puukottavat toisiaan. Harmeja kyllä aiheuttavat muillekin.

Luin tän jutun ja mun matikka varmaan eroaa toimittajan vastaavasta. Toimittajahan ilmaisee, että maahanmuuttajien tekemien seksuaalirikosten määrä on pieni, koska heitä on 200 000 ja vankilassa 25 näistä rikoksista. Jos Suomessa on 5,3milj. asukasta, tekee noiden lukujen mukaan 4% väestöstä 25% seksuaalirikoksista.

Ainahan näistä uutisoidaan samaan tyyliin. Tämä on sitä samaa propagandaa mikä tällä hetkellä jostain kumman syystä Suomen valtamediassa vallitsee. Yritäpä huomauttaa vaikka tuosta jossain hesarin tai iltapulun mielipidepalstalla, niin tuskinpa saat ääntäsi kuuluviin.

Tarkoituksena oli selvittää sitä onko keskimääräinen islaminuskoinen taipuvaisempi väkivaltaan kuin suomalainen. Ainoa tapa selvittää asia on tutkia jonkin arvovaltaisen ja puolueettoman lähteen vertailukelpoisia henkirikostilastoja islaminuskoisissa maissa, ottaa asiaankuuluvat epävarmuustekijät huomioon mitä tulee eri maiden tapaan tilastoida henkirikoksia ja verrata sitä Suomen lukuihin. Ja huom. sotaa käyvät islamistiset alueet tulee jättää tutkimuksen ulkopuolelle, samoin kuin suomalaistenkaan väkivaltaisuutta sodan olosuhteissa ei huomioida.

Eli tarkasteltavana pitää olla suomalainen sodan ulkopuolella elävä yhteiskunta vs keskimääräinen islaminuskoinen sodan ulkopuolella elävä yhteiskunta.

Itse en tiedä kummat ovat herkemmin väkivaltaisia, mutta ainakaan minulla ei lähtökohtaisesti ole mitään syytä uskoa, että keskimääräinen rauhallisissa oloissa elävä islaminuskoinen ihminen olisi sen väkivaltaisempi kuin suomalainenkaan. Tottakai jotain eroja on väkisin suuntaan tai toiseen, mutta mitään merkittävää eroa ei ole syytä epäillä.

Mikähän "arvovaltainen" taho näin hyysäyksen päivinä pitäis tilastoa tapoista uskonnon mukaan?

Eikö juuri tuo jatkuva terrori-iskujen tehtailu ja sotiminen ole juuri sitä islamiin liittyvää väkivaltaisuutta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom